عضو تحریریه
الناز غفور

الناز غفور

،
درباره من:
24

خوشمزه ترین غذاهای ایرانی در هر یک از شهرهای ایران

ایران یعنی دنده‎ کباب‎های چرب، زعفران لطیف، خورش‎هایی که لیمو عمانی خوشمزه‎ترشان کرده و شیرینی‎های نرم پر از خامه با بوی گلاب!

5

عجیب ترین آداب غذا خوردن در اروپا را بشناسید

ما به‌عنوان یک فرد بالغ دوست داریم تصور کنیم که در مورد آداب غذا خوردن به‌اندازه‎ی کافی اطلاعات داریم ولی این آداب در هر نقطه از جهان متفاوت و در مواردی عجیب هستند.

نکات مهم که پیش از سفر به ارمنستان باید بدانید

سفر به ارمنستان برای اولین بار نیازمند دانستن نکات و اطلاعاتی است که سفر شما را خاطره‌انگیزتر کند. نکات مهم پیش از سفر به ارمنستان را در کجارو بخوانید.

آیا واقعا هواپیماها پر از ویروس و باکتری هستند؟

حفاظت از سلامتی در طول سفر دشوار است. ما دوست نداریم در تعطیلات یا پس از برگشت به منزل مریض باشیم. 

8

سفر ارزان به روسیه، بزرگترین کشور جهان

قصد دارید به روسیه سفر کنید ولی بودجه‎ی کمی در اختیار دارید. ما به شما کمک می‎کنیم با چند ترفند ساده و با هزینه‎ای اندک به بزرگ‎ترین کشور جهان سفر کنید.

2

تیاندوچنگ، پاریس جعلی در چین

تیاندوچنگ در سال ۲۰۰۷ در زمینی به مساحت ۳۱ کیلومتر مربع ساخته شده است. طراحان در ساخت آن از روی شهر پاریس الگو‌برداری کرده‌اند و حتی برجی دقیقا مانند برج ایفل در آن ساخته‌اند.

برای اولین سفر کوله گردی آماده شوید

شاید شما هم همیشه دوست داشتید کوله‌گردی‌های طولانی را تجربه کنید، ولی همیشه به پیاده‌روی یک روزه قانع شده‌اید. مهم نیست کوله‌گردی شما سه روز طول بکشد یا ۳۰ روز، بهتر است این سفر جالب را تجربه کنید.

از هتل لوکس چه انتظاری داشته باشیم؟

هتل لوکس باید امکاناتی ارائه دهد که مورد قبول مسافرها واقع شود؛ چون در ازای هزینه‌ی زیادی که متقبل می‌شوند، از امکانات هتل انتظار بیشتری دارند.

فوت و فن پرواز با بالون هوای گرم

عاشقان بالون هوای گرم همه جای دنیا پیدا می‌شوند. این افراد حاضرند برای سوار شدن روی بالون پول پرداخت کنند یا حتی به عنوان کارمند جذب این کار شوند.

ترفندهایی برای راحتی بیشتر در پروازهای اکونومی

اگر بودجه‌ی محدودی دارید، بلیط ارزان‌تری را در ردیف اکونومی انتخاب کنید. پیش از سفر با تهیه‌ی چند وسیله‌ی کاربردی و دانستن ترفندهایی در مورد خرید بلیط، پرواز بهتری را تجربه کنید.

صفحه ۱ از ۴