بهترین رستوران های اینسبروک؛ اتریش

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
بهترین رستوران های اینسبروک؛ اتریش

گردشگران زیادی هر سال به اینسبروک، در اتریش می‌روند؛ به همین دلیل سعی کرده‌ایم بهترین رستوران‌های این شهر مانند اشتیفتس کلر، گاست هاوس آنیک، آتوبورگ و... را به شما معرفی کنیم.

اینسبروک پایتخت ایالت تیرول (Tyrol) است که در دره «این» (Inn) و بین ۳ رشته‌کوه قرار دارد. اینجا به‌‌واسطه‌ی ورزش‌های زمستانی، مقصدی شناخته شده و معروف است، البته این تنها دلیل جذب گردشگر نیست و جاذبه‌های فرهنگی و موزه‌های متعدد آن نیز نقش به سزایی دارند. رستوران‌های شهر اینسبروک هم قطعا می‌تواند خاطرات خوشی را برای شما به یادگار بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های شهر آشنا شوید.

۱اشتیفتس کلر

اینسبروک

رستوران «اشتیفتس کلر» (Stiftskeller)، یک باغ زیبا و دلپذیر در مرکز منطقه‌ی قدیمی شهر است که مکانی ایده‌آل برای چشیدن غذاهای تیرولی به حساب می‌آید. از غذاهای کلاسیک اتریشی مانند گوشت کبابی و شنیسل گرفته تا غذاهای مخصوص محلی نظیر کوفته‌های بیکن را می‌توانید در منوی آن پیدا کنید. در فصل تابستان نیز در باغ این رستوران غذا میل کنید و اگر در فصل زمستان به این رستوران آمدید، حتما به باغ کریسمس سر بزنید.

۲گاست هاوس آنیک

اینسبروک

«گاست هاوس آنیک» (Gasthaus Anich) طرفداران زیادی بین مردم محلی دارد و غذاهای سنتی و ساده‌ی تیرولی را در فضایی گرم و دلنشین تقدیم مهمانان خود می‌کند. دکوراسیون سنتی و دیوارهایی با پنل‌های چوبی، محیطی را خلق کرده که دوست دارید وقت زیادی را در این رستوران بگذرانید.

۳آتوبورگ

اینسبروک

«آتوبورگ» (Ottoburg) یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های موجود در منطقه‌ی قدیمی اینسبروک است که شاید بهترین چشم‌انداز را به شهر داشته باشد. مهمانان از طبقه دوم می‌توانند رودخانه «این» و حتی معروف‌ترین نقاط اینسبروک یعنی رشته‌کوه شمالی و «گولدنس داخل» (Goldenes Dachl) را مشاهده کنند. این رستوران دکوراسیون زیبایی دارد و غذاهای اتریشی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. این مکان برای یک شام رمانتیک یا آخرین وعده غذایی در شهر، ایده‌آل است؛ پس آن را از دست ندهید.

۴هیمال

اینسبروک

رستوران‌هایی که غذای نپالی سرو کنند، در اتریش زیاد نیستند؛ اما رستوران «هیمال» (Himal) در این راه موفق بوده است. افراد محلی جزو طرفداران این رستوران هستند، از آنجا که در نزدیکی دانشگاه واقع شده، مشتریان جوانی دارد که در رشد روزافزون غذاهای آسیایی در اتریش موثر بوده‌اند. در فضای داخل و خارج آن امکان غذا خوردن وجود دارد. سالن استراحتی نیز دارد که می‌توانید دور میزهای کوتاه، روی کوسن‌ها بنشینید و با دیگر مهمانان معاشرت کنید.

۵لودویگ

اینسبروک

وقتی به رستوران «لودویگ» (Ludwig) قدم می‌گذارید، حس وارد شدن به یک رستوران لاکچری و یک غذاخوری آمریکایی در شما زنده می‌شود. پنجره‌های شیشه‌ای خیلی بزرگی که رو به خیابان است، محلی فوق‌العاده برای یک شام خوشمزه است. اینجا اساسا رستوران برگر است، هر چند که نوشیدنی‌های خنک عالی و طیف وسیعی از صبحانه‌ را هم به مهمانان خود پیشکش می‌کند. غذاهای محلی در اولویت اصلی کار این رستوران است و بخش اعظمی از مواد اولیه غذاها از منطقه تیرول تهیه می‌شود.

۶گلدنس داخْل

اینسبروک

مردم محلی و گردشگران زیادی به رستوران «گلدنس داخل» (Goldenes Dachl) سر می‌زنند، البته این همه ماجرا نیست و هنرمندان و بازیگران تئاتر همان حوالی هم از طرفداران آن هستند. مردم از هر قشری به این رستوران آمده و از غذاهای خوشمزه تیرولی آن لذت می‌برند. گلدنس داخْل درست کنار ساختمان معروف «بام طلایی» قرار دارد و مکانی عالی برای گردشگران اینسبروک است تا خود را به یک فنجان قهوه، یک ناهار سریع یا یک شام مفصل مهمان کنند.

۷ماخیته

اینسبروک

رستوران «ماخیته» (Machete) معادل خوشگذرانی است. به مهمانان منویی داده می‌شود تا آن را پر کنند، بعد آن را به پیشخوان تحویل دهند، باید مشخص کنند که چقدر گرسنه‌اند، چه نوع گوشتی مد نظرشان است و چه چیزهای اضافی را در بوریتوی خود (یک نوع غذای مکزیکی) می‌خواهند. هدف این رستوران جذب جوانان است و همیشه جمعیت زیادی در آن دیده می‌شود.

۸ویکتوریا

اینسبروک

رستوران «ویکتوریا» (Victoria’s) به ارائه‌ی غذاهای تایلندی و سوشی به‌صورت بیرون‌بر یا برای خوردن در داخل رستوران می‌پردازد. اگر به دنبال غذاهای تازه، رنگارنگ و غیرمعمول هستید، حتما به آن سر بزنید. چنانچه مردد ماندید که کدام غذا را امتحان کنید، می‌توانید از بوفه استفاده کنید که با غذاهای خوش‌طعم از شما پذیرایی کرده و به این ترتیب می‌توانید انواع غذاهای تایلندی را بچشید.

۹رزن گارتن

اینسبروک

رستوران «رزن گارتن» (Rosengarten) را با غذاهای دریایی ایتالیایی می‌شناسند. این رستوران خانوادگی از اینکه بهترین غذاهای مناطق شمالی اتریش را به اینسبروک آورده است، به خود می‌بالد. تراس باز و راحت آن تا اواخر شب باز است و مکانی فوق‌العاده برای دورهمی‌ها است تا شبی را در کمال آرامش، خوش بگذرانید. اگر به ماهی علاقه ندارید، غذاهای رنگانگی نظیر سبزیجات گریل‌شده، پنیر و گوشت‌های آبدار و خوشمزه نیز در این رستوران طبخ می‌شود. این غذاها در کنار یک نوشیدنی ایتالیایی واقعا دلچسب خواهد بود.

۱۰کای

اینسبروک

رستوران «کای» (Kai) اولین رستوران ژاپنی است که با مدیریت خانواده «واتانابه» (Watanabe) کار خود را در اینسبروک آغاز کرد، این خانواده دوست دارند که غذاهای سنتی خود را با مردم بومی اینجا سهیم شوند. منوی این رستوران طیف وسیعی از غذاها از سوشی و ساشیمی تا نودل و ماهی را پوشش می‌دهد و مطمئنا انتظار شما را برآورده خواهد کرد. غذاهای پیشنهادی در منو با طعم‌های جدید یا ترکیب‌های نو همراه است، حتی برای افراد ناآشنا با غذاهای ژاپنی نیز پیشنهادات عالی دارد. تعداد غذاهای مخصوص آن محدود است تا کلیه غذاها از نظر تازگی و طعم، بهترین باشند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه