بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر

بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر کاروانی است که در زمینه برگزاری تور زیارتی کربلا تجربه کافی داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر کاروانی است که در زمینه برگزاری تور زیارتی کربلا تجربه کافی داشته باشد. نوراسیر به‌عنوان یک کارگزار رسمی تور کربلا می‌تواند خاطره‌ای ماندگار از سفر به کربلا برای شما رقم بزند. اگر عبارت بهترین قیمت تور کربلا را جست‌و‌جو کنید به‌سادگی می‌توانید با خدمات آژانس نوراسیر آشنا شوید. تور هوایی کربلا عید فطر بهترین انتخاب برای گذران تعطیلات پایانی ماه رمضان است. اگر به‌دنبال بهترین کاروان زیارتی کربلا، نکات مهم سفر به کربلا و بهترین تور کربلا عید فطر هستید تا پایان این مطلب را بخوانید.

نکات مهم سفر به کربلا

  • گرچه کشور عراق از کشورهای دوست و همسایه ایران است، اما سفر شخصی به کربلا توصیه نمی‌شود. بهتر است با همراهی یک کاروان زیارتی کربلا آرامش و امنیت خود را تضمین کنید.
  • در نظر داشته باشید دریافت گذرنامه برای سفر به کربلا ضروری است. پیش از آنکه در پی بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر باشید از اعتبار گذرنامه خود اطمینان حاصل کنید.
  • برای سفر به عتبات ابتدا باید از میان دو گزینه تور کربلا زمینی و تور کربلا هوایی انتخاب کنید.
  • پس از آن با توجه به نوع خدمات و قیمت تور کربلا می‌توانید بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر را انتخاب کنید.
  • در طول سفر حتما از مدارک شناسایی خود به دقت نگهداری کنید.
  • بهتر است یک کپی از مدارک هویتی خود (شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه) را نیز به‌همراه داشته باشید.
  • برای مراجعه به صرافی های کشور عراق حتما با مسئولان تور کربلا مشورت کنید.
  • در نظر داشته باشید آب کشور عراق برای شست‌و‌شو و استحمام کارایی دارد. برای پیشگیری از ابتلا به بیماری در تمام طول سفر تنها آب آشامیدنی سالم مصرف کنید.

نکته مهم: برای دریافت لیست قیمت تور کربلا می‌توانید به شماره واتساپ ۰۹۱۹۹۹۹۰۰۹۷پیام ارسال کنید.

نوراسیر؛ بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر

نوراسیر را می‌توان بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر و هر زمان دیگری معرفی کرد زیرا:

  • نوراسیر به‌عنوان بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر و هر زمان دیگر دارای مجوز رسمی آژانس مسافرتی است.
  • بهترین قیمت تور کربلا عید فطر را می‌توانید در سایت نوراسیر پیدا کنید.
  • نوراسیر بهترین کاروان زیارتی کربلا برای تور کربلا عید فطر است زیرا از تجربه کافی برای برگزاری کربلا هوایی برخوردار است. زیارت دوره، زیارت دو طفلان مسلم، زیارت سامرا و کاظمین و زیارت مسجد کوفه و مسجد سهله از مهم‌ترین برنامه‌های تور کربلا نوراسیر است.
  • در تور کربلا نوراسیر تمام مدت سفر مدیر کاروان و مداح اهل بیت راهنمای مسافران خواهند بود.
  • در تور کربلا نوراسیر مهمانان در هتل‌های نزدیک حرم با امکانات و خدمات مطلوب پذیرایی می‌شوند.

 
بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر

اماکن زیارتی کربلا در تور زیارتی کربلا ۱۴۰۲

حرم امام حسین (ع)

افراد زیادی هر ساله به عشق زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) می‌کوشند تور کربلا را انتخاب می‌کنند. ضریح ۶ گوشه امام حسین مهم‌ترین میعادگاه عاشقان حسینی در عراق است. البته حضرت علی اکبر (ع) و حضرت علی اصغر (ع) نیز در مجاورت پدرشان مدفون شده‌اند. 

حرم حضرت ابوالفضل (ع)

حرم حضرت عباس دومین مکان زیارتی مهم در کربلا است. حرم حضرت ابوالفضل (ع) در شمال شرقی مرقد امام حسین (ع) قرار دارد. حدفاصل این حرمین شریفین مسیری است که با عنوان بین الحرمین شهرت دارد. یکی از لحظات لذت‌بخش سفر به کربلا قدم زدن در این مسیر بهشتی است.

تل زینبیه

در سفر به کربلا اماکنی وجود دارد که بر اساس شواهد تاریخی برای معرفی به زائران بازسازی شده است. یکی از این اماکن با عنوان «تل زینبیه» شناخته می‌شود و در نزدیکی حرم امام حسین (ع) قرار دارد. گفته می‌شود اینجا تپه مرتفعی بوده که حضرت زینب (س) از آنجا نظاره‌گر جنگ در روز عاشورا بودند.

قتلگاه

قتلگاه از دیگر اماکن مهم کربلا است که در نزدیکی آرامگاه حبیب بن مظاهر واقع شده است. منظور از قتلگاه مکانی است که شمر ملعون در آنجا حضرت امام حسین (ع) را به شهادت رساند.

آرامگاه حبیب بن مظاهر

این روزها شیعیان در سفر به کربلا  از آرامگاه حبیب بن مظاهر نیز دیدار می‌کنند. حبیب بن مظاهر یار وفادار اهل بیت بود که قبر مطهرش در رواق جنوبی حرم امام حسین (ع) قرار دارد.

آرامگاه حر (اطراف کربلا)

آرامگاه حر بن یزید ریاحی در یکی از روستاهای اطراف کربلا قرار دارد. روستای حر در غرب کربلا و در فاصله تقریبی ۹ کیلومتری آن قرار دارد.

مزار طفلان مسلم (اطراف کربلا)

مرقد طفلان مسلم نیز یکی از اماکن زیارتی تور کربلا محسوب می‌شود. این آرامگاه در کیلومتر ۳۰ جاده اصلی کربلا به بغداد قرار دارد.

حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع)

اماکن زیارتی نجف در تور زیارتی کربلا ۱۴۰۲

حرم مطهر حضرت علی (ع)

به برکت حرم حضرت علی(ع) نجف نیز یکی از مقاصد مهم تور کربلا است. این مرقد باشکوه در مرکز شهر نجف قرار دارد. در نظر داشته باشید یکی از نکات تعیین کنند قیمت تور کربلا مدت زمان اقامت در کربلا و نجف است.

قبرستان وادی السلام

قبرستان وادی السلام یک قبرستان مقدس در باور شیعیان است که قبور مطهر فراوانی در آن وجود دارد. مقبره حضرت هود، مقبره حضرت صالح، مقام امام زمان (عج) و مقام امام صادق (ع) از جمله اماکن خاص این قبرستان هستند.

آرامگاه کمیل بن زیاد نخعی

مقبره کمیل یار وفادار امام علی (ع) نیز از اماکن زیارتی تور کربلا محسوب می‌شود. این آرامگاه در بزرگراه نجف-کوفه واقع شده است.

مساجد نجف

مساجد نجف نیز به خاطر حضور امامان شیعه یا بزرگان شیعه از ارزش بالایی برخوردارند. مسجد حنانه، مسجد سهله، مسجد شیخ طوسی، مسجد صاحب جواهر، مسجد خضراء و مسجد هندی مهم‌ترین مساجد نجف هستند.

نوراسیر بهترین کاروان کربلا برای تور کربلا عید فطر

اماکن زیارتی سامرا و کاظمین در تور زیارتی کربلا ۱۴۰۲

حرمین عسکریین

شهر سامرا به خاطر وجود مرقد مطهر امام دهم و امام یازدهم در فهرست شهرهای زیارتی تور کربلا قرار دارد.

سرداب مقدس (سرداب غیبت)

در شمال غربی حرم عسکریین سردابی وجود دارد که به خاطر انتساب به امامان معصوم با عنوان سرداب مقدس شناخته می‌شود. گفته می‌شود امام هادی (ع)، امام حسن عسکری (ع) و امام زمان (عج) زمانی در این مکان زندگی می‌کردند.

مقابر حرم عسکریین

برخی نزدیکان امامان شیعه نیز در حرم عسکریین مدفون شده‌اند. مقبره حکیمه خاتون (عمه امام حسن عسکری)، نرجس خاتون (همسر امام حسن عسکری) و مادر امام هادی (ع) از جمله قبور محترم در این بارگاه است.

آرامگاه ابراهیم بن مالک

یکی از اماکن زیارتی سامرا آرامگاه ابراهیم فرزند مالک اشتر نخعی است. او از جمله کسانی بود که بعد از واقعه عاشورا به خونخواهی امام حسین (ع) برخاست. این آرامگاه در ۵۰ کیلومتری شهر سامرا قرار دارد.

حرم کاظمین

شهر کاظمین نیز به خاطر وجود آرامگاه امام هفتم و امام نهم شیعیان از جمله مقاصد تور کربلا محسوب می‌شود. به‌جز مرقد امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) قبور برخی بزرگان شیعه نیز در شهر کاظمین است. زیارت سامرا و کاظمین در خدمات بهترین کاروان زیارتی کربلا برای تور کربلا عید فطر وجود دارد اما این امکان وجود دارد که به خاطر مسائل امنیتی این بخش از سفر حذف شود.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه