بهترین رستوران های کیپ تاون ؛ آفریقای جنوبی

حمیده کریمی
حمیده کریمی جمعه، ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین رستوران های کیپ تاون ؛ آفریقای جنوبی

کیپ تاون یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در آفریقای جنوبی، رستوران‌های زیادی دارد که بسیاری از آن‌ها در سراسر دنیا مشهور‌ هستند.

در شهر بزرگی مثل کیپ‌ تاون که یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در دنیا است، رستوران‌های جدید روزبه‌روز به تعداد رستوران‌های آن اضافه می‌شوند. از میان این همه رستوران، پیدا کردن جای مناسب برای غذا خوردن کار سختی است. در ادامه‌ی این مطلب، با بهترین رستوران های کیپ تاون آشنا می‌شوید تا در سفر به کیپ‌ تاون آفریقای جنوبی به سرعت و با خیال راحت، یک رستوران را انتخاب کنید.

رستوران پات لاک کلاب (Pot Luck Club)

رستوران های کیپ تاون

کیپ تاون چند سالی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. سرآشپزی به نام Luke Dale Roberts از سال ۲۰۱۲ در کیپ‌ تاون کار خود را شروع کرد و در زمینه‌ی تهیه‌ی غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های لوکس، به شهرت رسید. او در این شهر، سه رستوران استثنایی دارد که در همه‌ی آن‌ها، می‌توانید خلاقیت در ایجاد طعم‌های جدید را تجربه کنید و لذیذترین غذاها را نوش جان کنید. رستوران Pot Luck Club در بالاترین طبقه‌ی یک ساختمان بلند قرار دارد و به همین دلیل، چشم‌اندازهای بسیاری زیبایی دارد به خصوص در شب، که تمام شهر زیر پای شما می‌درخشد.

رستوران  Ash

رستوران Ash در خیابان کلیسا قرار دارد و زیر نظر یک سرآشپز جوان و مستعد به نام Ash Heeger اداره می‌شود. این رستوران در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و در همین مدت کم توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. محبوبیت و شهرت این رستوران به خاطر کیفیت بالای غذا، سرویس‌دهی فوق‌العاده، دکوراسیون جذاب و فضای شیک و منحصربه‌فرد آن است.

رستوران Babel

رستوران های کیپ تاون

رستوران Babel یکی از بهترین رستوران‌های شهر است و در عین حال، منویی ساده دارد که غذاهای آن مطابق با فصل و با توجه به محصولات تازه‌ای که از باغ ۳٫۵ هکتاری آن به دست می‌آید، تغییر می‌کند. غذاهای عالی، سالادهای رنگارنگ و دسرهای بی‌نظیر این رستوران همگی با تازه‌ترین مواد، میوه‌ها و سبزیجات تهیه می‌شوند.

رستوران لاتت (La Tête)

رستوران لاتت (La Tête)، یکی از جدیدترین رستوران‌های شهر است و در نوامبر سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. هانطور که از اسم این رستوران مشخص است، اهالی شهر و گردشگران می‌توانند در آن از بهترین غذاها و دسرهای فرانسوی لذت ببرند. یکی از دلایل به شهرت رسیدن این رستوران و محبوبیت آن در مدت زمان کم، ارائه‌ی بهترین غذاهای گیاهی است. دکوراسیون این رستوران هم جالب توجه است و صندلی‌های چوبی زیبایی دارد که انگار از یک صومعه به اینجا منتقل شده‌اند. سرویس‌دهی رستوران بسیار حرفه‌ای و راضی‌کننده است.

رستوران فاکس‌کرافت (Foxcroft)

رستوران های کیپ تاون

در کیپ‌ تاون از هر کسی که در مورد بهترین رستوران‌ها بپرسید، حتما نام رستوران فاکس‌کرافت (Foxcroft) را خواهید شنید. در این رستوران شیک و مجلل می‌توانید بهترین غذاها و دسرهای لذیذ را در محیطی ترکیبی از طراحی مدرن و فضایی گرم و دوست‌داشتنی نوش جان کنید.

رستوران Mitchell’s Scottish Ale House

در رستوران Mitchell’s Scottish Ale House هر چیزی که فکر کنید در بهترین سطح خود قرار دارد؛ غذا، موقعیت جغرافیایی، فضای رستوران و روابط گرم و دوستانه‌ی پرسنل. این رستوران را معمولا به عنوان جایی برای برگزاری مهمانی‌ها می‌شناسند. اگر می‌خواهید هنگام غذا خوردن از تماشای منظره‌ی زیبای بندر و کوه تیبل لذت ببرید، حتما به این رستوران سر بزنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران این است که نسبت به کیفیت غذا و خدماتی که ارائه می‌کند، قیمتی بسیار معقول دارد.

رستوران ماهیگیر یونانی

رستوران های کیپ تاون

رستوران Greek Fisherman یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های منطقه‌ی بندری V&A است و در سال ۱۹۹۲ کار خود را آغاز کرده است. این رستوران از همان زمان افتتاحش تا به حال، همواره سعی کرده که در بالاترین سطح ممکن کار کند و بهترین غذاهای سنتی یونانی و مدیترانه‌ای را به مشتریان امروزی ارائه کند. این رستوران به خاطر سینی‌های مزه‌اش شهرت دارد که در آن‌ها بیش از ۲۵ نوع غذا پیدا می‌شود. منوی رستوران، بسیار گسترده است و به راحتی می‌توانید از میان آن‌ها هر کدام را که مناسب ذائقه‌تان بود، انتخاب کنید. یا حتی چندین روز برای امتحان کردن غذاهای مختلف آن وقت بگذارید. بهترین غذاهای دریایی را می‌توانید در رستوران ماهیگیر یونانی نوش جان کنید.

کافه هانگری هربیوور (Hungry Herbivore)

اگر گیاه‌خوار هستید یا دوست دارید یک وعده غذای سالم گیاهی نوش جان کنید، کافه هانگری هربیوور (Hungry Herbivore) را انتخاب کنید. این کافه‌ی کوچک در آغاز کار خود را به عنوان یک غرفه در یک بازار شروع کرد و بعدها کم‌کم مشهور شد. همه‌ی خوراکی‌هایی که در این کافه تهیه می‌شوند، بدون گوشت، گلوتن و گندم هستند. بهترین کیک‌های گیاهی شهر را می‌توانید در این کافه نوش جان کنید. البته خوردن غذاهای گیاهی فقط مختص گیاه‌خواران نیست و کسانی که عاشق غذاهای گوشتی هم هستند، می‌توانند برای تنوع در این کافه چیزی بخورند. اگر از محصولی خوش‌تان آمد، می‌توانید از فروشگاهی که در کنار کافه قرار دارد، آن را خریداری کنید و به خانه ببرید.

رستوران Hildebrand

رستوران Hildebrand در ابتدا کار خود را به عنوان فروشگاه شکلات در سال ۱۸۹۸ آغاز کرد. این کسب و کار کوچک به مرور زمان پیشرفت کرد و در نهایت به یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین غذاخوری‌های منطقه‌ بندری کیپ‌تاون تبدیل شد. این رستوران در یک ساختمان زیبای ویکتوریایی با بالکن زیبا و پاسیوی تزیین شده با چتر، قرار دارد. فضای رستوران به زیبایی تمام با رنگ سفید و آبی رنگ‌آمیزی شده است. منوی رستوران هم درست مثل دکوراسیون آن، کلاسیک و با برنامه است. انواع پاستا و غذاهای دریایی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران OYO

رستوران OYO فاصله‌ی بسیار کمی تا بندر دارد، به اندازه‌ای که می‌توانید پاهای خود را داخل آب آویزان کنید. این رستوران، چشم‌اندازهایی بسیار زیبا و نفس‌گیر دارد. علاوه بر غذای عالی، فضای باز دیدنی رستوران از دلایل جذابیت و محبوبیت آن برای مشتریان است. در هر ساعتی از روز و برای هر وعده، صبحانه، ناهار و شام می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. منوی صبحانه شامل صبحانه‌های سنتی است. منوی ناهار بیشتر شامل غذاهای خلاقانه و ترکیبی است. البته غذاهای ناهار و شام قیمت‌های بالایی دارند، ولی با توجه به کیفیت غذاها و فضای رستوران و چشم‌اندازهای آن، مطمئنا ارزش هزینه کردن دارد.

کیپ تاون کمدی کلاب (Cape Town Comedy Club)

در یک ساختمان قدیمی در مرکز منطقه‌ی بندری  V&A رستوران کیپ تاون کمدی کلاب (Cape Town Comedy Club) را انتخاب کنید و از غذاهای متنوعی چون انواع استیک، سالاد و پیتزا لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مهم این رستوران این است که غذاهای حلال سرو می‌کند، بنابراین همه با خیال راحت می‌توانند از آن لذت ببرند. علاوه بر غذا، منوی نوشیدنی رستوران هم بسیار قابل توجه است و در میان آن‌ها پینا کولالدا، طرفداران زیادی دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه