عضو تحریریه
عماد جعفری

عماد جعفری

،
درباره من:
21

زندگی عمو حاجی؛ مردی که سال‌ها حمام نرفته بود

عمو حاجی پیرمردی با شمایل انسان‌های غارنشین، خاکستری رنگ و رفتارهایی عجیب بود که موجب شد تا نحوه زندگی او گاه به تیتر رسانه‌ها بدل شود.

4

سوغات روسیه چیست؟

در این مطلب با مهم‌ترین سوغات شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ همچون عروسک ماتروشکا، کهربای روسی و ظروف خلخوم آشنا می‌شویم و برخی از مراکز خرید سوغات را در این شهرها معرفی می‌کنیم.

29

متن کامل کتیبه بیستون و رمزگشایی از آن

کتیبه بیستون بزرگ‌ترین سنگ نبشته جهان یادگاری ارزشمند از سخنان داریوش بزرگ هخامنشی برای تمامی ایرانیان است که در بیستون کرمانشاه قرار دارد.

8

با انواع ویزای شینگن آشنا شوید

ویزای شینگن با توجه به هدف سفر، نوع ورود و مدت زمان اقامت دارای انواع مختلفی است و برای هر یک از این ویزاها باید مدارک خاصی ارائه شوند.

11

چگونه ویزای دانشجویی شینگن بگیریم؟

اخذ ویزای دانشجویی شینگن یکی از مهم‌ترین مراحل پیش‌روی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی محسوب می‌شود.

8

غذای محلی آستارا؛ از لونگی مرغ و ماهی تا باستیرمای مرغابی

غذاهای محلی آستارا، همچون لونگی مرغ و ماهی، باستیرمای مرغابی، آش دوغ، بورانی پلو و مسما، هر یک طعمی به‌یادماندنی را به گردشگران و مسافران این شهر مرزی هدیه می‌کنند.

3

غذاهای محلی آمل؛ از کی پلا تا کته آملی

غذاهای محلی آمل همچون کته آملی، کی پلا، مرغ شکم پر آملی و کدو پلو علاوه بر طعم و عطر دلپذیر، جلوه ای از فرهنگ مردم خوش ذوق این دیار هستند.

آخر هفته کجا بریم؟ از روستای کلوان تا پارک ملی گلستان

 پیشنهاد سفر آخر هفته،  آبشار مجن روستای کلوان، پارک ملی گلستان و مازیچال است تا طبیعت در حال تولد را به آغوش بکشیم.

9

آخر هفته کجا بریم؟ از جاهای دیدنی کردان تا تنکابن

آخر هفته کجا بریم؟ این هفته روستای کردان و آبشار سنگان را برای سفری یک روزه و روستای خفر و دشت دریاسر تنکابن را برای سفری دو روزه و به‌یادماندنی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

6

سوغات تایلند چیست؟

سوغات تایلند چیست؟ از پارچه و ابریشم گرفته تا مجسمه‌های بودا و جواهرات، طیف گسترده‌ای از سوغات برای خرید در این کشور پر گردشگر و پایتخت زیبای آن بانکوک وجود دارد.

صفحه ۱ از ۴۶