عضو تحریریه
سارا کرایی

سارا کرایی

خوزستان، امیدیه
درباره من:
4

گردشگری سینمایی چیست؟

گردشگری سینمایی، شاخه‌ای از گردشگری و پدیده‌ای رو به رشد است که در راستای رشد صنعت سرگرمی و افزایش مسافران بین‌المللی فعالیت می‌کند.

با تور مجازی از دریاچه های پلیتویک بازدید کنید

پارک ملی دریاچه‌ های پلیتویک از شانزده دریاچه تشکیل شده است و یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های تفریحی در کرواسی محسوب می‌شود.

تور مجازی: مشهورترین مسجدهای استانبول

مساجد استانبول، با معماری بی‌نظیر عصر امپراتوری عثمانی، به شهر استانبول زیبایی خاصی بخشیده‌اند و هر بیننده‌ای را محو تماشای خود می‌کنند.

32

هزینه تحصیل در آلمان چقدر است؟

اگر علاقه‌مند به تحصیل در خارج هستید، در این مقاله می‌توانید جزئیات مربوط به هزینه‌های تحصیل و بورسیه تحصیلی در آلمان را مطالعه کنید.

1

ایسلند؛ سرزمین وایکینگ ها

ایسلند کشور تضادها است. به‌طوری که به‌عنوان «سرزمین آتش و یخ» شناخته می‌شود. با این مقاله همراه باشید و دریاره تاریخچه این سرزمین دوردست بخوانید.

1

فرژو و سن رافائل؛ ساحل شرقی فرانسه

فرژو و سن رافائل در کنار هم بخشی از خط ساحلی جنوب شرقی فرانسه را تشکیل می‌دهند. در این مقاله از تور مجازی شما را کامل با این منطقه آشنا خواهیم کرد.

هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟

هزینه سفر به کوالالامپور را از قیمت تور کوالالامپور تا قیمت اقامتگاه ها و هتل‌ها، هزینه حمل‌ونقل و ... بدانید و برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر داشته باشید.

3

هر آنچه باید در اولین سفر خود به ایتالیا بدانید

دانستنی‌هایی که باید قبل از اولین سفر خود به ایتالیا درباره شهرها و دیدنی‌هایش بدانید را در این مقاله به‌طور خلاصه می‌خوانید.

3

۵ چیزی که قبل از مهاجرت به فرانسه باید بدانید

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای دنیا است و به همین دلیل افراد زیادی برای زندگی در این کشور اقدام می‌کنند. اما زندگی در یک کشور خارجی دشواری‌های خاص خود را دارد.

14

مهمانداران از کدام رفتارهای مسافران متنفرند؟

مهمانداری در عین حال که شغل جذابی به نظر می‌رسد، ولی مانند همه مشاغل مهمانداری نیز دارای بخش‌های پنهان و البته ناخوشایند است.

صفحه ۱ از ۳۸