رستوران های حلال کیوتو، ژاپن

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
رستوران های حلال کیوتو، ژاپن

رستوران‌های حلال کیوتو، تنوع زیادی دارند و در آن‌ها می‌توانید بهترین غذاهای حلال از گوشه و کنار دنیا را نوش جان کنید.

اگر به عنوان یک مسلمان قرار است به ژاپن سفر کنید، پیدا کردن رستوران حلال، جزو الویت‌های شما در سفر است. البته اگر دوست دارید غذاهای محلی یا غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان کنید.

رستوران‌ های کیوتو، تنوع قابل قبولی دارند و در بین آن‌ها رستوران‌های حلال هم پیدا می‌شود. در کیوتو مجبور نیستند از این تفریح و تجربه‌ی جذاب، یعنی غذا خوردن در رستوران، صرف نظر کنید.

گرچه تعداد رستوران‌های حلال کیوتو زیاد نیست ولی تنوع خوبی دارد و در آن‌ها می‌توانید غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را نوش جان کنید. تعداد این رستوران‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. قبل از سفر، بد نیست که تعدادی از این رستوران‌ها را بشناسید تا زمانی که به مقصد رسیدید، برای پیدا کردن رستوران، سردرگم نشوید.

در ادامه تعدادی از رستوران‌های حلال کیوتو ژاپن را معرفی می‌کنیم که بعضی از آن‌ها تماما حلال هستند و مجوز و گواهی حلال دارند و بعضی دیگر، بخشی از منوی خود را به غذاهای حلال اختصاص داده‌اند.

رستوران Salman & Sohel Halal Kitchen

رستوران حلال کیوتو

همانطور که از اسم رستوران Salman & Sohel Halal Kitchen مشخص است، یک رستوران صددرصد حلال است. تخصص اصلی این رستوران در ارائه‌ی غذای محبوب هندی به نام بریانی است. البته غذاهای لذیذ دیگری هم در منوی آن پیدا می‌شود که همه‌ی آن‌ها بدون شک ارزش امتحان کردن دارند و با اطمینان از حلال بودن آن‌ها، می‌توانید نوش جان کنید. این رستوران یک نمازخانه هم دارد. یک مسجد در نزدیکی رستوران واقع شده است.

رستوران Kyoto Ayam-YA

رستوران حلال کیوتو

اگر می‌خواهید رامن حلال در کیوتو پیدا کنید بدون معطلی به رستوران Kyoto Ayam-YA سر بزنید. در این رستوران، رامن با گوشت مرغ همراه با سوپ یا بدون سوپ، سرو می‌شود. البته غذاهای دیگر ژاپنی هم در منوی این رستوران وجود دارد. این رستوران یک اتاق انتظار دارد برای اینکه اگر میزها پر بود، آنجا استراحت کنید تا میزها خالی شوند.

رستوران Halal Yakiniku Gion Naritaya

رستوران حلال کیوتو

اگر می‌خواهید غذاهای کبابی ژاپنی را امتحان کنید، حتما به رستوان Halal Yakiniku Gion Naritaya سر بزنید. این رستوران در محله‌ی Gion و در نزدیکی یک رستوران حلال دیگر واقع شده است. انواع غذاهای کبابی و غیر کبابی همراه با سوپ‌ها و سالادهای متنوع در منوی این رستوران وجود دارد. با بعضی از غذاها، برنج هم سرو می‌شود. این رستوران هم یک نمازخانه دارد.

رستوران Arash’s Kitchen (آشپزخانه‌ی آرش)

رستوران حلال کیوتو

اگر در کیوتو هوس غذهای وطنی را کردید به رستوران آشپزخانه‌ی آرش سر بزنید. این رستوران، گواهی حلال دارد و لذیذترین غذاهای ایرانی و هندی را می‌توانید در آن امتحان کنید. انواع کباب، خورش، فلافل و سایر غذاهای محبوب هندی و ایرانی را در منوی رستوران خواهید دید.

رستوران Yoshiya Oku no Niwa

رستوران Yoshiya Oku no Niwa برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک تجربه‌ی خاص از خوردن لذیذترین غذاهای ژاپنی داشته باشند

رستوران Yoshiya Oku no Niwa برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک تجربه‌ی خاص از خوردن لذیذترین غذاهای ژاپنی داشته باشند. غذاها در این رستوران، به سبک سنتی ژاپنی تهیه می‌شوند ولی این رستوران کارکنان مسلمان اندونزیایی دارد به همین دلیل، غذاها حلال هستند. برای کسانی که غذاهای پرادویه را دوست دارند، نوع پرادویه‌ی بعضی از غذاها تهیه می‌شود. این رستوران نمازخانه ندارد ولی اگر خلوت باشد، به شما اجازه می‌دهند که در رستوران نماز بخوانید.

رستوران Ramen Factory

همانطور که از اسم رستوران Ramen Factory پیدا است، در این رستوران می‌توانید رامن حلال بخورید. در این رستوران حتی کلاس‌های آموزش تهیه‌ی رامن هم برگزار می‌شود. شرکت کردن در این کلاس‌ها، تجربه‌ی جذابی است که نباید از دست بدهید. همه‌ی مواد غذایی مورد استفاده در تهیه‌ی غذاهای این رستوران، حلال است و با خیال راحت، هر غذایی که خواهید می‌توانید سفارش دهید. این رستوران دارای نمازخانه و وضوخانه‌ی جداگانه برای زنان و مردان است.

رستوران Nanzan, Yakiniku

رستوران حلال کیوتو

رستوران Nanzan, Yakiniku گواهی حلال دارد. گرچه کمی از مناطق توریستی و اصلی شهر دور است، ولی به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. همه‌ی غذاهای رستوران با مواد غذایی حلال تهیه می‌شوند و با خیال راحت می‌توانید در این رستوران، انواع غذاهای تهیه شده با گوشت‌های مختلف را سفارش دهید.

رستوران Kyotofu Fujino

رستوران Kyotofu Fujino یک منوی دارای گواهی حلال دارد. برای غذا خوردن در این رستوران، حتما باید از قبل، میز رزرو کنید. هر غذایی که از این منو سفرش دهید، با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شود.

رستوران Raju Kyoto University

رستوران حلال کیوتو

رستوران Raju Kyoto University یک رستوران با گواهی حلال است و غذاهای هندی سرو می‌کند. کارکنان رستوران، رفتاری دوستانه دارند و قیمت غذاها، کاملا مقرون‌به‌صرفه و معقول است. لذیذترین غذاهای هندی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و از حلال بودن مواد اولیه‌ی آن مطمئن باشید.

رستوران La Baraka

رستوران حلال کیوتو

رستوران La Baraka یک رستوران مراکشی است که طبق ادعای رستوران، غذاهای حلال سرو می‌کند. قیمت غذاها در این رستوران، کمی بالاتر از حد معمول است ولی ارزش هزینه کردن دارد به خصوص اگر گروهی به این رستوران سر بزنید. کارکنان رستوران رفتاری دوستانه دارند و غذاهایی بسیار لذیذ با عطر و طعم خاص مراکشی، برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

رستوران Jalan-Jalan Malaysia

رستوران حلال کیوتو

رستوران Jalan-Jalan Malaysia یک رستوران حلال است که همانطور که از اسم آن پیدا است، غذاهای مالزیایی سرو می‌کند. اگر به غذاهای این کشور علاقه دارید، در سفر به کیوتو حتما سری به این رستوران بزنید و غذاهای آن را امتحان کنید.

رستوران Minokichi

رستوران حلال کیوتو

رستوران Minokichi یکی از رستوران‌های عالی شهر برای خوردن غذاهای محلی حلال است. این رستوران سنتی در نزدیکی ایستگاه کیوتو قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است. انواع پیش‌غذاها، غذاهای اصلی تهیه شده با گوشت مرغ و ماهی و گوساله، ماهی‌های کبابی، خوراک میگو، سبزیجات بخارپز، برنج و نودل در منوی رستوران پیدا می‌شود و غذاهای این رستوران، تنوع قابل ملاحظه‌ای دارد. همه‌‌ی غذاها با ملایمت طعم‌دار می‌شوند و طعم واقعی غذاها و تازگی آن‌ها را می‌توانید بچشید. پس از پایان غذا، از شما با چای سبز و شیرینی‌های مخصوص ژاپنی پذیرایی می‌شود.

از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۹ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران، فرصت دارید.

رستوران Yuzanso Ryokan

بهترین غذاهای ژاپنی حلال را می‌توانید در رستوران Yuzanso Ryokan نوش جان کنید

رستوران Yuzanso Ryokan یک انتخاب عالی دیگر، برای خوردن بهترین غذاهای سنتی ژاپن است. این رستوران در یک هتل و در واقع یک مهمان‌خانه‌ی سنتی ژاپنی قرار دارد که به آن ریوکان می‌گویند. بهترین غذاهای ژاپنی حلال را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران Ganko Sanjyo Honten

رستوران Ganko Sanjyo Honten سوشی‌های بی‌نظیری دارد که آن‌ها را با قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌کند. مشتریان این رستوران را بیشتر از همه، اهالی شهر تشکیل می‌دهند که نشانی از کیفیت و محبوبیت این رستوران است. این رستوران سه نوع منوی مختلف مناسب برای مسلمانان عرضه می‌کند که هر سه‌تای آن‌ها، گواهی حلال دارند. برای غذا خوردن در این رستوران، باید از قبل میز رزرو کنید. هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ برای غذا خوردن در این رستوران فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه