بهترین هتل های 4 ستاره لیسبون؛ پایتخت دیدنی پرتغال

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره لیسبون؛ پایتخت دیدنی پرتغال

لیسبون، پایتخت کشور پرتغال با هتل‌های 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و در حد هتل‌های لوکس از گردشگرانی که به قصد دیدن جاذبه‌های دیدنی یا اقامتی چند روزه به این شهر سفر می‌کنند، میزبانی می‌کند.

پرتغال کشوری آرام در جنوب غرب اروپا است و لیسبون، پایتخت آن دارای جاذبه‌های فوق‌العاده است که بیشتر آن‌ها نشان از تاریخ و گذشته این شهر است. این شهر که به آن ۷ تپه نیز گفته می‌شود با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مدیترانه‌ای که دارد، سالانه میزبان مسافران بسیاری از کشورهای مختلف است؛ به‌همین منظور هتل‌های متنوعی با امکانات و خدماتی متفاوت را به مسافران خود پیشنهاد می‌دهد. هتل‌های لوکس لیسبون هتل‌هایی فوق‌العاده هستند که سفری رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های 4 ستاره لیسبون بپردازیم؛ همراه ما باشید.

هتل اینترنشنال دیزاین (Internacional Design Hotel)

فهرست هتل‌ها

هتل رادیسون بلو لیسبون (Radisson Blu Hotel Lisbon)

هتل رادیسون بلو لیسبون (Radisson Blu Hotel Lisbon)

هتل رادیسون بلو لیسبون هتلی 4 ستاره و لوکس در لیسبون است که در یک موقعیت مناسب از شهر قرار دارد و مهمانان به راحتی با ترنسفر هواپیمایی می‌توانند از فرودگاه به این هتل عزیمت کنند. امکانات این هتل بسیار عالی است و مهمانان اقامت با کیفیتی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق‌های هتل با طراحی مدرن، فضای راحتی را برای مهمانان فراهم کرده است و همه امکانات رفاهی برای اقامتی بی‌نقص برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون کابلی، تهویه مطبوع، کمد لباس و حمامی اختصاصی با سنگ‌های مرمرین است. امکاناتی برای تهیه چای و قهوه نیز در اتاق‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

صبحانه این هتل بی‌نظیر است و به‌صورت بوفه‌ای، صبحانه‌ای متنوع از مرباجات و لبنیات به همراه آبمیوه‌های خوش‌طعم برای مهمانان فراهم می‌کند. ناهار و شام نیز در رستوران هتل با غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای آماده سرو برای مهمانان است. بار هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های نشاط‌آور و انواع تنقلات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل کمتر از ۲ کیلومتر از فرودگاه لیسبون، ۱۰۰ متر از ایستگاه متروی Campo Grande، از Parque das Nações حدود ۱۰ دقیقه با ماشین، ۵ دقیقه پیاده از Alvalade XXI Stadium و ۳ کیلومتر از Luz Stadium فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به گشت و گذار، تاریخ و غذا انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Marechal Craveiro Lopes, 390, Alvalade, 1749-009 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۲۲۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

بیشتر بخوانید:

هتل لوتسیا اسمارت دیزاین (Lutecia Smart Design Hotel)

هتل لوتسیا اسمارت دیزاین (Lutecia Smart Design Hotel)

هتل لوتسیا اسمارت دیزاین هتلی مدرن و 4 ستاره است که طراحی فوق‌العاده آن، در هر بخشی از هتل جذابیت منحصربه‌فردی به آن بخشیده است. رنگ‌ها و ترسیم‌های زیبا در این هتل، فضای گرم و دلپذیری را برای مهمانان ایجاد کرده و با توجه به امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد آن را به یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره لیسبون تبدیل کرده است.

اتاق‌های هتل با طراحی ساده و مدرنش در کنار ترکیب رنگ‌های مختلف، فضای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها در هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است. بسیاری از اتاق‌ها چشم‌اندازی پاناروما از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهند که مهمانان در کنار خوردن چای و قهوه‌ای گرم می‌توانند از این منظره در هر موقع از شبانه روز لذت ببرند.

رستوران InFusion با فضایی ساده و زیبا با منویی متنوع که غذاهای سالم و مبتنی بر سبزیجات نیز در آن وجود دارد از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. صبحانه نیز با آبمیوه‌های تازه، کیک‌های خانگی و میوه‌های متنوع به‌صورت بوفه‌ای هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود.

هتل ۲۰۰ متر از ایستگاه متروی Roma-Areeiro و ۲٫۸ کیلومتر از فرودگاه لیسبون فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به گشت و گذار، تاریخ و غذا انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Av Frei Miguel Contreiras 52, Alvalade, 1749-086 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۱۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، ماساژ، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری از کودک، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل هالیدی این لیسبون کانتیننتال (Holiday Inn Lisbon-Continental)

هتل هالیدی این لیسبون کانتیننتال (Holiday Inn Lisbon-Continental)

هتل هالیدی این لیسبون کانتیننتال هتلی در مرکز شهر لیسبون است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و مهمانان به راحتی می‌توانند به جاذبه‌های شهری، مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی داشته باشند. لابی هتل که گیاهان سرسبز، بیشتر از هر چیزی در آن نمایان است فضای با نشاطی را ایجاد کرده است که مهمانان از همان بدو ورود و برخورد دوستانه کارمندان حس خوبی از این محیط خواهند گرفت.

اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی و وسایلی با رنگ‌های گرم مبله شده است و فضای راحتی را برای مهمانان ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه، اینترنت بی‌سیم، میز کار و حمام اختصاصی است.

رستوران هتل، روزانه صبحانه‌ای به سبک آمریکایی برای مهمانان تهیه می‌کند و برای ناهار و شام با غذاهای لذیذ پرتغالی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل از لیسبون ۱۰ دقیقه با مترو، ۱۵ دقیقه با مترو از Lisbon Congress Centre و ۳٫۶ کیلومتر از فرودگاه لیسبون فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به بناهای تاریخی، گشت و گذار و تاریخ انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Rua Laura Alves 9, Avenidas Novas, 1016-169 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۲۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، مرکز آرایشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری از کودک، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل الیف اونیداز (Hotel Alif Avenidas)

هتل الیف اونیداز (Hotel Alif Avenidas)

هتل الیف اونیداز هتلی 4 ستاره و لوکس در مرکز شهر است که ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد. اتاق های هتل با لوازم شیک مبله شده است و با رنگ آمیزی‌های خاص در هر اتاق، تنوع بسیاری را در اتاق‌ها ایجاد کرده است. همه اتاق‌های این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است.

شیرینی‌های تازه، نان‌های نرم که عطر آن تمام فضای رستوران را پر می‌کند، از گزینه‌های صبحانه این هتل است که مهمانان می‌توانند، با یک صبحانه فوق‌العاده روز خود را شروع کنند. ناهار و شام نیز برای مهمانان در این رستوران تهیه می‌شود و حتی مهمانان می‌توانند با توجه به موقعیت هتل به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف هتل برای وعده‌های غذایی خود مراجعه کنند و از هم‌نشینی با مردم این شهر و قرار گرفتن در فضایی اصیل لذت ببرند.

هتل کمتر از ۱۲ دقیقه با ماشین از مرکز لیسبون، ۸ دقیقه پیاده از Museu Calouste Gulbenkian و ۴.۳ کیلومتر از فرودگاه لیسبون فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به بناهای تاریخی، گشت و گذار و تاریخ انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Duque De Ávila 189, Avenidas Novas, 1050-082 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، مرکز آرایشی، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل موندیال (Hotel Mundial)

هتل موندیال (Hotel Mundial)

هتل موندیال هتلی لوکس در لیسبون است که تراسی با چشم‌انداز پاناروما دارد و مهمانان می‌توانند ساعات منحصربه‌فردی را با نوشیدن چای یا عصرانه‌ای فوق‌العاده در آنجا صرف کنند. اتاق‌های هتل در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و خدمات با کیفیتی را برای مهمانان فراهم کرده است.

همه اتاق‌ها با مبلمانی کلاسیک و فضایی دلچسب، محیطی آرام بخش را ایجاد کرده است که مهمانان در آن حس راحتی بسیاری را لمس خواهند کرد. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی است.

رستوران Varanda de Lisbo غذاهای بی‌نظیر پرتغالی را برای مهمانان سرو می‌کند و مهمانان می‌توانند از پیشنهادات نوشیدنی که کارمندان رستوران به آنان ارائه می‌دهند، با طعم فوق‌العاده‌ای از نوشیدنی‌های سنتی آشنا شوند و لذت غذای خود را در کنار این نوشیدنی‌ها دوچندان کنند.

هتل تا میدان Martim Moniz حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا کلیسای Sao Cristovao and Sao Lourenço حدود ۰٫۳ کیلومتر، jh rgui St. George's حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۶٫۶ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۷ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به شهر قدیمی کاوش، پیاده‌روی و مردم محلی است.

  • آدرس: Praça Martim Moniz 2, Santa Maria Maior, 1100-341 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۳۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، سولاریوم، تراس، مرکز آرایشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل بریتانیا (Hotel Britania)

هتل بیریتانیا (Hotel Britania)

اگر به دنبال اقامتی آرام و با کیفیتی عالی هستید هتل بریتانیا یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. در هر بخش از این هتل که قدم بگذارید فضای آرام و زیبای آن شما را مجذوب خود می‌کند و به گونه‌ای است که گویی در خانه خود حضور دارید. دکوراسیون و نورپردازی ماهرانه، این فضا را برای هر مهمانی دلنشین کرده است.

اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند و بعضی از آن‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده‌اند. همه اتا‌ق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی و تلویزیون هستند. این هتل در سال ۲۰۱۱ به طور کامل بازسازی شد و تمامی امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

مگر می‌شود از خوردن صبحانه‌ای در یک فضای آرام و دلنشین لذت نبرد؟ رستوران هتل بی‌نظیر است و مهمانان بی‌شک پس از خوردن صبحانه، روز پر هیجانی را سپری خواهند کرد.

هتل تا ایستگاه مترو Avenida Metro Station - North Exit حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Avenida Metro Station - South Exit حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا باغ Torel حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۰٫۱ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۶٫۴ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۶٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به شهر قدیمی کاوش، پیاده‌روی و مردم محلی است.

  • آدرس: Rua Rodrígues Sampaio, 17, Santo Antonio, 1150-278 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، سولاریوم، تراس، مرکز آرایشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل از جینلاس وردس (As Janelas Verdes)

هتل از جینلاس وردس (As Janelas Verdes)

اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که رنگ و بوی تاریخی داشته باشد و شما را به سال‌های قبل ببرد، هتل از جینلاس وردس یک گزینه بی‌نقص خواهد بود. این هتل با وسایلی دکور شده است که، فضای آن را به گذشتگان دور لیسبون می‌برد و به مانند موزه‌ای در یک ساختمان بازسازی شده در شهر می‌درخشد. اشیا هنری، کتاب‌ها و عکس‌ها این فضا را خاص و منحصربه‌فرد کرده است.

اتاق‌های هتل با مبلمان و تخت‌های زیبا دکور شده است و مهمانان اوقات خوشی را در این هتل سپری خواهند کرد. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی است.

حیاط هتل با گیاهان زیبا در فصل بهار و تابستان، فضای دلنشینی را برای خوردن صبحانه‌ای عالی فراهم کرده است و مهمانان می‌توانند از حضور در این فضا و خوردن صبحانه خود لذت ببرند.

هتل تا کلیسای Estrela Basilica حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا اموزه Oriente Museum حدود ۱ کیلومتر، تا باغ Estrelal حدود ۱ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۲٫۱ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۸٫۶ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۹ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۷.۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به معماری، پیاده‌روی و مردم محلی است.

  • آدرس: Janelas Verdes, 47, Estrela, 1200-690 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، کرایه خودرو، تراس، باغ، مرکز آرایشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، نگهداری از کودک، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل لیسبون ماریوت (Lisbon Marriott Hotel)

هتل لیسبون ماریوت (Lisbon Marriott Hotel)

هتل لیسبون ماریوت یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در لیسبون است که امکانات آن و محیطی که برای مهمانان خود فراهم کرده است در حد هتل‌های 5 ستاره خواهد بود. هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و مهمانان می‌توانند به راحتی به جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی داشته باشند.

هتل دارای یک استخر زیبا در فضایی سرسبز است که در فصل‌های خوش آب و هوا مهمانان می‌توانند لحظات شادی را در کنار دوستان یا خانواده خود تجربه کنند و همچنین از نوشیدنی‌هایی که در کنار استخر سرو می‌شود نوش جان کنند.

اتاق‌ها دارای تراسی کوچک هستند و با لوازمی ساده و مدرن مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و حمامی با لوازم بهداشتی‌اند.

رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای و پرتغالی را در یک محیط زیبا برای مهمانان خود سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل یا در حیاط آن غذای خود را نوش جان کنند و از نوشیدنی‌های پیشنهاد شده که طعم بی‌نظیری دارند در کنار غذای خود لذت ببرند.

هتل تا بیمارستان Santa Maria حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Metro Cidade Universitaria حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۳٫۲ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۶٫۳ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۶٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۳٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به سفر، فرهنگ و معماری است.

  • آدرس: Avenida dos Combatentes, 45, Sao Domingos de Benfica, 1600-042 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۵۷۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، کرایه خودرو، تراس، باغ، استخر، مرکز آرایشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، نگهداری از کودک، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، روسی)

هتل لیسبا پلازا (Hotel Lisboa Plaz)

هتل لیسبا پلازا (Hotel Lisboa Plaz)

هتل لیسبا پلازا در خیابان Liberty قرار دارد و جاذبه‌های تاریخی به راحتی از آن قابل دسترس است و می‌تواند یک شروع عالی برای گردش در این شهر باشد. فضای این هتل نیز گرم و دوست‌داشتنی است و کارمندان رفتاری دوستانه با مسافران خود دارند.

هتل دارای اتاق‌های متنوع و پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. همه اتاق‌ها با دکوری زیبا و وسایل چوبی شیک مبله شده‌اند و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی هستند؛ بسیاری از اتاق‌ها تراسی با چشم‌انداز زیبا از شهر دارند.

کتابخانه هتل، برای علاقه‌مندان به مطالعه، گزینه‌های فوق‌العاده‌ای را پیشنهاد می‌کند و مهمانان در کنار شومینه‌ای زیبا می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را در محیطی گرم و آرام بخوانند و لذت ببرند.

صبحانه همه روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود و مهمانان می‌توانند برای ناهار و شام خود از غذاهای لذیذی که در رستوران هتل سرو می‌شود نوش جان کنند.

هتل تا باغ Torel حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۶٫۷ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۷٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۵٫۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی، مردم محلی و معماری است.

  • آدرس: Salitre / Avd. Liberdade, Santo Antonio, 1269-066 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۱۰۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، کتابخانه، کرایه خودرو، تراس، باغ، استخر، مرکز بدنسازی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، نگهداری از کودک، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی)

هتل اینترنشنال دیزاین (Internacional Design Hotel)

هتل اینترنشنال دیزاین (Internacional Design Hotel)

هتل اینترنشنال دیزاین آخرین هتلی است که در بهترین هتل های 4 ستاره لیسبون به شما معرفی می‌کنیم. این هتل در یک موقعیت عالی در شهر قرار دارد و در یک ساختمان زیبا و قدیمی واقع شده است. طراحی داخلی این هتل به‌صورت ماهرانه و با وسایلی زیبا انجام گرفته است و محیطی جذاب را برای مهمانان فراهم کرده است.

اتاق‌های هتلی هر کدام دارای یک تم و طراحی متفاوتند و با کاغذ دیواری‌های زیبا محیط مهیجی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان در نظر گرفته است و مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است.

صبحانه هر روز صبح در فضایی با پنجره‌های زیبا و با چشم‌اندازی از جنب و جوش مردم برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از انواع کیک‌ها و مرباجات خوش‌طعم برای صبحانه خود انتخاب و نوش جان کنند.

هتل تا تئاتر Dona Maria II National حدود ۰٫۱ کیلومتر، تا خیابان Liberty حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا Lisbon Oceanarium حدود ۶٫۸ کیلومتر، تا پارک ملی حدود ۷٫۲ کیلومتر و تا فرودگاه لیسبون (Lisbon Humberto Delgado) حدود ۶٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی، مردم محلی و شهر قدیمی است.

  • آدرس: Rua Da Betesga 3, Santa Maria Maior, 1100-090 Lisbon, Portugal
  • این هتل 4 ستاره و دارای ۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، شاتل هواپیمایی، کتابخانه، کرایه خودرو، تراس، باغ، استخر، مرکز بدنسازی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، بوفه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، نگهداری از کودک، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، کرایه خودرو، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق‌ها، کارمندان چند زبانه (پرتغالی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی)

    هتل اینترنشنال دیزاین (Internacional Design Hotel)

در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل‌های لوکس و 4 ستاره شهر زیبای لیسبون معرفی شود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر از آنچه ذکر شد است و ما سعی کردیم برترین آن‌ها را در نوع خدمات، کیفیت اتاق‌ها و موقعیت جغرافیایی که دارند برای شما دوستان عزیز کجارویی معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه