بهترین هتل های 4 ستاره مونیخ؛ شهر کلیساها در آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره مونیخ؛ شهر کلیساها در آلمان

مونیخ از شهرهای زیبا و دیدنی در کشور آلمان است که سفر به آن سفری خاص است که با جاذبه‌های بی‌نظیر همراه است؛ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره در این شهر سفری لوکس را تجربه خواهید کرد.

مونیخ از شهرهای مهم آلمان است که سومین شهر بزرگ این کشور به‌شمار می‌رود و در تور آلمان حتما برنامه بازدید از این شهر وجود دارد. این شهر به‌عنوان مرکز ایالت بایرن از مناطق ثروتمند اروپا است و لقب‌های زیادی از جمله شهر فوتبال، شهر کلیساهای بزرگ، شهر بزرگ‌ترین جشنواره‌ها و شهر هنر و تکنولوژی جدید را با خود به یدک می‌کشد. از یک سو طبیعت و پدیده‌های طبیعی مونیخ و از سوی دیگر عقبه و پیشینه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر، آن را به یکی از مقاصد گردشگری حائز اهمیت تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مسافرین بسیاری برای دیدن جاذبه‌های این شهر به آن سفر می‌کنند، موضوع اقامت در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این شهر هتل‌های متعددی وجود دارد که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 4 ستاره مونیخ و امکاناتی که ارائه می‌دهند، آشنا شوید.

هتل 4 ستاره مونیخ

هتل ۴مکس این (4mex Inn)

هتل ۴مکس این (4mex Inn)

هتل ۴مکس این هتلی 4 ستاره در یک موقعیت عالی از شهر مونیخ است؛ این هتل در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن قرار دارد و به همین منظور برای کسانیکه با قطار به این شهر سفر می‌کنند، عالی است. این هتل دارای دکوری مدرن و زیبا است و برای سفر در این شهر گزینه‌ای مناسب است.

اتاق‌ها که دارای دکوری مدرن و شیک هستند،  منظره زیبایی از شهر دارند و همه اتاق‌ها با لوازم زیبا، ساده و تخت‌های راحت مبله شده‌اند. کفپوش سرمه‌ای اتاق‌ها با لوازم چوبی اتاق، هماهنگی خوبی ایجاد کرده و همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند. اتاق‌ها یک حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی نیز دارند.

این هتل دارای یک رستوران فوق‌العاده است که با غذاهای خوش‌طعم اصیل و محلی آلمانی در کنار غذاهای متنوع بین‌المللی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های هیجان‌انگیز و عالی، آماده سرو نوشیدنی‌های متنوع برای مهمانان خود است. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در رستوران هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از تراس تابستانی این هتل نیز استفاده کرده و نوشیدنی خود یا صبحانه را در آن میل کنند.

از این هتل تا موزه آلمان ۶٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۶٫۴ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۶٫۴ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۶٫۴ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Musenbergstraße 25-27, Bogenhausen, 81929 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۶۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، سونا، بولینگ، دوچرخه سواری، رستوران، بار، بطری آب، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (لهستانی، آلمانی، انگلیسی)

هتل اکسلسیور (Hotel Excelsior)

هتل اکسلسیور (Hotel Excelsior)

هتل اکسلسیور هتلی 4 ستاره و مجلل است که اقامت در آن لوکس و بی‌نظیر است؛ این هتل می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد. طراحی زیبای داخلی آن و نظمی در آن وجود دارد، شما را از انتخاب خود مطمئن خواهد کرد.

اتاق‌های هتل باب میل هر نوع سلیقه‌ای است؛ انتخاب دقیق وسایل چوبی در کنار رنگ‌هایی که در دکور اتاق‌ها استفاده شده، محیط جذاب و دلربایی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ با پرده‌های حریر و زیبا است که مهمانان در هر موقع می‌توانند از دیدن منظره شهر لذت ببرند. نورپردازی اتاق‌های این هتل معرکه است و با چراغ‌های زیبا فضای روح‌نوازی دارد. بی‌شک مهمانان در مدت سفر خود از اقامت در اتاق‌های خود نهایت لذت را خواهند برد.

هتلی با این اوصاف بی‌شک دارای رستوران و منوی غذایی فوق‌العاده است. صبحانه هر روزه با میزی متنوع از خوردنی‌های هوس‌انگیز برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران هتل فضایی دلچسب و دوست‌داشتنی دارد و همه چیز با نظم بسیار کنار هم قرار گرفته است و با منویی متنوع سرآشپز تکمیل می‌شود.

از این هتل تا موزه آلمان ۱٫۹ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۰٫۹ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۱ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Schützenstraße 11, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، نگهداری کودک، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی)

هتل مرکور هتل مونیخ سود مسه (Mercure Hotel München Süd Messe)

هتل مرکور هتل مونیخ سود مسه (Mercure Hotel München Süd Messe)

هتل مرکور هتل مونیخ سود مسه هتلی لوکس و مجلل در مونیخ است که از همان بدو ورود حس خوبی به شما می‌دهد. این هتل در موقعیت عالی قرار دارد و بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های شهر از این هتل به راحتی در دسترس است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و رنگ‌های روشن در کنار مبلمان راحتی و وسایل چوبی به رنگ قهوه‌ای، ترکیب هماهنگی را ایجاد کرده‌اند که در نور آباژورها در شب، هماهنگی آن بیشتر جلوه می‌کند. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، میز کار و حمامی مجلل با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل با غذاهای محلی و بین‌المللی در یک فضای زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مهمانان با انتخاب یک نوشیدنی اصیل و ناب در این رستوران طعم غذای خود را ماندگارتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. گل‌آرایی میزهای رستوران فضای آن را جذاب و زیباتر کرده است؛ هتل دارای یک تراس با محوطه‌ای سرسبز است که انتخابی عالی برای خوردن ناهار یا شامی لذیذ با دوستان و خانواده است.

این هتل با داشتن اتاق جلسه و کنفرانس، گزینه‌ای عالی برای جلسات کاری و ملاقات‌های اداری است. از این هتل تا موزه آلمان ۶٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا ۷٫۵ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۷٫۲ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۷٫۴ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۸٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Karl-Marx-Ring 87, Ramersdorf - Perlach, 81735 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پازل، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل کینگ فرست کلاس (King's Hotel First Class)

هتل کینگ فرست کلاس (King

هتل کینگ فرست کلاس هتلی مجلل و لوکس است که تنها با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه مرکزی مونیخ دسترسی داشت. هتل امکانات بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند تا اقامتی آرام و با خاطرات شیرین را در این هتل تجربه کنند. تمام دیوارهای لابی و بسیاری از بخش‌های هتل به طور کامل با پنل‌های چوبی و منبت‌کاری شده پوشیده است که باعث شده این هتل دکوری خاص داشته باشد که با نورپردازی که دارد، فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کند.

اتاق‌های هتل با وسایل کلاسیک و زیبا مبله شده‌اند و از رنگ زرشکی برای کفپوش اتاق‌ها استفاده شده که شادابی بیشتری به اتاق‌ها داده است. امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، حمامی مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون و مینی‌بار در همه اتاق‌ها برای رفاه حال مسافرین فراهم شده است.

هتل دارای رستورانی زیبا با دکور چوبی است و منویی متنوع از غذاهای لذیذ و اشتهاآور را به مهمانان خود ارائه می‌کند و بی‌شک پاسخگوی هر ذائقه‌ای است. بار هتل از بخش های پرطرفدار هتل است که با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و بی‌شک این بخش از هتل یک گزینه عالی برای دورهمی‌های دوستانه و آشنایی با افراد جدید خواهد بود.

از این هتل تا موزه آلمان ۲٫۲ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۱٫۲ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  حدود ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Karl-Marx-Ring 87, Ramersdorf - Perlach, 81735 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پازل، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل هالیدی این مونیخ سیتی سنتر (Holiday Inn Munich City Centre)

هتل هالیدی این مونیخ سیتی سنتر (Holiday Inn Munich City Centre)

هتل هالیدی این مونیخ سیتی سنتر هتلی لوکس در بخش مرکزی شهری است که همه امکانات آن مدرن است. از این هتل به راحتی می‌توان به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشت.

اتاق‌های شیک هتل دارای فضایی باز و بزرگ هستند و امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون در همه اتاق‌ها فراهم شده است. مهمانان می‌توانند از دیدن منظره شهر از اتاق‌های خود، به خصوص در شب لذت ببرند.

رستوران هتل نیز با ارائه بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. کارمندان رستوران نیز با ارائه نوشیدنی‌های مخصوص و اصیل لذت غذاخوردن را برای مهمانان بیشتر می‌کنند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیاری از کیک‌ها، شیرینی‌ها و آبمیوه‌ها سرو می‌شود. در بار هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

از این هتل تا موزه آلمان ۰٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۱٫۵ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 3, Au-Haidhausen, 81669 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۸۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، پازل، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل ارزگیسری یوروپ (Hotel Erzgiesserei Europe)

هتل ارزگیسری یوروپ (Hotel Erzgiesserei Europe)

هتل ارزگیسری یوروپ هتلی عالی در یک مکان آرام در شهر است که از نظر ارتباطات حمل و نقل عمومی هم عالی است. اگر به دنبال اقامت در محیطی بی‌سر و صدا هستید که امکانات خوبی ارائه می‌دهد، این هتل انتخابی عالی است.

اتاق‌های هتل با بهترین امکانات و با ساختاری زیبا به میزبانی از مهمانان می‌پردازند و مسافرین کمترین کمبودی در اتاق‌های خود نخواهند داشت. همه اتاق‌ها که با مبلمانی زیبا و مدرن مبله شده‌اند، دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و مرمرین با لوازم بهداشتی، تلویزیون و میز کار هستند.

سرآشپز در رستوران این هتل با منویی متنوع و غذاهای اصیل که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه هر روزه با نان‌های تازه، انواع پنیرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مسافرین سرو می‌شود.

از این هتل تا موزه آلمان ۰٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۲ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۲٫۴ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۲٫۱ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Erzgiessereistrasse 15, Maxvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، پازل، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، مجارستانی، روسی)

هتل ادمیرال (Hotel Admiral)

هتل ادمیرال (Hotel Admiral)

هتل ادمیرال هتلی 4 ستاره و مجلل، با طراحی داخلی زیبا و شاداب است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از یک موقعیت عالی برخوردار است و یک شروع عالی برای گشت در شهر است. هتل باغی زیبا دارد که مهمانان می‌توانند لحظات خوبی را در آن سپری کنند.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و شادابی و نشاط در همه بخش‌های اتاق‌ها و دکوراسیون آن‌ها به چشم می‌خورد. دکور کلاسیک در کنار تابلوهای زیبا فضای بی‌نظیری را ایجاد کرده و در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون، حمامی مجلل و زیبا اقامت را برای مهمانان خاص‌تر کرده است.

رستوران هتل که دارای پنجره‌های بزرگ به سمت باغ است، غذا خوردن را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ منویی که رستوران به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد، متنوع و عالی است. بار هتل برای شبانگاه و داشتن لحظاتی رویایی در این هتل گزینه‌ای عالی است.

از این هتل تا موزه آلمان ۰٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۰٫۹ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۲٫۴ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۰٫۸ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kohlstrasse 9, Ludwigsvorstadt, 80469 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، کرایه دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، پازل، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل کی پلاس کی آم هاراس (K+K Hotel am Harras)

هتل کی پلاس کی آم هاراس (K+K Hotel am Harras)

هتل کی پلاس کی آم هاراس یکی از هتل‌های 4 ستاره عالی در شهر مونیخ است که در منطقه Sendling قرار دارد و دسترسی خوبی به مترو و بخش‌های مختلف دارد. هتل دارای یک تراس تابستانه است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند به آنجا رفته و لحظات نابی را تجربه کنند.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و رنگ خاکستری و سفید بیشتر از هر رنگ دیگری در دکوراسیون استفاده شده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. هتل دارای مرکز تناسب نیز است و مهمانان و کسانیکه علاقه‌مندند که در مدت سفر تمرینات خود را نیز انجام دهند این مرکز گزینه‌ای عالی است.

رستوران هتل غذاهای فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود طبخ می‌کند که آنان از خوردنش در فضای ساده و آرام رستوران لذت خواهند برد. از صبحانه این هتل نباید غافل شد و مطمئنا دیدن میز صبحانه این هتل هر کسی را به خوردنش تشویق می‌کند. بار این هتل با نوشیدنی‌های فوق‌العاده و آبمیوه‌های رنگی نیز در انتظار مهمانان علاقه‌مند به تست نوشیدنی‌های نشاط آور و خوش‌طعم است.

از این هتل تا موزه آلمان ۰٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۳٫۶ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۳٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود  ۳٫۵ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Albert-Rosshaupter-Strasse 4, Sendling, 81369 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل شرایتون مونیخ آرابلا پارک (Sheraton München Arabellapark Hotel)

هتل شرایتون مونیخ آرابلا پارک (Sheraton München Arabellapark Hotel)

هتل شرایتون مونیخ آرابلا پارک هتلی لوکس و مجلل در منطقه Bogenhausen شهر مونیخ است. همه چیز در این هتل مدرن و فوق‌العاده است و یکی از انتخاب‌های عالی برای اقامت و سفر به این شهر است. این هتل تنها ۴۰۰ متر با ایستگاه مترو فاصله دارد و دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است.

هتل اتاق‌های بزرگ و جادار دارد و در دکوراسیون آن بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده شده که در کنار دو یا سه رنگ دیگر با کنتراست بالاتر جذابیت آن را بیشتر کرده است. چشم‌انداز شهر از اتاق‌ها فوق‌العاده و دیدن شهر در شب بی‌نظیر است. این هتل اتاق کنفرانس با دکوری زیبا و صندلی‌های بنفش دارد که گزینه‌ای عالی برای ملاقات‌ها و کنفرانس‌ها خواهد بود.

هتل استخر و مرکز اسپا دارد که مهمانان در اوقات فراغت خود یا کسانیکه به شنا علاقه دارند، می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

هتل دارای ۲ رستوران شیک و زیبا است که انواع غذاهای بین‌المللی و آلمانی را برای مهمانان سرو می‌کند؛ کارمندان رستوران نوشیدنی‌هایی را نیز به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهند که انتخاب آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. بار هتل نیز با انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها از مهمانان میزبانی می‌کند.

از این هتل تا موزه آلمان ۳٫۴ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۳٫۶ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۳٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۳٫۶ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 5, Bogenhausen, 81925 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۴۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، نگهداری کودک، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل مارک مونیخ (Marc München)

هتل مارک مونیخ (Marc München)

هتل مارک مونیخ آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره در شهر مونیخ است که تنها ۳ دقیقه تا ایستگاه مرکزی شهر فاصله دارد. امکانات در این هتل عالی و مدرن است و بی‌شک اقامت در آن با خاطرات فراموش‌نشدنی همراه خواهد بود.

اتاق‌های هتل مدرن و لوکس هستند و در دکور آن‌ها بیشتر از رنگ‌های روشن و روتختی‌های قرمز استفاده شده است. آباژورهای اتاق‌ها روح و آرامش بیشتری به اتاق‌ها بخشیده و در کنار امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمامی با لوازم بهداشتی تمام امکانات رفاهی را فراهم کرده است.

رستوران هتل با دکور زیبا و خاصش هر روزه برای مهمانان صبحانه و وعده‌های دیگر را در طیفی وسیع تدارک می‌بیند. بار هتل با مبل‌های سبز مغز پسته‌ای و استخوانی با طرح‌های که روی آن‌ها وجود دارد، فضای فوق‌العاده‌ای را برای خوردن نوشیدنی یا گپی با دوستان فراهم کرده است.

از این هتل تا موزه آلمان ۱٫۹ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما ۱ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا میدان Marienplatz حدود ۱٫۱ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Senefelderstrasse 12, Ludwigsvorstadt, 80336 Munich, Germany
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، اسپا و ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، نگهداری کودک، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره مونیخ

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های 4 ستاره مونیخ بوده است. در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه