بهترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب

 ماهشهر یک مقصد سفر جذاب در استان خوزستان است. از آنجایی که بخش خوشمزه‌ی سفر رستوران‌گردی است، باید با تعدادی از رستوران‌های خوب شهر آشنا باشید.

ماهشهر در جنوب استان خوزستان قرار دارد. درست است که شهرت ماهشهر به صنایع نفت و پتروشیمی برمی‌‌گردد، اما با داشتن ساحل و اسکله، به‌ویژه در نوروز مقصد سفر عالی به شمار می‌رود.

اما پیش از برنامه‌ریزی، بهتر است با رستوران‌های خوب ماهشهر آشنا شوید و ببینید کدام رستوران‌ها  غذاهای محلی یا کلاسیک سرو می‌کنند. در ماهشهر غذای دریایی را از دست ندهید، ماهی جنوب و میگوی تازه را همه‌جا نمی‌شود پیدا کرد.

رستوران نخل طلایی

رستوران نخل طلایی ماهشهر

نشانی: ماهشهر، خیابان ۲۲بهمن

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۲۸۰۰۶

غذای محلی هیچ شهری را نباید از دست داد، به‌ویژه اگر قلیه ماهی و قلیه میگو باشد. همه غذاهای دریایی در رستوران نخل طلایی تر و تازه و خوشمزه هستند.

رستوران بیستون

رستوران بیستون ماهشهر

نشانی: ماهشهر، خیابان ۲۲ بهمن

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۳۳۰۰۳

قیمت‌ها در رستوران بیستون بالا است و منوی غذا ایرانی. اغلب مشتریان کاملا راضی از رستوران راهی می‌شوند و از مزه‌ی غذاها رضایت دارند.

کلاسیک فود پارمیدا

فست فود پارمیدا ماهشهر

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان بانک ملی

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۴۰۴۰۳

در کلاسیک فود پارمیدا می‌توانید انواع برگر دست‌ساز، ساندویچ، پاستا و استیک را میل کنید. مرغ سوخاری و کباب ترکی گزینه‌های دیگر پیش روی شما است.

رستوران هتل صدف

رستوران هتل صدف

نشانی: ماهشهر، فاز ۴ بلوار مصلی

رستوران هتل‌ها همیشه یک گزینه‌ی مطمئن در سفر به شمار می‌رود. در رستوران هتل صدف غذای خوب و خوشمزه سرو می‌شود. دسر را در کافی‌شاپ هتل میل کنید.

رستوران هتل ایرانیان

رستوران هتل ایرانیان

نشانی: ماهشهر، فاز ۲،‌ بلوار دانشگاه آزاد

رستوران هتل ایرانیان غذای باکیفیتی ارائه می‌کند. بعد از صرف غذا می‌توانید در کافه‌ی هتل استراحت کنید و با یک نوشیدنی گرم و خوش‌عطر، آماده‌ی گردش در شهر بشوید.

رستوران هتل آزادی

رستوران هتل آزادی

نشانی: ماهشهر، بلوار کوثر

هتل آزادی علاوه بر رستوران اختصاصی برای مهمانان‌اش، رستوران عمومی هم دارد. بنابراین، خواه مسافر این هتل باشید یا نه، می‌توانید از هتل باکیفیت آن بهره ببرید.

رستوران صوفی

رستوران صوفی ماهشهر

نشانی: ماهشهر، خیابان بانک ملی

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۴۵۰۲۷

منوی غذای ایرانی رستوران صوفی در کنار موسیقی زنده، چند ساعت به‌یادماندنی برای شما خواهد ساخت.

رستوران باغ ایرونی

باغ ایرونی ماهشهر

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان پتروشیمی اراک

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۴۲۶۴۳

فضای سرسبز و غذای خوشمزه از ویژگی‌های رستوران باغ ایرونی است.

خانه سوخاری

خانه سوخاری ماهشهر

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۴۳۸۰۰

خانه سوخاری همیشه طرفداران خودش را دارد. در ماهشهر می‌توانید به خانه سوخاری بروید. البته که پیتزا، ساندویج و برگر هم ارائه می‌کند. این رستوران فضای باز هم دارد و در فصل‌های خنک سال می‌‌شود هنگام صرف غذا از هوای آزاد لذت برد. قیمت هر وعده غذا در خانه سوخاری زیر ۳۰ هزار تومان است.

پیتزا شب

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان صنایع پتروشیمی

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۴۴۵۸۸

یکی از قدیمی‌های ماهشهر پیتزا شب است که هنوز مشتریان وفاداری دارد. اما گذشته از غذای خوب، پیتزا شب اپلیکیشن هم دارد. با اپ پیتزا شب می‌توانید هر جای ماهشهر که باشید، به آسانی و به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید.

فست فود پدر خوب

پدر خوب ماهشهر

نشانی: ماهشهر، تقاطع بلوار آزادی و کوثر، مجتمع تفریحی جام جم

تلفن: ۰۶۱۵۲۳۲۳۰۰۹

رستوران‌های زنجیره‌ای همه‌جا طرفدار دارند. فست فود پدر خوب یکی از فست‌فودهای باکیفیت است که انواع پیتزا، برگر و سوخاری را ارائه می‌کند. اگر اهل ریسک کردن نیستید، می‌توانید با خیال آسوده به پدرخوب بروید.

فلافل یکی از غذاهای خیابانی خوشمزه است که در بیشتر شهرهای جنوبی لذیذش را پیدا می‌کنید. در ماهشهر هم می‌توانید فلافل میل کنید.

فلافل شب به شب

فلافل شب به شب ماهشهر

نشانی: ماهشهر، کوی سعدی

فلافل از آن فینگرفودهایی است که اگر یک بار آن را امتحان کنید، باز هم هوس خواهید کرد. در ماهشهر می‌توانید به فلافل شب به شب بروید و یک ساندویچ خوشمزه‌ی فلافل برای خودتان درست کنید.

ساندویچ فلافل ایستگاه ۷

نشانی: ماهشهر، فاز ۲

در ساندویچی فلافل ایستگاه ۷ سلف سرویس مانند فلافل‌فروشی‌های دیگر، برای خودتان ساندویچ درست می‌کنید و نان را با هرچه دوست دارید طبق سلیقه‌ی خودتان پر می‌کنید.

خستگی بخشی از سفر است. اما این خستگی نباید مانع گشت‌وگذار شود. بهترین راه برای کسب آرامش و رفع خستگی، سر زدن به کافه و سفارش عصرانه همراه با قهوه یا چای است. چند کافه‌ی خوب ماهشهر را به شما معرفی می‌کنیم.

کافه امروز

کافه امروز ماهشهر

نشانی: ماهشهر، مجتمع جام جم

کافه امروز کافه‌ی دنج و خلوتی است که می‌تواند برای گذراندن یک عصر پر از خستگی، گزینه‌ی خوبی باشد. قهوه و دسر سفارش دهید و بگذارید خستگی از تن شما بیرون برود.

کافه چارلی

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی

کافه چارلی کافه‌‌ی خوبی است. قهوه‌‌اش مرغوب است و حال و هوایش پر از آرامش.

کافه صدف

قهوه‌ی خوب را با هیچ‌ چیز نباید عوض کرد. اما صدف فقط نوشیدنی‌های عالی سرو نمی‌کند، چیدمان و فضای مدرن و سرزنده‌ای هم دارد.

کافه هشت و چار

کافه هشت و چهار ماهشهر

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان فردوسی، ساختمان ایران‌زمین

هشت و چار کافه است، اما فقط کافه نیست. پاتوقی فرهنگی است که نشست‌های ادبی، شاهنامه‌خوانی و نمایشنامه‌خوانی در آن برگزار می‌شود. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه