مسابقه بتن خوری با حضور چهره‌های سرشناس جهان

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
مسابقه بتن خوری با حضور چهره‌های سرشناس جهان

سایت «Reddit» با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به خلق تصاویری از افراد مشهور جهان کرده، در حالی که مشغول خوردن بتن در مسابقه‌ای مهیج هستند.

تصاویر جالبی از «مسابقه سالانه بتن‌خوری سلبریتی‌ها»، طوفانی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرده است؛ جالب اینکه این عکس‌ها واقعی نیستند و با هوش مصنوعی تولید شده‌اند. در این تصاویر چهره‌ افراد سرشناسی مانند پاپ فرانسیس، کریس پرات و مارگو رابی از بازیگران هالیوود، راک جانسون و جان سینا از کشتی‌گیران (رشته کشتی کج)، لیزو و آریانا گرانده از خوانندگان آمریکایی دیده می‌شود که مشغول خوردن بتن هستند. وقتی از خالق این تصاویر در سایت «Reddit» سوال شد که ایده آن از کجا آمده است، او پاسخ داد:

ما سابقه برگزاری مسابقه بتن‌خوری داشته‌ایم و من فقط تصمیم گرفتم که این کار را با حضور سلبریتی‌ها انجام دهم.

دنی دویتو، کیانو ریوز، ایلان ماسک، جو بایدن و دونالد ترامپ نیز در این تصاویر مصنوعی به چشم می‌خورند که ظاهرا از خوردن بتن احساس خوبی ندارند! در نهایت پاپ فرانسیس در مسابقه بتن‌خوری که ظاهرا سالانه برگزار می‌شود، مقام اول را به دست می‌آورد.

تصاویر هوش مصنوعی بر اساس واقعیت نیستند؛ اما به‌حدی گمراه‌کننده و واقعی به نظر می‌آیند که مشکلات زیادی را در دنیا پدید آورده‌اند؛ تا جایی‌که یک تصویر هوش مصنوعی برنده جوایز جهانی عکاسی سونی (SWPA) در سال ۲۰۲۳ شد!

زنی در حال خوردن بتن

پاپ فرانسیس مشغول خوردن بتن

ورزشکاری در مسابقه بتن خوری

مسابقه بتن خوری

جان سینا در مسابقه بتن خوری

بازیگر هالیوود در مسابقه بتن خوری

ورزشکار مرد در مسابقه بتن خوری

خواننده آمریکایی در مسابقه بتن خوری

جو بایدن در حال خوردن بتن

بازیگر آمریکا در مسابقه بتن خوری

ایلان ماسک در مسابقه بتن خوری

کیانو ریوز در مسابقه بتن خوری

آریانا گرانده مشغول خوردن بتن

ترامپ در مسابقه بتن خوری

جام طلا توسط پاپ فرانسیس

باور اینکه هوش مصنوعی بتواند با این دقت تصاویر انسان‌ها را خلق کند، هنوز دشوار به نظر می‌رسد. شما نیز از تصاویر ساخته‌وپرداخته هوش مصنوعی تعجب کردید؟ حتما دیدگاه خود را با کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع petapixel

دیدگاه