به قشم رفتیم کجا اقامت کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
به قشم رفتیم کجا اقامت کنیم؟

اقامت در قشم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران برای سفر به این جزیره دیدنی محسوب می‌شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران، رزرو اقامتگاهی مناسب در جزیره قشم است. اقامتگاه باید امن و تمیز باشد. از طرفی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید نیز نزدیک باشد. در کنار تمامی این ویژگی‌ها، هتل و اقامتگاه باید اجاره‌ای مقرون به‌صرفه داشته باشد. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به این سوال که به قشم رفتیم کجا اقامت کنیم، پاسخ خواهیم داد.

هتل در قشم

هتل اولین مرکز اقامتی است که هر گردشگری به آن فکر می‌کند. خوشبختانه قشم هتل‌های فراوانی دارد که هرکدام از لحاظ کیفیت، خدمات و امکانات با هم تفاوت دارند. بهترین هتل قشم را می‎توان با بررسی تجربیات مهمانان قبلی انتخاب کرد. همچنین موقعیت قرارگیری هتل، امکانات، خدمات و تنوع اتاق‌ها موضوعات مهمی هستند که پیش از رزرو هتل باید به آن‌ها توجه کنید. به عنوان مثال از بهترین هتل‌های رو به دریا در قشم می‌توان به هتل ساحل طلایی قشم، هتل خلیج فارس و هتل ریحان اشاره کرد. در میان دیگر هتل‌های خوب در جزیره قشم می‌توان به هتل بوتیک آتامان اشاره کرد. این هتل معماری خاصی دارد و اقامت در آن یک تجربه بی‌نظیر خواهد شد.

  • هتل‌های درگهان قشم

درگهان بخش خاصی از جزیره قشم است که مراکز خرید و بازارهای متنوعی را در خود جای داده است. همین موضوع سبب شده است تا درگهان مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. در این منطقه هتل‌‌های متعددی وجود دارد. از بهترین هتل‌های درگهان می‌توان به هتل سینگو، پرشین گلف، هتل آلاله ۲، هتل نخل هنگام و هتل بزرگ شهریار اشاره کرد.

  • هتل چهار ستاره قشم

از جمله هتل‌های چهار ستاره در جزیره قشم می‌توان به هتل آتامان قشم، هتل ارم، هتل آرتا، هتل ساحل طلایی، هتل هانی و هتل آوینا اشاره کرد.

هتل آپارتمان در قشم

اگر به دنبال سفری ارزان به جزیره قشم هستید، پیشنهاد می‌کنیم به رزرو هتل آپارتمان یا هتل‌های ۳ ستاره در قشم اقدام کنید. هتل‌های سه ستاره امکانات و خدماتی مانند هتل‌های لوکس چهار یا پنج ستاره ندارند اما برای اقامت چند روزه در این جزیره بسیار مناسب هستند. از جمله هتل‌ آپارتمان‌های ارزان‌قیمت در قشم می‌توان به هتل آپارتمان آدینه قشم، هتل آپارتمان آرش قشم و هتل آپارتمان پلاس قشم اشاره کرد. هتل آسانا، هتل ویهان، هتل آرکا، هتل رویال، هتل دیاموند، هتل شمس، بهشت، مارینا ۱ و ۲، هتل کیمیا و دیگر موارد از هتل‌های سه ستاره قشم هستند.

قشم هتل‌های دو یا یک ستاره نیز دارد که از تمامی هتل‌ها ارزان‌تر هستند اما خدمات و امکانات آن‌ها بسیار محدود هستند.

ویلا و سوئیت در قشم

ویلا و سوئیت در قشم

یکی از بهترین انتخاب‌ها همراه با تور برای اقامت در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای ساحلی و جزیره‌هایی همچون قشم، اقامت در ویلا و سوئیت است. قشم ویلاها، سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی دارد که می‌توانید از یک تا چند شب در آن‌ها اقامت کنید. در ویلا آزادی عمل دارید می‌توانید آشپزی کنید و با سایر اعضای خانواده در یک مکان باشید. قیمت ویلا نیز به امکانات و خدمات ویلا، موقعیت مکانی، مساحت ویلا، ظرفیت ویلا، تمیزی و امنیت آن بستگی دارد. ویلاهای ساحلی اغلب گران‌تر از دیگر انواع ویلاها هستند.

اقامتگاه‌هایی تحت عنوان اقامتگاه بومگردی یا سنتی در جزیره قشم وجود دارد که اقامت در آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. این مکان‌ها در بافت‌های سنتی جزیره واقع شده‌اند و حال و هوای دیگری دارند. به عنوان مثال اقامتگاه بومگردی تاخره، ناخدا امینی، مالوک، خانه هارمونی، فین دلفین، نگین سهیلی و نچیدار چاهکوه از جمله اقامتگاه‌های بومگردی جزیره قشم هستند.

نکات مهم در رزرو اقامتگاه در قشم

نکات مهم در رزرو اقامتگاه در قشم

زمانی که قصد دارید در قشم هتل یا اقامتگاه رزرو کنید، بهتر است از پیش هدف سفر و معیارهای مورد نظر خود درباره هتل یا مرکز اقامتی را بررسی کنید. اگر به قصد تفریح و گشت و گذار به این جزیره سفر می‌کنید، بهتر است هتل و اقامتگاه شما نزدیک مراکز تفریحی یا ساحل باشد. اگر هم به دنبال خرید و تماشای مراکز تجاری هستید، بهتر است اقامتگاه خود را در نزدیکی پاساژها و مراکز خرید رزرو کنید.

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در جزیره قشم ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال در سوئیت و ویلا می‌توانید کنار اعضای خانواده خود باشید. همچنین تجهیزات آشپزی نیز برای شما فراهم شده است. می‌توانید غذای مورد نظر خود را بپزید و با این کار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت اقامتگاه قشم

اقامتگاه‌های قشم از لحاظ خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند، موقعیت مکانی و دیگر ویژگی‌ها با هم تفاوت دارند. در واقع شما باید با توجه به سطح انتظار خود از مکانی که در آن قصد اقامت دارید، هتل یا ویلا در قشم رزرو کنید. در میان تمامی اقامتگاه‌های قشم، اجاره هتل به ازای یک شب بیشتر از ویلا و سوئیت است. البته امکانات سوئیت و ویلا نیز مهم است. اجاره اقامتگاه‌های بومگردی نیز به‌صرفه است اما خدمات و امکانات آن‌ها محدود است.

مدارک لازم برای اجاره اقامتگاه در قشم

اگر اهل سفر باشید، می‌دانید که برای رزرو اقامتگاه قوانین و مقررات خاصی وجود دارد. به عنوان مثال شما باید مدارکی را برای رزرو اقامتگاه ارائه دهید. اصلی‌ترین مدارک برای اجاره سوئیت، ویلا و هتل در قشم مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی است. درباره اتباع خارجی مدارکی همچون پاسپورت و ویزا نیز قابل قبول است. برای زوجین نیز ارائه مدرکی که زوجیت و محرمیت آن‌ها را اثبات کند، ضرورت دارد.

اجاره اقامتگاه ارزان قشم

راه‌های زیادی برای اجاره اقامتگاه در قشم وجود دارد. شما می‌توانید به قشم بروید و سپس تمامی اقامتگاه‌ها را بررسی و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید. با این روش ممکن است اقامتگاه مناسب را از دست بدهید و ظرفیت دیگر اقامتگاه‌ها نیز تکمیل شود. به همین دلیل بهترین روش اجاره اقامتگاه یا هتل در قشم، مراجعه به سایت سفرمارکت و رزرو به صورت آنلاین است. در بازار آنلاین سفرمارکت علاوه بر خرید بلیط هواپیما می‌توانید به رزرو اقامتگاه یا هتل هم اقدام کنید. برای این کار کافی است به صفحه هتل یا ویلا و اقامتگاه مراجعه کنید و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. در صفحه بعدی لیستی از ده‌ها هتل، اقامتگاه و ویلا به شما نمایش داده می‌شود. به کمک فیلترهایی که سفرمارکت در این صفحه برای شما در نظر گرفته است، می‌توانید اقامتگاهی ارزان و مناسب رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه