تماشا کنید: کیک های خوشمزه در پیچ و خم اشکال هندسی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
تماشا کنید: کیک های خوشمزه در پیچ و خم اشکال هندسی

شیرینی‌پزی اوکراینی موفق شده است، با استفاده از قالب‌های متنوع هندسی، کیک‌های شگفت‌انگیزی درست کند که تحسین هر بیننده‌ای را به‌همراه دارد.

واژه‌هایی مانند زاویه‌دار و ژئودزیک اغلب برای توصیف کیک استفاده نمی‌شود؛ اما برای «دینارا کاسکو» (Dinara Kasko) این‌طور نیست. این طراح شیرینی اوکراینی، کیک‌هایی تهیه می‌کند که دارای انحناهای موج‌دار، توپی‌شکل یکدست و اشکال هندسی هستند. حاصل کار این هنرمند شگفت‌انگیز، باور همگان نسبت به کیک و دسر را متحول کرده است.

کاسکو از ابزارهای الگوریتمی و تکنیک‌های نموداری پیچیده استفاده می‌کند تا کار خود را معرفی کند و در عین حال از هنر اوریگامی الهام می‌گیرد. او در مردم انگیزه ایجاد می‌کند تا دسرهای خود را به همین سبک درست کنند و در این راستا، انواع قالب‌های سیلیکونی شیرینی‌پزی را می‌فروشد تا مردم نیز بتوانند کیک‌هایی به‌شکل تپه‌های کوچک، ستاره‌، قلب‌های زاویه‌دار و غیره بپزند. در ادامه گوشه‌ای از هنرنمایی این شیرینی‌پز را به نظاره بنشینید.

کیکی صورت رنگ به اشکال هندسی

چهار کیکی بنفش هندسی

دو کیک به شکل سیب

کیک های قهوه ای رنگ و هندسی

کیکی مدور با اشکال توپ های رنگی در سطحش

کیکی با اشکال هندسی

برش کیک سیب هندسی از وسط

کیک طلایی رنگی به شکل هندسی

کیک مربع با سطح توپ توپی

کیکی هندسی با رنگ های تیره

عکس از بالای کیکی بنفش و هندسی

چندین کیک کوچک و هندسی

کیک چند طبقه هندسی و رنگی

تماشای این کیک‌ها شما را نیز وسوسه کرد؟ قطعا اگر اهل پخت کیک و شیرینی باشید، شما نیز دوست دارید با یکی از قالب‌های دینارا کاسکو این کیک‌های هیجان‌انگیز را آماده کنید. از نظر خود راجع به کیک‌های رویایی کاسکو به کاربران کجارو بگویید.

مطالب مرتبط:

منبع mymodernmet

دیدگاه