بهترین رستوران های کازان، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های کازان، روسیه

کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. ازاین‌رو، این روزها افراد زیادی برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند. غذا خوردن در رستوران‌های کازان، تجربه‌ای است که نباید به‌راحتی آن را از دست بدهید.

کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر به‌دلیل اینکه از نظر تجاری و اقتصادی اهمیت زیادی دارد و جزو پرجمعیت‌ترین شهرهای روسیه است، از نظر تعدد و تنوع رستوران‌ها، رونق دارد.

کازان رستوران‌های زیادی دارد که بعضی از آن‌ها مانند جواهری گمشده در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر پنهان‌اند. گاهی یک رستوران یا کافه‌ی کوچک در یک محله‌ی خلوت، از نظر کیفیت غذا، شما را بسیار بیشتر از یک رستوران لوکس راضی می‌کند. در سفر به کازان به‌جای امتحان کردن غذاهای روسی، سعی کنید آشپزی سنتی تاتارستان را امتحان کنید. در ادامه با تعدادی از بهترین رستوران‌های کازان آشنا می‌شویم.

رستوران‌های شیک و لوکس

رستوران Dom Tatarskoi Kulinarii

بهترین رستوران های کازان

رستوران Dom Tatarskoi Kulinarii ظاهری لوکس و البته کمی قدیمی دارد و تعداد زیادی از غذاهای ملی را در منوی آن خواهید دید. پشخدمت‌های رستوران که دستکش‌های سفید می‌پوشند، شاید همیشه رفتاری گرم و صمیممانه نداشته باشند، ولی کاملا آموزش‌دیده و مجرب هستند و وظایف خود را به‌درستی انجام می‌دهند. کفیفت غذای رستوران خوب است، ولی مدت زمان آماده‌سازی غذاها معمولا زیاد است و حدود یک ساعت و نیم باید منتظر بمانید. انواع غذاهای تهیه شده با اردک، غاز و دامپلینگ‌های شرقی را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. در طبقه‌ی همکف رستوران یک فروشگاه مواد غذایی وجود دارد که دسرهای آماده شده در رستوران را با قیمتی کمتر، عرضه می‌کند.

غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ روبل هزینه دارد.

رستوران Tatarskaya Usadba

 رستوران Tatarskaya Usadba، یکی از مشهورترین رستوران‌های تاتار در شهر کازان است. جایی که بیشتر مردم برای امتحان کردن غذاهای تاتاری در صدر فهرست رستوران‌های موردعلاقه‌ی خود قرار می‌دهند. این رستوران توریستی، غذاهای بسیار باکیفیتی دارد و دسرهای لذیذی سرو می‌کند. از آنجایی که این رستوران مشتریان زیادی دارد، خدمات مشتری با تاخیر ارائه می‌شود، ولی کیفیت غذا، ارزش امتحان کردن دارد.

هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین هزار تا دو هزار روبل است.

رستوران Pashmir

 رستوران Pashmir معمولا محل ملاقات بسیاری از افراد سرشناس شهر و قشر مرفه کازان است. در نتیجه باید در نظر داشته باشید که از نظر قیمت برای همه مناسب نیست. با وجود این، بین مردم بسیار محبوب است. منوی رستوران، غذاهای شرقی و تاتاری سرو می‌کند و تعداد محدودی غذای اروپایی هم در منوی رستوران دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران برای مشتریان، چشم‌انداز بسیار زیبایی از است که از دریاچه‌ی کازان دارد.

هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۱۵۰۰ تا ۴ هزار روبل است.

رستوران Dvoryanskoye Sobraniye

 رستوران Dvoryanskoye Sobraniye از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت است. اول از همه به خاطر دکوراسیون سنتی آن باید حتما برای یک بار هم شده به آن سر بزنید. البته قیمت این رستوران بسیار بالا است و جزو گران‌ترین رستوران‌های شهر است، بنابراین اگر محدودیت مالی دارید، نمی‌توانید چندین مدل غذا و دسر را در این رستوران امتحان کنید. در منوی رستوران تعداد زیادی از غذاهای سنتی روسی را خواهید دید.

هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۱۲۰۰ تا ۳ هزار روبل است.

رستوران Priyut Kholostyaka

بهترین رستوران های کازان

 رستوران Priyut Kholostyaka با وجود اینکه منوی قابل توجهی ندارد، موردعلاقه‌ی اهالی شهر است و دلیل این محبوبیت دکوراسیون جالب و نحوه‌ی سرو غذاها است. در منوی رستوران غذاهای بین‌المللی مرسوم در اکثر رستوران‌ها را خواهید دید. بنابراین اگر می‌خواهید غذای سنتی بخورید، این رستوران را انتخاب نکنید. فضای رستوران بسیار صمیمانه و گرم است و خبری از تشریفات رسمی نیست. در نهایت اگر از خوردن غذاهای سنتی و تاتاری خسته شدید، می‌توانید به این رستوران سر بزنید و از تنوع غذاها، سوپ و دسر آن لذت ببرید. بهترین کرم بروله‌ی شهر را در این رستوران نوش جان کنید.

این رستوران در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر واقع شده و در عمارتی قدیمی متعلق به دهه‌ی ۱۸۰۰ واقع شده است. به همین دلیل فضایی دیدنی و دکوراسیونی جذاب دارد. غذاهای مدرن اروپایی و انواع غذاهای گیاهی را می‌توانید در منوی این رستوران ببینید. وعده‌های ویژه‌ی ناهار از دیگر دلایل جذابیت این رستوران است.

هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۱۲۰۰ تا ۳ هزار روبل است.

رستوران‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه

کافه‌ Kot Kazanskiy

فضای داخلی کافه Kot Kazanskiy بسیار جذاب و دلنشین است و با تابلوهای نقاشی تزیین شده است. منوی رستوران طولانی نیست، ولی گزینه‌های بسیار خوبی دارد. غذاهای روسی، تاتاری و چند غذای اوکراینی در منوی این کافه رستوران دیده می‌شود. هزینه‌ی غذا خوردن در این کافه برای هر نفر بین هزار تا ۱۵۰۰ روبل است.

رستوران Alan Ash

 رستوران Alan Ash را می‌توان برادر کوچک‌تر رستوران مشهور Tatarskaya Usadba نامید که اتفاقا زیاد از هم فاصله ندارند. دکوراسیون و وسایل داخلی این رستوران ساده‌تر است، ولی آشپزی عرضه شده در این دو رستوران کاملا مشابه است. خدمت‌رسانی به مشتریان با سرعت قابل قبولی انجام می‌شود و حتی می‌توانید غذا سفارش دهید و بیرون از رستوران نوش جان کنید. منوی رستوران شامل تنوع قابل توجهی از غذاهای تاتاری و روسی است.

هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۴۰۰ تا هزار روبل است.

رستوران Bilyar

بهترین رستوران های کازان

 رستوران  Bilyar یکی از رستوران‌های کوچک آشپزی تاتاری در شهر است که غذاهای آن با دستورات سنتی و قدیمی تهیه می‌شود. خدمات‌رسانی به مشتریان در این رستوران قابل قبول است و قیمت معقول و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ روبل است.

رستوران Karetny Dvor

 رستوران Karetny Dvor با حال و هوای رستوران‌های آذربایجانی منویی متنوع دارد که شامل انواع غذاهای روسی، تاتاری، آذربایجانی و اروپایی است. حجم هر پرس غذا زیاد است و به‌راحتی یک سوپ را دو نفری می‌توانید نوش جان کنید. هزینه‌ی غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ روبل است.

رستوران‌های ارزان

کافه Dobraya Stolovaya

 کافه‌ی سلف سرویس Dobraya Stolovaya در خیابان Baumana یکی از مهم‌ترین و توریستی‌ترین خیابان‌های شهر قرار دارد و قیمت‌های آن بسیار مناسب است. غذاها در این کافه با توجه به وزن‌شان فروخته می‌شوند و حتی با کمترین بودجه می‌توانید در این کافه غذا بخورید. البته این قیمت پایین به هیچ عنوان در کیفیت غذاها تاثیرگذار نبوده است. کیفیت غذای کافه عالی است و تعداد زیادی غذای تاتاری در منوی آن دیده می‌شود. فضایی صمیمانه دارد و هزینه‌ی غذا خوردن در آن برای هر نفر بین ۷۰ تا ۳۰۰ روبل است.

رستوران Dom Chaya

 رستوران Dom Chaya با وجود اینکه ظاهر قابل توجهی ندارد و شاید کارکنان آن زیاد مهمان‌نواز به نظر نرسند، غذای باکیفیت و قابل قبولی دارد. غذاهای این رستوران ساده و به سبک غذاهای خانگی است. تعداد قابل توجهی از غذاهای تاتاری با قیمت‌های پایین در این رستوران عرضه می‌شود. غاهای کلاسیک مثلا سالاد روسی در منوی رستوران دیده می‌شود. شیرینی‌های سنتی رستوران را حتما امتحان کنید. غذا خوردن در این رستوران برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ روبل هزینه دارد.

کافه Soyembika

 کافه Soyembika مخصوص مسلمانان است و بیشتر مشتریان آن را زنان محجبه یا مردانی با کلاه‌های سنتی تشکیل می‌دهند یا توریست‌هایی که به توصیه‌ی راهنمای خود، اینجا را انتخاب می‌کنند. گرچه ظاهری ساده دارد، ولی کیفیت غذای آن خوب است. هزینه‌ی غذا خوردن در این کافه برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ روبل است.

کافه چاک چاک

 کافه‌ی چاک چاک سلف‌سرویس مخصوص خانواده‌هایی است که همراه با کودکان خود سفر می‌کنند یا اهالی شهر که دوست دارند ساعتی را با فرزندان خود در یک کافه بگذرانند. فضای داخلی رستوران با رنگ‌های شاد و روشن و تصاویر کارتونی تزئین شده است. غذاهای تاتاری و اروپایی را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. هزینه‌ی غذا خوردن در این کافه برای هر نفر بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ روبل است.

کافه رستوران Isfara

 کافه Isfara هم مثل چند مورد دیگر از رستوران‌های معرفی شده گرچه ظاهر جذابی ندارد، اما کیفیت‌ غذای آن بسیار قابل‌توجه و مناسب است. غذاهای حلال شرقی و غذاهای تاتاری در منوی رستوران دیده می‌شود. هر پرس غذا حجم زیادی دارد و اگر کم‌غذا باشید، می‌توانید دو نفری یک پرس سفارش دهید. فقط چند قدم از کرملین کازان فاصله دارد. هزینه‌ی غذا خوردن در این کافه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ روبل است.

رستوران مالابار

 رستوران مالابار محبوب و شلوغ، بهترین غذاهای هندی را در محیطی گرم و صمیمانه با کارکنانی بسیار مهمان‌نواز سرو می‌کند. فضای داخلی این رستوران به زیبایی با تزیینات رنگارنگ و دیدنی و نمادهای بومی و سنتی تزیین شده است. غذای رستوران هم درست مثل دکوراسیون آن، بسیار قابل‌توجه و فراموش‌نشدنی است. چندین غذای گیاهی هم در منوی رستوران دیده می‌شود. ماهی، سبزیجات تازه، سس‌های خاص یا طعم‌های منحصربه‌فرد از دیگر بخش‌های منوی رستوران است. منوی رستوران به زبان روسی و انگلیسی است.

رستوران Khleb i Vino

رستوران Khleb i Vino یکی از شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای است و فست فود دارد. همه‌ی نان‌های مورد استفاده در خود رستوران تهیه می‌شوند. منوی صبحانه به سبک اروپایی از دیگر ویژگی‌های این رستوران است.

رستوران Rubai

بهترین رستوران های کازان

فرقی نمی‌کند که همراه با دوستان یا نامزد خود به رستوران Rubai سر بزنید یا همراه خانواده و بچه‌ها. منوی رستوان به‌قدری متنوع است که همه‌ی سلیقه‌ها را راضی می‌کند. دکوراسیون رستوان بسیار جذاب است و لباس‌ پیشخدمت‌ها نیز متناسب با دکوراسیون طراحی شده است. کباب‌های لذیذ، سوپ‌های فوق‌العاده و خوراک‌های بی‌نظیری در این رستوران سرو می‌شود. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید از تماشای رقص محلی و شنیدن موسیقی سنتی لذت ببرید.

رستوران Cernovar

اینجا با وجود موسیقی زنده، منوی جذاب و غذاهای لذیذ یکی از رستوران‌های محبوب شهر است. انواع غذاهای کبابی و دریایی در منوی آن دیده می‌شود. منوی رستوران بسیار وسیع است و چند غذای گیاهی لذیذ را هم در بر می‌گیرد. درمجموع اگر گروهی سفر کرده‌اید و سلیقه‌های متفاوتی در غذا خوردن دارید، حتما رستوران Cernovar را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

منبع russia

دیدگاه