عضو تحریریه
کسری مجیدی

کسری مجیدی

،
درباره من:
9

ضیافت شیرین؛ بهترین شکلات‌سازی‌های جهان

شکلات محصولی است ارزشمند که از دانه‌های کاکائو به‌دست می‌آید و از دیرباز، از پرطرفدارترین مواد غذایی محسوب می‌شده است. با معرفی ۱۰ شکلات‌ساز برتر جهان همراه باشید.

2

حقایق جالب در مورد اهواز

اهواز به‌عنوان مرکز استان خوزستان، یکی از شهرهای مهم ایران به شمار می‌آید. همراه این مقاله باشید تا با حقایق و نکات جالبی از این شهر آشنا شوید.

7

ویزای شینگن چیست؟

شینگن یا شنگن پیمانی است که به موجب آن تعدادی از کشورهای اروپایی دارای مرزی واحد هستند و شهروندان خارج از این پیمان جهت سفر و اقامت ملزم به اخذ ویزای شینگن هستند.

12

بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

دبی را امروزه بدون هیچ تردیدی می‌توان یکی از قطب‌های گردشگری در جهان نامید. برای دانستن بهترین زمان سفر به دبی از نظر آب‌وهوا یا هزینه اقامت، همراه کجارو باشید.

دانستنی های دهلی؛ از طعم تند تا ضیافت رنگ ها

دهلی یکی از کلان‌شهرهای کشور هند است که گرداشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان، پذیرا است. همراه این مقاله باشید تا با نكات و دانستنی‌هایی از این شهر آشنا شوید.

حقایق جالب درباره شانگهای، چین

شانگهای به‌عنوان مهم‌ترین بندر اقتصادی جهان، از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری کشور چین نیز محسوب می‌شود. با حقایق جالبی درباره‌ی این شهر همراه باشید.

حقایق جالب درباره آگرا، هند

آگرا از شهرهای هند است که با بهره‌مندی از تاریخی پربار، از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری این کشور محسوب می‌شود. با حقایق و نکات جالبی از این شهر همراه باشید.

3

۱۴ مهر روز تهران؛ از طهران قدیم تا تهران امروز

۱۴ مهرماه در تقویم خورشیدی «روز تهران» نام گرفته است. به همین بهانه به سراغ تاریخ و چگونگی رشد و تبدیل شدن طهران قدیم به تهران امروز رفته‌ایم.

حقایق جالب در مورد وارنا؛ بلغارستان

وارنا شهری ساحلی در بلغارستان است که به مقصد تابستانی بسیاری از گردشگران در اروپا تبدیل شده است. همراه این مقاله باشید تا با حقایق و نکات جالبی از این شهر آشنا شوید.

5

حقایق اردبیل، بانگ اذان از بام سبلان

اردبیل از شهرهای شمال غربی ایران است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری در دل خود دارد.

صفحه ۱ از ۱۹