عضو تحریریه
عاطفه کماسی

عاطفه کماسی

،
درباره من:

با احساس مریضی در سفرهای هوایی چه کنیم؟

بسیاری از مسافران در سفرهای هوایی دچار احساس ناخوشایند یا حتی مریضی می‌شوند؛ اما با داشتن برخی اطلاعات و آمادگی پیش از پرواز، می‌توان این احساسات را مهار کرد.

سه راهکار مفید برای تحمل سفرهای هوایی

افرادی که برای اولین بار یک سفر هوایی را تجربه می‌کنند، ممکن است نتوانند با آن کنار بیایند و تحمل شرایط برایشان مشکل باشد. پس راه‌حل چیست؟

چطور از ماسک اکسیژن در سفرهای هوایی استفاده کنیم؟

تا چه حد به نکات امنیتی پیش از پرواز توجه می‌کنید؟ آیا می‌دانید در شرایط اضطراری چطور باید از ماسک اکسیژن استفاده کرد؟

۵ راهکار برای مقابله با کیپ شدن گوش در پرواز

کیپ شدن گوش واقعا ناخوشایند است، به‌خصوص اگر هنگام پرواز و سفر اتفاق بیفتد. راهکارهای زیر شما را برای همیشه از این اتفاق خلاص می‌کند.

1

در پروازهای فرست کلاس چطور رفتار کنیم؟

پروازهای فرست کلاس به پروازهایی مجلل گفته می‌شود که از شرایط و امکانات ویژه‌ای نسبت به سایر پروازها برخوردارند. استفاده از این پروازها رعایت اصول و آداب مخصوصی را نیز می‌طلبد.

چگونه از خطرات تربولانس در امان بمانیم؟

تربولانس یا آشفتگی، یک پدیده جوی است که ممکن است برای هر پرواز داخلی یا خارجی رخ دهد. این مسئله خطرناک نیست، به‌شرطی که بدانید در این مواقع چه کاری انجام دهید.

۱۴ اتفاقی که تاریخ پاریس را رقم زدند

پاریس یکی از شهرهای دنیا است که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد؛ از جمله تاریخی پر فرازونشیب که مهم‌ترین رویدادهای آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

برجسته ترین آثار هنری موزه آرمیتاژ؛ از داوینچی تا ونگوگ

موزه آرمیتاژ یا ارمیتاژ یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین موزه‌های دنیا و شامل نقاشی‌ها و وسایل بسیار قدیمی است. از ساعت طاووس یا تابوت‌دان الکساندر نوسکی چیزی شنیده‌اید؟

باستان شناسی زیرآب چه شگفتی‌هایی را برملا می‌کند؟

آیا تابه‌حال اسم باستان‌شناسی زیرآب به گوشتان خورده است؟ در این حیطه باستان‌شناسان به کمک غواصان به کشف دنیای زیر آب می‌پردازند و به گنج‌های تاریخی می‌رسند.

7

مراکز خرید اهواز: از مرکز خرید زهره تا لوازم خانگی کیش

مراکز خرید اهواز چون زهره، مجتمع مهزیار، زیتون، هیراد، کارون و... همگی از بهترین مراکز خرید اهواز هستند که در سفرتان باید سر به آن‌ها بزنید.

صفحه ۱ از ۳۸