عضو تحریریه
مینا رهبری

مینا رهبری

آذربایجان شرقی، تبریز
درباره من:

چرا طعم غذاهای هواپیما متفاوت است؟

غذاهایی که در هواپیماها سرو می‌شوند طعم‌های خاص و متفاوتی دارند. کسانی که تاکنون این غذاها را چشیده‌اند، متوجه این تفاوت شده‌اند. برای این امر دلایل مختلفی وجود دارد.

دیدنی های وارنا ؛ مروارید دریای سیاه در بلغارستان

وارنا یکی از شهرهای توریستی بلغارستان محسوب می‌شود که ترکیب جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، این شهر را به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری بلغارستان تبدیل کرده است.

2

عاشورا در ادبیات فارسی؛ از گذشته تا به امروز

 شاعران شیعه و حتی سنی بسیاری شعرهایی با مضمون عاشورا و حوادث آن سروده‌اند. چنین حرکتی باعث به‌وجود آمدن مکتب و شعر عاشورایی در ادبیات فارسی شده است.

6

آیین‌های عزاداری اردبیل؛ از طشت‌گذاری تا تجمع روز تاسوعا و عاشورا

مراسم طشت‌گذاری یکی از قدیمی‌ترین آیین‌های عزاداری برای امام حسین (ع) است که هر ساله در مساجد و حسینیه‌های اردبیل برگزار می‌شود.

7

با اماکن زیارتی کربلا آشنا شوید

کربلا، شهری زیارتی در عراق که شیعیان به عشق امام حسین (ع) آرزوی سفر به آن را دارند، از مکان‌های زیارتی زیادی برخوردار است که شاید با برخی از آن‌ها آشنا نباشید.

25

حقایق جالب در مورد تهران

تهران، پایتخت ایران، یکی از کلان‌شهرهای کشور است که که از دوران قاجار تاکنون توسعه یافته و به یکی از توسعه‌یافته‌ترین شهرهای منطقه تبدیل شده است.

1

مسلمانان در سراسر جهان چند ساعت روزه می‌گیرند؟

در ماه رمضان ساعات روزه‌داری مسلمانان کشور‌های مختلف، به‌دلیل موقعیت‌ جغرافیایی آن‌ها متفاوت  است. در ادامه بیشترین و کمترین مدت روزه‌داری را در کشورهای جهان بررسی می‌کنیم. 

9

حقایق جالب در مورد مشهد

مشهد یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران است. آرامگاه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) همچون نگینی درخشان در قلب این شهر می‌درخشد و باعث رونق صنعت گردشگری مشهد شده است.

32

حقایقی جالب در مورد استانبول

استانبول بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است که با تاریخ غنی و جاذبه‌های گردشگری بسیار بسیاری که دارد، جزو مقاصد برتر گردشگری جهان به‌حساب می‌آید. با حقایق جالبی از این شهر آشنا شوید.

۷ تجربه باورنکردنی که در ماکائو کسب خواهید کرد

ماکائو، شبه جزیره‌ای در چین، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر چین به خود جذب می‌کند. با سفر به ماکائو می‌توانید تجربیاتی به دست آورید که شاید در هیچ مقصدی نظیرش پیدا نشود.

صفحه ۱ از ۵۳