بهترین هتل های ارزان برلین؛ پایتخت دیدنی آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان برلین؛ پایتخت دیدنی آلمان

برلین یکی از مراکز فرهنگی کشور آلمان و یکی از شهرهای پرجنب و جوش جهان است که پر از جاذبه‌های منحصربه‌فرد است؛ هتل‌های اقتصادی و ارزان آن سفری رویایی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

برلین پایتخت زیبای کشور آلمان است که نه تنها در جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر است، بلکه در علم، صنعت و اقتصاد زبانزد جهانیان است. سالانه فستیوال‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های بسیاری در این شهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. هتل‌های متنوعی در برلین با خدمات متفاوت برای مسافران وجود دارد که با توجه به بودجه خود می‌توانند در آن‌ها اقامت کنند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان برلین بپردازیم که هتل‌هایی با امکانات عالی هستند و سفری مقرون‌به‌صرفه را فراهم می‌کنند؛ در این مقاله همراه ما باشید.

هتل ارزان برلین

هتل بنگارد (Hotel Bongard)

هتل بنگارد (Hotel Bongard)

هتل بنگارد هتلی اقتصادی در برلین است که در نزدیکی ایستگاه مترو  Rathaus Reinickendorf قرار دارد. این ساختمان با بنای آجری و زیبا که دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر است، اقامتی کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اینترنت در همه بخش‌های هتل قابل دسترس است و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

اتاق‌های ساده هتل، به تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهز است. هتل تا ایستگاه مرکزی برلین حدود ۷٫۴ کیلومتر، تا موزه تاریخ طبیعی حدود ۷٫۵ کیلومتر، تا برج تلویزیون برلین حدود ۹٫۵ کیلومتر، تا ورزشگاه ویتنائو حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Tegel حدود ۴ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Schönefeld حدود ۲۵٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه برلین براندنبورگ حدود ۲۸ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به سفرهای شهری، پیاده‌روی شهری و گشت و گذار است.

هتل بنگارد (Hotel Bongard)

  • آدرس: Holzhauser Straße 180, Reinickendorf, 13509 Berlin, Germany
  • این هتل هتلی ۱ ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

بیشتر بخوانید:

هتل جنراتور برلین میته (Generator Berlin Mitte)

هتل جنراتور برلین میته (Generator Berlin Mitte)

میته یکی از محله‌های معروف در برلین است که اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوعی در آن وجود دارد. یکی از هتل‌های اقتصادی در این منطقه هتل جنراتور برلین میته است که نسبت به هتل قبلی از امکانات بهتری برخوردار است. طراحی داخلی این هتل زیبا و از فضای موجود به خوبی استفاده کرده است. اتاق‌ها با تخت‌های دو طبقه، یک گزینه فوق‌العاده برای سفرهای دوستانه و گروهی است. اتاق‌ها که با رنگ‌های متنوع طراحی شده، دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمام اختصاصی است.

هتل تا موزه تاریخ طبیعی حدود ۱ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی برلین حدود ۱٫۷ کیلومتر، تا Museum Island حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا تئاتر Distel حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Tegel حدود ۷٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Schönefeld حدود ۱۷٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه برلین براندنبورگ حدود ۱۹٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Oranienburger Strasse 65, Mitte, 10117 Berlin, Germany
  • این هتل ۱ ستاره است و دارای ۱۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، تراس، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، میز تنیس، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز،میز تور، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هاستل چک این (Check In Hostel Berlin)

هاستل چک این (Check In Hostel Berlin)

هاستل چک این هتلی اقتصادی است که در محله Kreuzberg قرار دارد. این اقامتگاه پذیرش را در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می‌دهد و مهمانان می‌توانند اقامت راحتی را در این هاستل تجربه کنند. اتاق‌های هتل که بیشتر با رنگ سفید دکور شده‌اند، دارای تخت‌های چند طبقه‌اند. مهمانان می‌توانند از آشپزخانه مشترک، که در هاستل وجود دارد نیز در صورت نیاز استفاده کنند.

هتل تا موزه تاریخ طبیعی حدود ۲٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی برلین حدود ۳ کیلومتر، تا Museum Island حدود ۱٫۷ کیلومتر، تا گالری برلین حدود ۰.٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Tegel حدود ۸٫۸ کیلومتر، تا فرودگاه برلین Schönefeld حدود ۱۵٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه برلین براندنبورگ حدود ۱۷٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Markgrafenstraße 68, Friedrichshain-Kreuzberg, 10969 Berlin, Germany
  • این هتل ۱ ستاره است و دارای ۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز،میز تور، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی)

هاستل سان فلوور برلین (Sunflower Hostel Berlin)

هاستل سان فلوور برلین (Sunflower Hostel Berlin)

هاستل سان فلوور برلین هتلی اقتصادی در برلین است که اتاق‌های متنوعی برای هر سلیقه‌ای در آن وجود دارد. نقاشی‌های متنوعی در هر اتاق کشیده شده  و هر کدام با رنگ‌های جذابی رنگ‌آمیزی شده‌اند. واحدها شامل یک آشپزخانه و ناهارخوری با یخچال، چای و قهوه‌ساز هستند. هر روز صبح، صبحانه در بوفه هتل سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های متنوعی که در بار هتل سرو می‌شود، نوش جان کنند و فرصت مناسبی است که در این مکان با افراد دیگر، که از کشورهای مختلف در این هاستل اقامت دارند، آشنا شوند.

ایستگاه قطار Warschauerیک پیاده‌روی ۷ دقیقه‌ای و برج معروف تلویزیون در الکساندر ۲٫۶ کیلومتر از هتل فاصله است. فرودگاه تگل برلین در ۱۱٫۲ کیلومتری هتل است. این هتل با هزینه اقتصادی، مکانی مناسب برای خرید، استراحت و گردش و علاقه‌مندان دیدن باشگاه‌های ورزشی است.

  • آدرس: Helsingforser Str. 17, Friedrichshain-Kreuzberg, 10243 Berlin, Germany
  • این هتل ۱ ستاره است و دارای ۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، میز تور، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی)

هتل مرکور برلین زنتران (Mercure Hotel Berlin Zentrum)

هتل مرکور برلین زنتران (Mercure Hotel Berlin Zentrum)

هتل مرکور برلین زنتران هتلی ۳ ستاره و اقتصادی است که در خیابانی آرام، بین منطقه «شونبرگ» (Schöneberg) و شارلوتنبورگ واقع شده و از نظر دسترسی به جاذبه‌ها و بخش‌های مختلف شهر، از موقعیت مناسبی برخوردار است. در نزدیکی هتل فروشگاه KaDeWe، کلیسای یادبود و خیابان Kurfürstendamm قرار دارد.

اتاق‌های هتل با وسایل ساده و مدرن مبله شده است و حس راحتی را به مهمانان منتقل می‌کند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت است. بار هتل دارای طراحی جذابی است و نوشیدنی‌های که در آن سرو می‌شود، مهمانان را مجذوب خود می‌کند.

این هتل ۰٫۵ کیلومتر تا KaDeWe و ۰٫۹ کیلومتر تا Europa-Center فاصله دارد. فرودگاه تگل برلین در ۷٫۲ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به شب زنده‌داری، خرید و حمل و نقل عمومی است و بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها در اطراف آن قرار دارد.

  • آدرس: 8, Tempelhof-Schöneberg, 10777 Berlin, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، میز تور، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل سیتی گالری برلین (Hotel City Gallery Berlin)

هتل سیتی گالری برلین (Hotel City Gallery Berlin)

هتل سیتی گالری برلین هتلی در منطقه Wilmersdorf برلین و هتلی ۳ ستاره و اقتصادی است. اتاق‌های این هتل دارای دکوری مدرن است که با رنگ‌های شاد آراسته شده و همین موضوع شادابی خاصی به محیط بخشیده است. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، حمام و میز کار است. اینترنت در همه بخش‌های هتل قابل دسترس است.

مهمانان روز خود را با صبحانه‌ای فوق‌العاده در هتل شروع می‌کنند که می‌توانند در تراس هتل نوش‌ جان کنند. بار هتل نیز در هر ساعتی که مهمانان تمایل داشته باشند، آماده خدمت‌رسانی به آنان است. این هتل ۰٫۸ کیلومتر تا Bar jeder Vernunft و ۱٫۵ کیلومتر تا Kurfürstendamm فاصله دارد. بزرگراه A100 برلین در ۲ کیلومتری و فرودگاه تگل برلین در ۷٫۶ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به شب زنده‌داری، خرید و حمل و نقل عمومی است. 

  • آدرس: Jenaer Str. 2, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10717 Berlin, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، میز تور، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل کارولینن هوف (Hotel Carolinenhof)

هتل کارولینن هوف (Hotel Carolinenhof)

هتل کارولینن هوف هتلی اقتصادی و مدرن است که در بخش غربی برلین قرار دارد و با یک اتصال مستقیم زیرزمینی به Kurfürstendamm و Zoologischer Garte راه دارد. این هتل می‌تواند مرکزی برای گردش در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مناظر دیدنی در برلین باشد. این مجموعه دارای اتاق‌های مدرن با تختخواب خانوادگی و آپارتمان مجهز با آشپزخانه و بالکن است که اینترنت بی‌سیم در هر جای آن قابل دسترس است.

هتل دارای یک باغ زیبا است که مهمانان زمانیکه از گشت و گذار به هتل بازمی‌گردند، می‌توانند لحظات سرشار از آرامش را در این محیط سرسبز تجربه کنند.

این هتل ۰٫۹ کیلومتر تا Bar jeder Vernunft و ۱٫۵ کیلومتر تا Kurfürstendamm فاصله دارد. فرودگاه تگل برلین در ۷٫۶ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به شب زنده‌داری، خرید و حمل و نقل عمومی مناسب است.

  • آدرس: 10, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10717 Berlin, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، سونا، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خود پرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل مورگلاند (Hotel Morgenland)

هتل مورگلاند (Hotel Morgenland)

هتل مورگلاند یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی و ۳ ستاره در برلین است که علاوه بر اینکه یک سفر کم‌هزینه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان ایجاد می‌کند. ساختمان این هتل از همان اول با نما و محیط زیبایش مهمانان را علاقه‌مند به خود می‌کند. هتل امکانات خوبی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل که با دکوراسیونی مدرن طراحی شده‌اند، فضای دلنشینی را ایجاد کرده‌اند و همه آن‌ها مجهز به تهویه، تلویزیون و اینترنت هستند.

سالن زیبایی و ماساژ نیز در هتل وجود دارد. مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در پارکینگ خصوصی هتل، پارکینگ را رزرو کنند. صبحانه نیز روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود. شاید بتوان گفت محیط هتل، امکانات آن، اتاق‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین گزینه‌ها در هتل‌های اقتصادی در برلین باشد.

هتل در منطقه Steglitz در جنوب شرقی برلین واقع شده، ۵ دقیقه پیاده‌روی از بایگانی Bundesarchiv و ۱۰ دقیقه از باغ گیاه‌شناسی فاصله دارد. این هتل ۳٫۱ کیلومتر تاDas Schloss و ۳٫۲ کیلومتر تا German Archaeological Institute فاصله دارد. فرودگاه تگل برلین در ۱۳٫۶ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به شب زنده‌داری، خرید و حمل و نقل عمومی مناسب است.

  • آدرس: Finckensteinallee 23-27, Steglitz-Zehlendorf, 12205 Berlin, Deutschland
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، سونا، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل ایبیس برلین سیتی وست (ibis Berlin City West)

هتل ایبیس برلین سیتی وست (ibis Berlin City West)

هتل ایبیس برلین سیتی وست هتلی ۲ ستاره و اقتصادی است که در منطقه Wilmersdorf قرار دارد و خدمات و امکانات آن با توجه به هزینه‌ای که می‌شود، از کیفیت بالایی برخوردار است. اتاق‌های زیبا و مدرن، دارای تلویزیون و حمام اختصاصی با سشوار است.

مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه متنوع هتل شروع کنند و اگر علاقه‌مند به تست نوشیدنی‌های مختلف باشند، می‌توانند به بار هتل مراجعه کنند. این هتل ۱٫۳ کیلومتر تا Bar jeder Vernunft و ۱٫۵ کیلومتر تا Kurfürstendamm فاصله دارد. بزرگراه A100 فقط ۴ دقیقه فاصله و فرودگاه تگل برلین در ۷٫۴ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به شب زنده‌داری، خرید و حمل و نقل عمومی مناسب است.

  • آدرس: 13, 12347 Berlin, Deutschland
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۱۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل مرکور برلین میته (Mercure Hotel Berlin Mitte)

هتل مرکور برلین میته (Mercure Hotel Berlin Mitte)

هتل مرکور برلین میته همانطور که از نامش مشخص است، در منطقه میته برلین قرار دارد و هتلی ۳ ستاره و اقتصادی است. اتاق‌ها با کفپوش‌های زرشکی و قرمز و با پنجره‌های نورگیر فضای آرام‌بخشی را ایجاد کرده و همه آن‌ها به تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و وای‌فای رایگان مجهز هستند.

بار هتل با نوشیدنی‌ها، تنقلات و نمایش زنده ورزشی در تلویزیون‌های بزرگ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در ماه‌های تابستان، نوشیدنی‌ها در تراس و در حیاط سرسبز هتل سرو می‌شود. امکان اجاره دوچرخه در پذیرش هتل نیز برای مسافرین فراهم شده است و می‌توانند لذت دوچرخه‌سواری در کوچه پس کوچه‌های شهر را تجربه کنند.

منطقه تفریحی Potsdamer Platz  فقط ۵ دقیقه با مترو از هتل است. همچنین قطارهای زیرزمینی مستقیم به استادیوم المپیک، مرکز نمایشگاه بین‌المللی برلین و الکساندر پلاتز وجود دارد. این هتل ۱٫۵ کیلومتر تا Friedrichstraße و ۱٫۸ کیلومتر تا Gendarmenmarkt فاصله دارد. فرودگاه تگل برلین در ۸٫۳ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ، موزه‌ها و معماری است.

  • آدرس: Luckenwalder Str. 11, Friedrichshain-Kreuzberg, 10963 Berlin, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کتابخانه، تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل ایبیس استایلس برلین سیتی اوست (ibis Styles Berlin City Ost)

هتل ایبیس استایلس برلین سیتی اوست (ibis Styles Berlin City Ost)

هتل ایبیس استایلس برلین سیتی اوست آخرین هتل در لیست بهترین هتل‌های ارزان در برلین است که محیط رنگارنگ و شاداب آن مسافرین را به وجد می‌آورد. این هتل، یک هتل ایده‌آل در منطقه پرتردد Friedrichshain است که تنها ۴۰۰ متر از نزدیک‌ترین ایستگاه زیرزمینی U-Bahn و ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از گالری معروف East Side فاصله دارد.

 این هتل قدمتی از اواخر قرن نوزدهم دارد و اتاق‌های راحت هتل که با رنگ‌های شاد رنگ‌آمیزی شده، مجهز به تلویزیون کابلی و اینترنت وای‌فای است. هر روز صبح در بوفه، صبحانه خوشمزه و متنوعی سرو می‌شود. این هتل با مغازه‌ها و کافه‌های متنوع احاطه شده و تنها با کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان به جاذبه‌های مهم فرهنگی شهر دسترسی داشت. در شب، می‌توان با نوشیدن یک نوشیدنی در بار هتل به استراحت پرداخت و سپس در یکی از رستوران‌های مجاور در نزدیکی هتل، از شام لذت برد.

این هتل ۰٫۶ کیلومتر از Ring Center و ۱٫۶ کیلومتر تا Berghain  فاصله دارد. فرودگاه تگل برلین در ۱۲٫۷ کیلومتری هتل است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ، موزه‌ها و معماری است.

  • آدرس: 21-22, Friedrichshain-Kreuzberg, 10247 Berlin, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، کتابخانه، تراس، باغ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، آشپزخانه مشترک، رستوران، بار، صبحانه، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، خدمات خشکشویی و شستشو، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، صندوق امانات، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

    هتل ارزان برلین

در این مقاله تلاش شد تا هتل‌های ارزان و اقتصادی برلین معرفی شود؛ مطمئنا تعداد هتل‌های اقتصادی بسیار بیشتر از آنچه که ذکر شد، است و ما سعی کردیم که بهترین‌های آنان را به شما دوستان جان کجارویی معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه