با انواع ریمل اسنس آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
با انواع ریمل اسنس آشنا شوید

در این مطلب به نقد و بررسی ریمل اسنس به‌همراه انواع آن و نحوه تشخیص ریمل اسنس فیک و اصل خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از جمله لوازم آرایشی چشم که بسیار محبوب است و کمتر کسی وجود دارد که با نام و کیفیت فوق‌العاده آن آشنا نباشد، ریمل است. ریمل در انواع مختلف با قابلیت‌های حجم‌دهندگی، بلندکنندگی، فرکنندگی و ضدآب تولید می‌شود. ریمل مژه دارای رنگدانه‌های طبیعی مشکی رنگی است که از آسیب رسیدن به مژه‌های شما جلوگیری می‌کند و همچنین قابلیت تقویت کنندگی برای تارهای مژه دارد. معمولا استفاده از ریمل به‌عنوان پایه ثابت آرایش چشم بانوان به شمار می‌آید؛ برای همین هم استفاده از یک ریمل باکیفیت و مناسب برای مژه‌ها می‌تواند خیال شما را از بابت عدم آسیب و ریزش مژه‌هایتان راحت کند. ازاین‌رو می‌خواهیم در ادامه این مطلب به نقد و بررسی ریمل اسنس به‌همراه انواع آن و نحوه تشخیص ریمل اسنس فیک و اصل بپردازیم. با ما همراه باشید.

ریمل اسنس چیست؟

همان­طور که اشاره کردیم ریمل اسنس یکی از محبوب‌ترین ریمل‌های موجود در بازار است که برای آرایش چشم کاربرد دارد. به‌صورت کلی ریمل اسنس مشکی و ریمل اسنس صورتی می‌توانند مژه‌ها را حجیم‌تر کنند و آن­ها را پرپشت‌تر نشان دهند. در واقع برند اسنس آن­قدر مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است که در حال حاضر ریمل اسنس یکی از عبارات کلیدی و رایج در بحث خرید لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت به شمار می‌آید. در همین راستا به افرادی که مژه‌های نازک، کوتاه و کم‌پشت دارند، پیشنهاد می‌شود که حتما از ریمل اسنس برای جلوه بخشیدن به مژه‌های خود استفاده کنند. ناگفته نماند که ریمل اسنس از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است که همین امر منجر به افزایش محبوبیت آن می‌شود.

در پاسخ به سوال ریمل اسنس تولید چه کشوری است، باید بگوییم که این ریمل متعلق به کشور آلمان است و این برند از سال ۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را در عرصه تولید لوازم آرایشی اصل آغاز کرده است.

انواع ریمل اسنس

طبق چیزی که پیش‌تر راجع به آن صحبت کردیم، ریمل اسنس انواع مختلفی دارد که هرکدام بر اساس قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند جلوه خاصی را به مژه‌هایتان ببخشد.

ریمل اسنس مشکی (مدل I Love Extreme Volume): حجم دهنده

ریمل اسنس مشکی

ریمل اسنس مشکی از خاصیت حجم دهندگی برخوردار است و می‌تواند مژه‌های شما را پرپشت‌تر، مشکی‌تر و ضخیم‌تر از همیشه نشان دهد. این ریمل برای افرادی که مژه‌های کم پشتی دارند بسیار مناسب است. وجود رنگدانه‌های مشکی در ریمل اسنس مشکی سبب می‌شود که مژه‌های شما جلوه بیشتری به چشم‌هایتان بدهند. از دیگر مزیت‌های ریمل اسنس مشکی عدم چسبندگی مژه‌ها است، به این صورت که با استفاده از این ریمل مژه‌هایتان همچنان خوش حالت و جدا از یکدیگر باقی می‌مانند.

ریمل اسنس صورتی (مدل I Love Extreme Crazy volume): بلند کننده

ریمل اسنس صورتی

مهم‌ترین و قابل­ توجه‌ترین مزیت ریمل اسنس صورتی بلند کنندگی آن است که می‌تواند مژه‌های کوتاه را تا حد زیادی ارتفاع بدهد و بلند کند. ریمل اسنس صورتی برای کسانی که مژه‌های کوتاهی دارند و می‌خواهند که با آرایش مژه‌های زیباتری داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین، ریمل اسنس صورتی دارای برس فیبری است و به این جهت می‌تواند از چسبندگی مژه‌ها به واسطه گلوله شدن و تجمع رنگدانه‌های مشکی، جلوگیری به عمل آورد. از آن­جایی که این ریمل سبب مشکی‌تر شدن مژه‌ها می‌شود می‌توان گفت که فرم و جلوه مژه‌ها را بی‌نظیر می‌سازد.

ریمل اسنس سبز (I Love Extreme curl & Volume): فرکنندگی و حجم دهندگی

ریمل اسنس سبز برای فرم دهی و حالت دهی به مژه‌ها بسیار مناسب است. این ریمل خاصیت فرکنندگی دارد و همچنین برای حجم دادن و ضخیم‌تر و تیره‌تر کردن تارهای مژه‌های شما بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر مژه‌های شما کم‌رنگ، کم پشت و بی‌حالت هستند، پیشنهاد می‌شود که از ریمل اسنس سبز برای تقویت مژه‌های خود استفاده کنید.

ریمل اسنس آبی (I Love Extreme Volume Mascara Waterproof): حجم دهنده ولی ضد آب

باید بگوییم که ریمل اسنس آبی فوق‌العاده است و برای مژه‌های شما معجزه می‌کند. این ریمل مزایای زیادی را در پی دارد که نتیجه استفاده از آن را مطلوب می‌سازد. ضد آب بودن، مهم‌ترین ویژگی ریمل اسنس آبی است. البته قابل ذکر است که این ریمل خاصیت حجم دهندگی و پررنگ­ کردن مژه‌ها را نیز دارد.

تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی

تشخیص ریمل اسنس فیک و اصل همیشه به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مصرف کنندگان این نوع ریمل است. به همین سبب می‌خواهیم در ادامه به چند روش برای تشخیص ریمل اسنس اصل و تقلبی اشاره کنیم:

  • برس ریمل اسنس به رنگ سورمه‌ای نیست و معمولا اغلب ریمل‌­های اسنس تقلبی برس سورمه‌ای رنگ دارند.
  • ریمل اسنس اصل فاقد باکس است و تنها یک کاور پلاستیکی در اطراف درب و کناره‌های آن وجود دارد که برای پلمپ بودن ریمل است.
  • لوگوی ریمل اسنس می‌تواند به‌عنوان عامل دیگری برای تشخیص شناخته شود.
  • آخرین روش هم تست ریمل است که شما با استفاده از ریمل متوجه عدم اصل بودن آن خواهید شد. اگر ریمل فاقد هیچ یک از قابلیت‌های بلند کنندگی، ضخیم کنندگی، فر کنندگی، حجم دهندگی و ضد آب بودن بود، باید متوجه شوید که ریمل اسنسی که استفاده کرده‌اید، تقلبی است.

کدام ریمل اسنس بهتر است؟

در پاسخ به اینکه کدام ریمل اسنس بهتر است، باید بگوییم که نوع، حالت، شکل و ظاهر مژ­ه‌های شما است که برتر بودن یک نوع از ریمل اسنس را ثابت می‌کند.

اگر مژه‌های کم پشت و کم حجمی دارید، همه نمونه‌های ریمل اسنس می‌توانند برای شما مناسب باشند؛ اما ریمل اسنس مشکی بهترین گزینه است. اگر مژه‌های کوتاه و کم ارتفاع دارید، ریمل اسنس صورتی برای شما پیشنهاد مناسبی است. از سوی دیگر اگر می‌خواهید علاوه بر حجیم‌تر شدن مژه‌هایتان، مژه‌های خوش حالت و فر داشته باشید، ریمل اسنس سبز مناسب‌ترین نوع این ریمل برای شما است. از سوی دیگر اگر نیاز دارید که آرایش چشم‌هایتان تا مدت زمان طولانی باقی بماند و نمی‌خواهید تماس آب با مژه‌هایتان موجب از بین رفتن ریمل شود، ریمل اسنس آبی همان ریملی است که می‌تواند علاوه بر حجم دهی به مژه‌های شما، آن­ها را برای مدت زمان طولانی ثابت نگه دارد؛ اما در حالت کلی دو نوع ریمل اسنس مشکی و ریمل اسنس صورتی هستند از نظر مصرف کنندگان بهترین هستند و برای استفاده هر نوع مژه‌­ای پیشنهاد می­‌شوند.

در نهایت خوب است اشاره کنیم که مژه‌­ها عضو مهمی برای زیبایی چهره و چشم هستند. برای همین هم مراقبت از مژه‌­ها و استفاده از ریملی که مناسب باشد و موجب تقویت آن­ها شود، در هر حالتی در اولویت است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه