بهترین رستوران‌ های پیزا را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین رستوران‌ های پیزا را بشناسید

پیزا یکی از شهرهای توریستی ایتالیا است که بیش از هر چیز آن را به خاطر برج کج مشهورش می‌شناسند. این شهر به غیر از این برج مشهور، جاذبه‌های دیگری هم دارد و مثل همه‌ی شهرهای توریستی دنیا، پر از رستوران‌های باکیفیت و عالی است.

پیزا (Pisa) شهری واقع در توسکانی در مرکز کشور ایتالیا است که بر کرانه شرقی دهانه رود آرنو در دریای تیرنی قرار دارد. این شهر به خاطر وجود برج پیزا در آن معروف است، هر چند بیش از ۲۰ بنای تاریخی دیگر شامل کلیسا، کاخ و پل‌هایی بر فراز رودخانه آرنو نیز در این شهر قرار دارند.

اگر دوست دارید در پیزا غذایی لذیذ و باکیفیت بخورید، حتما با وجود این همه رستوران، سردرگم می‌شوید. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های پیزا را معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود.

پیزا در قلب منطقه‌ی توسکانی قرار دارد. تنوع بی‌نظیری از رستوران‌های این شهر، آماده‌ی پذیرایی از گردشگرانی است که دوست دارند لذیذترین غذاهای سنتی منطقه‌ی توسکانی را با بهترین کیفیت نوش جان کنند.

رستوران شماره ۱۱ (Numero 11)

رستوران های پیزا

رستوران شماره ۱۱ در مرکز شهر پیزا قرار دارد و با نام Numeroundici هم شناخته می‌شود و جواهری گمشده است که بسیار مورد توجه اهالی شهر قرار دارد. این رستوران غذاهای اصیل و محلی ایتالیایی سرو می‌کند و کیفیت و طعم غذاهای آن بی‌نظیر است. غذاهای این رستوران بسیار مفصل و لذیذ است  و قیمت معقولی دارد و به همین دلیل خانواده‌های ایتالیایی و دانشجویان و دانش‌اموزان آن را برای غذا خوردن انتخاب می‌کنند.

میزهای بلند و نیمکت‌های این رستوران، علاوه بر اینکه حال‌وهوای ساده و دوستانه‌ای به رستوران داده، آن را برای غذا خوردن دورهمی و خانوادگی مناسب کرده است. در منوی رستوران، تنوع بی‌نظیری از غذاهای گیاهی وجود دارد. رستوران شماره ۱۱ یک رستوران سلف سرویس است. ابتدا غذای مورد نظر خود را سفارش می‌دهید و بعد آن را از کانتر رستوران تحویل می‌گیرید. همچنین بعد از تمام شدن غذا، میز را تمیز می‌کنید. قیمت‌های این رستوران بسیار مناسب است و برای خانواده‌ها و افرادی که می‌خواهند در رستورانی ارزان، غذایی باکیفیت بخورند، بسیار مناسب است. بنابراین اگر دوست دارید غذا خوردن در بین اهالی شهر و خانواده‌های ایتالیایی را تجربه کنید، حتما به این رستوران سر بزنید.

رستوران Osteria di Culegna

از هرکدام از اهالی شهر که بخواهید بهترین رستوران را برای خوردن غذاهای محلی معرفی کنند، بدون شک نام رستوران Osteria di Culegna جزو اولین رستوران‌هایی است که نام می‌برد. شاید توقع داشته باشید که در این رستوران فقط پیتزا و پاستا پیدا شود ولی هر غذایی که ریشه در آشپزی منطقه‌ی توسکانی داشته باشد در منوی این رستوران پیدا می‌شود.

پیدا کردن رستوران شاید سخت باشد ولی مطمئنا ارزش وقت گذاشتن دارد

مالک این رستوران مفتخر است که غذاهای ویژه‌ی خود را با دستورهای اختصاصی و با تنوع فابل توجهی عرضه می‌کند. در منوی رستوران غذاهایی بسیار متنوع با سس‌های مخصوص و محلی وجود دارد و انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. منوی رستوران دست‌نویس و به زبان ایتالیایی است ولی ناامید نشوید. کارکنان رستوران رفتاری گرم و دوستانه دارند و در مورد هر غذا توضیحات لازم را به شما ارائه می‌کنند. منوی نوشیدنی و دسرهای رستوران هم بسیار متنوع است.

این رستوران، نسبتا کوچک است و در یک خیابان باریک مخصوص عابر پیاده قرار دارد. پیدا کردن رستوران شاید سخت باشد ولی مطمئنا ارزش وقت گذاشتن دارد. حتما برای غذا خوردن در این رستوران، از قبل میز رزرو کنید. اگر در فصل تابستان سفر می‌کنید، غذای خود را در تراس دوست‌داشتنی رستران نوش جان کنید و از غذا خوردن در فضای باز لذت ببرید.

رستوران La Grotta

رستوران های پیزا

از مهم‌ترین دلایل جذابیت رستوران La Grotta، فقط غذای باکیفیت آن نیست بلکه موقعیت قرار گرفتن رستوران است. فضای داخلی رستوران شبیه یه داخل یک غار طرحی شده و به همین دلیل فضایی دنج و جذاب و متفاوت دارد. این رستوران جزو رستوران‌های محبوب پیزا است که بیشتر مشتریان آن را اهالی شهر تشکیل می‌دهند. منوی رستوران بسیار مختصر، ساده و شامل غذاهای اصیل است.

در این رستوران با بهترین پاستاهای خانگی و لذیذ از شما پذیرایی می‌شود. بهترین سوپ‌ها و پنیرهای محلی در منو وجود دارد که بسیار لذیذ و تازه هستند.

پیتزافروشی La Spigolatrice

اگر دنبال یک پیتزافروشی ارزان و باکیفیت هستید، حتما این پیتزافروشی را امتحان کنید. در ایتالیا پیتزافروشی‌های زیادی وجود دارد بنابراین انتخاب کردن از بین آن‌ها، کاری سخت است. اگر در پیزا دوست دارید پیتزای باکیفیت و ارزان بخورید حتما این پیتزافروشی را یک بار هم که شده امتحان کنید. علاوه بر انواع متنوع پیتزا، تعداد قابل توجهی نوشیدنی و دسر هم در منو وجود دارد. ضمنا این پیتزافروشی تقریبا از مسیر توریستی دور است به همین دلیل نسبتا خلوت است و بیشتر مشتریان آن را اهالی شهر تشکیل می‌دهند. دکور ساده‌ای دارد ولی غذای آن بسیار باکیفیت و لذیذ است.

این رستوران نه فقط به خاطر غذای باکیفیت بلکه به خاطر منوی مفصل و قیمت‌های بسیار مناسبش مشهور است

تعجبی ندارد که در پیزا پیتزاهای بسیار خوبی پیدا می‌شود. همین مساله باعث می‌شود که نتوانید به‌راحتی رستوران یا پیتزاخوری خوبی از بین این همه رستوران پیدا کنید. بدون شک یکی از بهترین پیتزافروشی‌های شهر، رستوران La Spigolatrice است. این رستوران نه فقط به خاطر غذای باکیفیت بلکه به خاطر منوی مفصل و قیمت‌های بسیار مناسبش مشهور است. غذای این رستوران، ساده و در عین حال بسیار تازه و باکیفیت است و بدون هیچ زرق‌وبرقی سرو می‌شود. اگر دنبال یک غذای ساده با قیمت مناسب می‌گردید که مجبور نباشید برای خوردنش حساب بانکی خود را خالی کنید و در عین حال تازه و باکیفیت باشد، بدون تردید این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران، یکی از انتخاب‌های همیشگی اهالی شهر است  توریستی نیست. به همین دلیل اگر از سیل جمعیت گردشگران فراری هستید، جای مناسبی برای غذا خوردن است.

رستوران Spaghetteria Alle Bandierine

رستوران های پیزا

رستوران Spaghetteria Alle Bandierine در صدر فهرست رستوران‌های محبوب اهالی شهر پیزا قرار دارد. اگر می‌خواهید لذیذترین و تازه‌ترین اسپاگتی‌های خانگی را نوش جان کنید، اینجا بهترین انتخاب است. این رستوران در مرکز شهر پیزا قرار دارد و تقریبا از نواحی شلوغ و توریستی دور است ولی این نکته به این معنا نیست که خلوت است. اهالی شهر از مشتریان ثابت و پروپاقرص این رستوران هستند بنابراین همیشه شلوغ است و اگر می‌خواهید حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید، باید از قبل میز رزرو کنید.

منوی رستوران فقط شامل پاستا نیست. غذاهای دیگری مثل استیک از دیگر غذاهای محبوب منوی رستوران است. دسر محبوب ایتالیایی یعنی پاناکوتای توت فرنگی یکی از بهترین دسرهایی است که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید.

رستوران Osteria L’Artilafo

رستوران Osteria L’Artilafo یکی از بهترین انتخاب‌های اهالی شهر برای خوردن یک شام رمانتیک در یک رستوران مجلل است. دکوراسیون رستوران، بسیار جذاب است و با رنگ‌های گرم و وسایل زیبا، تزیین شده است.

علاوه بر اینها، رستوران یک باغ دوست‌داشتنی هم دارد.

رستوران Osteria L’Artilafo یکی از خلاقانه‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های پیزا است

رستوران Osteria L’Artilafo یکی از خلاقانه‌ترین و اصیل‌ترین رستوران‌های پیزا است. سرآشپز آن، آنتونلا برچی، یکی از اهالی شهر است و با خلاقیت و تجربه‌ی بی‌نظیر خود، غذاهای کلاسیک پیزایی را با تغییرات مدرن و بین‌المللی برای مهمانان خود سرو می‌کند.

این رستوران منویی مفصلی از نوشیدنی و دسر دارد و بهترین و باکیفیت‌تری غذای ممکن را سرو می‌کند.

رستوران A Casa Mia

رستوران های پیزا

رستوران A Casa Mia یک خانه‌ی قدیمی با باغ اختصاصی است که به یک رستوران خاص و دنج تبدیل شده است. مالک این رستوران دوست دارد از مهمانان خود، درست مثل اعضای خانواده و دوستان نزدیک، پذیرایی کند. تک تک اتاق‌های این رستوران به زیبایی تزیین شده است و دکوراسوین آن بدون شک توجه شما را جلب می‌کند. فرقی نمی‌کند کجا را برای غذا خوردن انتخاب کند، سراسر رستوران، حال و هوایی دوستان و گرم دارد  مثل خانه‌ی خود در این رستوران احساس راحتی می‌کنید.

منوی رستوران به‌طور مرتب تغییر می‌کند تا همواره با تازه‌ترین و لذیذترین مواد غذایی، بهترین غذاها برای شما آماده شود. بسته به اینکه چه محصول تازه‌ای در فصل وجود دارد، منو تغییر می‌کند. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای محلی منطقه‌ی توسکانی را نوش جان کنید. منوی نوشیدنی و دسر رستوران هم بسیار مفصل است. از بین دسرها، پای سیب را حتما امتحان کنید و لذت ببرید.

رستوران Trattoria Pizzeria Il Montino

رستوران Trattoria Pizzeria Il Montino یکی از اولین و قدیمی‌ترین پیتزافروشی‌های شهر پیزا است به همین دلیل برای بسیاری از اهالی شهر، نوستالژیک است. این رستوران در مرکز پیزا قرار دارد و محیطی بسیار ساده و دنج و دوستانه دارد. پیتزاهای این رستوران همگی از ابتدا، تازه‌ی تازه تهیه می‌شوند. درست در مقابل چشمان شما و در تنورهای مخصوص تهیه می‌شوند.

انواع پیتزا، دسر و نوشیدنی را در منوی این رستوران خواهید دید. در این رستوران هم در فضای باز و هم در فضای بسته، برای مهمانان صندلی قرار دارد.

رستوران Osteria i Santi

رستوران های پیزا

رستوران Osteria i Santi در نزدیکی برج کج پیزا قرار دارد. رستورانی نسبتا ارزان است که غذای خوبی سرو می‌کند. این رستوران بهترین کیفیت غذا و بهترین سطح خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد و محیطی ذلپذیر برای غذا خوردن است. در این رستوران، غذاهای کلاسیک ایتالیایی سرو می‌شود و بهترین انتخاب برای زمانی است که می‌خواهید بعد از بازدید از مهم‌ترین جاذبه‌ی شهر یعنی برج کج پیزا، استراحت کنید. یکی از دلایل موفقیت این رستوران، موقعیت مکانی آن است که به‌راحتی در دسترس قرار دارد و خیلی سریع پیدا می‌شود.

رستوران Osteria del Porton Rosso

رستوران Osteria del Porton Rosso یکی از بهترین رستوران‌های غذای دریایی در پیزا است. این رستوران در یک خیابان خلوت، دور از هیاهوی گردشگران قرار دارد و محیط آن بسیار دوستانه و گرم است. به‌قدری در این رستوران احساس راحتی می‌کنید که بدون تردید دلتان نمی‌خواهد آن را ترک کنید و مطمئنا برای غذا خوردن دوباره در رستوران، برنامه‌ریزی می‌کنید.

این رستوران در یک خیابان خلوت، دور از هیاهوی گردشگران قرار دارد

کارکنان رستوران رفتاری بسیار دوستانه دارند و از اینکه مهمان آن‌ها هستید، خوشحال می‌شوند.

منوی نوشیدنی‌ها و دسرهای رستوران هم بسیار مفصل است و مناسب برای هر غذا، پیشنهادی برای مهمانان دارد.

اگر از علاقه‌مندان به غذای دریایی نیستید، جای نگرانی نیست. در منو، تعدادی غذای غیردریایی هم پیدا می‌شود که بسیار لذیذ هستند و حجم قابل توجهی دارند.

رستوران Gusto Giusto

رستوران های پیزا

صاحب رستوران Gusto Giusto، بهترین نان‌های ساندویچی را برای غذای شما آماده می‌کند و هر غذایی که در منو انتخاب کنید، بدون شک با نهایت دقت و ظرافت تهیه می‌شود تا طعمی به‌یادماندنی داشته باشد. در این رستوران، ساندویچ‌هایی خاص و جدید سرو می‌شود و تعریف شما از ساندویچ را تغییر خواهد داد. منوی رستوران برای وعده‌ی شام و ناهار بسیار ایدئال است.

به‌دلیل محبوبیت و نقدهای مثبتی که از این رستوران در نت وجود دارد، بسیار شلوغ است ولی این مساله نباید شما را ناامید کند. چون سرویس‌دهی در این رستوران بسیار سریع است و مجبور نیستید مدت زیادی صبر کنید. اگر اهل امتحان کردن طعم‌های جدید هستید، انتخاب از بین غذاهای منو را به خود مالک رستوران واگذار کنید. غذایی که می‌خورید بدون تردید توجهتان را جلب می‌کند.

رستوران Lunasia

رستوران های پیزا

رستوران Lunasia منویی مفصل و خلاقانه دارد و کمی ماجراجویی و طعم‌های جدید در آن دیده می‌شود. در این رستوران، سرآشپزها ترسی از ترکیب کردن مواد جدید و تلفیق‌های عجیب و غریب ندارند و هر چیزی را امتحان می‌کنند. ممکن است این کار، عجیب و ناخوشایند به نظر برسد ولی مشتریان رستوران، نقدهای مثبتی در مورد آن منتشر کرده‌اند و بارها به این رستوران برمی‌گردند تا غذاهای خاص و جدید را امتحان کنند.

شاید به همین دلیل است که این رستوران ستاره‌ی میشلن دارد و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های پیزا است. از آنجایی که بسیار مشهور و محبوب است، شلوغ می‌شود و توریست‌های زیادی آنجا خواهید دید. رستوران ارزانی نیست ولی حتما ارزش هزینه کردن دارد. در این رستوران غذاهای محلی و کلاسیک پیدا نمی‌کنید ولی در عوض غذاهای جدید و مبتکرانه خواهید دید که از بهترین محصولات محلی به بهترین شکل ممکن برای تهیه‌ی آن‌ها استفاده می‌شود.

رستوران Il Campano

اگر می‌خواهید یک تجربه‌ی ناب ایتالیایی داشته باشید، رستوران Il Campano را برای غذا خوردن انتخاب کنید. هم‌زمان که غذا می‌خورید، نوازندگان آکاردئون، ملودی‌های ایتالیایی در اطراف میزها می‌نوازند. این رستوران در یکی از قدیمی‌ترین و سرزنده‌ترین محله‌های پیزا قرار دارد و مکانی عالی برای غذا خوردن بعد از گشت‌وگذار در نواحی اطراف است.

غذاهای رستوران، با مواد غذایی تازه و محلی تهیه می‌شود. این مواد غذایی را از بازارهای محلی میوه و سبزیجات تهیه می‌کنند و یکی از دلایل طعم بی‌نظیر غذاها، تازگی مواد اولیه است. این رستوران یکی از رستوران‌های بسیار محبوب شهر است بنابراین امکان دارد که حسابی شلوغ شود به‌خصوص در فصل تابستان. برای اینکه از شلوغی جمعیت دور بمانید، می‌توانید به‌جای شام، ناهار دیروقت را برای غذا خوردن در این رستوران در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه