راهنمای گردشگری افتخاری برج آزادی شوید

نادر نینوایی
نادر نینوایی چهار شنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳
راهنمای گردشگری افتخاری برج آزادی شوید

در ایام نوروز مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی از میان علاقه‌مندان واجد شرایط همکاری، «راهنمای گردشگری افتخاری» جذب می‌کند.

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی در ایام نوروز ۱۴۰۲ از میان علاقه‌مندان واجد شرایط همکاری، «راهنمای گردشگری افتخاری» جذب می‌کند.

اوایل اسفند مرتضی ادیب‌زاده مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به آمار بازدید علاقه‌مندان از موزه‌ها و پیش‌بینی افزایش بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد:

در نظر داریم برای نوروز ۱۴۰۲ نسبت به تأمین و آموزش راهنمایان افتخاری ویژه این ایام اقدام شود و ساعت کاری موزه‌ها و مجموعه‌های پر مخاطب افزایش خواهد داشت.

همان زمان بسیاری از موزه‌های وزارت میراث فرهنگی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مرتبط با میراث فرهنگی، تاریخ و موزه‌داری و گردشگری برای همکاری داوطلبانه در ایام نوروز ۱۴۰۲ در قالب همیاران موزه و راهنمای موزه دعوت به همکاری کرد.

اکنون مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعلام کرده است:

با توجه به فعالیت این مجموعه در ایام نوروز ۱۴۰۲؛ آن دسته از افرادی که تمایل دارند می‌توانند در این ایام به‌صورت افتخاری به‌عنوان راهنمای گردشگری با برج آزادی همکاری داشته باشند.

برج آزادی شماره تماس  ۰۲۱۶۶۰۶۴۱۲۲ را برای ثبت نام علاقه‌مندان واجد شرایط همکاری اعلام کرده است، این افراد می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ آمادگی خود را اعلام کنند.

در پایان تعطیلات نوروز گواهی‌نامه معتبر از طرف مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اعطا خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه