عضو تحریریه
شیدا  خرمشاهی

شیدا خرمشاهی

استان تهران، تهران
درباره من:

دیدنی‌های پاموکاله ؛ قلعه سفید و پنبه‌ای ترکیه

شهر تاریخی پاموکاله به‌واسطه داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و دریاچه‌ها و چشمه‌های جادویی، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از گوشه و کنار دنیا است.

2

دیدنی‌های شهر ری؛ شهر دژهای باستانی

آتشکده‌های قدیمی، تپه‌های باستانی، قلعه‌های قدیمی و امامزاده‌ها، شهر ری را به یکی از قطب‌های گردشگری پایتخت تبدیل کرده است.

1

دیدنی‌های بهبهان؛ زادگاه گل نرگس

بهبهان یکی از شهرهای استان خوزستان محسوب می‌شود که از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است و هرکدام از آن‌ها، به‌تنهایی زیبا خاص خود را دارند. 

1

دیدنی های ابوظبی ؛ پایتخت مدرن امارات

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی و یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه است که گردشگران بسیاری را به تماشای جاذبه‌های دیدنی خود دعوت می‌کند.

دیدنی های وان؛ شهر گربه های استثنایی

شهر وان دارای جاذبه‌های طبیعی و توریستی زیادی است که آن را به گردشگرپذیرترین شهرهای کشور ترکیه تبدیل کرده است.

1

دیدنی‌های بسطام؛ شهر عارفان در جاده ابریشم

بسطام یکی از شهرهای تاریخی استان سمنان است که به شهر عارفان شهرت دارد. این شهر به‌دلیل قرارگیری در مسیر جاده ابریشم، از اهمیت تاریخی بسیار برخوردار بوده است.

2

دیدنی های بندر ماهشهر؛ قدیمی ترین بندر خلیج فارس

بندر ماهشهر زیبا و دوست‌داشتنی از قدیمی‌ترین بنادر خلیج‌ فارس است که قدمت آن به دوران ساسانیان می‌رسد و جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیزی دارد.

دیدنی های لریک ؛ شهر مردمان صد ساله

 لریک یکی از شهرهای توریستی جمهوری آذربایجان محسوب می‌شود که از طبیعت بکر، آبشارهای بی‌نظیر، جنگل‌های سرسبز، چشمه‌های جوشان و چشم‌اندازهای کوهستانی برخوردار است.

104

جاهای ترسناک ایران؛‌ سفر با طعم وحشت و هیجان

با شنیدن قصه‌ها، افسانه‌ها و خرافات‌ محلی قدیمی و رفتن به مکان‌های وهم‌آور و ترسناک ایران، می‌توانید سفری سرشار از هیجان را نیز تجربه کنید.

دیدنی های یکاترینبورگ ؛ از بزرگترین شهرهای روسیه

یکاترینبورگ یکی از شهرهای بزرگ کشور روسیه، بهترین مکان برای چشیدن عطر و طعم غذاهای محلی روسی است و دیدنی‌های جذابی دارد.

صفحه ۱ از ۸