عضو تحریریه
کاملیا کوثری

کاملیا کوثری

،
درباره من:

هشت دلیل برای سفر به سریلانکا

سریلانکا جزیره‌ای است در جنوب آسیا که به نام شهر مشهور خود «سیلان» شناخته می‌شود.با این مقاله همراه باشید تا هشت دلیل جالب برای سفر به این کشور را بدانید.

‌بلغارستان؛ ۱۵ تفریح هیجان‌انگیز و غیرمتعارف

بلغارستان کشوری هفت میلیون نفری در جنوب شرق اروپا است که طی سالیان اخیر، گردشگران زیادی را به خود می‌خواند.

2

در سفر به گرجستان از کجا دیدن کنیم ؟

گرجستان، مجموعه‌ای از بهترین جاذبه‌های گردشگری است. از طبیعت زیبا و چشم‌نواز گرفته تا آثار باستانی و تاریخی.

پل معلق گوانگجی

«پل معلق» مفهوم جالبی است که شاید به گوش همه‌ی ما خورده باشد، اما برای آشنایی با یک پل معلق در چین که بسیار خلاقانه و جالب است، با کجارو همراه باشید.

زندگی اسب‌های وحشی در صحرای بی آب و علف نامیبیا

آیا تا کنون د رمورد اسب‌های وحشی که در یک صحرای بی‌آب‌و علف و گرم زندگی می‌کنند چیزی شنیده‌ای؟ با کجارو همراه باشید تا شما را با اسب‌های صحرای نامیبیا آشنا کنیم.

5

کوچ سرفینگ و هیچ هایکینگ؛ دو مفهوم جدید و هیجان انگیز در سفر

نوآوری و روی آوردن به شیوه‌های جدید، در صنعت گردشگری و سفر نیز مثل دیگر صنایع، رو به رشد است. در این مقاله‌ی کجارو، با دو مفهوم جدید و هیجان‌انگیز در سفر آشنا شوید.

اشعار پنهان روی پیاده روهای بوستون، هنر و تزئینات شهری

ترکیب هنر ادبیات و شهرسازی، یکی از شیوه‌های نوین برای آشتی دادن مردم با این هنر است. هنرمندان در شهر بوستون امریکا، ایده‌ای جدید را اجرا کرده‌اند که در این مقاله‌ی کجارو، خواهید دید.

1

داروفروشان دوره گرد در هائیتی

برای ما که دارو را به صورت متداول از داروخانه تهیه می‌کنیم، شاید شنیدن واژه‌ی «داروفروش دوره‌گرد» عجیب باشد. اما با کجارو و دنیای شگفت انگیز ما همراه باشید تا ببینید که در «هائیتی»، متداول‌ترین راه تهیه‌ی دارو، خرید آن از دست‌فروشان است.

خانه‌های شناور دریاچه بوکودی؛ بوداپست

دریاچه بوکودی و خانه‌های شناور روی آن، یکی از جاذبه‌های گردشگری بوداپست است که در این مقاله‌ی کجارو با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

3

سن پیر و میکلون: آخرین بازمانده از نسل استعمار فرانسه در آمریکای شمالی

«سن پیر و میکلون» آخرین بازمانده از استعمار امپراتوری فرانسه است که هنوز هم تحت حکومت این کشور است. برای آشنایی بیشتر با این مجمع‌الجزایر با کجارو همراه شوید.

صفحه ۱ از ۵