بهترین هتل های 4 ستاره کازان؛ شهری زیبا در روسیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره کازان؛ شهری زیبا در روسیه

کازان یکی از شهرهای مهم و بزرگ در روسیه است که میزبان جام جهانی 2018 است؛ با انتخاب هتل‌های 4 ستاره سفری لوکس و با امکانات عالی را در این شهر تجربه کنید.

کازان پایتخت جمهوری تاتارستان در روسیه از شهرهای بزرگ و پرجمعیت این کشور است که شهری باشکوه و توریستی است که از ویژگی‌های بارز این شهر دیدنی، هم‌زیستی مسالمت‌آمیز فرهنگ‌ها و ادیان مختلف است. این شهر با جاذبه‌های بی‌نظیر و معماری‌های خیره‌کننده، در کنار طبیعت بکر و زیبایش یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران در روسیه است؛ همچنین کازان از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 در این کشور است و مسافرین بسیاری برای حضور در جام جهانی به این شهر سفر می‌کنند.

در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل‌های 4 ستاره کازان را به شما معرفی کنیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم.

هتل 4 ستاره کازان

هتل گلف ستریم (Gulf Stream Hotel)

هتل گلف ستریم (Gulf Stream Hotel)

هتل گلف ستریم هتلی 4 ستاره و مجلل است که در نزدیکی یکی از مراکز خرید بزرگ کازان قرار دارد و امکانات عالی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. اتاق‌های هتل بسیار زیبا و ساده دکور شده‌اند و وسایل چوبی و مبلمان با منبت‌های چوبی ظریف و قهوه‌ای رنگ انتخاب شده‌اند و دارای فضای باز و بزرگی هستند. همه اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند. در این هتل نیز اتاق کنفرانسی برای جلسه‌های کاری با ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد.

صبحانه در محیطی زیبا هر روزه با تنوع بسیار برای مهمانان سرو می‌شود و با کیک‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع لبنیات از آن‌ها پذیرایی می‌شود. رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ محلی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل دارای استخر بزرگ و سونا است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند لحظات خوبی را در آن سپری کنند.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲٫۵ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۳٫۳ کیلومتر، تا پل هزاره (Milenium Bridge) حدود ۳٫۸ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان (Kazan Kremlin) حدود ۲٫۶ کیلومتر و تا مسجد کول شریف (Qol Sharif Mosque) حدود ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 2 ya azinskaya 1G, 420088 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر سرپوشیده، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، میز تنیس، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ترکی)

هتل جوسه پی (Giuseppe Hotel)

هتل جوسه پی (Giuseppe Hotel)

هتل جوسه پی یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر کازان است که در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی دارد. این هتل سبکی ایتالیایی دارد و اتاق‌های آن با لوازم کلاسیک مبله شده است. لوازم چوبی که در اتاق قرار دارد، دارای منبت کاری‌های ظریف و زیبایی است که در کنار نوع پرده‌ها و دکوری که برای آن انتخاب شده، هارمونی مناسبی دارد. اتاق‌های هتل دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیاری از خوراکی‌ها تدارک دیده می‌شود و برای وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانند از غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای و اروپایی که در منوی رستوران قرار دارد نوش جان کنند.

هتل تا رودخانه کازانکا یا کازانسو (قازانسو) ۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۳٫۶ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۱ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۰٫۸ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kremlevskaya Str.,15/25, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی)

هتل شالیاپین پالاس (Shalyapin Palace Hotel)

هتل شالیاپین پالاس (Shalyapin Palace Hotel)

هتل شالیاپین پالاس هتلی 4 ستاره در مرکز شهر کازان است که در خیابان Baumana قرار دارد. این هتل فضایی آرام و زیبا دارد و اتاق‌های آن دارای طراحی مدرن هستند. فضای اتاق‌ها بسیار جادار و بزرگ است و تمام وسایل رفاهی برای مسافران در آن‌ها وجود دارد. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی شیک هستند.

مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای لذیذ در این هتل با گزینه‌های متنوع شروع خواهند کرد؛ رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. یکی از بخش‌های جذاب این هتل، بار آن است که در یک محیط گرم و دوستانه با نوشیدنی‌های متنوع در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

مهمانان در اوقات فراغت خود یا برای داشتن لحظاتی مهیج می‌توانند به استخر هتل که دارای فضایی زیبا است، مراجعه کنند و لحظات شادی را سپری کنند. سونای هتل نیز یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی ناشی از گشت و گذار شهری خواهد بود. هتل دارای یک اتاق کنفرانس است که یک گزینه عالی برای قرارهای کاری خواهد بود.

هتل تا مرکز خرید کولتسو (Koltso) حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲٫۸ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۵ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۱٫۵ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa Universitetskay 7, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، استخر سرپوشیده، حمام، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، اتاق‌های عایق صدا، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل سلیمان (Suleiman Palace Hotel)

هتل سلیمان (Suleiman Palace Hotel)

هتل سلیمان هتلی 4 ستاره با معماری زیبا است که امکانات و اقامت عالی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در قلب کازان قرار دارد و با اتاق‌های زیبا با کاغذ دیواری‌های نقش و نگار دار اقامت خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند و تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی با لوازم بهداشتی دارند. مهمانان می‌توانند خود را به تفریحی مهیج در استخر هتل و نوشیدن آبمیوه تازه در این مکان دعوت کنند و اوقات خوشی را در آن سپری نمایند.

صبحانه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می‌شود؛ رستوران هتل با غذاهای محلی و اروپایی نیز با منوی متنوع سرآشپز برای مهمانان تهیه می‌شود. بار هتل بصورت ۲۴ ساعته با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل تا مرکز خرید کولتسو ۰٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۱٫۷ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۷ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۲٫۷ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۲٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Peterburgskaya Street 55, 420107 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۹۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، استخر سرپوشیده، حمام، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

گرند هتل کازان (Grand Hotel Kazan)

گرند هتل کازان (Grand Hotel Kazan)

گرند هتل کازان هتلی است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و در یکی از ساختمان‌های مدرن شهر قرار دارد و دارای ۱۷ طبقه است؛ مهمانان از این هتل نمایی پانارومیک از شهر را نظاره خواهند کرد. اتاق‌های هتل با فضایی بزرگ و منظره‌ای فوق‌العاده اقامتی عالی را برای مهمانان ایجاد می‌کند. همه اتاق‌ها با دکوری زیبا مبله شده‌اند و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

رستوران هتل روزانه با تنوعی از لبنیات، نوشیدنی‌های گرم و سرد و نان‌های متتوع صبحانه‌ای عالی را برای مهمانان خود حاضر می‌کند و برای ناهار و شام نیز با منویی عالی از غذاهای روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل دارای یک اتاق کنفرانس نیز است که یک گزینه عالی برای جلسات کاری و اداری خواهد بود.

هتل تا مرکز خرید کولتسو ۰٫۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲٫۴ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۵ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۱٫۹ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Peterburgskaya Str.1, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، حمام، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ریوریا (Riviera Hotel)

هتل ریوریا (Riviera Hotel)

هتل ریوریا یکی از زیباترین و عالی‌ترین هتل‌های 4 ستاره در شهر کازان است که از همان بدو ورود و قرار گرفتن در لابی هتل که همچون نگینی می‌درخشد، متوجه این موضوع خواهید شد. این هتل یک انتخاب عالی برای سفر به این شهر است و با امکانات بی‌نظیری که برای مهمانان خود تدارک دیده است، آن‌ها اقامتی با خاطرات شیرین را تجربه خواهند کرد.

این هتل که تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی با ساحل فاصله دارد، اتاق‌هایی با منظره پاناروما با دکوری شیک و مدرن را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد. همه اتاق‌ها در این مجموعه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی است که مهمانان در بهترین شرایط رفاهی سفر خود را تجربه کنند.

صبحانه در این هتل هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای بی‌نظیر شروع می‌کنند، به گونه‌ای که آن‌هایی که به این وعده غذایی نیز علاقه ندارند، با دیدن این همه تنوع از کیک‌ها، نان و نوشیدنی‌ها به خوردن صبحانه ترغیب می‌شوند؛ مهمانان برای آشنایی با غذاهای محلی و اروپایی می‌توانند به رستوران این هتل مراجعه کرده و در کنار دوستان یا خانواده خود لحظات نابی را تجربه کنند.

امکانات تفریحی در این هتل بسیار زیاد است، کودکان و علاقه‌مندان می‌توانند به مجموعه پارک آبی هتل مراجعه کرده و لحظات مهیجی را تجربه کنند، بخصوص در فصل تابستان و زمانیکه هوا در شرایط مناسب قرار دارد. استخر سرپوشیده هتل نیز یک گزینه عالی برای سایرین خواهد بود و بخش سونا و اسپا نیز یک پیشنهاد فوق‌العاده برای برطرف کردن خستگی و بدست آوردن نشاطی دوباره است.

هتل تا پل هزاره (Milenium Bridge) حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۵٫۲ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۱٫۹ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۲٫۴ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ulitsa F. Amirkhana 1, 420126 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، جکوزی، سولاریوم، حمام، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، میوه، بطری آب، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، چینی)

هتل هایال (Hotel Hayal)

هتل هایال (Hotel Hayal)

هتل هایال هتلی زیبا، مجلل و لوکس است که در مرکز تاریخی شهر کازان قرار دارد و در نزدیکی ایستگاه قطار قرار گرفته است. این هتل با توجه به موقعیتی که قرار دارد، یک گزینه عالی برای شروع گشت و گذار در شهر خواهد بود و بسیاری از جاذبه‌های مهم این شهر در نزدیکی آن قرار دارد.

اتاق‌های لوکس هتل که بیشتر رنگ سفید و آبی کمرنگ در آن به چشم می‌خورد، فضایی آرام و دلنشین را برای مسافرین فراهم می‌کند و در کنار امکاناتی همچون دسترسی به اینترنت، تهویه مطبوع و حمامی لوکس با لوازم بهداشتی، سفر بهتری را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

رستوران هتل انتخاب‌های عالی برای تست غذاهای روسی و اروپایی پیش روی مهمانان قرار می‌دهد و صبحانه نیز همه روزه برای مهمانان تهیه می‌شود. مهمانان می‌توانند از مرکز اسپا و سونای هتل نیز در اوقات فراغت خود بهره ببرند و لحظاتی را در آرامش و سکوت سر کنند. یکی از ویژگی‌های این هتل، راهنمایان حرفه‌ای تور هستند که مهمانان برای گشت‌های شهری خود می‌توانند از راهنمایی‌ها و تورهایی که پیشنهاد می‌دهند نیز استفاده کنند.

هتل تا پل هزاره (Milenium Bridge) حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا مرکز خرید کولتسو ۰٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲٫۹ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۲ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۲٫۴ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Universitetskaya street 16, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، داشتن کلاس‌های آشپزی، آموزش فرهنگ محلی، تور دوچرخه سواری، تور پیاده روی (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، میوه، بطری آب، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، امکانات وی‌آی‌پی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آذربایجانی)

هتل سنتر هتل کازان کرملین (Center Hotel Kazan Kremlin)

هتل سنتر هتل کازان کرملین (Center Hotel Kazan Kremlin)

هتل سنتر هتل کازان کرملین هتلی 4 ستاره است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و مسافرین دسترسی خوبی به سایر بخش‌های شهر از جاذبه‌ها تا مراکز خرید خواهند داشت. اتاق‌های هتل نیز دارای دکوری زیبا و ساده هستند و فضای دلبازی دارند و اغلب از رنگ‌های گرم در طراحی آن استفاده شده است؛ همه اتاق‌ها نیز دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی لوکس هستند.

هتل دارای تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر است که در روزهای مشخصی موزیک زنده در آن اجرا می‌شود و مهمانان می‌توانند غذای خود یا نوشیدنی خود را در این فضای شاد و مهیج میل کنند و از دیدن منظره زیبای شهر نیز لذت ببرند. رستوران هتل نیز یک گزینه عالی برای خوردن غذاهای روسی و بین‌المللی در این رستوران است. با توجه به موقعیت این هتل گزینه‌های متعددی در اطراف هتل برای خوردن غذاهای محلی و قرار گرفتن در یک محیط بومی نیز وجود دارد.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۴ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۱ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۰٫۴ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Karl Marks Street 6, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، کرایه خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، آلمانی، یونانی)

هتل بیلیار پالاس (Bilyar Palace)

هتل بیلیار پالاس (Bilyar Palace)

هتل بیلیار پالاس هتلی در مرکز شهر است که نقش و نگارهای آن، گچبری‌های ظریف داخل هتل که با رنگ‌ طلایی رنگ‌آمیزی شده، محیطی جذاب و هنری را ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل با پنجره‌های متعددی که دارد، چشم‌انداز زیبایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد و همین موضوع باعث شده است که فضای اتاق‌ها بسیار روشن و دلباز باشد.

دکور اتاق‌ها نیز بسیار شیک و کلاسیک است و توازن بسیاری بین اجزای آن، بخصوص روتختی‌ها و پرده‌های اتاق‌ها برقرار است. همه اتاق‌ها در این هتل زیبا دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون و حمامی شیک هستند.

رستوران هتل با دکور فوق‌العاده و کلاسیکی که دارد، یک گزینه عالی برای خوردن غذای اصلی خواهد بود و سرآشپز با منویی از غذاهای روسی و اروپایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل نیز یک گزینه عالی برای تست نوشیدنی‌های فوق‌العاده و گذراندن اوقاتی خوش با دوستان یا خانواده است.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۲٫۳ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۴٫۷ کیلومتر، تا مرکز خرید کولتسو ۰٫۳ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۲٫۱ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Ostrovskogo Street 61, 420107 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، مرکز تناسب اندام، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، ترکی)

هتل رامادا کازان سیتی سنتر (Ramada Kazan City Centre)

هتل رامادا کازان سیتی سنتر (Ramada Kazan City Centre)

هتل رامادا کازان سیتی سنتر آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر کازان است که در بخش مرکزی شهر قرار دارد و تنها ۲۰۰ متر با ایستگاه مرکزی شهر فاصله دارد. اتاق‌های هتل با مبلمانی زیبا و روتختی‌های طرح‌دار با رنگ‌های مختلف دکور شده و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه‌ساز، مینی‌بار و حمامی مجلل است.

صبحانه در این هتل به سبک آمریکایی برای مهمانان سرو می‌شود و بی‌شک مهمانان از خوردن این صبحانه لذت بسیار خواهند برد. غذاهای لذیذ آمریکایی، اروپایی و روسی در منویی متنوع در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که با خوردن یک نوشیدنی پیشنهادی از طرف کارکنان رستوران، یک وعده غذایی کامل و بی‌نقص را در آن تجربه خواهند کرد.

هتل تا فرودگاه بین‌المللی کازان ۲۳٫۴ کیلومتر، تا استادیوم کازان آرنا ۵ کیلومتر، تا قلعه تاریخی کرملین کازان ۱٫۲ کیلومتر و تا مسجد کول شریف ۱٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Chernyshevskogo Street 39, 420111 Kazan, Russia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، مرکز تناسب اندام، ماساژ، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سرویس شاتل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، سالن آرایشی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره کازان

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر کازان بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است، اما سعی شد هتل‌هایی ذکر شود که در نوع امکانات و موقعیتی که قرار دارد، بهترین باشد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه