عضو تحریریه
حمیده کریمی

حمیده کریمی

،
درباره من:
18

سوغات اصفهان چیست؟

اصفهان یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران است که سوغات متنوع و ارزشمندی اعم از شیرینی‌های سنتی تا بهترین صنایع دستی ایران را دارد.

3

سنت‌ های ماه رمضان در گوشه و کنار دنیا

مسلمانان سراسر دنیا به غیر از سنت‌های مرسوم و مشابه بین جوامع مسلمان، با روش‌های خاص خود، ماه مهمانی خدا را گرامی می‌دارند.

۱۰ جاذبه و تفریح غیرمعمول در استانبول که باید امتحان کنید

اگر دوست دارید جاذبه‌هایی متفاوت را در استانبول ببینید و از تفریحات خاصی لذت ببرید، این چند جاذبه غیرمعمول را از دست ندهید.

96

فهرست کد همه كشورهای جهان و تاریخچه ایجاد پیش شماره تلفن

یکی از اطلاعات ضروری که در سفرهای خارجی باید بدانید کد تلفن مقصد است که در این مقاله ارائه می‌کنیم.

۱۰ جاذبه مهم مسکو که باید ببینید

مسکو، پایتخت روسیه، جاذبه‌های فراوانی دارد که فرصت دیدن آن‌ها را نباید از دست بدهید. از برترین گالری‌های هنری گرفته تا بناهای تاریخی و کلیساهای باشکوه.

چه زمانی برای غذا خوردن در سفر مناسب‌ است؟

برنامه غذایی شما در طول سفر، به‌خصوص در حین پرواز، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

چطور بدون آسیب زدن به زمین سفر کنیم؟

سفر بدون آسیب زدن به طبیعت، یکی از جنبه‌های گردشگری مسئولانه است. با این راهکارها، سفری مسئولانه داشته باشید بدون اینکه به طبیعت آسیب بزنید.

سوغات استراسبورگ؛ شهر آلمانی فرانسه

استراسبورگ، هفتمین شهر بزرگ فرانسه و مرکز ناحیه آلزاس است. این شهر، از نظر فرهنگی، بسیار متنوع و جذاب است و سوغاتی‌های متنوعی دارد.

2

سوغات سئول؛ پایتخت کره جنوبی

سئول، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کره جنوبی، فرهنگی غنی و باشکوه دارد. این موضوع، باعث شده است که سوغاتی‌ها و صنایع دستی این شهر، متمایز از سوغاتی‌های سایر شهرهای توریستی دنیا باشد. 

سوغات بنتوتا؛ شهری ساحلی در سریلانکا

سفر به بنتوتا، بدون خریدن سوغاتی‌های بومی و صنایع دستی سنتی، کامل نمی‌شود. سوغات بنتوتا، بسیار متنوع و جذاب است؛ از فیل‌های چوبی گرفته تا ساری‌‌های رنگارنگ.

صفحه ۱ از ۱۱۷