مقایسه قیمت هتل های کیش و هتل های قشم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
مقایسه قیمت هتل های کیش و هتل های قشم

هنگام سفر به این دو جزیره شگفت انگیز و تصمیم برای رزرو هتل، لیست بلند بالایی از هتل و اقامتگاه‌های گوناگون در پیش چشمان شما قرار می‌گیرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هنگام سفر به این دو جزیره شگفت انگیز و تصمیم برای رزرو هتل، لیست بلند بالایی از هتل و اقامتگاه‌های گوناگون در پیش چشمان شما قرار می‌گیرد. هرکدام از این هتل‌ها با توجه به خدمات و امکانات رفاهی که ارائه می‌دهند ستاره‌ها، امکانات و قیمتشان هم بیشتر است. ما در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه قیمت هتل‌های کیش و هتل‌های قشم، بررسی هتل‌های مختلف (لوكس، متوسط و مقرون به‌صرفه) در آن‌ها و همچنین مقایسه جاذبه‌های گردشگری و تفریحات این دو بپردازیم. اما قبل از آن با این دو جزیره کمی آشنا شوید.

معرفی جزیره کیش و جزیره قشم

سفر به جزایر جنوبی همیشه برای مسافران و گردشگران خاطرات زیادی را به‌همراه دارد. حال اگر این سفر به دو جزیره زیبا و پر از جاذبه گردشگری کیش و قشم باشد، هیجان دیدن سواحل و تفریحات، این خاطرات را دو چندان می‌کنند. برای بازدید از اماکن تاریخی و سواحل زیبای این دو جزیره به‌همراه بهره مندی از آب و هوای ساحلی آن‌ها در ابتدا به چند روز اقامت نیاز دارید تا یک گردشگری تمام عیار را تجربه کنید. جزیره کیش بیشتر به تفریحات آبی و غیر آبی معروف است و جزیره قشم نیز به وجود بازارهای ارزان و ژئو پارکش محبوبیت زیادی دارد. اگر به کیش سفر می‌کنید می‌توانید خریدی لوکس را به‌همراه تفریحات لاکچری تجربه کنید و اگر به قشم سفر می‌کنید، می‌توانید از جاذبه‌هایی که در اثر فرسایش زمین به وجود آمده اند بازدید کنید.

اما در نهایت برای اقامت در این دو جزیره، رزرو هتل در اولویت کارها قرار می‌گیرد. در بین هتل‌های کیش و هتل‌های قشم همه نوع هتلی از هتل‌های لوکس، هتل‌های با قیمت متوسط و هتل‌های مقرون به‌صرفه برای انواع سلیقه ها وجود دارد.

هتل‌های جزیره کیش و قشم

در میان هتل‌های کیش هتل‌هایی مانند هتل داریوش، ترنج، مارینا پارک، میراژ، ایران، پارمیس، امیرکبیر، شایان و... از جمله اقامتگاه‌هایی با امکانات لاکچری هستند. آرامیس، سورینت مریم، سارا، بزرگ ارم، هلیا، آریان، پارمیدا، فلامنیگو و... با امکانات و قیمت متوسطی جهت رزرو در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین هتل‌های سان رایز، آنا، تعطیلات، پارسیان، گامبرون، گاردنیا، سیمرغ، گراند، شباویز، آرامش، جام جم، شایلی و... با قیمت مقرون به‌صرفه ارائه می‌شوند. ناگفته نماند هتل‌های پنج و چهار ستاره با قیمت بالاتر در این جزیره دارای موقعیت مکانی مناسب تر و خدماتی ویژه مانند استخر، جکوزی، آتلیه، آرایشگاه نسبت به هتل‌های با ستاره و قیمت کمتر هستند.

همچنین از بین هتل‌های قشم اقامتگاه‌هایی مانند هتل سورینت، آرتا، ساحلی خلیج فارس، آتامان، مجتمع اقامتی ساحل طلائی، ایرمان، آوینا و... در زمره هتل‌های با قیمت بیش تر و امکانات بهتری هستند. هتل‌هایی مانند سما، آرمان، آرام، سان سیتی، مارینا دو، کیمیا چهار، کیمیا دو، سینگو، فولتون، آلاله دو، مارینا یک، سما دو و... نیز امکانات و قیمت متوسطی دارند و هتل‌های هتل آپارتمان کیمیا یک، هتل آپارتمان پلاس، هتل آپارتمان آدینه، هتل آپارتمان قباد، هتل پارک، هتل امیر و... امکانات کمتری ارائه می‌کنند و در عوض هزینه كمتری دریافت می‌کنند.

رپورتاژ

شما می‌توانید یکی از هتل‌های نام برده را به‌صورت آنلاین از سیتا مشاهده کنید و آن‌ها را از لحاظ قیمت و خدمات مقایسه کنید. پس از این مقایسه شما متوجه قیمت‌های متفاوت بین هتل‌های کیش و قشم خواهید شد و می‌توانید با آگاهی بیشتر اقدام به رزرو کنید. اما به‌طور کلی در کیش و قشم هتل‌هایی با ستاره‌های مختلف و امکانات متفاوت وجود دارند که شما بسته به بودجه خود و مقایسه آن‌ها از سیتا (Cita.ir) می‌توانید رزروی سریع را تجربه کنید.

بررسی هتل‌های لوکس کیش و قشم

معمولا اقامتگاه‌هایی که امکانات و فضای لوکس تری دارند بیش تر در جزیره کیش وجود دارند و در جزیره قشم کمتر هتلی پیدا می‌کنید که پنج ستاره باشد. هتل‌هایی مانند داریوش، ترنج، مارینا پارک، میراژ، ایران، پارمیس، امیرکبیر، شایان، پالاس، آرامیس پلاس، ویدا، شایگان و کوروش جزو اقامتگاه‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش هستند. این هتل‌ها با داشتن خدماتی مانند ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، استخر، مراکز خرید و همچنین داشتن موقعیت مکانی مناسب و چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها خاطرات خوبی را برای شما رقم می زنند.

هتل‌های قشم (هتل‌های چهار و پنج ستاره) مانند هتل سورینت، آرتا، ساحلی خلیج فارس، آتامان، مجتمع اقامتی ساحل طلائی، ایرمان، آوینا، ارم و هانی به زعم خود خدمات ویژه‌ای مانند استخر، رستوران، سالن اجتماعات، کافی شاپ، پارکینگ و... را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند.

رپورتاژ

بررسی هتل‌های کیش و قشم با قیمت متوسط

علاوه بر هتل‌های لوکسی که نام بردیم، هتل‌های با قیمت متوسط هم در کیش و قشم یافت می‌شود. به‌عنوان مثال هتل‌هایی مانند آرامیس، سورینت مریم، سارا، بزرگ ارم، هلیا، آریان، پارمیدا، فلامنیگو، لیلیوم و سورینت صدف را می‌توان جزو هتل‌های کیش با قیمت متوسط در این جزیره نام برد.

همچنین از میان هتل‌های قشم هتل‌ها و هتل آپارتمان هایی مانند سما، آرمان، آرام، سان سیتی، مارینا دو، کیمیا چهار، کیمیا دو، سینگو، فولتون، آلاله دو، مارینا یک، سما دو، رویال، کیمیا سه، آرش، بهشت، آپادانا، آرکا، شمس، ژئو پارک، پرشین گلف، آسانا، قصر الوند، الوند یک، دیاموند و نخل زرین جزو هتل‌های با قیمت متوسط در قشم هستند. درمجموع می‌توان گفت هتل‌های با قیمت متوسط البته با امکانات متوسط در جزیره قشم نسبت به جزیره کیش بیشتر یافت می‌شود.

بررسی هتل‌های مقرون به‌صرفه کیش و قشم

مسافرانی که قصد سفر به جزایر زیبای قشم و کیش را دارند و به‌دنبال هتل‌های کیش (مقرون به‌صرفه) در این جزایر هستند، نگران نباشند. چراکه در جزیره‌ای مانند کیش با تمام تجهیزات، امکانات و خدماتی رفاهی و اماکن تفریحی که به مسافران ارائه می‌دهد در کنارش هتل‌هایی مقرون به‌صرفه ای هم مانند سان رایز، آنا، تعطیلات، پارسیان، گامبرون، گاردنیا، سیمرغ، گراند، شباویز، آرامش، جام جم، شایلی، ریان قائم، پانیذ و... در خدمت مسافرانی هستند که می‌خواهند هزینه کمتری بابت اقامت بپردازند. شما می‌توانید لیست کامل این هتل‌ها را از سیتا ببینید.

هتل‌های مقرون به‌صرفه قشم نیز مانند هتل آپارتمان کیمیا یک، هتل آپارتمان پلاس، هتل آپارتمان آدینه، هتل آپارتمان قباد، هتل پارک، هتل امیر، هتل آپارتمان آنا، هتل آزادی، هتل آسماری، هتل آسمان، هتل مروارید و... در خدمت میهمانان عزیز قشم هستند.

ناگفته نماند علاوه بر هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های مقرون به‌صرفه، اقامتگاه‌های بوم گردی را هم باید به آن‌ها اضافه کرد که البته این اقامتگاه ها در جزیره کیش کمتر به چشم می خورد.

مقایسه جاذبه‌های گردشگری و تفریحات کیش و قشم

اضافه بر هتل‌های کیش و هتل‌های قشم كه پيش تر در موردشان صحبت كرديم، اگر بخواهیم از جاذبه‌ها و تفریحات موجود در این دو جزیره سخن بگوئیم، باید ساعت‌ها در مورد آن‌ها بنویسیم. صد البته که تفریحات گران‌قیمت مانند گشت دریایی خصوصی کیش، شنا با دلفین یا غواصی با دلفین، غواصی VIP، تم پارک آبی اوشن کیش، جت اسکی، فلای بورد و... در کیش بیشتر به چشم می‌خورد و در واقع جزو تفریحات اقتصادی یا ارزان قیمت به حساب نمی‌آیند. البته که این تفریحات گران‌قیمت طرفداران خاص خود را هم دارد. مسافرانی هم که در جزیره کیش به‌دنبال تفریحات با قیمت‌های ارزان تری هستند می‌توانند از دیدن سواحل زیبا، دوچرخه سواری، پینت بال، شتر سواری، اسب‌سواری و... بهره‌مند شوند.

همچنین شما در جزیره قشم می‌توانید علاوه بر خرید از بازارهای متنوع، از جاذبه‌هایی مانند دره ستارگان، جزایر ناز، روستای شیب دراز، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و... دیدن کنید. همچنین از تفریحاتی مانند قایق‌سواری، روستاگردی، دیدن مراسم سنتی، موزه گردی نیز بهره ببرید.

درمجموع می‌توان گفت بودجه‌ای که برای سفر به جزیره قشم در نظر می‌گیرید از جزیره کیش کمتر و در تمام موارد از جمله انتخاب هتل هزینه کمتری به شما تحمیل خواهد شد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی هتل‌های کیش و هتل‌های قشم(لوکس، با قیمت متوسط و مقرون به‌صرفه) در دو جزیره زیبا و شگفت انگیز کیش و قشم بپردازیم و شما را با هتل‌های این جزایر و تفریحات و جاذبه‌های آن‌ها بیشتر آشنا کنیم. امید است توانسته باشیم به شما در انتخاب هتل مورد نظرتان در این جزایر کمک کرده باشیم. همچنین شما می‌توانید قیمت‌های دقیق این اقامتگاه‌ها را از سایت سیتا (Cita.ir) مشاهده کنید یا با پشتیبانی آن با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۲۶۰۸ و ۰۲۱۹۱۰۱۳۰۳۱ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه