عضو تحریریه
صنم وفقی

صنم وفقی

،
درباره من:
2

چطور در سفر‌های هوایی بخوابیم؟

اگر قرار است ساعاتی طولانی در پرواز باشید، بهتر است نکات لازم برای خوابی آرام را بدانید. خستگی بعد از پرواز می‌تواند تاثیری بدی بر سفرتان بگذارد.

ساعتی با ویلیام فاکنر در روان اوک

از میان نویسندگان بزرگ معاصر، فاکنر با آثار و دنیایی متفاوت، جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده است. روان اوک، خانه او در آکسفورد می‌سی‌سی‌پی، از روح و زندگی او ناگفته‌هایی جالب دارد.

2

خانه موزه آنا آخماتووا؛ یادگاری از صدای تراژیک روسیه

آنا آخماتووا که از مهم‌ترین شاعران روس در قرن ۲۰ به شمار می‌رود که سروده‌ها، زندگی و شخصیت او بازتابی از رنج و خفقانی است که در دوران وحشت استالینی بر روسیه حاکم بود.

خانه موزه ناباکوف کجاست؟

خانه موزه ناباکوف در سن پترزبورگ، یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ادبی در روسیه به شمار می‌رود. این خانه با پیشینه‌ای سیاسی، محل برگزاری بسیاری از رویدادهای ادبی و هنری محسوب می‌شود.

لووینا در یک نگاه

لووینا منطقه‌ای ساحلی در اندونزی است و یکی از مقاصد گردشگری در این کشور به شمار می‌رود. دیدنی‌های لووینا، تماشای دلفین‌ها، فعالیت‌های تفریحی لووینا و خرید سوغاتی‌های محلی از جذابیت‌های این منطقه محسوب می‌شوند.

وان در یک نگاه

وان در کشور ترکیه قرار دارد و یکی از مقاصد موردعلاقه ایرانی‌ها در سفر به ترکیه است. کلیسای صلیب مقدس، خانه گربه‌های وان و جزیره آختامار از دیدنی‌های وان به شمار می‌روند.

استان بالی در یک نگاه

استان بالی با عنوان مرکز فرهنگی اندونزی شناخته می‌شود و در مارس ۲۰۱۷، سایت تریپ ادوایزر، بالی را به عنوان برترین مقصد گردشگری در جهان معرفی کرد.

19

۲۳ پیتزای معروف جهان را بشناسید

پیتزا یکی از غذاهای محبوب در سراسر جهان است. هرچند این خوراکی لذیذ اصالتی ایتالیایی دارد؛ اما پیتزاهای بومی تعدادی از کشورها، با طعم‌ها و شکل‌هایی متفاوت، امروزه از معروف‌ترین پیتزاهای جهان به شمار می‌روند.

۱۰ دیدنی رایگان بمبئی را بشناسید

اگر قصد سفر به هند و بمبئی را دارید، بهتر است با دیدنی‌های رایگان و منحصر به فرد این شهر مانند کالا گودا، کوتاچیوادی، دوبی گات و تعدادی دیگر از جاذبه‌های پر از شگفتی بمبئی آشنا شوید.

کارت گردشگری کوالالامپور (KL PASS) چیست؟

کوالالامپور از مقاصد ارزشمند و جالب‌توجه به‌خصوص در میان ایرانیان است. با خرید کارت گردشگری کوالالامپور، در ازای مبلغی منصفانه، از ورودی رایگان به جاذبه‌های متعدد و تخفیف در خرید برخوردار شوید.

صفحه ۱ از ۱۰