بازدید بیش از ۱۵ هزار گردشگر از کاخ سعدآباد در هفته گذشته

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳
بازدید بیش از ۱۵ هزار گردشگر از کاخ سعدآباد در هفته گذشته

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی سفر از بازدید بیش از ۱۵ هزار گردشگر از کاخ سعدآباد طی ۶ روز گذشته خبر داد.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی سفر اعلام کرد که از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز دوشنبه اول فروردین‌ماه سال جاری، ۱۵,۰۵۲ نفر از مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ سعدآباد بازدید کردند. از روز چهارشنبه ۲۵ تا پایان روز یکشنبه ۲۹ اسفند تعداد بازدیدکنندگان از کاخ سعدآباد ۵۶۲۸ نفر بود. در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان ۶۶۶ نفر بود که ۶۰۴ نفر ایرانی و ۲۷ نفر خارجی بودند.

همچنین در روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان ۸۱۸ نفر بود که ۷۵۰ نفر ایرانی و ۲۲ نفر خارجی بودند. در روز جمعه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان ۱۳۰۶ نفر بود که ۱۲۳۹ نفر ایرانی و ۱۲ نفر خارجی بودند.  روز شنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان ۱۶۹۶ نفر بود که ۱۶۰۱ نفر ایرانی و ۹ نفر خارجی بودند.  روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰، تعداد بازدیدکنندگان ۱۴۱۲ بود که ۱۲۶۵ نفر ایرانی و ۳۲ نفر خارجی بودند.

بیشترین آمار بازدیدکننده از کاخ نیاوران به روز دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ با ۴۲۴ نفر بازدیدکننده اختصاص دارد که از این تعداد ۸۴۶۶ نفر ایرانی و ۲۳ نفر خارجی بود.  کاخ ملت با ۶۵۸۲ بازدیدکننده و موزه اتومبیل با ۵۵۹۶ نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را در روز اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به خود اختصاص داده است. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه