روش‌های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
روش‌های سرمایه گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا

در این مطلب روش‌های سرمایه‌گذاری در مونته نگرو و سنت لوسیا را به تفصیل شرح خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

زندگی در کشورهای کوچک، زیبا و آرامی مانند مونته نگرو و سنت لوسیا، جزو اهداف بسیاری از مهاجرانی است که ترجیح می‌دهند از فضای پرطلاتم امروزی دور شوند و در یک لوکیشن جذاب و زیبا، به زندگی آرامی مشغول باشند. روش‌های مهاجرتی مختلفی به چنین کشورهای وجود دارد؛ اما اگر به‌صورت کلی می‌خواهید بدانید که بهترین ???‌??? ??????‌????? ?? ????? ???? ? ??? ????? ????، با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

روش‌های سرمایه‌گذاری در مونته نگرو

برخی می‌گویند که بهترین راه سرمایه‌گذاری - سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات است. خرید و داشتن نوعی املاک و مستغلات یک استراتژی هیجان‌انگیز برای بهبود زندگی است که می‌تواند رضایت بخش و سودآور باشد. برخلاف سرمایه‌گذاران سهام و اوراق قرضه، صاحبان املاک و مستغلات بالقوه می‌توانند از اهرم مالی برای خرید ملک استفاده کنند و بخشی از کل هزینه را پیشاپیش بپردازند و سپس مانده را با بهره در طول زمان پرداخت کنند.

چهار سرنخی که سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق املاک و مستغلات کسب درآمد کنند عبارت‌اند از مالک شدن املاک اجاره ای، تجارت، که به‌عنوان ورق زمین‌های خریداری شده نیز شناخته می‌شود، پیوستن به گروه‌های سرمایه‌گذاری، و تراست‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (REITs) که همگی در مونته نگرو فعال هستند.

در این مطلب ما برخی از ساده‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در مونته‌نگرو و نکاتی در مورد نحوه استفاده سرمایه‌گذاران از اموال خود را به شما ارائه می‌کنیم.

املاک اجاره ای می‌توانند درآمد منظمی را برای مالکان در مونته نگرو فراهم کنند و در عین حال رشد سرمایه ورودی را از طریق اهرم حفظ کنند. البته، درآمد اجاره تنها هدف خرید مالک نیست. در یک موقعیت ایدئال، یک ملک در طول مدت زمان با افزایش ارزش روبه‌رو می‌شود  و همان طور که مشغول پرداخت وام آن هستید، ارزش ملک شما نیز افزایش یافته است.

سنت لوسیا

اگر شما تخصص کاملی در خریدوفروش ملک ندارید و خرید ان را صرفاً برای سرمایه‌گذاری انجام داده اید، حتما باید از افراد متخصص این زمینه که در بحث خریدوفروش ملک در مونته نگرو تخصص دارند کمک بگیرید.

داد و ستد اموال غیرمنقول مدت زمان کوتاه‌تری دارد که در طی آن سرمایه و دارایی شما در خطر ریسک‌های مالی است اما اینکار بسته به شرایط بازار، بازدهی قابل‌توجهی خواهد داشت.

سرمایه‌گذاری و تجارت املاک و مستغلات در مونته نگرو به دانش و تحقیقات عمیق‌تر بازار همراه با شانس نیاز دارد، زیرا بازارهای متزلزل و معامله‌گران کوتاه‌مدت که اغلب با دید بلندمدت در بازار املاک سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، اما با خرید املاک با قیمت مناسب و تعمیر مختصر آن‌ها، سعی می‌کنند ارزش افزوده ای به آن اضافه کنند و سپس ملک را در بازار بفروشند.

 

روش‌های سرمایه‌گذاری در سنت لوسیا

 سنت لوسیا کشوری است که پس از گرفتن پاسپورت آن بدون ویزا می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور جهان سفر کنید. همچنین می‌توانید بدون هیچ محدودیتی حساب بانکی بین‌المللی داشته باشید و بابت درآمدتان در خارج از کشور مالیت ندهید. این گزینه‌ها سبب شده تا بسیاری از هموطنانمان به‌دنبال دریافت اقامت این کشور جذاب باشند. در این مقاله همه چیز را در مورد اینکه چرا شهروندی سنت لوسیا از طریق برنامه سرمایه‌گذاری به یک گزینه محبوب تبدیل شده است، خواهید آموخت.

 سنت لوسیا کشوری است که شهروندی و پاسپورتش را از طریق سرمایه‌گذاری به افرادی ارائه می‌دهد که به یکی از چهار روش به کشورشان کمک می‌کنند: با اهدای ۱۰۰,۰۰۰ دلار به صندوق اقتصاد ملی دولت. با خرید املاک و مستغلات از ۳۰۰,۰۰۰ دلا به بالا و با خرید حداقل ۲۵۰,۰۰۰ دلار اوراق قرضه دولتی؛ یا حداقل یک میلیون  دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های محلی.

سرمایه گذاری و پاسپورت سنت لوسیا

تحلیلگران محلی تخمین می‌زنند که ارزش ملک از اوایل دهه ۲۰۲۱۰ تا ۲۰۲۲ سالانه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است. سواحل شمالی، با بیشترین پیشرفت‌های مسکونی، بیشترین افزایش قیمت مسکن را داشته است. این اتفاق به‌دلیل رشد حضورت گردشگران در این کشور است.

اکنون قیمت‌ها در سنت لوسیا از ۱۲۰۷ تا ۲,۶۴۹ دلار آمریکا در هر متر مربع (متر مربع) برای خانه‌هایی از ۱۵۰ متر مربع تا ۷۰۰ متر مربع متغیر است.

قیمت‌های معمولی در مارس ۲۰۱۹:

  • ۱۵۰ متر مربع خانه: ۱۸۱,۰۵۰ دلار آمریکا
  • ۲۵۰ متر مربع خانه: ۳۹۰,۷۵۰ دلار آمریکا
  • ۳۵۰ متر مربع خانه: ۹۲۷,۱۵۰ دلار آمریکا
  • ۷۰۰ متر مربع خانه: ۱٫۳۲ میلیون دلار آمریکا
  • ۱۳۰ متر مربع واحد کاندو: ۳۸۹,۲۲۰ دلار آمریکا
  • میانگین قیمت کاندومینیوم ۲,۹۹۴ دلار آمریکا در هر متر مربع بود.

در دهه گذشته توسعه‌های مسکونی متعددی صورت گرفته است. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه مشوق‌های مالیاتی جذاب است که دولت برای خرید مسکن در سنت لوسیا در نظر گرفته است.

شمال شلوغ سنت لوسیا مملو از خانه‌ها و آپارتمان‌های مجلل جدید است، در حالی که جنوب ساکت‌تر نسبتا توسعه نیافته است. به گفته والتر زفیرین از 7th، اگرچه قرار است با توسعه یک پروژه ۷۰۰ هکتاری با کاربری مختلط، ویکس فورت تغییر کند. شما در منطقه جنوبی آن می‌توانید یک خانه بزرگ را با ۱۶۰,۰۰۰ دلار آمریکا خریداری کنید، در حالی که ویلاها در استراحتگاه‌های شمالی، حدوداً  ۹ میلیون دلار به بالا قیمت دارند.

نتیجه

برای اینکه سرمایه‌گذاری شما به ثمر بنشیند و بتوانید از طریق آن پاسپورت کشورهای مثل مونته نگرو و سنت لوسیا را دریافت کنید. بهتر است از طریق خرید ملک در این کشورهای زیبا اقدام کنید. در کل به‌جز وضعیت ملک، شرایط خاصی برای سرمایه‌گذاری روی کسب و کار در سنت لوسیا و مونته نگرو، مانند کشورهای قوی از لحاظ اقتصادی جهان وجود ندارد و خرید املاک بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه