تمام آنچه باید پیش از اجاره ماشین در دبی بدانید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
تمام آنچه باید پیش از اجاره ماشین در دبی بدانید

 در این مطلب تمام اطلاعات موردنیازی را که باید پیش از اجاره ماشین در دبی بدانید، به شما خواهیم گفت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر دبی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در سراسر جهان است. دبی برای اینکه مسافران سفری آسوده و خاطره‌انگیزی است. حاکمان این شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین امکانات و خدمات را در اختیارشان قرار دهند. توجه کنید خدمات فراوانی در دبی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که دیگر نیازی نباشد آن‌ها نگران کمبودی در سفر باشند؛ زیرا همیشه یک راه‌حل وجود دارد. 

کمتر کسی است که علاقه‌مند به ماشین‌های لوکس و لاکچری نباشد شما با سفر به این شهر می‌توانند به‌راحتی ماشین‌ مورد نظر خود را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف اجاره کنید و لذت ببرید. خدمات اجاره خودرو در دبی شامل انواع ماشین خارجی و لوکس به‌صورت با راننده و بدون راننده به شما عزیزان است.  برای استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی می‌توانید از ایران اقدامات لازم برای رزرو ماشین مورد نظر خود را انجام دهید. باید بدانید که خدمات اجاره ماشین در دبی سرویسی مقرون به‌صرفه و محبوب است که با شرایط آسانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

اجاره خودرو در دبی

مراحل اجاره ماشین در دبی

سفر به دبی یک تجربه هیجان‌انگیز است. اگر برای مدتی که در دبی هستید، می‌خواهید اتومبیلی در اختیار داشته باشید، قطعا سفر شما خارق‌العاده‌ و هیجان‌انگیز‌تر خواهد شد. با اجاره‌ یک ماشین لوکس در دبی می‌توانید تمام شهر و مناطق دیدنی اطراف آن را ببینید و خوش بگذرانید.

استفاده از حمل و نقل عمومی (تاکسی، مونوریل، مترو و...) بسیار وقت‌گیر است و قیمت بالایی به‌همراه خواهد داشت. اجاره ماشین به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز به هر قسمتی از شهر بروید.

دبی با در اختیار داشتن بزرگراه‌های با کیفیت و استاندارد بهترین مکان برای یک رانندگی خاطره‌انگیز با انواع خودروی لاکچری و مدرن است.

ماشین‌های مدرن و مجللی در دبی وجود دارد که هر فردی را وسوسه می‌کند تا رانندگی با آن‌ها را تجربه کند. لامبورگینی، بوگاتی یا فراری، فورد موستانگ، نیسان پاترول، انواع ماشین‌های بی ام وی و... از خودروهای لوکسی هستند که در خیابان‌های دبی می‌توانید ببینید.

 برای اجاره ماشین در دبی به چه مدارکی نیاز است؟

مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی بسته به نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین بدون راننده) متفاوت است.

در اجاره خودرو با راننده در دبی نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی نیست، فقط کافی است تاریخ ورود، محل تحویل و عودت خودرو، مدت زمان کرایه، اطلاعات سرنشینان و مکان‌هایی که قرار است بروید را مشخص کنید. در این سرویس تمام مسئولیت‌ها برعهده‌ راننده و شرکت خواهد بود و حداقل مدت زمان کرایه ۱۰ ساعت است.

در اجاره خودرو بدون راننده باید راننده حداقل 20 سال سن و دارای گواهینامه بین‌المللی باشد. مدارک زیر را به شرکت ارائه دهید:

۱. ارائه مدارک شناسایی به شرکت همچون ویزا و پاسپورت
۲. واریز پیش پرداخت
۳. واریز دیپوزیت (به مبلغی که بابت ضمانت به شرکت پرداخت می‌شود و پس از عودت خودرو به شرکت به حساب راننده بازخواهد گشت.)

در زمان عقد قرارداد اجاره ماشین، مکان و زمان دقیق تحویل و برگرداندن ماشین را مشخص کنید.

هزینه اجاره ماشین در دبی چقدر است؟

پرداخت هزینه‌های اجاره ماشین به عوامل متفاوتی مربوط می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. انتخاب نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده)

۲.  مدل ماشین

۳. مدت زمان اجاره

۴. کیلومتر طی شده

 

کرایه خودرو در دبی

تحویل ماشین در دبی

علاقه‌‌مندان به کرایه ماشین در دبی این فرصت را دارند تا ماشین مورد نظر خود را در تمامی نقاط شهر از جمله فرودگاه‌، هتل و... تحویل بگیرند. حتی شما در ایران نیز می‌توانید برای رسیدن به فرودگاه، از خدمات اجاره ماشین فرودگاه امام، استفاده کنید و بدون نگرانی به پرواز برسید.

باید در زمان رزرو محل، روز و ساعت تحویل ماشین را مشخص کنید. در زمان تحویل ماشین لازم است قرارداد اجاره ماشین در دبی را امضا کنید که توسط نمایندگان شرکت ارائه می‌شود. این قرارداد در دو نسخه تهیه می‌شود که در آن اطلاعات راننده، مدل ماشین، زمان کرایه، ساعت و مکان تحویل و عودت خودرو و... به‌صورت کامل یادداشت شده است. راننده موظف است نسخه‌ قرارداد را تا انتهای مدت زمان کرایه نزد خود نگهداری کند.

آشنایی با قوانین رانندگی در دبی

قبل از اجاره خودرو برای رانندگی در این شهر باید از نکات و قوانین رانندگی به‌صورت کامل اطلاع داشته باشید در اینجا به مهم‌ترین قوانین راهنمایی و رانندگی دبی می‌پردازیم:

  • عدم تغییر مسیر ناگهانی
  • رعایت نکردن سرعت مجاز
  • عدم توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی
  • عدم پارک ماشین در محل پارک معلولان
  • عبور نکردن از خط اتوبوس و تاکسی
  • عدم توجه به محل عبور عابرین

جمع بندی

«رنت کنیم» یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ رنت ماشین است که ۱۰ سال سابقه‌ فعالیت در این صنعت دارد با اجاره‌ ماشین از این شرکت نماینده‌ای فارسی زبان در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت شما خواهد بود. از رنت کنیم می‌توانید به دو صورت اجاره خودرو با راننده و بدون راننده خدمات دریافت کنید. از طریق وب‌سایت سعادت رنت این مجموعه می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته اقدامات کرایه ماشین را انجام دهید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه