بهترین رستوران های بالی که ستاره میشلن دارند

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
بهترین رستوران های بالی که ستاره میشلن دارند

غذا خوردن در رستوران‌های بالی، یکی از بهترین تجربه‌ها در سفر به اندونزی است که نباید آن را از دست بدهید.

بالی یک مقصد گردشگری محبوب در آسیا است. بنابراین تعجبی ندارد که رستوران‌های فراوانی در آن پیدا می‌شود. بسیاری از این رستوران‌ها متعلق به سرآشپزان معروف دنیا هستند.

بالی یک مقصد گردشگری متنوع و کامل است. تقریبا جاذبه‌های متنوعی برای همه سلیقه‌ها دارد و همه از سفر به بالی، راضی و خشنود برمی‌گردند. اگر دنبال فرصتی برای سفر به اندونزی و امتحان کردن بهترین غذاهای آسیایی در رستوران‌های میشلین‌دار هستید، کجارو به شما کمک می‌کند که بهترین تور بالی را از آژانس‌هایی که با ما همکاری می‌کنند بخرید.

آفر تور بالی

اگر در سفر به بالی دوست دارید به رستوران‌هایی سر بزنید که ستاره میشلن دارند، این مطلب را دنبال کنید.

رستوران Merah Putih

رستوران های بالی

رستوران Merah Putih، یک رستوران عالی برای خوردن غذاهای محلی، غذاهای گیاهی و وگان است. نام رستوران را با توجه به رنگ‌های پرچم اندونزی یعنی قرمز و سفید نام‌گذاری کرده‌اند.

این رستوران بهترین غذاهای محلی را با بهترین دستورهای اصیل آماده می‌کند. هم غذاهای سنتی و هم غذاهای مدرن اندونزی در منوی رستوران پیدا می‌شود. غذاها با بهترین کیفیت تهیه می‌شوند و به زیباترین شکل ممکن تزیین می‌شوند. در این رستوران از شما درست مثل یک مهمان سلطنتی پذیرایی می‌شود.

سرو بی‌نظیر غذاها و کیفیت فوق‌العاده آن‌ها در کنار دکوراسیون داخلی چشمگیر این رستوران با دیوارهای شیشه‌ای و سقف نیمه شفاف، باعث شده که این رستوران جزو بهترین رستوران‌های نه‌تنها بالی بلکه در کل اندونزی باشد.

رستوران Mozaic

رستوران های بالی

رستوران Mozaic بهترین غذاهای اندونزی و فرانسوی را سرو می‌کند. سرآشپز این رستوران یعنی کریس سالان، ظرف مدت کوتاهی توانسته نام رستوران خود را در فهرست رستوران‌های ستاره‌دار بالی ثبت کند.

غذای این رستوران بسیار لذیذ و باکیفیت و ترکیبی از سبک آشپزی فرانسوی و دستورهای اصیل و مواد اولیه محلی است. ترکیب آشپزی فرانسوی با طعم‌های اصیل بالی، باعث شده که غذا خوردن در این رستوران، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد.

این رستوران در منطقه شیک و مجلل Ubud قرار گرفته است و چشم‌اندازهای زیبایی از تپه‌های اطراف دارد. در تراس رستوران می‌توانید غذا خوردن در فضای باز را تجربه کنید.

رستوران Locavore

رستوران های بالی

رستوران Locavore مجموعه‌ای از بهترین غذاهای آسیایی و اروپایی را سرو می‌کند. دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند این رستوران، لایق ستاره میشلن است.

یکی از مهم‌ترین دلایل، غذاهای بسیار لذیذ و باکیفیتی است که در این رستوران سرو می‌شود و شبیه آن را هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. سرآشپزان رستوران، کاملا هوشمندانه بهترین مواد اولیه را برای تهیه لذیذترین غذاها ترکیب می‌کنند و به زیبایی تمام، غذاها را سرو می‌کنند. علاوه بر این این رستوران، یک رستوران دوستدار طبیعت است.

مواد اولیه از بهترین محصولات محلی تهیه می‌شود و کیفیت و تازگی آن‌ها، مثال زدنی است.

رستوران Teatro Gastroteque

اگر می‌خواهید بهترین غذاهای اروپایی و به‌خصوص فرانسوی را نوش جان کنید، بدون شک به رستوران Teatro Gastroteque سر بزنید. در این رستوران، شیوه سرو غذاها درست مثل یک اثر هنری جذاب است. نام رستوران هم که به‌معنای تئاتر است به‌خوبی نشان می‌دهد که شیوه سرو غذاها متمایز از سایر رستوران‌ها است.

البته جذابیت رستوران فقط به نحوه سرو غذاها محدود نمی‌شود. در این رستوران، مهمانان با بهترین غذاهای فرانسوی با تغییرات آسیایی پذیرایی می‌شوند. تقریبا هر ماه منوی جدیدی در رستوران ارائه می‌شود. مشتریان وفادار رستوران می‌توانند هر ماه به آن سر بزنند و با یک غذای جدید، شگفت‌زده شوند.

رستوران METIS

رستوران های بالی

رستوران METIS بهترین انتخاب برای امتحان کردن لذیذترین غذاهای آسیایی، اروپایی و مدیترانه‌ای است. غذاهای لذیذ در کنار دکوراسیون داخلی جذاب، دست به دست هم داده‌اند تا خاطره‌ غذا خوردن در این رستوران را تا مدت‌ها فراموش نکنید. این رستوران هم برای دورهمی‌های کوچک و غذا خوردن گروهی مناسب است و هم برای شام‌های رمانتیک دو نفره.

این رستوران نسبتا بزرگ است و برای ۳۵۰ نفر ظرفیت دارد. با وجود این، برای غذا خوردن در رستوران حتما باید از قبل میز رزرو کنید. به‌خصوص برای وعده شام.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با سایر رستوران های بالی از کجارو کمک بگیرید. شما می‌توانید نام و آدرس رستوران‌ها را در کنار موقعیت دقیق جغرافیایی، رده قیمتی، ساعات کاری و... مروبط به هر رستوران را در کجارو ببینید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه