رستوران های کرمان؛ از اسپاخو تا همیشه بهار

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
رستوران های کرمان؛ از اسپاخو تا همیشه بهار

کرمان ازشهرهای زیبای ایران به شمار می‌رود که با جاذبه‌های منحصربه‌فردش، به‌خصوص رستوران‌های جذابش، میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است.

کرمان از جمله شهرهای بسیار زیبا و گردشگری ایران است که گردشگران بسیاری در روزهای مختلف سال به‌ویژه در ایام نوروز به این شهر زیبا سفر می‌کنند. کجارو که مقاصد مختلفی از شهرهای ایران و خارجی را برای تور نوروز معرفی کرده است، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

فراموش نکنید که کجارو علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری مقاصد داخلی و خارجی و معرفی رستوران‌ها و راهنمای سفر، به معرفی برترین تورهای مسافرتی نیز پرداخته است. اگر تمایل دارید که سفری برنامه‌ریزی شده و راحت به کرمان یا هر مقصد دیگری داشته باشید، می‌توانید تور کرمان را در کجارو به‌سادگی جستجو کنید، از میان فهرست تورهای ده‌ها آژانس معتبر، بهترین تورها را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه و در نهایت ارزان‌ترین تور به مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

علاوه بر جاهای دیدنی کرمان و مراکز خریدش، رستوران‌های بسیاری در سطح شهر دیده می‌شوند که منوها و خدمات متفاوتی به مشتریان ارائه می‌کنند. خوردن غذاهای محلی یا سنتی هر منطقه برای بسیاری افراد هیجان‌انگیز است اما برخی این تجربه جدید را نمی‌پسندند. در کرمان نیز رستوران‌های بسیاری وجود دارد که غذاهای مختلف ایرانی، فرنگی (غذاهای هندی، ایتالیایی، یونانی و غیره) و فست‌فود را به بهترین شکل در منوی خود گنجانده‌اند. در ادامه با برخی از رستوران‌های خوب این شهر کویری آشنا می‌شویم.

رستوران اسپاخو

رستوران اسپاخو کرمان

دکوراسیون داخلی بسیار زیبا، غذاهای با کیفیت و خوشمزه، کارکنان مودب و مجرب از ویژگی‌های رستوران اسپاخو است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، کباب‌ها، غذاهای دریایی و نوشیدنی است. از خدمات بوفه اسپاخو نیز می‌توانید بهره‌مند شوید.

رستوران اسپاخو صبحانه را به‌صورت بوفه‌ی آزاد برای مشتریان سرو می‌کند و هزینه‌ی صرف صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال نیم‌بها و برای افراد زیر ۶ سال رایگان است. همچنین پیش غذای این رستوران که در کنار وعده‌ی ناهار و شام ارائه می‌شود، به‌صورت بوفه آزاد است و شامل انواع سالاد و غذاهای سرد و گرم می‌شود. جالب است بدانید که در بدو ورود از شما با شربت‌های خوش طعم پذیرایی کرده و سفارش شما را در زمان کوتاهی آماده می‌کنند. ظرفیت رستوران اسپاخو در حدود ۱۶۰ نفر است و از انواع غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به سینی کباب، خوراک کباب مخصوص اسپاخو، جوجه کباب مراکشی، خوراک شیشلیک و... اشاره کرد.

ساعت کاری: ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح و ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

تلفن: ۴۱۵۵ ۳۲۴۴ ۰۳۴

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به خیابان هزار و یک شب

رستوران وکیل

رستوران وکیل کرمان

اگر به حمام قدیمی بازار وکیل بروید، حتماً این رستوران سنتی زیبا را می‌بینید. طراحی بی‌نظیر و سنتی رستوران وکیل توجه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند. در این رستوران غذاهای سنتی از جمله دیزی سرو می‌شود. علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت و طعم غذاها نیز قابل قبول و دلپذیر بوده و برخورد کارکنان مؤدبانه است.

آدرس: بازار سنتی کرمان

رستوران سنتی مکث

رستوران مکث کرمان

رستوران سنتی مکث یکی از رستوران‌های خوب کرمان است که منوی آن شامل غذاهای سنتی کرمانی است. فضای دلنشین، کیفیت خوب و طعم لذیذ غذاها از ویژگی‌هایی است که مشتریان بسیاری را به این رستوران می‌کشاند. علاوه بر چلو مرغ، چلو گوشت، کشک بادمجان و دیگر غذاهای سنتی، از جمله غذاهای محلی که در رستوران مکث سرو می‌شود «بزقرمه» است که می‌توان گفت با بیشتر ذائقه‌ها سازگاری دارد. مواد تشکیل دهنده بزقرمه کشک، گوشت (بز)، سیر، پیاز، زعفران، روغن و ادویه است.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب. در روزهای تعطیل این ساعات ممکن است تغییر کند.

تلفن: ۸۰۰۴ ۳۲۴۵ ۰۳۴

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان

بیشتر بخوانید:

آسیاب بادی کرمان

اسیاب بادی کرمان

این آسیاب بادی زیبا بزرگ‌ترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و کاربری تشریفاتی دارد. این مجموعه گردشگری تفریحی واقع در کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی، سازه‌ای بسیار زیبا بوده که در تمام فصول نمایی چشم‌نواز دارد.

رستوران های کرمان

ساختمان این بنا یکی از منحصر‌به‌فردترین سازه‌های طراحی و اجرا شده در ایران است که سازه‌ی بیرونی‌اش با ارتفاع ۲۶ متر و قطر ۱۲ متر به سبک آسیاب بادی‌های هلندی ساخته شده است و داخل آن شامل دو طبقه سالن پذیرایی (رستوران و کافی شاپ) و یک طبقه آشپزخانه و تأسیسات می‌شود. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

پارکینگ رایگان، کارت‌خوان، رزرو تلفنی، امکان برگزاری مهمانی‌های کوچک و خودمانی، مهمانی‌های رسمی و کاری و... از مزایای این مجموعه به شمار می‌رود.

ساعت کار: هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب. این ساعات ممکن است در روزهای تعطیل تغییر کنند.

تلفن:۰۹۱۳۲۴۳۰۹۶۰

آدرس: کرمان، کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی (کرمان به‌سمت ماهان)

رستوران پالیز

رستوران پالیز کرمان

رستوران پالیز یکی از رستوران‌های بزرگ و مورد توجه در کرمان است. این رستوران شامل تالار پذیرایی نیلوفر آبی، تالار پذیرایی یاس کبود، سالن تشریفات، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، و سرای عارف است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است. سفره خانه سنتی شامل فضایی دلنشین و طراحی بسیار زیبا، چشم‌نواز و سنتی است که بسیاری را شیفته خود می‌کند. سرای عارف دارای طراحی مدرن، شیک و زیبا است.

تلفن: ۰۳۴۳۲۱۲۱۰۷۲

آدرس: کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه‌آهن، کوچه سوم

رستوران سیاح

رستوان سیاح کرمان

رستوران سیاح یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کرمان بوده که دارای ۲ شعبه در سطح شهر است. از ویژگی‌های این رستوران فضای دلشین، طراحی مدرن و زیبا، غذاهایی خوشمزه و باکیفیت و همچنین کارکنانی خوش‌برخورد است. منوی رستوران سیاح شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب‌ها است و می‌توانید غذاهایی نظیر چلوکباب سلطانی سیاح، چلو میکس مخصوص سیاح،‌ چلو ماهی کباب شیر مخصوص،‌ چلو شنیسل مرغ مخصوص و... را سفارش دهید. این رستوران با قیمتی مناسب و ظرفیت ۳۵۰ نفر پذیرای مهمانان برای ناهار و شام است.

تلفن:۰۳۴۳۲۱۱۰۱۲۶

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه کشاورز، رو‌به‌روی دانشکده فنی و مهندسی

رستوران آ اس پ

رستوران آ اس پ کرمان

از رستوران‌های بزرگ و مدرن کرمان رستوران آ اس پ است. این رستوران نیز مانند موارد دیگر دارای فضایی زیبا و طراحی جالب است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب و چلو خورشت، غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی، فست‌فود، پاستا و نودل و نوشیدنی سرو می‌شود.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعد از هر، و از ۸ شب تا ۱۱:۳۰ شب. این ساعات در ایام تعطیل متغیر هستند.

تلفن: ۲۵۳۳ ۳۲۴۷ ۰۳۴

آدرس: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک

رستوران سالسا

رستوران سالسا کرمان

رستوران سالسا را برای تجربه طعم انواع غذاهای فرنگی (هندی، ایتالیایی، یونانی و...) می‌توانید انتخاب کنید. منوی این رستوران شامل غذاهای هندی، ایتالیایی، یونانی، و غیره است. همچنین اگر رژیم گیاه‌خواری دارید این رستوران بهترین انتخاب برای شما است زیرا منوی ویژه گیاه‌خواران را در کنار منوهای دیگر می‌توانید ببینید. غذای بیرون بر، سالن اختصاصی جهت مهمانی‌ها و مراسم‌ها، موسیقی زنده، اینترنت و سرویس رایگان از مزایای این رستوران به شمار می‌رود.

تلفن: ۹۶۰ ۷۳ ۲۴ ۰۳۴

آدرس: کرمان، بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی

رستوران ایتالیایی پارما

رستوران های کرمان

اگر در کرمان هوس خوردن یک پیتزای خوشمزه کردید به رستوران ایتالیایی پارما بروید. فضای این رستوران جالب و برخورد کارکنان مناسب است. غذاهای ایتالیایی که در این رستوران سرو می‌شوند باکیفیت و خوشمزه هستند.

تلفن: ۴۹۹ ۴۵۹ ۳۲ ۰۳۴

آدرس: بلوار فارابی، فارابی ۵

سفره‌خانه هزار و یک شب

سفره خانه هزار و یک شب کرمان

سفره‌خانه‌ی هزار و یک شب مکانی سنتی با فضایی گرم و دلنشین و کارکنانی خوش‌برخورد با شیوه‌ی سرو مخصوص به خود است. همان طور هم که از نام این رستوران پیدا است منوی سفره‌خانه شامل غذاهای سنتی است که همگی دارای کیفیت خوبی هستند.

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۰۰۴۰

آدرس: کرمان، میدان بسیج، خیابان کامیاب

رستوران همیشه بهار

رستوران های کرمان

رستوران همیشه بهار یکی از رستوران‌های قدیمی کرمان است که مشتریان را به مهمانی انواع غذاهای سنتی می‌برد. حال‌وهوای رستوران و حتی نحوه سرویس‌دهی نیز همچنان قدیمی و در نتیجه بسیار دوست‌داشتنی است. به یاد داشته باشید که تنها برای صرف ناهار می‌توانید به همیشه بهار بروید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر. این ساعات در ایام تعطیل متغیر هستند.

تلفن: ۰۳۴۳۳۳۵۲۴۸۹

آدرس: کرمان، میدان مشتاق، نرسیده به چهارراه بهار

اگر برای سفر به کرمان و سایر شهرهای داخلی و خارجی به‌دنبال بلیط هواپیما هستید همواره می‌توانید از طریق موتور جستجوی پرواز کجارو، ارزان‌ ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر خرید کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه