عضو تحریریه
مریم اصلانی

مریم اصلانی

،
درباره من:
5

گذر از تاریخ اروپای شرقی با سفر به پایتخت اسلوونی

لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی و یکی از شهرهای تاریخی قاره اروپا است که جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد.

چشم‌ اندازهایی رویایی از خلیج دونریون

خلیج دونریون واقع در گلامورگن جنوبی که با دهکده‌های بسیار زیبایی احاطه شده است، یکی از مقاصد رویایی گردشگری به شمار می‌رود.

4

با ۱۰ بنای زیبا و تاریخی جهان آشنا شوید

سازه‌های دوران باستان، نمادی از شکوه و غنای فرهنگی دوران خویش بوده‌اند و سهمی چشم‌گیر در معرفی تمدن‌های مختلف در طول تاریخ دارند.

سافاری در شیلی؛ جزیره ایستر، دره مرکزی و سرزمین دریاچه ها

شیلی به‌دلیل ویژگی‌های اقلیمی و آب و هوایی خود، یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سافاری دوستان است. جزیره ایستر، دره مرکزی و دریاچه‌های یخچالی گوشه‌ای از دیدنی‌های شیلی هستند.

داستان‌ های ترسناک درباره برخی عمارت ‌های قدیمی

اگرچه بسیاری از مکان‌های ترسناک شهرت خود را مدیون شایعات خرافی هستند؛ اما گاهی عمارت‌های حقیقی با داستان‌های ترسناک واقعی، حضور خود را به رخ می‌کشند.

با ۹ مکان تسخیر شده جهان آشنا شوید

حتی اگر به دنیای گردشگری وحشت و داستان‌های ترسناک علاقه‌مند هم نباشید، اما مکان‌های تسخیر شده‌ای وجود دارند که بهتر است با آن‌ها آشنایی داشته باشید.

با جذاب‌ ترین جنگل های ابری کاستاریکا آشنا شوید

یکی از جاذبه‌های قابل‌توجه کاستاریکا، جنگل‌های ابری است. اکوسیستمی سرسبز و شاداب که قطعا سافاری دوستان را شگفت‌زده می‌کنند.

1

داستان هفت کاخ تسخیر شده در فرانسه

مراسم هالووین را به‌تازگی پشت سر گذاشتیم، اکنون نوبت مرور داستان‌هایی است که هالووین امسال را سرگرم کننده‌تر کردند، به‌ویژه اگر مربوط به کشور فرانسه باشند.

4

آشنایی با مفهوم گردشگری سیاه

صنعت توریسم و گردشگری در حوزه‌های مختلفی مشغول فعالیت است، حوزه‌هایی که شاید همه‌ی بخش‌های آن، چندان هم شناخته شده نباشند. «گردشگری سیاه» حوزه‌ای است که دست بر قضا، تنوع جالب توجهی هم دارد.

معروف ترین لوکیشن فیلم های ترسناک در لس آنجلس

لوکیشن فیلم‌برداری آثار ژانر وحشت از جمله جاذبه‌هایی است که توجه علاقه‌مندان گردشگری وحشت را به خود جلب می‌کند و شهر فرشتگان گمشده، مکان خوبی برای بازدید از ‌آن‌ها است.

صفحه ۱ از ۴۰