بهترین هتل های 4 و 5 ستاره کالینینگراد؛ شهر دروازه‌های باشکوه روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
بهترین هتل های 4 و 5 ستاره کالینینگراد؛ شهر دروازه‌های باشکوه روسیه

کالینینگراد شهری بندری و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر دارای هتل‌های متنوعی است که با اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره در این شهر می‌توانید سفری مجلل و لوکس را تجربه کنید.

اگر برای تعطیلات می‌خواهید تور روسیه رزرو کنید یا برای تماشای بازی‌های جام جهانی، می‌خواهید در تورهای جام جهانی روسیه شرکت کنید، حتما این مقاله را دنبال کنید.

روسیه سرزمینی زیبا با شهرهای تاریخی مانند مسکو و سن پترزبورگ است؛ در این میان بسیاری از شهرهای این کشور پهناور، کمتر شناخته شده بودند، اما بواسطه برگزاری جام جهانی 2018 توجه بیشتری به شهرهای دیگر این کشور شده است. کالینینگراد که یکی از شهرهای میزبان این رویداد مهم ورزشی است، شهری بندری است که تاریخ پر فراز و نشیبی داشته و در گذشته‌های دور به کشورهای مختلفی تعلق داشته است. این شهر دارای جاذبه‌های منحصر به فرد و خاصی است و با توجه به میزبانی جام جهانی، محل اقامت در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 4 و 5 ستاره کالینینگراد آشنا شوید.

هتل 4 و 5 ستاره کالینینگراد

هتل اسچلوس یانتارنی (Schloss Hotel Yantarny)

هتل اسچلوس یانتارنی (Schloss Hotel Yantarny)

هتل اسچلوس یانتارنی هتلی لوکس و مجلل با بنایی زیبا و خاص است و به مانند کاخی باشکوه می‌درخشد. هتل تنها ۱ دقیقه پیاده‌وری تا ساحل و با ساحل دریای بالتیک نیز تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد. هتل دارای فضای سبز زیبایی است و مهمانان می‌توانند از قدم زدن در محوطه این هتل لذت ببرند و لحظات خوبی را در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنند.

اتاق‌های بزرگ هتل دارای دکور و رنگ‌آمیزی زیبا هستند و رنگ‌های بنفش، طوسی و کرم از رنگ‌های اصلی استفاده شده در دکوراسیون اتاق‌ها است که در کنار آباجورهای زیبا با نور ملایم، شور و هیجان بسیاری به مسافرین می‌بخشد. اکثر اتاق‌ها دارای تراسی با منظره باغ دارند و مهمانان در هر موقع می‌توانند از دیدن چشم‌انداز هتل لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا با کاشی‌های سیاه و سفید با لوازم بهداشتی لوکس هستند.

صبحانه در این هتل روزانه با تنوع قاره‌ای برای مهمانان سرو می‌شود و در رستوران هتل منویی بلندبالا از غذاهای محلی، روسی و بین‌المللی برای مهمانان ارائه می‌شود و هر کسی با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌توانند غذای خود را انتخاب کنند. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل که مورد توجه بسیاری از مهمانان است بار هتل است که با دکور کلاسیک بنفش و پنجره‌هایی که رو به باغ است خوردن نوشیدنی را برای مهمانان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

یکی دیگر از بخش‌های مهیج این هتل استخر آن است که دارای پنجره‌های شیشه‌ای و نمایی پاناروما از منظره هتل است که شنا کردن در آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند؛ در فصل سرما و دیدن منظره برفی و شنا کردن در این استخر با آب گرم، بسیار می‌چسبد. در کنار استخر مرکز تخصصی اسپا و ماساژ وجود دارد که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن است.

از این هتل تا موزه کهربا (Amber Museum) تقریبا ۰٫۵ کیلومتر فاصله است و این هتل برای زوج‌ها مناسب است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

  • آدرس: Sovetskaya Ulitsa 68, 238580 Yantarnyy, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، باغ، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه سواری، اسب سواری (اضافه بها)، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، شبکه تلویزیونی کودکان، بازی و پازل برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل گرند پالاس (Hotel Grand Palace)

هتل گرند پالاس (Hotel Grand Palace)

هتل گرند پالاس هتلی خاص با ویژگی‌های هنری و معماری منحصر به فرد است. مهمانان در این هتل اقامتی سرشار از آرامش را خواهند داشت و تنها با ۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به سواحل دریای بالتیک دسترسی داشته باشند؛ همچنین این هتل با امکانات عالی که برای مهمانان خود فراهم می‌کند اقامتی متفاوت را برای آن‌ها تدارک می‌بیند.

این هتل در یک محیط آرام‌ و با منظره رویایی رو به دریا قرار دارد و قدم زدن در این محوطه با صدای وزش باد که بر روی سطح آب استخر برخورد می‌کند و با همراهی صدای پرندگان، حسی بی‌نظیر را به مهمانان می‌بخشد. امکانات تفریحی بسیاری در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از آن‌ها می‌توان به استخر روباز این هتل که دقیقا رو به دریا قرار دارد اشاره کرد. مهمانان برای رسیدن به آرامش بیشتر و برطرف کردن خستگی‌های خود می‌توانند به مرکز اسپا و ماساژ هتل مراجعه کنند و در محیطی بی‌نظیر از امکانات آن بهره‌مند شوند.

مگر می‌شود در این محیط آرام و زیبا قرار گرفت و از خوردن غذا در آن لذت نبرد؟! رستوران این هتل، در فضایی با چشم‌اندازی از دریا، غذاهای لذیذ روسی و اروپایی را برای مهمانان خود سرو می‌کند و با پیشنهاد نوشیدنی‌های ناب و اصیل طعم غذا را برای مهمانان خود خوشایندتر می‌کند.

اتاق‌های هتل با طراحی کلاسیک و دکور شاهانه‌ای که دارند محیطی جذاب و لوکس را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و آن‌ها با بهترین امکانات و اقامتی در کمال آرامش مواجه خواهند شد. همه اتاق‌ها در این هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمامی مجلل با لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

  • آدرس: Beregovoy Pereulok 2, 238560 Svetlogorsk, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه سواری، کلاب شبانه، کرایه دوچرخه، ماهیگیری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سوئیت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل کریستال هوس (Crystal House Suite Hotel & Spa)

هتل کریستال هوس (Crystal House Suite Hotel & Spa)

هتل کریستال هوس هتلی 5 ستاره و مجلل در بخش مرکزی شهر است و با امکانات لوکس و عالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساختمان هتل از نمای آجری و شیشه‌های دودی برخوردار است و آن را به هتلی جذاب و مدرن تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و با دکوری مدرن مبله شده‌اند و از رنگ‌های روشن مانند سفید و خاکستری بیشتر از هر رنگ دیگری در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است. همه اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر را دارا هستند و مهمانان می‌توانند در هر موقع از شبانه روز از دیدن منظره شهر لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی شیک و میز کار هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود، صبحانه‌ای که با دیدن آن بیشتر به خوردن آن تشویق می‌شوید. مهمانان بی‌شک از خوردن غذای خود در رستوران هتل با فضایی خاص و مدرن از غذاهای محلی و بین‌المللی که در آنجا سرو می‌شود لذت خواهند برد. این هتل دارای یک کافه و بار زیبا است که گزینه‌ای عالی برای یک دورهمی گروهی و گپی با دوستان است که در کنارش انتخاب نوشیدنی مورد علاقه، آن را خاطره‌انگیزتر می‌کند.

یکی از بخش‌های مهیج این هتل استخر آن است که دارای دکوری خاص و محیطی آرامش‌بخش است که شنا کردن در آن حس خوبی به مسافران می‌دهد. در کنار استخر مرکز تخصصی اسپا و ماساژ وجود دارد که یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن است.

از این هتل تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۱ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۲٫۲ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۱٫۹ کیلومتر، تا موزه کهربا  تقریبا ۱ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Sergeyeva 4, 236016 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و موزیک برای کودکان، اتاق بازی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل بوتیک آنا (Anna Boutique Hotel)

هتل بوتیک آنا (Anna Boutique Hotel)

هتل بوتیک آنا هتلی زیبا و درخشان است که همه بخش‌های آن حس خوبی به مهمانان می‌دهد و رضایت همه را جلب می‌کند. این هتل که در بخش قدیمی شهر قرار دارد، طراحی به سبک تاریخی دارد و حس و حال زندگی در محله‌های قدیمی را بسیار خوب به مهمانان القا می‌کند.

اتاق‌های هتل آرامش مطلق هستند و مهمانان با قدم گذاشتن در فضای اتاق‌ها و دیدن لوسترهای زیبا در کنار گچبری‌های ظریف در کنار دکوراسیون خاص و قدیمی‌ای اتاق‌ها متوجه انتخاب خاص خود در این هتل می‌شوند. لوازمی که برای دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است بیشتر وسایل چوبی و مبل‌های چرمی هستند. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، حمامی زیبا و میز کار هستند.

رستوران هتل با منتخبی از بهترین غذاهای اروپایی در کنار لذیذترین غذاهای محلی روسی از مهمانان خود در یک محیط زیبا با دکوراسیون کلاسیک پذیرایی می‌کند. اگر به دنبال داشتن یک شام رمانتیک هستید این رستوران همه خواسته‌های شما را برآورده می‌کند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع آماده ارائه سرویس دهی به مهمانان است.

از این هتل تا قلعه ۵ حدود ۳،۷ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد ۴،۴ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۷٫۸ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۶٫۲ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۶٫۷ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۶٫۴ کیلومتر، تا موزه کهربا  تقریبا ۶٫۷ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Tenistaya Alleya 71, 236010 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، ماساژ، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، اسب سواری (اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل اوسادبا (Hotel Usadba)

هتل اوسادبا (Hotel Usadba)

هتل اوسادبا هتلی مجلل و لوکس با ساختمانی زیبا و سفید در بخشی از شهر است که بسیار آرام است و برای کسانیکه به دنبال محیطی آرام هستند گزینه‌ای عالی خواهد بود؛ این هتل دارای فضای سبز فوق‌العاده‌ای است که گزینه‌ای عالی برای برگزاری مهمانی‌ها یا نشستن در گوشه‌ای و لذت بردن از هوای این منطقه بخصوص در تابستان است. در لابی هتل نیز کارمندان با برخوردی دوستانه، مسافرین را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل با وسایل شیک و زیبا مبله شده‌اند و همه امکانات رفاهی برای مهمانان در آن‌ها فراهم شده است؛ بین اجزای داخلی اتاق‌ها هارمونی دقیقی برقرار است و بیشتر از رنگ‌های گرم در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و حمامی شیک است.

استخر روباز هتل در محوطه زیبای هتل یک گزینه عالی برای تفریحی هیجان‌انگیز است و بی‌شک کودکان در کنار خانواده خود از این محیط لذت بسیاری خواهند برد.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند صبحانه محلی خود را در تراس هتل و در فضای سبز میل کنند؛ رستوران هتل با غذاهای محلی روسی و بین‌المللی در محیطی زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از این هتل تا قلعه ۵ حدود ۷،۱ کیلومتر، تا باغ وحش کالینینگراد ۸،۴ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۱۰٫۵ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۹٫۶ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۷٫۸ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۱۰٫۶ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۷٫۸ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Zarechnaya Ulitsa 8, 238300 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، اتاق‌های خانوادگی، استخر روباز، ماساژ، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، کتابخانه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل بوئن رتیرو (Buen Retiro)

هتل بوئن رتیرو (Buen Retiro)

هتل بوئن رتیرو هتلی مدرن و لوکس و در نزدیکی ساحل است و اگر به دنبال اقامتی لوکس و در عین حال با قیمت مناسب هستید این هتل 4 ستاره یک پیشنهاد عالی برای سفر به کالینینگراد خواهد بود. این هتل دارای یک تراس بی‌نظیر با چشم‌اندازی رویایی و منحصر به فرد از دریا است که شما ممکن است ساعت‌ها در این مکان بنشینید و گذر زمان را متوجه نشوید.

 اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است. دکوراسیون اتاق‌ها و رنگ‌هایی که در آن‌ها استفاده شده است حس طراوت و شادبی را به مهمانان می‌دهد..

رستوران هتل با غذاهای لذیذ روسی و بین‌المللی به پذیرایی از مهمانان می‌پردازد. در این رستوران با تنوع بسیاری از دسرهای و نوشیدنی‌ها روبه‌رو خواهید شد که در کنار غذای اصلی ضیافت شما را تکمیل خواهد کرد. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های خاصی که سرو می‌کند لحظات نابی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. در این هتل نباید از صبحانه آن غافل شد که هر روزه در تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود.

از این هتل تا قلعه ۵ حدود ۷،۱ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۱۲٫۴ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۱۱٫۷ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۱۳٫۳ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۱۱٫۱ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۱۳٫۳ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rabochiy pereulok, 7., 236022 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی کودکان، اتاق بازی، کتابخانه، دوچرخه سواری، بیلیارد، زمین بازی کودکان، ماهیگیری، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سویئت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی)

هتل اوبرتیچ لوکس (Oberteich Lux Hotel)

هتل اوبرتیچ لوکس (Oberteich Lux Hotel)

هتل اوبرتیچ لوکس هتلی عالی و 4 ستاره است و در فاصله ۲ کیلومتری از شهر قرار دارد. این هتل دارای ساختمانی با معماری و رنگ سبز است که حس خوبی را به مهمانان می‌دهد و اگر به دنبال اقامت در محیطی آرام هستید این هتل یک انتخاب عالی خواهد بود. محیط اطراف هتل و کوچه‌ها و خیابان‌های نزدیک به آن برای قدم زدن بسیار مناسب است و مسافرین در اوقات فراغت خود می‌توانند از قدم‌زدن در این فضا لذت ببرند.

اتاق‌های هتل با لوازم چوبی ساده مبله شده است و رنگ سبز همانند ساختمان اصلی بیشتر از هر رنگ دیگری در دکور اتاق‌ها به چشم می‌خورد. پنجره‌های بزرگ و پرده‌های حریر با رنگ کرم باعث روشنایی بیشتر اتاق‌ها شده است. بعضی از اتاق‌ها در این هتل دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی از شهر را به مهمانان هدیه می‌دهند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی زیبا و تلویزیون هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه کنند و در محیطی محلی غذای لذیذ روسی را تست کنند و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنند.

هتل دارای یک استخر زیبا با کاشی‌های آبی آسمانی است و این استخر سرپوشیده گزینه‌ای عالی برای شنایی در بعد از ظهر است که شور و هیجان از دست رفته را دوباره بدست آورید؛ از امکانات مرکز اسپا و ماساژ این مجموعه نیز می‌توان استفاده کرد.

از این هتل تا قلعه ۵ حدود ۷،۱ کیلومتر، تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۲٫۹ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۱٫۱ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۳٫۸ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۳٫۹ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۱٫۱ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Gogolya 17, 236008 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، کرایه دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سویئت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل مارتون پلس (Hotel Marton Palace)

هتل مارتون پلس (Hotel Marton Palace)

هتل مارتون پلس هتلی لوکس و شیک است که در بخش تجاری شهر قرار دارد و با قدم گذاشتن در لابی هتل و دیدن طراحی داخل آن متوجه سبک مدرن آن خواهید شد. این هتل یکی از انتخاب‌های مناسبی است که با توجه به هزینه‌ای که مسافرین برای اقامت در آن می‌پردازند امکانات خوبی را برای مهمانان خود در نظر می‌گیرند.

اتاق‌های شیک و مدرن هتل با دکور ساده و زیبایش و هماهنگی که بین رنگ‌های قهوه‌ای مبلمان‌ها و کاغذ دیواری‌های طرح‌دار براق آن قرار دارد و همچنین نورپردازی‌هایی که در گوشه و کنار آن اعمال شده است فضایی مملو از آرامش را برای مهمانان ایجاد کرده است. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و کمد لباس است.

صبحانه با بهترین و تازه‌ترین محصولات برای مهمانان تهیه می‌شود. رستوران هتل نیز گزینه‌های متنوعی از غذاهای لذیذ محلی و مدیترانه‌ای را پیش روی مهمانان قرار می‌دهد که با پیشنهاد یک نوشیدنی، مزه غذا را برای مهمانان تثبیت می‌کنند.

هتل دارای مرکز تناسب اندام است که علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند همچنین بازی بیلیارد نیز برای تفریح مهمانان در این هتل در نظر گرفته شده است.

از این هتل تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۳ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۱٫۸ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۳٫۱ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۴٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bolshevistskiy Pereulok 3, 236039 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، کرایه دوچرخه، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سویئت ماه عسل، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل چایکا (Chaika Hotel)

هتل چایکا (Chaika Hotel)

هتل چایکا هتلی خاص و کلاسیک است؛ دکوراسیون آن بی‌نظیر است و به شما حس و حال فوق‌العاده‌ای را می‌دهد به گونه‌ای که گویی در خانه خود قرار دارید. این هتل در فاصله دورتری از مرکز شهر قرار دارد اما در نزدیکی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و دسترسی را برای رسیدن به بخش‌های مختلف شهر را برای مهمانان خود راحت می‌کند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های ملایم دکور شده است و پنجره‌های متعددی که در اتاق‌ها قرار دارد تماشای فضای بیرون را برای مهمانان لذت بخش خواهد کرد. مبلمان و وسایل چوبی که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است بسیار شیک و لوکس هستند و همه اجزای اتاق‌ها در کنار آباجورهایی که در کنار تخت‌ها قرار دارد فضای رویایی‌تری را در شب‌ها ایجاد می‌کند.

رستوران هتل با دکور بی‌نظیرش که با رنگ زرشکی و کرم دکور شده است، یک گزینه عالی برای داشتن یک شام رمانتیک با غذاهای لذیذ روسی است؛ مطمینا حضور در این محیط زیبا و خوردن شامی لذیذ تا مدت‌ها در ذهن باقی خواهد ماند. بار هتل نیز همچون رستوران هتل دارای دکوری خیره‌کننده است و تست نوشیدنی در آن خالی از لطف نخواهد بود.

از این هتل تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۳ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۱٫۸ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۳٫۱ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۴٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Pugacheva 13, 236000 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی)

هتل رادیسون بلو کالینینگراد (Radisson Blu Hotel Kaliningrad)

هتل رادیسون بلو کالینینگراد (Radisson Blu Hotel Kaliningrad)

اگر به دنبال هتلی هستید که هم از موقعیت خوب برخوردار باشد و هم امکانات آن عالی باشد بی‌شک یکی از گزینه‌های شما هتل رادیسون بلو کالینینگراد خواهد بود. این هتل مدرن و لوکس در قلب شهر قرار و تنها با طی کردن مسیر کوتاه هم به بعضی از جاذبه ها و هم به بسیاری از رستوران‌ها و مراکز خرید معروف دسترسی خواهید داشت.

اتاق‌های هتل نیز کاملا دارای طراحی مدرن هستند و بسیار دقیق و هوشمندانه مبله شده‌اند؛ نورپردازی‌های خیلی ظریفی در کنار تخت قرار داده شده است که محیط را دلچسب‌تر کرده است، در بعضی از اتاق‌ها رنگ آبی و در بعضی دیگر رنگ آجری و شکلاتی بیشتر از رنگ‌های دیگر استفاده شده است. همه اتاق‌ها دارای امکانات کامل رفاهی هستند تا مهمانان کمترین کمبودی را در مدت اقامت خود حس نکنند.

رستوران هتل نیز با منویی که سرآشپز تعیین می‌کند با غذاهای متنوع بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه این هتل را نباید از دست داد و مهمانان با یک صبحانه عالی و رنگارنگ روز خود را در این هتل شروع می‌کنند.

در این هتل کلاس‌های یوگا نیز برگزار می‌شود و مهمانان در کنار استفاده از خدمات اسپا و ماساژ می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها آرامش بیشتری را در سفر خود بدست آورند.

از این هتل تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۱٫۶ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۱٫۳ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۳٫۱ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۲٫۴ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Gogolya 17, 236008 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۷۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، کلاس یوگا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سویئت ماه عسل، خدمات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل تچایکوسکی (Hotel Tchaikovsky)

هتل تچایکوسکی (Hotel Tchaikovsky)

هتل تچایکوسکی آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره کالینینگراد است که انتخابی عالی برای اقامت در این شهر خواهد بود. این هتل که در یک ساختمان قدیمی قرار دارد رنگ و بوی تاریخی را به خوبی به مهمانان خود منتقل می‌کند. مهمانان از همان ابتدای ورود خود با برخورد صمیمانه کارمندان رو به رو می‌شوند و آن‌ها با راهنمایی‌های دقیق خود شرایط اقامت را برای مهمانان بهتر می‌کنند.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شده‌اند و رنگ سفید چارجوب درها و کمدها همراه با مبلمان و تخت‌هایی به رنگ قهوه‌ای محیطی خاص را ایجاد کرده‌اند؛ اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس و حمامی شیک با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه این هتل بسیار وسوسه انگیز و متنوع است و کمتر کسی می‌تواند از خوردن آن صرف نظر کند. رستوران هتل نیز با غذاهای محلی و لذیذ روسی از مهمانان پذیرایی می‌کند؛ از دسرهایی که در میز مخصوص دسر در این رستوران وجود دارد نیز نباید غافل شد.

از این هتل تا کلیسا کونینزبرگ حدود ۲٫۹ کیلومتر، تا دروازه روسگارتن ۲٫۷ کیلومتر، تا استادیوم کالینینگراد ۴٫۵ کیلومتر، تا کلیسای خانواده مقدس حدود ۳٫۶ کیلومتر، تا موزه کهربا تقریبا ۲٫۶ کیلومتر و تا باغ گیاه‌شناسی نیز ۲٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Tchaikovskogo Street 43, 236000 Kaliningrad, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ، سرویس شاتل، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع،روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، روسی، آلمانی)

هتل 4 و 5 ستاره کالینینگراد

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 و 5 ستاره کالینینگراد بود و تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین هستند؛ اگر به این شهر که میزبان جام جهانی 2018 است، سفر کردید ما را با تجریبات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه