بهترین هتل های ارزان نیژنی نووگورود؛ روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان نیژنی نووگورود؛ روسیه

نیژنی نووگورود از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است که با انتخاب هتل‌های ارزان و 3 ستاره سفری کم هزینه را در آن تجربه خواهید کرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک است؛ بسیاری از طرفداران فوتبال، برای تماشای این بازی‌ها در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می‌کنند. نیژنی نووگورود یکی از شهرهایی است که این رقابت‌ها در آن برگزار می‌شود. پس بهتر است با بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

نیژنی نووگورود یکی از شهرهای مهم روسیه است که یک مرکز مهم اقتصادی، علمی، آموزشی و فرهنگی در این کشور قلمداد می‌شود. این شهر که پنجمین شهر بزرگ روسیه است در محل تلاقی دو رود ولگا و اوکا قرار دارد که این موضوع مناظر زیبایی را در این شهر خلق کرده است. این شهر یک گزینه عالی برای غرق شدن در معماری و هنر روسی است. نیژنی نووگورود یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است که علاقه‌مندان به این رویداد مهم ورزشی را به سمت خود روانه می‌کند. در این شهر می‌توانید با انتخاب هتل‌های ارزان و 3 ستاره سفری مقرون به صرفه‌تر را تجربه کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا هتل‌های ارزان نیژنی نووگورود را به شما معرفی کنیم.

هتل ارزان نیژنی نووگورود

هتل پروفسویوزنایا (Profsoyuznaya Hotel)

هتل پروفسویوزنایا (Profsoyuznaya Hotel)

هتل پروفسویوزنایا هتلی میان رده و اقتصادی است که تنها ۳۰۰ متر با رود اوکا فاصله دارد و در یک منطقه سرسبز واقع شده است و قدم زدن در اطراف هتل در اوقات فراغت مهمانان به آنان پیشنهاد می‌شود.

اتاق‌های هتل ساده و مرتب هستند و وسایل رفاهی مهمانان در آن لحاظ شده است. اتاق‌ها در ابعاد متفاوت هستند و اغلب آن‌ها بزرگ و جادار هستند. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند.

برای صبحانه و دیگر وعده‌های غذایی مهمانان می‌توانند به رستوران هتل یا رستوران‌های اطراف هتل مراجعه کنند. از این هتل تا خیابان بولشایا پوکروسکایا حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۳٫۸ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۴٫۴ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۴٫۶ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Prospekt Gagarina 25B, 603057 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، سوئیت ماه عسل، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل بیزینس دیپلمات (Business Hotel Diplomat)

هتل بیزینس دیپلمات (Business Hotel Diplomat)

هتل بیزینس دیپلمات هتلی 3 ستاره در یک موقعیت عالی از شهر است. تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به کاخ و از سویی به ساحل دسترسی داشت یا با قدم زدن در اطراف هتل از دیدنی‌های بسیار شهر لذت برد. همه اتاق‌ها دارای دکوری شیک و ساده هستند که با نور طبیعی از بیرون، فضای دلبازی را برای مسافرین ایجاد کرده است.

صبحانه وسوسه‌انگیزی هر روزه با نان‌های خوش‌طعم بخصوص نان کروسان برای مهمانان با انوع مرباجات و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای محلی از مهمانان خود در بهترین شکل ممکن پذیرایی می‌کند.

از این هتل تا خیابان بولشایا پوکروسکایا حدود ۳٫۱ کیلومتر، تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۱٫۲ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۸٫۶ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۴ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Bolshaya Pecherskaya Street 26, 603155 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، شبکه تلویزیونی کودکان، سوئیت ماه عسل، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل دیویفسکایا اسلوبودا (Diveevskaya Sloboda)

هتل دیویفسکایا اسلوبودا (Diveevskaya Sloboda)

هتل دیویفسکایا اسلوبودا هتلی با سبک و سیاق سنتی در شهر است که شما را مجذوب خود می‌کند و اقامت خاصی را برای شما با خانه‌های چوبیش فراهم می‌کند. فضای زیبای این مجموعه برای قدم زدن بسیار مناسب است و شب‌ها می‌توانید زیر نور چراغ‌ها قدم بزنید و لحظات خوبی را با همراه خود داشته باشید.

اتاق‌های هتل فوق‌العاده و زیبا هستند و اکثر آن‌ها به طور کلی از چوب هستند و حس و حال خاصی را به مهمانان خود القا می‌کند؛ اتاق‌ها با لوازم محلی و سنتی دکور شده است و دیدن محوطه این مجموعه از اتاق‌ها بسیار هیجان انگیز است. همه اتاق‌ها در این مجموعه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

رستوران هتل با فضای سنتی‌اش شما را عاشق خود می‌کند و نشستن بر روی نیمکت‌هایش و خوردن غذاهای لذیذ روسی و تست نوشیدنی‌های خوش‌طعمش این علاقه را برای شما بیشتر خواهد کرد. هتل دارای ۲ بار است که می‌توانید برای خوردن نوشیدنی و گپی با دوستان و همراهان خود به آنجا رفته و شبی تکرار نشدنی را رقم بزنید.

  • آدرس: Blagoveshenskaya Ploschad 1, 607320 Diveevo, Russia
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه دوچرخه، اسب سواری، بیلیارد، اتاق بازی، امکانات تفریحی برای کودکان، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، شبکه تلویزیونی کودکان، سوئیت ماه عسل، خدمات بلیط، خدمات تور، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل آپارتمان لنینا ۷ (Apartments Lenina 7)

هتل آپارتمان لنینا ۷ (Apartments Lenina 7)

هتل آپارتمان لنینا ۷ هتلی با یک اتاق است که انتخاب معمولی برای سفری کوتاه در این شهر است. لوازم این هتل ساده است و آشپزخانه‌ای کامل با وسایل مدرن نیاز برای مسافران وجود دارد.

از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۵٫۳ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۲٫۷ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۴٫۶ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: пр.Ленина 7, кв 41, 603011 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل دارای ۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، آشپزخانه کامل، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سرویس روزانه اتاق، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق.

هتل آپارتمان وانوا ۶۱ (Apartment on Vaneeva 61)

هتل آپارتمان وانوا ۶۱ (Apartment on Vaneeva 61)

هتل آپارتمان وانوا ۶۱ هتل آپارتمانی مجهز و کامل است و برای سفری چند روزه بسیار مناسب است. این هتل دارای دکوری مدرن است و آشپزخانه کاملی در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۲٫۲ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۴ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۴٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: ulitsa Vaneeva 61, 603105 Nizhny Novgorod, Russia
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، آشپزخانه کامل، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اپارتمان گاگاریانا (Apartment on prospekt Gagarina)

هتل اپارتمان گاگاریانا (Apartment on prospekt Gagarina)

هتل اپارتمان گاگاریانا هتلی در موقعیت عالی است و مهمانان به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند و یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر است. اتاق‌های هتل با لوازم مدرن مبله شده است و امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

از این هتل تا کرملین نیژنی نووگورود حدود ۲٫۲ کیلومتر، خانه موزه ماکسیم گورکی حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی نیژنی نووگورود ۱۷٫۴ کیلومتر و تا استادیوم نیژنی نووگورود ۴٫۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 200 prospekt Gagarina кв 162 9 этаж, 603137 Nizhny Novgorod, Russia
  • این هتل آپارتمان ۳ آپارتمان ۱ خوابه دارد.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، آشپزخانه کامل، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، تعدادی از بهترین هتل‌های ارزان شهر نیژنی نووگورود در روسیه بود؛ سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در موقعیت و نوع خدمات بهترین هستند، اگر به این شهر زیبا که میزبان جام جهانی 2018 است سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه