عضو تحریریه
عادله حقیقت حسینی

عادله حقیقت حسینی

،
درباره من:
1

با ۱۰ فعالیت تفریحی متفاوت در تهران آشنا شوید

تهران شهری فوق‌العاده برای هر نوع سلیقه‌ای است و تفریحات متنوعی را برای گردشگران و ساکنانش فراهم کرده است؛ این شهر همیشه پیشنهادها شگفت‌انگیزی برای عاشقان خود دارد.

1

با عجایب هفتگانه اوکراین آشنا شوید

اوکراین با داشتن طبیعتی منحصربه‌فرد، جاذبه‌های تاریخی و غنای فرهنگی عمیق در موسیقی یکی از بهترین‌‌های اروپای شرقی است. در این مقاله قصد داریم عجایب هفت‌گانه این کشور زیبا را معرفی کنیم.

121

۵۰ غذای خوشمزه دنیا و طرز تهیه آن‌ها

غذا امروزه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی ما است و هر کشوری با توجه به موقعیت جغرافیایی و پیشینه تاریخی خود، دارای فرهنگ غذایی متفاوتی است؛ در این میان بعضی از غذاها در لیست برترین غذاهای دنیا قرار دارند.

3

غذاهای سنتی مکزیک؛ تنوع طعم‌ها

غذاهای مکزیکی از محبوبیت بسیاری در کشورهای مختلف جهان برخوردارند؛ در این مقاله به معرفی غذاهای معروف و خوشمزه مکزیک می‌پردازیم. 

سفر ۳ روزه به ازمیر؛ شهر درختان زیتون در ترکیه

ازمیر زیبا می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای یک سفر تابستانه باشد؛ با برنامه سفر ۳ روزه در این شهر همراه ما باشید تا با زمان‌بندی بهتری از این شهر دیدن کنید.

5

سفر ۳ روزه به توکیو؛ شهر رویایی شکوفه های گیلاس

توکیو شهر شکوفه‌های گیلاس، شهر متمدن و باستانی ژاپن است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند؛ با برنامه سفری ۳ روزه قدم در دل این شهر رویایی خواهیم گذاشت.

سفر ۳ روزه به کلمبو؛ شهر زیبای اقیانوس هند در سریلانکا

کلمبو بزرگ‌ترین شهر سریلانکا، تلفیقی از بناهای مدرن، ساختمان‌های تاریخی استعماری و طبیعت بکر است. با تنظیم برنامه‌ سفر به این شهر می‌توان از دیدنی‌های بی‌نظیر آن در زمانی بهینه بهره برد.

2

سفر ۳ روزه به آتن؛ شهر افسانه ها در یونان

آتن شهر اسطوره‌ای و افسانه‌ای یونان است که سالانه گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند؛ با برنامه سفر در این شهر می‌توانید به دیدن جاذبه‌های منحصربه‌فرد این شهر بروید و سفری با خاطرات خوش را تجربه کنید.

سفر ۲ روزه به وان؛ تجربه سفری ارزان در ترکیه

شهر وان یکی از شهرهای شرقی کشور ترکیه است که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی برای گشت‌وگذار، خرید و تفریح است.

سفر ۵ روزه به شانگهای؛ شهر آسمان خراش ها

شانگهای از مهم ترین شهرهای جهان است که به شهر آسمان‌خراش‌ها شهرت دارد و یکی از پایگاه‌های مهم در گردشگری است؛ این شهر پرزرق‌وبرق از جاذبه‌های متعددی برخوردار است.

صفحه ۱ از ۲۸