مراکز خرید شانگهای، چین

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
مراکز خرید شانگهای، چین

شانگهای، شهری مدرن و میزبان ده‌ها مرکز خرید لوکس است که در آن‌ها می‌توانید بهترین محصولات از برندهای برتر را خریداری کنید.

اگر برای سفر به شانگهای برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما می‌دانید که این شهر برای خرید بسیار ایده‌آل است و اگر از عاشقان خرید باشید، از گشت و گذار در مراکز تجاری شانگهای لذت می‌برید. این شهر، خیابان‌های تجاری شلوغ و مراکز خرید متعددی دارد که گردشگران و اهالی شهر در آن‌ها به دنبال محصولات مورد نظر خود می‌گردند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را از برندهای مشهور خریداری می‌کنند. مراکز خرید این شهر هم درست مثل سایر جاذبه‌های شانگهای، گوشه‌ای از زندگی مدرن در چین را به نمایش می‌گذارند.

فرقی نمی‌کند که اهل خرید باشید یا نه. گشت و گذار در این مراکز تجاری مدرن، تجربه‌ای است که فراموش نخواهید کرد. بیشتر این مراکز خرید در مناطق تجاری و شلوغ شهر قرار دارند. در ادامه با بهترین مراکز خرید شانگهای آشنا می‌شویم که در آن‌ها می‌توانید خرید لوکس را تجربه کنید و هر آنچه که نیاز دارید بخرید.

اگر دنبال مراکز خرید لوکس و مدرن نیستید و خرید ارزان از بازارها را ترجیح می‌دهید، در مطلب دیگری بازارچه‌های شانگهای را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید شانگهای آی‌اف‌سی مال (Shanghai IFC Mall)

مرکز خرید شانگهای آی‌اف‌سی مال (Shanghai IFC Mall)

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

این مرکز خرید مدرن و لوکس، محیطی عالی برای خرید است و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی دارد. در بخشی از این مجموعه، غرفه‌های فروش اسنک و غذا وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها عطر و طعم غذاهای ژاپنی را امتحان کنید. دکوراسیون داخلی کل این مجموعه‌ی تجاری با رنگ‌های زیبا تزیین شده و محیطی زیبا و دلنشین ایجاد کرده است. طراحی این مرکز خرید بسیار شیک و باشکوه است. برندهای بین‌المللی متعددی در این مرکز مجموعه‌ای از بهترین و لوکس‌ترین محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مرکز خرید Plaza 66 

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مجموعه‌ی تجاری Plaza 66 یک ساختمان تجاری و اداری در شانگهای است که شامل مرکز خرید و دو آسمان خراش می‌شود. این مجموعه با ۶۶ طبقه، بلندترین بنا در منطقه‌ی Puxi شهر شانگهای است. وقتی وارد این مجموعه می‌شوید، انگار به خیابان وسیعی پا گذاشته‌اید که دو طرف آن پر از مغازه و فروشگاه است. بسیاری از برندهای مد، این مجموعه‌ی تجاری را برای افتتاح شعبه‌های خود انتخاب کرده‌اند. در این مرکز گاهی نمایش‌های مد هم برپا می‌شود و می‌توانید در جریان این نمایش‌ها آخرین محصولات و مدل‌های برندهای برتر مد را ببینید.

دپارتمان استور Jiu Guang

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

یکی از مزایای این مرکز خرید این است که به راحتی از طریق وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است و برای رسیدن به این مرکز می‌توانید از خطوط ۲ و ۷ مترو استفاده کنید. این دپارتمان استور بزرگ، برندهای برتر و مشهور بین‌المللی را گرد هم آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به هوگو باس، کلوین کلاین، امگا، توماس پینک و... اشاره کرد. در طبقه‌ی پایین یک سوپرمارکت و غرفه‌های فروش اسنک وجود دارد.

میدان تایمز (Times Square)

میدان تایمز (Times Square)

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برای رسیدن به این مجموعه‌ی تجاری، می‌توانید خط ۹ مترو را سوار شوید و در ایستگاه Shangcheng Road پیاده شوید و از خروجی اول، ایستگاه را ترک کنید. این مجموعه را شرکت معماری مشهور Panama Architecture طراحی کرده است. نحوه‌ی طراحی و ساخت این مرکز، یادآور سبک و سیاق معماری اروپایی است؛ ساده، بدیع و شیک و از زمانی که ساخته شده به یکی از نمادهای شانگهای تبدیل شده است. این مجموعه فقط یک مرکز خرید ساده نیست و در واقع یک مجموعه‌ی تفریحی کامل است.

مرکز خرید سوپر برند مال (Super Brand Mall)

مرکز خرید سوپر برند مال (Super Brand Mall)

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برای این که به این مرکز خرید سر بزنید، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. خط ۲ مترو را سوار شوید، در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید. این مرکز در منطقه‌ی Pudong’s Lujiazui قرار دارد و یکی از تاثیرگذارترین مراکز تجاری شهر است. این مجموعه‌ی خرید بزرگ علاوه بر امکانات خرید، مراکز و امکانات تفریحی هم دارد. سوپر برند مال، ۱۳ طبقه و صدها فروشگاه دارد. علاوه بر این دارای ۷۰ رستوران و کافه است که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و غذایی بخورید. این مرکز تجاری یکی از قدیمی‌ترین‌هاو البته بهترین‌های شانگهای است و هر روز صدها تا هزاران بازدیدکننده به آن سر می‌زنند. این مجموعه‌ی تجاری یکی از آن جاهایی است که در سفر به شانگهای نباید از دست بدهید.

مرکز خرید گرند گیت‌وی (Grand Gateway)

 ساعت کار هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برای رسیدن به این مرکز خرید باید خط ۹ مترو را سوار شوید و در ایستگاه Xujiahui پیاده شوید و ایستگاه را از خروجی ۱۹ ترک کنید. گرند گیت‌وی یک مجموعه‌ی اداری است که از دو آسمان‌خراش در منطقه‌ی Xujiahui تشکیل شده است. این مرکز تجاری یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در شانگهای است به خصوص شب‌ها که به زیبایی با هزاران ال ای دی روشن می‌شود.

این مرکز خرید شش طبقه دارد که دارای صدها فروشگاه است. در میان فروشگاه‌های آن برندهای داخلی و ارزان‌تر هم وجود دارد. این مرکز، محبوب اهالی شهر است.

مرکز خرید Mei Long Zhen Iestan

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۹ و ۳۰ دقیقه شب

این مرکز خرید ۳ دقیقه تا ایستگاه West Nanjing Road در خط ۲ مترو فاصله دارد. این مرکز، یک دپارتمان استور ژاپنی است که در بسیاری از شهرهای ژاپن و آسیا شعبه دارد. خدمات عالی و محصولات خوب از ویژگی‌هایی است که می‌توانید از تمام شعبه‌های این دپارتمان استور، انتظار داشته باشید.

شانگهای تایمز اسکوئر

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

این مرکز تجاری ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه Dashijie خط ۸ مترو و ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه South Huangpi خط یک فاصله دارد. این آسمان‌خراش یک مجموعه‌ی تجاری و خرید دارد که به خاطر ارائه‌ی محصولات بسیار باکیفیت و جشن‌های سال نو شهرت دارد.

بخش تجاری این آسمان‌خراش یک پدیوم ۷ طبقه، یک برج اداری ۳۰ طبقه و یک مجموعه‌ی مسکونی ۲۶ طبقه دارد. تجربه‌ی خرید در این مرکز، با وجود بیش از ۱۰۰ فروشگاه و رستوران تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود و می‌توانید محصولاتی از قبیل پوشاک مد روز، متعلقات مد، زیورآلات و لوازم آرایشی و محصولات مرتبط با زیبایی را بخرید. غذا خوردن در رستوران‌های عالی و سر زدن به مراکز تفریحی این مجموعه، از دیگر دلایل جذابیت آن برای گردشگران و اهالی شهر است. بسیاری از برندهای مشهور بین‌المللی در این مرکز تجاری شعبه دارند.

مرکز تجاری Citic Square

مرکز تجاری Citic Square

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

این مرکز تجاری ۵ دقیقه از ایستگاه West Nanjing Road در خط ۲ مترو فاصله دارد. مرکز خرید واقع در Citic Square بسیار بزرگ و مدرن است. مارک‌های مشهور مد در این مرکز نمایندگی دارند. این مرکز در نزدیکی مرکز خرید Westgate Mall قرار دارد و به همین دلیل بیشتر مردم این دو مرکز تجاری را به عنوان یک مرکز خرید در نظر می‌گیرند. در طبقات پایین می‌توانید از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنید، از کیوسک‌های مرتبط اطلاعات لازم را دریافت کنید و از نمایشگاه عکس و مد بازدید کنید. طبقات بالاتر به فروشگاه‌های لباس اختصاص دارد.

هنگ کنگ پلازا (Hong Kong Plaza)

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برای این که خودتان را به این مرکز خرید برسانید، خط یک مترو را سوار شوید و در ایستگاه South Huang Pi Road پیاده شوید. این مرکز خرید بسیار وسیع و تمیز است و امکانات رفاهی متعددی دارد و فضایی راحت برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. تمرکز این مجموعه، بیشتر بر ارائه‌ی اجناس باکیفیت عالی و متوسط است.

مطالب مرتبط:

منبع tour-beijing

دیدگاه