عضو تحریریه
فاطمه رشیدی

فاطمه رشیدی

استان تهران، تهران
درباره من:
کارشناس موزه عکاس هنری
کمپانی های مورد علاقه:
عاشق هنر و معماری
گیاه خوار

موزه پل کلی؛ نمادی از پستی و بلندی زمین

موزه پل کلی یک موزه تعاملی و چندرسانه‌ای است که به نام هنرمند و نقاش معروف سوئیسی نام‌گذاری شده و بازدیدکنندگان را دعوت می‌کند تا در آن جستجو کنند، ارتباط بگیرند و از آن لذت ببرند.

موزه نفت پرمین بیسن؛ سفری در تاریخ نفت آمریکا

موزه نفت «پرمین بیسن» در ایالت تگزاس سرگذشت ۲۳۰ میلیون ساله حوزه نفتی پرمین بیسن را برای بازدیدکنندگان این موزه روایت می‌کند.

موزه سمیه؛ زیباترین موزه هنر مکزیک

موزه سمیه یکی از موزه‌های هنری مکزیک است که مجموعه ارزشمندی از آثار هنری اروپا را در خود جای داده است.

موزه عکسخانه شهر، نمایش تاریخ تصویری ایران

موزه عکسخانه شهر به‌عنوان اولین موزه تخصصی عکس در ایران به نمایش بخش‌هایی از تاریخ تصویری ایران و معرفی عکاسان پیشکسوت و جدید می‌پردازد.

موزه لوور لانس، بنایی شفاف در معدن زغال سنگ

موزه لوور- لانس یکی از موزه‌های لوور است که در ۲۰۰ کیلومتری پاریس و در منطقه‌ای صنعتی از معادن زغال‌سنگ شهر لانس برای جذب گردشگران به اطراف پاریس واقع شده است.

موزه آتشفشان فرانسه، طرحی انتزاعی از آتشفشان‌های خاموش

 موزه آتشفشان (ولکانیا) یکی از موزه‌های فرانسه است که توسط معمار مشهور، «هانس هولاین» به‌شکل آتشفشانی خاموش طراحی شده و به تاریخچه آتشفشان‌ها می‌پردازد.

موزه عالی هنر آتلانتا، نمونه ای زیبا از معماری سفید

موزه هنر آتلانتا که از آن با عنوان «موزه عالی هنر» آتلانتا نیز یاد می‌شود، یکی از چندین موزه هنر پیشرو واقع در ایالت متحده امریکا به شمار می‌رود که طراحی آن به عهده «ریچارد مه‌یر» بوده است.

مرکز موسیقی بتهوون به موزه تبدیل می‌شود

مرکز موسیقی بتهوون از قدیمی‌ترین مراکز فروش محصولات موسیقی در ایران به زودی به «خانه موزه بتهوون» تبدیل شده و تحت این عنوان فعالیت‌هایش را ادامه می‌دهد.

ساعت شمس العماره دوباره کوک می‌شود

ساعت شمس‌العماره پس از سال‌ها دوباره در روزهای اول شهریور ماه، به وقت پایتخت کوک خواهد شد. قرار است این ساعت تعمیر و کاخ گلستان هزینه نگهداری و تعمیرش را پرداخت کند.

1

معرفی موزه های برتر سال ۹۶ در یازدهمین آئین «انتخاب موزه های برتر»

یازدهمین آئین «انتخاب موزه‌های برتر» در خانه هنرمندان و با حضور جمع زیادی از موزه‌داران و مسئولان سازمان میراث فرهنگی برگزار شده است.

صفحه ۱ از ۱۵