هتل های تهران

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های تهران

هتل‌های متنوع و متعدد در کلان‌شهر تهران به مسافران و گردشگران این امکان را می‌دهند تا با ارزیابی‌ قیمت و خدمات، نسبت به رزرو آن برای اقامت چند روزه اقدام کنند. در این میان هتل‌های لوکس و پنج ستاره بیشتر جلب توجه می‌کنند؛ به‌خصوص که در این هتل‌ها بهترین پذیرایی و امکانات از رستوران تا اتاق‌های تمیز و راحت لحاظ شده است. ضمن اینکه محل قرارگیری هتل و دسترسی آسان آن به سایر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری و غیره نیز دلیل دیگر انتخاب این هتل‌ها هستند. برای اینکه با بهترین هتل‌های تهران آشنا شوید و اقامتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید، در ادامه با ما همراه باشید.

با لوکس‌ترین هتل های تهران آشنا شوید:

هتل پارسیان آزادی

نمای ورودی هتل پارسیان آزادی

عکاس: ناشناس

هتل پارسیان آزادی تهران از بزرگ‌ترین هتل‌های بین‌المللی ایران و جزو گروه هتل‌های پارسیان است که سابقه‌ای طولانی در عرصه هتلداری روز دنیا دارد. این هتل پنج ستاره پیش از انقلاب با نام «هتل هایت تهران» فعالیت می‌کرد و پس از انقلاب به هتل آزادی تغییر نام یافت. سپس شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در دهه‌ ۱۳۷۰ اقدام به خرید بخش زیادی از سهام هتل کرد و به این ترتیب، هتل مذکور با نام «هتل پارسیان آزادی» به فعالیت خود ادامه داد.

اتاق هتل با تخت خواب دونفره رو به چشم انداز شهر

عکاس: ناشناس

هتل پارسیان آزادی در سال ۱۳۸۶ بازسازی شد و تمام ۴۳۲ اتاق و ۵۰ سوئیت آن مطابق با دیدگاه‌های نوین هتلداری و دکوراسیون داخلی طراحی شدند که شامل اتاق سینگل، توئین، اتاق دبل، اتاق ویژه معلولان، سوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال می‌شوند. این هتل ۲۵ طبقه، در محله اوین تهران و در محل تلاقی دو بزرگ‌راه چمران و یادگار امام قرار دارد. مهمانانی که اقامت در هتل پارسیان آزادی را انتخاب می‌کنند، دسترسی آسانی به بزرگراه مدرس، خیابان ولیعصر و میدان تجریش خواهند داشت. ضمن اینکه نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه سعدآباد، توچال، سالن اجلاس سران اسلامی و مجموعه ورزشی انقلاب نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

در هتل پارسیان آزادی امکانات مختلفی از جمله انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، خشک‌شویی و خانه‌داری، پارکینگ مسقف و روباز، بیزینس سنتر، گیفت شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن بدن‌سازی، اتاق‌های ماساژ و کلوپ ورزشی‌ برای مهمانان در نظر گرفته شده است. وجود چندین سالن بزرگ و چندمنظوره برای نشست‌ها و سمینارها نیز یکی دیگر از مزیت‌های هتل پارسیان آزادی به حساب می‌آید.

هتل پارسیان اوین

نمای ورودی هتلی با سازه آجری و کم ارتفاع

منبع عکس: سایت evin.pih.ir

هتل چهار ستاره پارسیان اوین در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال شهر تهران واقع شده و از همین رو، مورد استقبال تجار و بازرگانان داخلی و خارجی و همین طور گردشگران قرار گرفته است. این هتل چهار طبقه که ۱۵۰ واحد اقامتی دارد، فعالیت خود را در سال ۱۳۴۸ شروع آغاز کرد و پس از بازسازی در سال ۱۳۸۷ مجددا به صحنه هتلداری کشور برگشت.

هتل پارسیان اوین به‌دلیل قرارگیری در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام، دسترسی مهمانان به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را آسان کرده است. ضمن اینکه هتل مذکور در محدوده‌ طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد.

تخت دو نفره با تزیین گل در اتاق بزرگ هتل

منبع عکس: سایت evin.pih.ir

مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از امکاناتی نظیر خدمات ۲۴ ساعته‌ اتاق‌، رستوران، کافی‌شاپ، سالن کوه نور، اتاق جلسات، فروشگاه، پارکینگ، خدمات بیدار باش، اتاق ویژه معلولان، آژانس مسافرتی، قنادی و... بهره‌مند شود. این هتل سالن ورزشی ندارد و بیشتر برای سفر کاری یا تحصیلی مناسب است. در اتاق‌های هتل نیز امکانات رفاهی مثل صندوق امانات، سیستم پیشرفته کنترلی سرتختی، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، یخچال، جکوزی و سونای خشک (فقط سوئیت‌های رویال)، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع و... وجود دارد.

هتل اسپیناس بلوار

راه پله ورودی هتل اسپیناس بلوار

عکاس: Koorosh

هتل اسپیناس بلوار یا هتل اسپیناس خلیج فارس که در مرکز تهران در بلوار کشاورز قرار گرفته، هتلی پنج ستاره با اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مدرن است. این هتل در اسفند ۱۳۸۸ آغاز به کار کرد و اولین هتل پنج ستاره ایران است که پس از انقلاب اسلامی در تهران ساخته شد. موقعیت مکانی هتل به مهمانان امکان می‌دهد تا به‌راحتی به پارک لاله، تئاتر شهر، میدان ولی‌عصر، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب دسترسی داشته باشند.

تخت دو نفره بزرگ و میز تحریر در اتاق هتل

منبع عکس: سایت psinternational.espinashotels.com 

هتل لوکس اسپیناس بلوار، ۲۷۴ اتاق و سوئیت در ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی دارد که از امکانات آن‌ها می‌توان به میز کار، مینی بار و یخچال، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه‌ رایگان، سیستم تهویه‌ مطبوع، تلویزیون مسطح همراه با کانال‌های تلویزیونی بین‌المللی و... اشاره کرد. سایر خدمات و امکانات هتل شامل رستوران‌ و کافی‌شاپ، کافی نت، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، تجهیزات کاردیو، سالن بیلیارد و... می‌شود.

این هتل مجهز به چندین سالن بزرگ و شیک نظیر سالن خلیج فارس، پاسارگاد و لوشاتو است و ازاین‌رو، یکی از مکان‌های مناسب برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها و برپایی جشن‌های عروسی و مهمانی‌های مجلل به حساب می‌آید.

هتل پارسیان استقلال

دو برج بلند هتل پارسیان استقلال

عکاس: ناشناس

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال با بیش از ۵۰ سال سابقه، همچنان جزو هتل‌های لوکس و معروف تهران محسوب می‌شود. این هتل بين‌المللی، بزرگ‌ترين هتل در زنجيره هتل‌های پارسيان است که در گذشته با نام رویال هیلتون تهران فعالیت می‌کرد و پس از انقلاب به هتل استقلال تغییر نام یافت. برج‌های هتل استقلال تهران در طول چندین بار بازسازی و مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا شده‌اند؛ اما امکانات مدرن و به‌روز، حس نوستالژیک هتل را از بین نبرده است.

هتل پارسیان استقلال با بیش از ۵۰ سال سابقه، همچنان جزو هتل‌های لوکس تهران است

هتل پارسیان استقلال در محل تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه شهید چمران قرار دارد و در نتیجه دسترسی به نمايشگاه بين‌المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سيما، تله کابين توچال، مجموعه‌ سعدآباد و پارک ملت را برای مهمانان آسان کرده است.

اتاق نشیمن هتل با چشم انداز شهر

عکاس: ناشناس

۵۵۲ باب اتاق و سوئيت مجلل در دو برج هتل وجود دارد که دارای امکاناتی همچون سيستم‌های امنيتی ضدحريق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلويزيون، اينترنت پرسرعت، مينی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم سرويس و... هستند.

این هتل همچنین مجهز به سالن‌های همايش‌ و اجتماعات شغلی و خانوادگی، رستوران‌های ايرانی و فرنگی با منوهای غذايی بين‌المللی، نمايشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی و صنايع دستی، امکانات ورزشی، خدمات تشريفات خودرويی، خشک‌شویی، دستگاه خودپرداز، پارکینگ و... است.

هتل اسپیناس پالاس

نمای ساختمان بلند هتل در نورپردازی شب

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد قرار دارد که علاوه بر یک لابی باشکوه، با اتاق‌های مجهز و استاندارد خود، همه‌ انتظارات از یک هتل پنج ستاره را برآورده می‌کند. قرارگیری هتل اسپیناس پالاس در غرب تهران باعث شده است که دسترسی خوبی به برخی جاهای دیدنی تهران نظیر برج میلاد، توچال، مجموعه سعدآباد، پارک ژوراسیک، مرکز خرید پالادیوم و میلاد نور داشته باشد.

لابی بزرگ هتل اسپیناس پالاس

این هتل پنج ستاره در ۲۰ طبقه خود، ۴۰۰ اتاق و سوئیت را جای داده است؛ ضمن اینکه به‌لطف داشتن سالن‌های متنوع و مجهز، محلی ایدئال برای برگزاری مهمانی‌ها، جشن‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها است. رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و مرکز سلامتی با انواع خدمات اسپا و آب درمانی از دیگر امکانات فوق‌العاده هتل به حساب می‌آیند.

اتاق‌های هتل شامل اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت می‌شود که مجهز به امکاناتی همچون سرویس فرنگی، صندوق امانات، سشوار، یخچال، سیستم‌ کنترل دما، تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت پرسرعت و... هستند.

هتل هما

نمای ساختمان هتل هما با استخری بزرگ در مقابلش

منبع عکس:‌ سایت Iran-Booking.com

هتل پنج ستاره هما، برجی باشكوه در قلب شهر تهران در شمال خيابان وليعصر است كه با ادغام سنت و مدرنیته، حس در خانه بودن را به مهمانان خود هديه می‌دهد. موقعیت جغرافیایی هتل هما به شما این امکان را می‌دهد تا دسترسی آسانی به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و مراكز مهم اقتصادی شهر داشته باشید.

این هتل، ۱۷۷ اتاق و سوئيت مجلل دارد که چشم‌اندازی عالی از پایتخت، رشته كوه‌های البرز و باغ هتل را پیش روی شما می‌گذارد. اتاق‌های هتل شامل اتاق توئین هماکلاس، دابل هماکلاس، اتاق سوئیت هماکلاس، دوتخته توئین، جونیور سوئیت، رویال سوئیت، رویال هماکلاس، اتاق ساعتی، اتاق دو تخته و اتاق یک تخته و دو تخته اقتصادی می‌شود. در اتاق‌ها از يخچال و مينی بار تا چای‌ساز، تلفن، تهويه مطبوع، شبكه تلويزيونی ماهواره‌ای، صندوق امانات اختصاصی، صبحانه رایگان و... برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

تخت بزرگ دو نفره در اتاق هتل هما

منبع عکس: سایت epersianhotel.com

بی‌شک با وجود امکاناتی مانند مراكز تجاری، سونا و جكوزی، ماساژهای درمانی و نيروبخش، استخر سرپوشيده همراه با بوفه، سالن بدن‌سازی، زمين تنيس، پاركينگ خصوصی و... به‌يادماندنی‌ترين ساعات زندگی‌تان را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، رستوران‌های متعددی در هتل مذکور فعالیت می‌کنند که به‌دليل سرو تازه‌ترين و لذيذترين غذاهای ايرانی و فرنگی، زبانزد هستند.

هتل پرشین پلازا

نمای ورودی هتل پرشین پلازا در شب

منبع عکس:‌ سایت persianplazahotel.com

هتل پنج ستاره پرشین پلازا که در خیابان سهروردی شمالی تهران قرار دارد، با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع در سال ‍۱۳۹۷ افتتاح شد. این هتل که از لوکس‌ترین هتل‌های تهران به حساب می‌آید، با طراحی شکیل و نمای بی‌نظیرش، نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. لابی زیبا با گچ‌بری‌های طلایی رنگ و تزیینات چشم‌نواز، کارکنان حرفه‌ای، راهروهای هتل با لوسترهای زیبا و کاغذدیواری‌های خوش‌رنگ و همین طور فضای اتاق‌ها با طراحی دلپذیر و امکانات عالی، جذابیتی دوچندان به هتل بخشیده‌اند.

هتل پرشین پلازا ۱۰۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است که شامل اتاق دو تخته دبل ویژه، سه تخته استاندارد، سینگل، دو تخته دبل، توئین استاندارد، دو خوابه سه تخته، کانکت فمیلی روم و غیره می‌شود.

مبلمان قرمز رنگ در اتاق هتل پرشین پلازا

منبع عکس:‌ سایت persianplazahotel.com

پارکینگ، آسانسور، صبحانه، اینترنت رایگان در تمام هتل، رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، استخر، دو سالن مجلل با چیدمان اختیاری میز و صندلی‌ها و فضایی دلپذیر و... از جمله امکانات متعدد هتل هستند. هتل پرشین پلازا همچنین دومین هتل دارای باند فرود هلی‌کوپتر در تهران است که توانایی بهترین پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی را را دارد.

هتل لاله

ساختمان بتونی چند طبقه هتل لاله

عکاس: ناشناس

هتل لاله از معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران محسوب می‌شود که در کنار پارک لاله قرار گرفته است و از همین رو، به مراکز تجاری و بزرگ‌راه‌های شهر دسترسی خوبی دارد. اگر در این هتل اقامت کنید، امکان تماشای چشم‌انداز زیبای سلسله جبال البرز، قله دماوند و پایتخت برایتان فراهم می‌شود.

مبلمان و دکوراسیون آبی رنگ اتاق هتل

عکاس: ناشناس

هتل لاله که پیش از انقلاب اسلامی با نام هتل اینترکنتیننتال شناخته می‌شد، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۹ در خیابان فاطمی تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۷۶ بازسازی شد. در این هتل بین‌المللی ۱۳ طبقه، ۳۸۰ اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق‌های دبل، توئین، انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال. در صورت اقامت در هتل می‌توانید از امکانات رفاهی هتل همچون مینی بار، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی نت، بانک، خشک‌شویی، مراکز تجاری متنوع، کافی‌شاپ و رستوران نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این، وجود امکانات تفریحی و ورزشی از استخر روباز و سونا گرفته تا سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد، مزیت بزرگی برای مهمانان هتل لاله به حساب می‌آید. بسیاری از افراد نیز برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌های خود به‌سراغ سالن‌های پذیرایی هتل لاله می‌روند؛ چراکه این تالارها مجهز به امکانات و تجهیزات مدرن و دکوراسیون شیک و زیبا هستند.

هتل نووتل

ورودی هتل نووتل تهران

عکاس: ناشناس

هتل پنج ستاره نووتل، نخستین هتل فرودگاهی ایران است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار دارد و کسانی که قصد سفر خارجی دارند، در عرض چند دقیقه به فرودگاه دسترسی خواهند داشت. این هتل که در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است، ۲۹۶ اتاق و سوئیت دارد و از اتاق دبل استاندارد تا توئین استاندارد، اتاق ویژه معلولان و اتاق خانوادگی (سوئیت)، گزینه‌های متعددی در اختیارتان است.

تخت دو نفره هتل رو به نمای شهر

عکاس: Mahmudur Rahman

دو رستوران مجلل و شیک، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، مراکز فروشگاهی، خشک‌شویی، خدمات بيدار باش، تبديل ارز، خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی رایگان و... از جمله امکانات هتل نووتل به حساب می‌آیند.

هفت سالن همایش این هتل اعم از سالن پارادایس، لاوندر، رز، تولیپ، ماری گولد، لوتوس و ارکید، انتخاب خوبی برای برگزاری همایش‌ها و سمینارها محسوب می‌شوند؛ به‌ویژه که مجهز به تجهیزات و استانداردهای مدرن و روز دنیا هستند.

هتل ویستریا

ساختمان سفیدرنگ و مرتفع هتل ویستریا

منبع عکس: سایت هتل ویستریا

هتل بین‌المللی ویستریا در سال ۱۳۹۸ در هشت طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت آغاز به کار کرد و با بهره‌گیری از سبک معماری نئوکلاسیک، فضایی دل‌انگیز برای اقامت مهمانان فراهم کرده است.

هتل ویستریا در سال ۱۳۹۸ در خیابان دربند افتتاح شد

این هتل در مرتفع‌ترین نقطه‌ تهران بزرگ در خیابان دربند تهران قرار دارد و در نتیجه تمامی اتاق‌های آن چشم‌انداز بی‌نظیری به رشته کوه البرز و شهر تهران دارند. جاذبه‌های متعددی نیز در نزدیکی هتل ویستریا واقع شده است، نظیر کاخ سعدآباد، باغ فردوس، موزه تماشاگه زمان، کاخ نیاوران، موزه کتابخانه سلطنتی، مرکز تجاری پالادیوم، مرکز خرید الهیه و... که علاوه بر اقامت می‌توانید گردشگری خوبی در پایتخت داشته باشید.

تخت دو نفره، تلویزیون و مبلمان در اتاق هتل ویستریا

منبع عکس: سایت هتل ویستریا

این هتل پنج ستاره مجموعا دارای ۹۸ باب اتاق و سوئیت است که در قالب اتاق‌های استاندارد دبل و توئین، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

سالن همایش و تالار عروسی، یک رستوران کامل، رستوران روف گاردن، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی آبی در طبقه منفی ۶، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا بخار و جکوزی، تاکسی سرویس، مرکز سلامت و اسپا، صندوق امانات، خدمات خشک‌شویی، پارکینگ و غیره از جمله امکانات و خدمات هتل ویستریا محسوب می‌شوند.

پرسش‌های متداول

کدام هتل تهران در منطقه دربند قرار دارد؟

هتل بین‌المللی ویستریا

نخستین هتل فرودگاهی ایران کجاست؟

هتل پنج ستاره نووتل

هتل اسپیناس پالاس در نزدیکی کدام یک از جاهای دیدنی تهران قرار دارد؟

برج میلاد، توچال، مجموعه سعدآباد، پارک ژوراسیک، مرکز خرید پالادیوم و میلاد نور

بزرگترین هتل زنجیره هتل‌های پارسیان کجاست؟

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال

نویسنده: صدیقه شجاعی