بهترین هتل های ارزان وارنا؛ مقصد تابستانی بلغارستان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان وارنا؛ مقصد تابستانی بلغارستان

وارنا شهری ساحلی در بلغارستان است که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران به‌خصوص در فصل تابستان است؛ با انتخاب‌های هتل‌های ارزان در این شهر سفری مقرون به‌صرفه را تجربه خواهید کرد.

 وارنا شهری است ساحلی در کشور بلغارستان که در سالیان اخیر مورد توجه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است. عمده شهرت این شهر به‌واسطه‌ی طبیعت کم‌نظیرش به سواحل و دیگر جاذبه‌های طبیعی آن بازمی‌گردد. در این شهر، هر کسی با هر سن و سال و سلیقه‌ای، سرگرمی موردعلاقه‌ی خود را پیدا می‌کند و راضی از سفر بازمی‌گردد. با توجه به علاقه گردشگران به این شهر، هتل‌ها بخش مهمی در این شهر خواهند بود که با تنوع بسیاری که دارند، پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای خواهند بود. هتل‌های ارزان وارنا، هتل‌هایی مناسب برای سفری ارزان و مقرون به‌صرفه است. با ما در این مقاله همراه شوید تا با این هتل‌ها و امکانات آنان آشنا شویم.

هتل ارزان وارنا

هتل اربیتا (Hotel Orbita)

هتل اربیتا (Hotel Orbita)

هتل اربیتا هتلی 2 ستاره و اقتصادی در شهر وارنا است که تنها با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل دسترسی داشت. این هتل از موقعیت خوبی برخوردار است و به‌راحتی می‌توان به جاذبه‌های دیدنی شهر از آن دسترسی داشت.

اتاق‌های هتل دکوری ساده و مرتب دارند و در آن امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و مینی‌بار وجود دارد. در طبقه همکف هتل بار آن وجود دارد که مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های آن تست کنند.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۱ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۱٫۳ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه‌آهن وارنا ۱٫۴ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۶٫۱ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 25, Tsar Osvoboditel Blvd., 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، بلغاری)

هتل بست وسترن پریما (Best Western Prima Hotel)

هتل بست وسترن پریما (Best Western Prima Hotel)

هتل بست وسترن پریما یکی از هتل‌های مناسب برای سفری اقتصادی است که از امکانات خوبی برخوردار است. از این هتل تا ساحل تنها ۴ دقیقه پیاده فاصله است و به‌گونه‌ای است که مسافران به‌راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

صبحانه در تنوع بسیاری هر روز صبح برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان صبح خود را با صبحانه‌ای عالی شروع خواهند کرد. اتاق‌های هتل بزرگ و جادار هستند و دکوری شیک و زیبا دارند و در آن‌ها امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون در همه اتاق‌ها وجود دارد.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۰٫۹ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۱٫۶ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه‌آهن وارنا ۰٫۸ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۶٫۳ کیلومتر، تا آکواریوم وارنا حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا موزه نیروی دریایی ۰٫۳ کیلومتر، تا حمام رومی ۰٫۳ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۳٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 5, Tzar Samuil Str., 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، بلغاری)

هتل بست وسترن پارک (BEST WESTERN Park Hotel)

هتل بست وسترن پارک (BEST WESTERN Park Hotel)

هتل بست وسترن پارک هتلی عالی و مناسب برای سفری مقرون به‌صرفه است که از امکانات خوبی برخوردار است. از این هتل تا ساحل کمتر از ۶ دقیقه پیاده‌روی فاصله است. اتاق‌های هتل با وسایل ساده و مرتب دکور شده‌اند و نورگیر بودن اتاق‌ها فضای آن‌ها را دلبازتر کرده است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در محیطی زیبا سرو می‌شود و بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع و طبیعی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این مجموعه اتاق کنفرانس و جلسه نیز برای قرارهای کاری وجود دارد.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۳ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۰٫۸ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه‌آهن وارنا ۳٫۲ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۴٫۱ کیلومتر، تا موزه نیروی دریایی ۰٫۳ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۱٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 190, Chaika, 9005 Varna City, Bulgaria
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی مجاز است، حمام، ماساژ، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری)

هتل دیونیس (Dionis Hotel)

هتل دیونیس (Dionis Hotel)

هتل دیونیس هتلی میان‌رده و اقتصادی در شهر وارنا است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد که تا مرکز شهر حدود ۲۰۰ متر فاصله دارد و با ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل دسترسی داشت. در اطراف این هتل بسیاری از ادارات و بانک‌ها قرار دارد و یک گزینه عالی برای سفرهای کاری خواهد بود.

اتاق‌های هتل دارای دکوری ساده اما مرتب است و همه آن‌ها امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع دارد. هتل تا کلیسای جامع وارنا ۰٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۲٫۴ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه‌آهن وارنا ۰٫۳ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۷٫۱ کیلومتر، تا آکواریوم وارنا حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا حمام رومی ۰٫۶ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 13 Buzludzha St., 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری)

هتل مارگاریتا (Margarita Hotel)

هتل مارگاریتا (Margarita Hotel)

هتل مارگاریتا هتلی اقتصادی است که در محیطی آرام قرار دارد و برای کسانی که به‌دنبال اقامتی مملو از آرامش و با هزینه کمتر هستند، گزینه مناسبی است. ساختمان این هتل بسیار زیبا است و در هر طبقه تراسی رو به منظره دریا دارد. این هتل یک استخر و کتابخانه نیز دارد که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

صبحانه در این هتل روزانه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان نیز در رستوران هتل با غذاهای لذیذ بلغاری و بین‌المللی آشنا خواهند شد.

این هتل دارای یک استخر کوچک است که می‌تواند فرصتی عالی برای تفریح کودکان باشد. اتاق‌های هتل ساده دکور شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی خصوصی هستند.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۵٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۳٫۴ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه آهن وارنا ۵٫۸ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۲٫۱ کیلومتر، تا آکواریوم وارنا حدود ۲٫۸ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Vajalar 89, 9006 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری، آلمانی، هلندی)

هتل‌های بوتیک (Hi Boutique Hotel)

هتل های بوتیک (Hi Boutique Hotel)

هتل‌های بوتیک هتلی زیبا در مرکز شهر است که طراحی زیبایی دارد. از این هتل تا ساحل ۶ دقیقه پیاده‌روی فاصله است و رستوران‌ها و مغازه‌های بسیاری در این منطقه قرار دارد.

اتاق‌های هتل با دکوری کلاسیک مبله شده‌اند و نورپردازی‌های ظریفی که در بخش‌های مختلف آن قرار داده شده، آن را در شب آرامش‌بخش‌تر کرده است. مهمانانی که این هتل را برای اقامت خود برگزیده‌اند، احساس راحتی بسیاری در اتاق‌های خود داشته‌اند و امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع شرایط را برای آنان بهتر کرده است.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۵٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۱٫۹ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه آهن وارنا ۰٫۶ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۲٫۱ کیلومتر، تا آکواریوم وارنا حدود ۰٫۵ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۴٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 11, Han Asparuh St., 9001 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری، آلمانی، اسپانیایی)

هتل ویکتوریا (Victoria Hotel)

هتل ویکتوریا (Victoria Hotel)

هتل ویکتوریا هتلی میان‌رده در وارنا است که در بخش تجاری و اداری شهر قرار دارد و یک گزینه عالی برای سفرهای کاری خواهد بود. این هتل یک گزینه مناسب برای شروع گشت و گذار در شهر است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و مدرن و دارای کفپوش چوبی هستند. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و میز کار هستند.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۰٫۸ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۲٫۸ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه‌آهن وارنا ۱٫۵ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۷٫۶ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۴٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Han Malamir 6 Str., 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری، آلمانی)

هتل کالر (Hotel Color)

هتل کالر (Hotel Color)

هتل کالر هتلی 2 ستاره است که با ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل رسید. امکانات این هتل با توجه به هزینه‌ای که برای اقامت در آن صرف می‌شود، قابل قبول است. اتاق‌ها دارای مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم و تهویه هستند.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۰٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۲٫۸ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه آهن وارنا ۱٫۲ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۷٫۶ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۴٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 23A Rali Mavridov str., 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، بار، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری، آلمانی، ایتالیایی)

هتل کازینو افبت اکس اشنیک (Casino & Hotel Efbet ex Oceanic)

هتل کازینو افبت اکس اشنیک (Casino & Hotel Efbet ex Oceanic)

هتل کازینو افبت اکس اشنیک یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره در شهر وارنا است که موقعیت و امکانات آن عالی است. بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌ها در اطراف این هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند از قدم زدن در اطراف این هتل لذت ببرند و به کشف دیدنی‌های این شهر بپردازند.

همه اتاق‌ها با دکوری زیبا دارای سیستم تهویه، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار و تلویزیون است؛ حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی نیز در اتاق‌های هتل وجود دارد. رستوران هتل غذاهای لذیذ و فست فودی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود طبخ می‌کند؛ بار هتل نیز با نوشیدنی‌های عالی و هیجان‌انگیز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل تا کلیسای جامع وارنا ۰٫۴ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۲٫۱ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه آهن وارنا ۰٫۶ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۶٫۸ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۱۴٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 44 Preslav Str., Nezavisimost Square, 9000 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، کازینو، اتاق بازی، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، دستگاه خودپرداز، خدمات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری، آلمانی)

هتل نیاگارا (Hotel Niagara)

هتل نیاگارا (Hotel Niagara)

هتل نیاگارا آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های ارزان در شهر وارنا است که فضایی زیبا و آرام دارد. هتل دارای یک استخر زیبا و کوچک است که برای تفریح کودکان در فصل‌های خوش آب و هوا گزینه‌ای خوبی خواهد بود.

اتاق‌های هتل با لوازم ساده مبله شده‌اند و همه آن‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمامی خصوصی هستند. هتل تا کلیسای جامع وارنا ۷٫۷ کیلومتر، تا باغ وحش وارنا ۵٫۷ کیلومتر، ایستگاه مرکزی خط راه آهن وارنا ۰٫۶ کیلومتر، تا Euxinograd حدود ۳٫۸ کیلومتر و تا ساحل شن‌های طلایی ۶٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Tzar Boris 3 nr. 60, 9022 Varna City, Bulgaria
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، رژیمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق بازی، خدمات تور، تبادل ارز، کرایه خودرو، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، دستگاه خودپرداز، خدمات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، بلغاری)

هتل ارزان وارنا

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های ارزان وارنا بود؛ مطمئنا تعداد این هتل‌ها در این شهر بسیار بیشتر است، اما در این مقاله سعی شد تا هتل‌هایی ذکر شود که دارای موقعیت مناسب و امکانات باکیفیتی باشد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه