رونمایی از گروه هتل های رادیسون در برلین

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
رونمایی از گروه هتل های رادیسون در برلین

در گردهمایی بین‌المللی سرمایه‌گذاری روی هتل‌ها (IHIF 2018) اعلام شد: معرفی برند جدید گروه هتل‌های رادیسون با تاکید بر اهمیت لحظه‌ها.

گروه هتل‌های گارلسون رزیدور (Carlson Rezidor Hotel Group) اقدامات خود برای بازسازی برند گروه هتل‌های رادیسون اعلام کرد و تاکید کرد که این کار به سرعت آغاز خواهد شد. این تغییرات در گردهمایی بین‌المللی سرمایه‌گذاری هتل‌ها در برلین مطرح شد.

هویت جدید می‌تواند ارزش بین‌المللی نام تجاری رادیسون را افزایش دهد تا موجب بالا رفتن آگاهی در بازار و افزایش بازده بازاریابی آن در سبد سهام جهانی شود.

«اهمیت لحظه‌ها»، فلسفه‌ی نهفته در سرویس امضای جدید شرکت و تمامی برندهای هتل‌های آن است.

نام جدید ارائه به بازار (GTM) گروه هتل رادیسون، بر همکاری قدرتمند بین هتل‌های رادیسون هاسپیتالیتی (که در گذشته هتل‌های کارلسون نامیده می‌شد) و گروه هتل‌های رزیدور (که به‌صورت عمومی در فهرست سهام ناصدک (Nasdaq) استکهلم، سوئد، قرار گرفته است، ولی مقر اصلی آن در بروکسل، بلژیک، است) تاکید می‌کند که دارای توافقنامه‌ی فرانشیز اصلی برای توسعه و استفاده از برندهای مختلف در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا است.

گروه هتل‌های رادیسون که در حال حاضر یازدهمین هتل بزرگ جهان است، از هشت برند هتل تشکیل شده است که بیش از ۱۴۰۰ هتل در حال عملیات و در حال توسعه دارد.

ایجاد هویت جدید را می‌توان نقطه‌ی عطف مهمی در یک برنامه‌ی پنج ساله دانست که به‌طور حتم تغییراتی در کسب و کار ایجاد خواهد کرد و موقعیت آن را برای مهمانان، مالکان، سرمایه‌گذاران و استعدادها تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

هتل رادیسون

فدریکو گونزالس، رئيس گروه هتل‌های رزیدور و رئیس کمیته‌ی بین‌المللی هدایت‌کنندگان گروه هتل‌های رادیسون، گفت:

امروز، آغاز یک دوره‌ی هیجان‌انگیز برای گروه هتل‌های رادیسون است که تحت نام تجاری جدید و چشم‌انداز بلند مدت ما با هم متحد خواهند شد تا تبدیل به یکی از سه شرکت برتر مهمان‌نوازی در جهان شود.

طرح عملیاتی پنج ساله‌ی ما شامل طرح‌های ابتکاری است که تعریف جدیدی از طرح ارزش‌گذاری ما ارائه می‌دهد، سبد سهام‌مان را بهبود می‌بخشد، عملیات را تسهیل می‌کند، بر سیستم‌های فنی جدید سرمایه‌گذاری می‌کند و اعضای تیم را به‌نحوی با هم هماهنگ می‌کند تا امضای ما مبنی بر «اهمیت هر لحظه» را به دیگران بشناساند.

گروه هتل رادیسون در راستای هم‌ترازسازی ارزش‌گذاری برند رادیسون، اقدام به بازسازی معماری نام تجاری خود کرده و ستون‌های تجربیات مهمانان خود را مجددا تعریف کرده است تا آن را در همه هشت نام تجاری خود به کار گیرد.

این نام‌های تجاری شامل مجموعه‌ی رادیسون (که جایگزین مجموعه‌ی کواروس شده‌اند)، رادیسون آبی، رادیسون، رادیسون قرمز، پارک پلازا، پارک-مهمان‌خانه‌ی رادیسون، مهمان‌خانه‌ی روستایی و سوئیت‌های رادیسون و پرایزوتل هستند.

گروه هتل رادیسون تصمیم گرفته است که در مدت پنج سال آینده، سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری روی پلت‌فرم‌ها و فن‌آوری‌های مهم کند که شامل برنامه‌ی جامع IT برای پلت‌فرم‌های توزیع و مدیریت املاک جدید و ادغام، به‌همراه پلت‌فرم‌های مدیریت کمپین، وفاداری مشتری و CRM جدید است.

همچنین، این گروه تصمیم گرفته‌اند که سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی نیز روی تعریف مجدد برند یا تغییر جایگاه بیش از ۵۰۰ هتل در سراسر جهان انجام دهند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه