بهترین رستوران های بیروت، لبنان

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های بیروت، لبنان

بیروت، عروس خاورمیانه، رستوران‌های شیک و مجلل زیادی دارد. در این رستوران‌ها می‌توانید بهترین غذاهای محلی، غذاهای خاورمیانه و لذیذترین غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید.

بیروت، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است. پایتخت لبنان، از نظر گردشگری در سال‌های اخیر، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. رستوران‌ های بیروت، در کنار آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های طبیعی، دست به دست هم داده‌اند تا از این شهر، یک مقصد گردشگری کامل بسازند.

آشپزی در لبنان، ویژگی‌های سنتی آشپزی منطقه‌ی خاورمیانه را دارد. از همان ادویه‌جات و سبزیجات معطری استفاده می‌شود که در بسیاری از کشورهای خاورمیانه می‌بینید. بیشتر از همه، غذاها با سبزیجات معطر، سیر، آب‌لیموی تازه و روغن زیتون طعم‌دار می‌شوند.

قرار گرفتن بیروت در شبه‌جزیره‌ای در دریای مدیترانه، باعث شده که این شهر از نظر غذاهای دریایی نیز بسیار غنی باشد. بخشی از غذاهای محلی، با تازه‌ترین غذاهای دریایی تهیه می‌شوند. البته غیر از غذاهای محلی، در رستوران‌‌های بی‌شمار بیروت می‌توانید غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را امتحان کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین و مشهورترین رستوران‌های بیروت را معرفی می‌کنیم.

رستوران Em Sherif

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Em Sherif یکی از بهترین انتخاب‌های مسافران برای غذا خوردن در یک رستوران لوکس و مجلل در یک شهر بسیار قدیمی و باستانی است. دکوراسیون این رستوران، یادآور شکوه و تجمل عمارت‌های قدیمی شرقی است. منوی فصلی رستوران شامل مجموعه‌ای از بهترین و لذیذترین غذاهای محلی است. بعد از اینکه غذای خود را نوش جان کردید، در تراس رستوران، قلیان هم وجود دارد که بخشی از سنت‌های اهالی لبنان است.

رستوران Babel Bay

رستوران Babel Bay در یکی از لوکس‌ترین مناطق توریستی بیروت در یک تفریحگاه ساحلی قرار دارد و از طریق قایق‌های تفریحی قابل دسترسی است. این منطقه‌ی توریستی و جذاب دارای ۱۸ رستوران و فروشگاه است و رستوران خلاقانه و جذاب Babel Bay هم در همین منطقه واقع شده است. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید.

رستوران Liza

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Liza رستورانی مدرن و مجلل است. محیطی جذاب و دوست‌داشتنی دارد و در آن از امتحان کردن آشپزی لبنانی، لذت خواهید برد. از مهم‌ترین غذاهای منوی رستوران می‌توان به خوراک مرغ و میگوی طعم‌دار شده با لیمو، زیره و گوجه اشاره کرد. منوی رستوران بسیار مفصل است و انواع غذاهای سرد و گرم، کبابی و انواع غذاهای سنتی و خوراک‌های لذیذ در آن وجود دارد و همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

رستوران Centrale

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Centrale یک انتخاب عالی برای امتحان کردن غذاهای فرانسوی در بیروت است. اگر آب‌ و هوا مناسب باشد، مهمانان می‌توانند روی بام غذا بخورند و همراه با غذا، یک نوشیدنی مناسب نیز به آن‌ها توصیه می‌شود. تالار غذاخوری رستوران، سقف بلندی دارد و یک باغ جذاب که در آن می‌توانید غذاهای لذیذ فرانسوی را با اطمینان کامل از کیفیت و تازگی غذاها نوش جان کنید.

رستوران Indigo on the Roof

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Indigo on the Roof در یک هتل قرار دارد. تراس فضای باز این رستوران، چشم‌اندازهای  زیبایی دارد.

منوی رستوران Indigo on the Roof، الهام گرفته از آشپزی مدیترانه‌ای است

روزها می‌توانید از آفتاب گرم و لذت‌بخش لبنان لذت ببرید و شب‌ها از دیدن نورپردازی‌های شب، هیجان‌زده شوید. منوی رستوران، الهام گرفته از آشپزی مدیترانه‌ای است. در آن انواع غذاهای تهیه شده با گوشت‌های مختلف و تازه‌ترین غذاهای دریایی پیدا می‌شود. هر جمعه، یک منوی مخصوص باربیکیو در این رستوران به مهمانان عرضه می‌شود. بخشی در فضای باز دارد که در آن می‌توانید از خوردن لذیذترین نوشیدنی‌ها لذت ببرید. 

رستوران Gordon's Café

بهترین رستوران های بیروت

کافه رستوران Gordon's Cafe یک کافه‌ی مدرن برای خوردن بهترین غذاهای آمریکای شمالی و غذاهای گیاهی است. این رستوران در مرکز شهر بیروت قرار دارد و در یک هتل واقع شده است. اگر می‌خواهید یک میان‌وعده‌ی لذیذ بخورید، انتخاب خوبی است. فضای داخلی رستوران، با توجه به جزییات، تزیین شده و محیطی آرام و دلپذیر دارد. فرصت غذا خوردن در این کافه رستوران شیک و لوکس را نباید از دست بدهید. هر روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Couqley

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Couqley منویی متنوع از انواع غذاهای اروپایی، به‌خصوص فرانسوی دارد و تعدادی غذای گیاهی هم در آن دیده می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. برای اینکه لذیذترین غذاهای آشپزی اروپایی را در خاورمیانه امتحان کنید، حتما زمانی را برای سر زدن به این رستوران، در نظر بگیرید. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ و نیم شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران The Met

بهترین رستوران های بیروت

کافه رستوان The Met منویی بسیار مفصل دارد که در آن انواع غذاهای ژاپنی، آمریکایی، فرانسوی و ایتالیایی پیدا می‌شود. این رستوران در نزدیکی بازار بیروت قرار دارد و فرصت خوبی برای غذا خوردن بعد از یک روز پرمشغله و خرید در بازار است. این رستوران شیک، بهترین غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. فضای داخلی آن بسیار مدرن و شیک است و طراحی جذابی دارد که با حال‌وهوای مدرن شهر بیروت، هماهنگ است. کیفیت غذاهای رستوران، عالی و خدمات‌رسانی آن دقیق و منظم است. هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب برای غذا خوردن در این رستوران، فرصت دارید.

رستوران The Shogun

رستوران The Shogun یک رستوران آسیایی عالی در بیروت است و در آن می‌توانید بهترین غذاهای ژاپنی و آسیایی را نوش جان کنید. این رستوران در مرکز شهر بیروت قرار دارد و علاوه بر غذای لذیذ و باکیفیت، یکی از ویژگی‌های آن که باعث جلب توجه مردم و گردشگران شده، چشم‌اندازهای بسیار زیبایی است که از شهر دارد. این رستوران در طبقه‌ی هشتم ساختمان Nahhar قرار دارد. بهترین سوشی بیروت را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. فضای داخلی رستوران، بسیار زیبا است و غذاهای زیبایی با تزیینات خلاقانه سرو می‌شوند. فرصت امتحان کردن غذا در این رستوران محبوب و مشهور را از دست ندهید. هر روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

کافه رستوران Paul

بهترین رستوران های بیروت

کافه رستوران Paul یک فرصت بی‌نظیر برای خوردن صبحانه‌ای لذیذ در قلب بیروت است. علاوه بر صبحانه، لذیذترین اسنک‌ها و غذاهای ساده نیز در منوی کافه وجود دارد. کرواسان‌های این کافه بسیار مشهور است؛ محیطی دنج و آرام دارد که باعث می‌شود مشتریان آن برای چندمین بار به این رستوران برگردند. اگر دوست دارید لذیذترین غذاهای سبک بیروت را امتحان کنید، بدون تردید این کافه را انتخاب کنید. هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب برای سر زدن به این کافه فرصت دارید.

رستوران Gilt

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Gilt یک رستوران عالی اروپایی و مدیترانه‌ای است. در این رستوران می‌توانید در فضایی آرام و زیبا، یک شام لذیذ دوستانه را نوش جان کنید. فضایی بسیار مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی دارد. اینجا یک رستوران محبوب بین کسانی است که غذا خوردن در رستوران‌های مدرن و مشهور را دوست دارند.  هر روز از ساعت ۵ عصر تا ۲ بامداد برای غذا خوردن در این رستوران فرصت دارید.

رستوران Mayrig

در رستوران Mayrig می‌توانید بهترین غذاهای ارمنی را امتحان کنید و سفری کوتاه به ارمنستان داشته باشید؛ درست از قلب بیروت. اگر همه رستوران‌های خوب مرکز شهر را امتحان کرده‌اید و دنبال یک رستوران جدید می‌شد، این رستوران را بدون تردید انتخاب کنید. هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب فرصت دارید تا در این رستوران، غذا بخورید.

رستوران Karam

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Karam یک رستوران تلفیقی عالی است که منویی مفصل شامل بهترین غذاهای ایتالیایی، خاورمیانه‌ای و تلفیقی دارد و در منوی آن، غذای حلال هم وجود دارد. این رستوران فرصتی عالی برای امتحان کردن لذیذترین غذاهای لبنانی است؛ غذاهایی که علاوه بر طعم و عطر بی‌نظیر، حجم قابل‌قبولی دارند. تنوع غذاهای این رستوران بسیار قابل‌توجه است. انواع مزه یا پیش‌غذا که در خاورمیانه رایج است، در سینی‌های بزرگ ارائه می‌شود. با هر سلیقه‌ای که به این رستوران سر بزنید، راضی از آن خارج می‌شوید. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب فرصت دارید تا در این رستوران عالی، غذا بخورید.

رستوران Tawlet

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Tawlet یک رستوران تلفیقی عالی است که غذاهای اصیل لبنانی را می‌توانید در آن نوش جان کنید. غذاهایی که با تازه‌ترین مواد و محصولات محلی تهیه می‌شوند و این محصولات مستقیما از کشاورزان خریداری می‌شود. علاوه بر غذاهای لذیذ و باکیفیت، یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده این رستوران مورد توجه اهالی و گردشگران قرار بگیرد و یک رستوران خاص باشد، این است که هر روز از هفته یکی از سرآشپزان محلی از گوشه و کنار لبنان، غذای ویژه‌ی ناهار را تهیه می‌کند. به همین دلیل، این رستوران بهترین موقعیت برای خوردن لذیذترین غذاهای محلی از مناطق مختلف لبنان است. در این رستوران، کلاس‌های آشپزی هم برپا می‌شود. از دوشنبه تا شنبه برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید. 

رستوران Kabab-ji

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Kabab-ji یک انتخاب خوب برای خوردن غذاهای سنتی لبنانی با قیمت‌های مناسب است. این رستوران کار خود را به‌عنوان یک رستوران کوچک در سال ۱۹۹۳ آغاز کرد و اکنون گسترش پیدا کرده و به رستوران زنجیره‌ای تبدیل شده است. در بسیاری از شهرهای بزرگ لبنان، این رستوران شعبه دارد و تعداد کمی از شعبه‌های آن در خارج از لبنان و در کشورهای دیگر قرار دارند. این رستوران در واقع یک رستوران ساده‌ی غذای سریع است. علاوه بر خدمات سریع و قیمت مناسب، کیفیت غذاهای این رستوران است که توجه مردم را جلب کرده است. غذاها با تازه‌ترین و بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. هر روز هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب فرصت دارید که به این رستوران سر بزنید.

رستوران Al Balad

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Al Balad یک رستوران خارومیانه‌ای، مدیترانه‌ای، غذای حلال و سالم و غذای خیابانی است. در واقع هرچه که میل داشته باشید، اینجا پیدا می‌شود. ماموریت اصلی این رستوران این است که دستورهای اصیل و سنتی لبنانی را با مواد و طعم‌های جدید و تلفیقی از گوشه و کنار دنیا، تلفیق کند و در عین حال به پایه و اساس قواعد آشپزی لبنانی، پایبند باشد.

رویکرد این رستوران این است که دستورهای اصیل لبنانی را با مواد و طعم‌های جدید از گوشه و کنار دنیا، تلفیق کند

مهمانان رستوران می‌توانند از منوی مفصل آن، غذاهای مختلفی مثل انواع گوشت‌های گریل شده، سالاد، نان‌های سنتی و غذاهای اصیل لبنانی را انتخاب کنند. یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، کبه نام دارد. کبه نوعی غذای خاورمیانه‌ای است که محتویات آن از بلغور، پیاز خرد شده و گوشت گاو، بره، بز یا شتر به‌همراه ادویه‌های متفاوت تشکیل شده ‌است. کبه غذای ملی خیلی از کشورهای خاورمیانه است. هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فرصت دارید که به این رستوران سر بزنید و غذاهای لذیذ لبنانی را امتحان کنید.

رستوران The Gathering

بهترین رستوران های بیروت

در رستوران The Gathering غذاهایی بسیار متنوع از اروپا، خاورمیانه و غذاهای ایتالیایی و تلفیقی سرو می‌شود. این رستوران، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به محیط زیست و غذای سالم اهمیت می‌دهند. همه غذاهای منو با مواد غذایی تازه‌ای تهیه می‌شود که توسط تولیدکنندگان محلی تامین می‌شود و از این طریق میزان تولید کربن‌دی‌اکسید، کاهش پیدا می‌کند. همه آیتم‌های مورد استفاده، دوستدار محیط زیست است. منوی رستوران بسیار مفصل و قابل‌توجه است از غذاهای ایتالیایی گرفته تا گریل‌های سبزیجات و انواع نوشیدنی در آن وجود دارد. این رستوران در یک مکان تاریخی در میان مجموعه‌ای از ۳ خانه‌ی سنگی قرن نوزدهمی قرار دارد که زمانی محل سکونت سه خاندان قدرتمند و ثروتمند بیروت بودند. این رستوران یک باغ زیبا هم دارد که فرصتی عالی برای غذا خوردن در فضای باز است. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد برای غذا خوردن در این رستوران، فرصت دارید.

رستوران Jaï

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Jaï یک رستوران متنوع و انتخابی عالی برای خوردن غذاهای هندی، تایلندی ویتنامی و تلفیقی است. می‌توانید از این رستوران غذا سفارش دهید و بیرون ببرید و یک آشپزخانه اوپن دارد. مهمانان رستوران می‌توانند مراحل تهیه‌ی غذا توسط سرآشپز را مشاهده کنند.

منوی این رستوران مفصل است و انواع غذاهای تهیه شده با مرغ، میگو و ماهی در آن پیدا می‌شود

فضای رستوران بسیار آرام و دوستانه است. منوی رستوران بسیار مفصل است و انواع غذاهای تهیه شده با مرغ، میگو و ماهی در آن پیدا می‌شود. کیک ماهی، سوپ نودل، انواع کاری در منو دیده می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به غذاهای آسیایی هستید، در این رستوران می‌توانید غذاهای پرادویه‌ی هندی، تایلندی و ویتنامی را نوش جان کنید و لذت ببرید. چون منویی متنوع دارد، برای همه سلیقه‌ها مناسب است. همه غذاها را می‌توانید سفارش دهید و بیرون از رستوران نوش جان کنید. این رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است.

رستوران Momo at the Souks

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Momo at the Souks یک رستوران عالی برای امتحان کردن انواع غذاهای فرانسوی، آفریقایی، مراکشی، مدیترانه‌ای و تلفیقی است. این رستوران شعبه‌های دیگری هم در شهرهای دیگر دنیا دارد. در واقع رستوران سنتی لبنانی نیست و غذاهای بسیار متنوعی از گوشه و کنار دنیا دارد. علاوه بر منو، فضای داخلی رستوران و دکوراسیون جذاب آن نیز الهام گرفته از شمال آفریقا است. دکوراسیون جذاب و شیکی دارد و درختان نارنج و گیاهان زیبا در تراس طبقه‌ی دوم، بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است. علاوه بر عطر و طعم خاص و بی‌نظیر غذاهای مراکشی، چند غذای فرانسوی هم در منوی رستوران وجود دارد.

رستوران St. Elmo’s Brasserie

بهترین رستوران های بیروت

رستوران St. Elmo’s Brasserie منویی کامل و مفصل دارد که در آن می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای و تلفیقی را امتحان کنید. منوی غذاهای سالم از منوهای پرطرفدار رستوران است.

رستوران St. Elmo’s Brasserie در منطقه‌ی توریستی گردشگاه ساحلی بیروت قرار دارد

اگر دنبال انواع گوشت‌های کبابی و مزه‌های متنوع می‌شد، حتما این رستوران را انتخاب کنید که در منطقه‌ی توریستی گردشگاه ساحلی بیروت قرار دارد. از چیپس و ماهی گرفته تا رول لابستر، غذاهای متنوعی در این منو وجود دارد که مورد توجه همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها قرار می‌گیرد. انواع سالاد، بخش دیگری از منو را تشکیل می‌دهد که نباید آن را از دست بدهید. محیط رستوران بسیار بی‌تکلف و دلپذیر و در عین حال جذاب و شیک است و دکوراسیون متفاوتی دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه