بهترین رستوران های لواسان، مشهورترین ییلاق نزدیک پایتخت

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین رستوران های لواسان، مشهورترین ییلاق نزدیک پایتخت

لواسان یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران در دامنه رشته کوه البرز است که جاذبه‌های طبیعی بسیار و رستوران‌های متعددی دارد.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات استان تهران در بخش لواسانات است؛ دره‌ای ییلاقی و خوش آب و هوا در دامنه‌های جنوبی کوه‌های البرز که به‌دلیل وجود چشم‌اندازهای بکر و زیبا از مناطق محبوب گردشگری در میان تهرانی‌ها و دیگر گردشگران به شمار می‌رود. لواسان در فاصله ۴۰ کیلومتری (۴۰ دقیقه‌ای) شمال شرق تهران قرار دارد؛ به همین دلیل، آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل، بسیاری از ساکنان تهران برای تفریح و شکم گردی در بهترین رستوران‌ های لواسان به‌سمت این شهر می‌روند.

جاهای دیدنی لواسان از آثار تاریخی گرفته تا جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، بسیار متعدد هستند؛ البته این منطقه گردشگری، مقصد مناسبی برای رستوران‌گردی نیز محسوب می‌شود. رستوران‌های بسیاری مانند رستوران‌های سنتی، باغ رستوران‌ها، کافه رستوران‌ها، دیزی‌سرا و فست‌فودها در مناطق مختلف لواسان (از مرکز لواسان گرفته تا روستاهای هنزک و روستای افجه) وجود دارند که غذاهای لذیذ و باکیفیتی را در محیطی با معماری و طراحی داخلی جذاب سرو می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین رستوران‌های لواسان را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران های لواسان:

رستوران و سفره‌خانه سنتی هدیش لواسان

  • آدرس: بلوار امام خمینی، نبش خیابان باستی، مجتمع تجاری هدیش، طبقه سوم (روف گاردن)، بام هدیش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۵۰۹۳۹ ۰۲۱ / ۲۶۶۶۲۴۶ ۰۹۱۳
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: hadish_resturant_lavasan@
  • رده قیمت: گران

رستوران و سفره‌خانه سنتی هدیش لواسان

منبع عکس: سایت فیدیلو. عکاس: نامشحص

هدیش از رستوران و سفره‌خانه‌های معروف لواسان است؛ رستورانی با فضای سرپوشیده و فضای باز با آلاچیق‌های زیبا و همچنین غذاهای با کیفیت و لذیذ که در آخرین طبقه مجتمع تجاری هدیش در نزدیکی باستی هیلز لواسان قرار دارد. غذاهای این رستوران گران هستند؛ با این وجود، مهمانان مجموعه بر این باورند که غذا خوردن در هدیش به‌دلیل کیفیت و حجم غذای بالا و همچنین طراحی بی‌نظیر، ارزش پول پرداخت شده را دارد. در رستوران هدیش، انواع غذاهای ایرانی مانند کباب سلطانی، ماهیچه، شیشلیک، کباب برگ، کباب بختیاری، کباب لقمه زعفرانی، جوجه‌کباب، جوجه لاری، جوجه‌کباب جنگلی، جوجه‌کباب ترش، دیزی، دم‌پخت، بال و کتف کبابی و ماهی قزل‌آلا، نوشیدنی، میان‌وعده و قلیان برای مهمانان سرو می‌شوند. 

فضای رستوران هدیش بزرگ و راحت است؛ البته بسیاری از افراد با ورود به فضای داخلی رستوران مردد می‌شوند که وارد یک رستوران سنتی شده‌اند یا یک رستوران مدرن. در بدو ورود به رستوران از مهمانان با لیوان نوشیدنی خنک و مناسب فصل پذیرایی می‌شود. آلاچیق‌های کولردار، سرویس‌دهی مناسب و رفتار حرفه‌ای کارکنان از نقاط قوت رستوران هدیش هستند.

رستوران ایتالیایی مدیس

  • آدرس: بلوار امام خمينى، بین رحیمی و پیام، نبش كوچه مرواريد، پلاک ۶۹۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۵۰۰۷۱ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: medisitilian@
  • رده قیمت: متوسط 

رستوران ایتالیایی مدیس

منبع عکس: سایت بلد. عکاس: نامشحص

رستوران ایتالیایی مدیس از رستوران‌های فست فود محبوب لواسان است

رستوران ایتالیایی مدیس از بهترین فست فودهای لواسان است؛ رستورانی با فضایی دلنشین، طراحی مدرن، منوی متنوع، کارکنان مجرب با رفتار دوستانه و محترمانه که دارای فضای سرپوشیده و تراسی روباز است. مدیس، رستوران مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و همچنین برگزاری جشن‌های تولد یا سالگرد ازدواج به شمار می‌رود و قیمت غذاهای آن به نسبت کیفیت ارائه شده بسیار معقول هستند.

انواع استیک، میگو سوخاری، ماهی سوخاری، جوجه سوخاری، انواع پیتزا (مارگاریتا، بوقلمون، میکس پپرونی و گوشت، مکزیکانا، پروشوتو، میگو، استیک، بیکن)، انواع پاستا (اسپاگتی ناپولیتانا، کاربونارا، مارینارا و بولینزی، پنه آلفردو با مرغ یا استیک)، انواع برگر (بیف برگر، ژامبون برگر، چیز برگر، چیکن برگر، ماشروم برگر)، انواع پیش‌غذا (بادمجان پارمیسان، بال باربیکیو اسپایسی، حمص، سالاد سزار، فصل و مکزیکی، سوپ، نان سیر، قارچ و سیر، انواع سیب‌زمینی سرخ کرده)، انواع نوشیدنی (آب‌میوه‌های تازه، لیموناد، موهیتو)، انواع قهوه، چای و دمنوش، انواع میلک‌شیک و انواع دسر (باقلوا، تیرامیسو، چیزکیک، کیک شکلاتی) از جمله گزینه‌های منوی رستوران ایتالیایی مدیس هستند. در این رستوران قلیان نیز سرو می‌شود.

کافه رستوران گیاهی مهر میترا

  • آدرس: بلوار باستی، نبش بانک شهر، پلاک سه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۵۱۲۱۲ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • وب‌سایت: mehremitra.com
  • صفحه اینستاگرام: mehrmitra.veg@
  • رده قیمت: گران

کافه رستوران گیاهی مهر میترا

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران گیاهی مهر میترا. عکاس: نامشحص

مهرمیترا، رستورانی مناسب برای گیاه‌خواران و افرادی است که به رژیم غذای گیاهی علاقه دارند. این رستوران که دارای دو شعبه در نیاوران (بیرون‌بر) و لواسان است، توسط خانمی به نام میترا و پسر وی اداره می‌شود. در منوی رستوران مهرمیترا خبری از غذاهای گوشتی نیست و همه غذاها حتی کباب‌ها به‌صورت گیاهی و با سویا تهیه می‌شوند. فضای رستوران مهر میترا دکوراسیون بسیار خلاقانه‌ای دارد و با میز و صندلی‌های سفید، سرویس‌دهی عالی و رفتار صمیمانه میترا خانم تجربه‌ای بی‌نظیر از رستوران‌گردی را در لواسان برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این رستوران سر بزنید؛ حتی اگر گیاه‌خوار نیستید.

از گزینه‌های منوی رستوران مهرمیترا لواسان می‌توان به انواع سالاد، انواع پیش‌غذا (سوپ، آب‌دوغ، حمص، کله‌جوش، حلیم)، انواع غذای ایرانی (خورش قورمه‌سبزی، خورش قیمه بادمجان، خورش فسنجان، خورش قلیه، ته‌چین مخصوص، لوبیا پلو، کباب دیگی، کباب چنجه، کباب کوبیده، فیله گریل)، انواع سینی ایرانی، انواع غذای فرنگی و ساندویچ (لازانیا، پاستا، ساندویچ سوسیس و کالباس)، انواع نوشیدنی سرد (زعفران، بهارنارنج، خیار سکنجبین، زنجبیل نعنا، بیدمشک، خاکشیر، آلوئه ورا، به لیمو، دوغ و آبجوی بدون الکل)، نوشیدنی گرم (انواع چای، قهوه و دمنوش) و دسر و بستنی (بستنی سنتی اکبر مشتی همراه با فالوده شیرازی، آب‌هویج‌بستنی، باقلوا کنافه پسته‌ای داغ همراه با بستنی وانیلی، پای سیب داغ همراه با بستنی وانیلی و پودر دارچین و گل سرخ، پشمک داغ همراه با بستنی سنتی و کیک شکلاتی با شکلات تلخ رنده‌شده) اشاره کرد.

غذاهای کافه رستوران گیاهی مهر میترا

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران گیاهی مهر میترا. عکاس: نامشحص

صبحانه‌های رستوران مهر میترا نیز بسیار پرطرفدار هستند. منوی صبحانه این رستوران شامل گزینه‌هایی چون انواع املت (املت با رب گوجه و گوجه فرنگی، املت با سوسیس خانگی، املت اسفناج)، انواع نیمرو، پنیر و خامه محلی و حلیم می‌شود.

رستوران کوبابا

  • آدرس: بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۷۰۳۴۵ / ۲۶۵۷۰۳۴۹ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: kubaba.kitchen@
  • رده قیمت: گران

رستوران کوبابا لواسان

منبع عکس: خوزستان خبر.  عکاس: نامشحص

رستوران کوبابا با منوی عربی و ترکی چندین شعبه در لواسان، جردن و باملند دارد

کوبابا از رستوران‌های زنجیره‌ای مشهور تهران است که چندین شعبه در جردن، باملند و لواسان دارد. در کوبابا لواسان مانند دیگر شعبه‌های این رستوران غذاهای متنوع (ترکی، لبنانی، عربی و غیره) و بسیار لذیذی در کنار انواع نوشیدنی و دسر سرو می‌شوند. کوبابا لواسان در آخرین طبقه مرکز خرید اسکای سنتر قرار دارد؛ بنابراین با رزرو میزهای تراس یا میزهای رو به پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ می‌توانید در حین خوردن غذا از تماشای چشم‌اندازهای باز، زیبا و کوهستانی لذت ببرید.

در منوی رستوران کوبابا لواسان می‌توانید از گزینه‌هایی چون مزه سرد (حمص، لبنه، باباغنوش، متبل، حایداری و میکس مزه‌های سرد)، مزه گرم (فته بادمجان، سوپ، حریره باتاتا، بورک، فلافل، سمبوسه، جوانه و میکس مزه‌های گرم)، سالاد (تبوله، فتوش، سزار با مرغ شاورما)، نان‌های سنتی (پیده ترکی، پیده زعتر، پیده مخلوط، نان سیر)، ساندویچ (رول شیش تاووک، شاورمای گوشت، مرغ و میکس)، بشقاب شاورمای گوشت، مرغ و میکس، غذای اصلی (جوجه کببا زعفرانی، اکبر جوجه، شیش تاووک، کباب چنجه، کوبیده، برگ، کباب میکس، شیشلیک، کباب آدانا، اهی سرخ شده)، گریل (استیک مرغ، برگر مخصوص، فیله مینیون، فیله استیک، چیزبرگر)، مخلفات (انواع سیب‌زمینی سرخ‌شده)، پیتزا (مارگاریتا، اورتالانا، پپرونی، استیک و قارچ)، پاستا آلفردو، نوشیدنی گرم (لاته، اسپرسو، کاپوچینو، موکا، آمریکانو، فلت وایت، هات چاکلت، کارامل ماکیاتو، انواع چای و دمنوش)، نوشیدنی سرد (موهیتو، لیموناد، شربت زعفران، شربت به لیمو، شربت بیدمشک، شربت تخم‌شربتی)، انواع شیک، دسر (باقلوا، کنافه، انواع تارت، بستنی، براونی) و آب‌میوه طبیعی سفارش دهید.

رستوران سنتی ترمه لواسان

  • آدرس: بلوار امام خمینی، نرسیده به میدان بسیج، پلاک ۵۳۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۴۵۰۱۳ ۰۲۱/ ۲۶۵۴۵۰۱۲ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: termehgarden@
  • رده قیمت: گران

رستوران سنتی ترمه لواسان

منبع عکس: سایت فیدیلو. عکاس: نامشحص

رستوران ترمه یک رستوران سنتی با فضایی بزرگ و سرسبز و آلاچیق‌ها و سیاه چادرهایی در فضای باز است. غذاهای این رستوران در ظرف‌های قدیمی سرو می‌شوند؛ نکته‌ای که از نظر بسیاری از مهمانان، نقطه قوت ترمه به شمار می‌رود، کباب مشهورترین غذای رستوران ترمه است؛ با این وجود، غذاهای ایرانی و سنتی متعددی در منوی رستوران به چشم می‌خورند. مهمانان این مجموعه از کیفیت و حجم غذاها راضی هستند؛ به همین دلیل ترمه همیشه به‌ویژه در روزهای آخر هفته شلوغ است و بهتر است از قبل به فکر رزرو میز باشید. توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل و شلوغ، زمان پذیرایی از مهمانان، یک ساعت و ۴۵ دقیقه است.

دیس کباب (شیشلیک، برگ گوسفندی، لقمه زعفرانی، جوجه با استخوان، چنجه)، بشقاب مخصوص دو نفره (شیشلیک، لقمه زعفرانی، جوجه با استخوان، چنجه)، کباب مخصوص، چلو دست همایونی (مخصوص پنج نفر)، چلو گوشت اعیونی، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، کباب سلطانی، بختیاری، فیله گوسفندی، اکبر جوجه، جوجه ترش، دیزی سنگی، ماهی قزل‌آلا، انواع پلو (چلو کره، کته، باقالی پلو)، انواع پیش‌غذا (سالاد مخصوص، سالاد شیرازی، سالاد فصل، میرزا قاسمی، ماست اسفناج، ماست و بادمجان، ماست موسیر، زیتون پرورده، سیر ترشی و دیگر انواع چای) و انواع نوشیدنی سرد و گرم (سرویس چای، سرویس چای دمی با سمارو زغالی، انواع آب‌میوه، دوغ و نوشابه) از گزینه‌های موجود در منو رستوران سنتی ترمه هستند که در آن انواع قلیان نیز سرو می‌شوند.

طباخی سرو لواسان

  • آدرس: بلوار امام خمینی، بعد از اسکای سنتر، بین کوچه یاس و سپید (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۴۳۸۴۰ ۰۲۱
  • ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰؛ جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۷
  • رده قیمت: متوسط

طباخی سرو لواسان

منبع عکس: عکاس: غزاله مظلوم پرست

طباخی سرو لواسان با طراحی داخلی شیک، میزهای شیشه‌ای با پایه‌های طلایی و صندلی‌های سفید و طلایی، کله پاچه‌های خوشمزه و باکیفیتی سرو می‌کند. تمام غذاهای این طباخی دو طبقه در ظروف پیرکس وارمردار به سر میز آورده می‌شوند؛ به همین دلیل می‌توانید نگران سرد شدن غذاها نباشید.

کافه رستوران رام

  • آدرس: کمربندی شهید رجایی، بعد از ورزشگاه، کیلومتر ۳٫۲، پلاک ۱۱۰ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۶۷۹۸۴ ۰۲۱ / ۷۹۲۵۶۱۸ ۰۹۲۱
  • وب‌سایت: ramcafe.menusaz.com
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: ramcafe.lavasan@
  • رده قیمت: متوسط

کافه رستوران رام

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران رام . عکاس: نامشحص

کافه رستوران رام در کمربندی شهید رجایی و به دور از مرکز لواسان قرار دارد

کافه رستوران رام یا کافه رام، برخلاف دیگر رستوران‌های معروف لواسان در بخش جنوبی لواسان و منطقه‌ای آرام قرار دارد. در کافه رستوران رام علاوه بر غذاهای متنوع و نوشیدنی‌ها، صبحانه نیز سرو می‌شود.

در منوی کافه رستوران رام، انواع پیش‌غذا (سوپ، سیب‌زمینی تنوری، سیب‌زمینی مخصوص، سیب‌زمینی دهاتی، نان سیر، سالاد سزار، بوفالو وینگز، سالاد یونانی و سالاد مخصوص)، انواع غذا (بیف استراگانوف، خوراک مرغ چینی، فیله استیک، چیکن استیک و شینسیل مرغ)، انواع پیتزای ایتالیایی (فیلت، پالرمو، مارگاریتا، پپرونی، سبزیجات، سیر و استیک، مخصوص، گوشت زبان، چهارفصل، چیکن باربیکیو و چیکن پستو)، انواع پاستا (اسپاگتی استیک، پنه آلفردو با گوشت یا مرغ، اسپاگتی بلونز و فتوچینی پستو) و انواع ساندویچ (رول مرغ، برگر سوخاری، چیزبرگر، برگر مدیترانه، ساندویچ کره‌ای، پنینی زبان، چیکن برگر، پنینی گوشت یا مرغ، تست ژامبون مرغ یا گوشت) به چشم می‌خورند.

از نوشیدنی‌های کافه رام می‌توان به انواع قهوه (قهوه ایرلندی، ماکیاتو، لاته، اسپرسو کامرشیال، فراپاچینو، اسپرسو، آمریکانو، کورتادو، فلت وایت، کاپوچینو، کارامل لاته، موکا، سافرون لاته، آفوگاتو، قهوه دمی، کمکس، V۶۰، ایروپرس، شیر عسل، هات چاکلت، دارک چاکلت، وایت چاکلت، ثعلب، ماسالا، ماچا و استیمر)، انواع چای و دمنوش (چای انگلیسی، چای سیاه، انواع دمنوش، چای مراکشی)، انواع نوشیدنی گازدار (انواع نوشابه، رام کولا، رام رایت، رام لمون)، انواع ماکتیل (نعنا، اوشن بلو، موهیتو، ورته، فرش وایت، پالپ بری، دارک دریم، جینجر لمون و دیلی رام)، انواع فروزن و اسموتی (چری بری، رد منگو، ملون بری، کاراملون و دیلی رام)، انواع سردنوش (تابستانه و پارادایس)، انواع میلک شیک و شیرینی و دسر (براونی، چیزکیک، کرامبل سیب، انواع کوکی و کیک هویج) اشاره کرد.

غذاهای کافه رستوران رام

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران رام. عکاس: نامشحص

در منوی صبحانه علاوه بر انواع قهوه، چای، دمنوش و نوشیدنی‌های گرم، برگر صبحگاهی، املت فرانسوی، رام خاچاپوری، ساندویچ کره‌ای، صبحانه ایرانی، مک مافین، املت ایرانی، املت رام، کرپ، پنکیک و صبحانه انگلیسی نیز سرو می‌شوند.

کافه رستوران رام برخلاف بسیاری از کافه رستوران‌ها که ساعت کاری آن‌ها از ساعت ۱۰ صبح به بعد است، سر ساعت هشت باز می‌کند؛ بنابراین اگر صبح زود از خواب بیدار شدید و هوس صبحانه‌ای خوشمزه کردید، به کافه رستوران رام بروید.

محیط کافه رستوران رام، مدرن و جذاب است و از دو بخش روباز و سرپوشیده تشکیل می‌شود. مهمانان در بخش روباز می‌توانند سیگار بکشند. قسمت سرپوشیده این کافه رستوران دو طبقه است و معماری و دکوراسیون زیبایی دارد. به گفته مشتریان کافه رستوران رام، غذاها و نوشیدنی‌های سرو شده در این مجموعه بسیار باکیفیت هستند.

باغ رستوران شومینه

  • آدرس: میدان بسیج، روستای سینک، خیابان شهید محمد جبلی سینکی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۵۸۷۸۷ ۰۲۱ / ۲۶۵۵۸۷۸۸ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: shoominerest@
  • رده قیمت: گران

باغ رستوران شومینه

منبع عکس:  اینستاگرام باغ رستوران شومینه. عکاس: نامشحص

رستوران شومینه از قدیمی‌ترین رستوران‌ها و یکی از بهترین باغ رستوران‌های لواسان است؛ رستورانی محبوب با غذاهای باکیفیت و خوشمزه، موقعیت دنج و طراحی بی‌نظیر که در روزهای تعطیل بسیار شلوغ است؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتما از قبل میز رزرو کنید تا مجبور به انتظار کشیدن در صف نشوید. شومینه در روستای سینک لواسان و در محیطی آرام و به دور از شلوغی و در باغی سرسبز و بزرگ قرار دارد.

رستوران شومینه در چهار فصل سال از مهمانان در فضای سرپوشیده (با دکوراسیون سنتی) و فضای روباز شامل تخت‌ها و آلاچیق‌ها میزبانی می‌کند؛ البته باید بدانید که تخت‌ها و آلاچیق‌ها در فصل سرما مجهز به گرم کن و چادر می‌شوند تا مهمانان بتوانند در فضایی گرم و دلچسب از غذای خود لذت ببرند. رستوران شومینه علاوه بر بخش رستوران، کافی‌شاپ هم دارد.

در رستوران شومینه تنها غذاهای ایرانی سرو می‌شوند که در میان آن‌ها می‌توان انواع پیش‌غذا (میرزا قاسمی، سوپ، سالاد سزار، سالاد فصل، سالاد شیرازی، ترشی، سیر ترشی، ماست، زیتون پرورده، ماست موسیر) و غذاهایی چون میکس کباب (شیشلیک، برگ، لقمه، جوجه با استخوان، جوجه فیله)، بشقاب مخصوص (میگو، شاندیز، چنجه، ماهی قزل‌آلا، جوجه)، شیشلیک، ماهیچه، کباب مخصوص، فیله گوسفندی، کباب سلطانی، چنجه، ماهی کبابی، کباب برگ، جوجه ترش، کباب نگینی، لقمه زعفرانی، دیزی سنگی با مخلفات و اکبر جوجه را نام برد. انواع نوشیدنی (دوغ محلی، شربت سنکنجبین زعفران، موهیتو، انواع نوشابه و دلستر) و همچنین سرویس چای، سرویس چای زعفرانی و سرویس چای و قلیان نیز در منوی رستوران به چشم می‌خورد.

طراحی داخلی باغ رستوران شومینه

منبع عکس: اینستاگرام باغ رستوران شومینه. عکاس: نامشحص

منوی کافه شومینه نیز شامل گزینه‌هایی چون پیش‌غذاها (چیپس و پنیر، سیب‌زمینی و پنیر، تست ژامبون، بال سرخ‌شده، فیله سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌شده)، نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، ماکیاتو، قهوه ترک، آیریش کافه، لاته، کاپوچینو، موکانوتلا، هات چاکلت، فرانسه، نسکافه، ماسالا، سینامون، آمریکانو و موکا)، دمنوش‌ها، کیک‌ها، اسموتی‌ها (استوایی، استرابری موهیتو و چری بری)، نوشیدنی‌های مخصوص (سکنجبین خیار، آلوئه‌ورا و تخم‌شربتی، خاکشیر و عرقیجات، تروپیکال، مانگوبری و انرژی درینک)، شیک و گلاسه‌ها، بستنی‌ها، کوپ‌ها (شکلات، وانیل، شاتوت، مخلوط) و آب‌میوه‌ها می‌شود.

کافه رستوران چی دا لواسان

  • آدرس: بعد از میدان بسیج، کیلومتر چهار جاده افجه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۶۰۸۳۵ ۰۲۱ / ۳۳۶۹۰۱۶ ۰۹۱۲
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: chidarestaurant@
  • رده قیمت: متوسط

کافه رستوران چی دا لواسان

کافه رستوران چی دا در روستای سینک و به دور از شلوغی مرکز لواسان قرار دارد

کافه رستوران چی‌دا در شمال غرب لواسان و منطقه خوش آب و هوای سینک واقع شده است؛ کافه رستورانی تازه تاسیس و مدرن که از بهترین رستوران‌های روباز لواسان به شمار می‌رود؛ البته چی دا دارای سالن سرپوشیده نیز است. بخش روباز چی دا در باغی سرسبز با درخت‌های بلند و طراحی مدرن قرار دارد و به‌جای تخت های سنتی، میز و صندلی‌های شیک در آن دیده می‌شوند. مهمانان در چی دا می‌توانند صبحانه، ناهار و شام نوش جان کنند. غذاهای باکیفیت، پرسنل باتجربه، قیمت مناسب و خدمات سرویس‌دهی مطلوب از نقاط قوت کافه رستوران چی دا هستند.

غذاهای ایرانی نظیر سینی مخصوص (شیشلیک شاندیزی، فیله گوسفندی، جوجه با استخوان و دو سیخ لقمه)، شیشلیک شاندیزی، فیله گوسفندی، برگ، کباب ترش، جوجه ترش، جوجه زعفرونی، ماهیچه، گردن، ماهی، دیزی، چلو کره، انواع گراتن، انواع پاستا (آلفردو با مرغ یا گوشت، سبزیجات و گوشت) و گزینه‌های دیگری چون سالاد سزار، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، انواع پیش‌غذا (سوپ شیر و جو، انواع ماست، زیتون پرورده، سالاد فصل، سالاد شیرازی، ترشی)، انواع نوشیدنی (نوشابه، دلستر، دوغ) در چی دا سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند غذاهای خود را با چلو کره یا کته قالبی زعفرانی سفارش دهند.

غذاهای کافه رستوران چی دا لواسان

منبع عکس:  اینستاگرامکافه رستوران چی دا. عکاس: نامشحص

نوشیدنی‌های سرد و ماکتیل (موهیتو، لیموناد، بلو هاوایی، پارادایس، جینجر لایم، پومالا، اسپارو، شیرموز، بلوفایر)، آب‌میوه‌های فصل، نوشیدنی‌های سنتی و عرقیجات، شیک‌ها، بستنی‌ها، گلاسه‌ها، کیک‌ها و دسرها (کیک روز، باقلوا، تست نوتلا، کیک هویج، کیک بستنی)، انواع نوشیدنی‌های گرم و اسپرسو بار، دمنوش‌ها و انواع سرویس‌های چای و قلیان نیز در کافه رستوران چی دا قابل سفارش هستند. منوی صبحانه (املت ساده، املت قارچ و پنیر، نیمرو، سوسیس تخم‌مرغ، عدسی، لوبیا، صبحانه ایرانی) نیز در چی دا موجود است.

در کافه رستوران چی‌دا، امکان برگزاری مراسم، مهمانی‌های مختلف مانند تولد یا سالگرد ازدواج با خدمات مختلف به‌همراه تزیینات به شرط رزرو فراهم شده است.

باغ رستوران آبشار افجه

  • آدرس: بعد از میدان بسیج، کیلومتر دو جاده افجه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۵۵۰۵۲ ۰۲۱ / ۲۶۵۵۵۱۱۰ ۰۲۱
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: abshar_garden_restaurant@
  • رده قیمت: گران

آلاچیقهای باغ رستوران آبشار افجه

منبع عکس: اینستاگرام باغ رستوران آبشار افجه. عکاس: نامشحص

باغ رستوران آبشار افجه از بهترین رستوران‌های روباز لواسان در منطقه هنزک است؛ رستورانی با خدمات سرویس‌دهی، قیمت و کیفیت غذای مناسب که محیط و چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌ها و طبیعت اطراف دارد. هنزک در شمال شرق لواسان و در منطقه‌ای مرتفع واقع شده است؛ به همین دلیل، آب و هوایی خنک و دلنشین دارد.

رستوران آبشار از دو بخش روباز در باغی بزرگ و سرسبز با آلاچیق‌های مسقف و معمولی، تخت‌های سنتی و میز و صندلی و سالن سرپوشیده با دکوراسیون ساده تشکیل می‌شود. دورتادور سالن سرپوشیده رستوران با پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ پوشانده شده است تا مشتریان بتوانند هم‌زمان با خوردن غذا از تماشای طبیعت اطراف نیز لذت ببرند.

باغ رستوران آبشار از نظر غذایی، از تنوع مطلوبی برخوردار است و انواع منوها نظیر منوی رستوران، منوی کافه، منوی صبحانه، منوی ایتالیایی و منوی قلیان در آن به چشم می‌خورد. 

غذاهای باغ رستوران آبشار افجه

منبع عکس: اینستاگرام باغ رستوران آبشار افجه. عکاس: نامشحص

منوی رستوران آبشار شامل گزینه‌هایی چون پیش‌غذا (ماست بادمجان، ماست و اسفناج، ماست بورانی، کشک بادمجان، میرزاقاسمی، سوپ، سالاد سزار، سالاد شیرازی، سالاد کلم، سالاد فصل، انواع ماست، انواع ترشی و زیتون پرورده)، نوشیدنی (دوغ محلی، شربت بهارنارنج، موهیتو، لیموناد، شربت سکنجبین، شربت خاکشیر، شربت زعفران، دلستر و انواع نوشابه)، غذاهای ایرانی (باقالی‌پلو، رولت کباب، سردست، کباب سلطانی، کباب شمشیری، بشقاب مخصوص شامل شیشلیک، برگ و جوجه، ماهیچه، شیلیک شاندیز، کباب ترش، کباب فیله مخصوص، چنجه، لقمه، کباب نگینی، جوجه‌کباب، اکبر جوجه، جوجه ترش و دیزی)، غذاهای فرنگی (استیک مخصوص با سس قارچ، جوجه چینی و شینسل مرغ) و غذاهای دریایی (ماهی قزل‌آلا، میگو پفکی و کبابی) می‌شود.

نوشیدنی‌های قاجار (شربت بهارنارنج، زعفران، خاکشیر و سکنجبین خیار)، بستنی‌ها، قهوه و نوشیدنی‌های گرم، میلک شیک‌ها، دسرها (انواع وافل، کنافه و کیک روز)، تنقلات (آجیل)، چای‌ها، سردنوش‌ها، دمنوش‌ها و اسموتی‌ها (استوایی، رد استار، اسموتی بری) در منوی کافه آبشار بسیار پرطرفدار هستند. در منوی ایتالیایی رستوران آبشار نیز، می‌توانید از انواع پیتزا (سیر و استیک، مارگاریتا، پپرونی، چیکن آلفردو، کواترو)، برگر (ماشروم برگر، چیز برگر، چیکن برگر)، پاستا (پنه آلفردو، پنه بیف و چیکن پاستا پستو)، استیک (چیکن استیک، فیله مینیون)، سالاد (سزار، و فتوش) و پیش‌غذا (سیب‌زمینی مخصوص و فرنچ فرایز) سفارش دهید.

باغ رستوران آبشار افجه

منبع عکس: اینستاگرام باغ رستوران آبشار افجه. عکاس: نامشحص

در منوی صبحانه رستوران آبشار می‌توان به املت، خامه عسل، سوسیس تخم‌مرغ، صبحانه ویژه (نیمرو، گردو، پنیر، مربا، خامه، چای قوری، شیر، گوجه و خیار)، عدسی، لوبیا و نیمرو اشاره کرد.

برگزاری مراسم تولد یا دیگر جشن‌ها و رویدادها در باغ رستوران آبشار تا ظرفیت ۱۰۰ نفر امکان‌پذیر است. کارکنان این مجموعه تزیینات و خدمات مراسم و جشن‌های شما را بر عهده می‌گیرند و روزی به‌یادماندنی برای شما می‌سازند. به‌علاوه در رستوران آبشار در روزهای تعطیل، برنامه موسیقی زنده در فضای باز نیز برپا است.

سرای سنتی شب نشین لواسان

  • آدرس: جاده کمربندی شهید رجایی لواسان، نرسیده به میدان ناران(مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۷۰۶۰۱ ۰۲۱ / ۰۹۱۲۲۸۵۲۸۹۲
  • ساعت کار: همه‌ روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: shabneshin.restaurant@
  • رده قیمت: متوسط

سرای سنتی شب نشین لواسان

منبع عکس: اینستاگرام سرای سنتی شب نشین لواسان. عکاس: نامشحص

سرای سنتی شب نشین از محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی لواسان به شمار می‌رود

سرای سنتی شب‌نشین یکی از زیباترین رستوران‌های لواسان و فشم و به نظر برخی مهمانان، جذاب‌ترین رستوران این منطقه است؛ مجموعه‌ای با دکوراسیون و طراحی سنتی پرزرق‌وبرق که در منطقه‌ای بکر و خلوت و به دور از شلوغی در جاده کمربندی شهید رجایی قرار دارد و غذایی بسیار لذیذ و با کیفیت سرو می‌کند. خدمات سرویس‌دهی مطلوب، درب رستوران با نمای آجر سه سانتی‌متری، حیاطی جذاب و دلنشین با راهرویی سرسبز و آب‌نماها و تخت‌های سنتی بسیار تمیز از نقاط قوت سرای سنتی شب‌نشین هستند؛ نکاتی که آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های سنتی لواسان می‌کنند.

غذاهای سرو‌شده در سرای سنتی شب‌نشین، غذاهای ایرانی و بیشتر شامل کباب‌ها هستند و معمولا در ظروف روحی به سر میز آورده می‌شوند. برنج در این مجموعه به‌طور جدا از کباب سرو می‌شود و دیس کباب علاوبر نان چرب زیر کباب، دورچین کاملی از سالاد، ترشی، سیب‌زمینی، سبزیجات و نارنج دارد. در سرای سنتی شب‌نشین می‌توانید صبحانه هم سفارش بدهید؛ صبحانه‌ای شامل نان و پنیر تا انواع تخم‌مرغ در ظروف روحی و همچنین سماوری کوچک برای سرو چای که تجربه خوردن آن در محیط سنتی رستوران، خاطره‌ای دلچسب برای شما رقم خواهد زد.

شیشلیک، انواع چلوجوجه (مخصوص، با استخوان، لاری) ، چلوکباب (سلطانی، برگ، کوبیده، وزیری، میکس، چنجه، بختیاری، چنجه لاری، دنده کباب)، انواع غذاهای دریایی، زرشک پلو با مرغ، ته چین ویژه، باقلاپلو با مرغ، چلو ماهی کباب، چلوماهی قزل‌آلا از جمله غذاهایی هستند که در رستوران سرای سنتی شب نشین قابل‌سفارش هستند. در منوی این رستوران انواع سرویس چای و انواع قلیان از جمله قلیان عربی نیز به چشم می‌خورند.

رستوران سرای سنتی شب نشین همچنین محل مناسبی برای برگزاری جشن‌هایی چون تولد، سالگرد ازدواج و حتی عروسی و مراسم مختلف به شمار می‌آید؛ البته برای هر مراسمی، باید از قبل رزرو کنید.

رستوران کمالی لواسان

  • آدرس: بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳-۲۶۵۷۰۹۸۱ ۰۲۱
  • وب‌سایت: kamalirestaurant.com
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: kamali_restaurant@
  • رده قیمت: گران

رستوران کمالی لواسان

منبع عکس: اینستاگرام رستوران کمالی لواسان. عکاس: نامشحص

رستوران کمالی از مشهورترین رستوران‌های لواسان است که یک شعبه دیگر در خیابان ولیعصر تهران نیز دارد. این مجموعه با تراسی روبه فضای سرسبز و طراحی داخلی شیک و منحصربه‌فرد، مشتریان بسیاری را به‌سمت خود می‌کشاند و معمولا در روزهای تعطیل، بسیار شلوغ است.

سینی کباب شاه‌عباسی (کباب ترش، برگ، لقمه، جوجه ران)، سینی کباب وزیری (شیشلیک، چنجه، لقمه، جوجه ترش)، چلوکباب لاتی، فیله بره، شیشلیک، کباب هشتلیک، کباب دورو کمالی، برگ، چنجه، کباب ترش، جوجه ترش، لقمه و انواع جوجه در منوی کباب، ماهیچه، گردن، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، قیمه سیب‌زمینی، ماهی قزل‌آلا، برنج ساده و باقالی پلو در منوی غذاهای ایرانی، میرزا قاسمی، سوپ، انواع ماست، انواع بورانی، انواع سالاد و زیتون پرورده در منوی پیش‌غذا، باقلوا عربی در منوی دسر، چای سیاه و دمنوش نعنای تازه در منوی نوشیدنی‌های گرم و لیموناد، موهیتو، آب‌میوه‌های طبیعی، شربت زعفران، خاکشیر و تخم شربتی در منوی نوشیدنی‌های سرد از گزینه‌های قابل سفارش در رستوران کمالی لواسان هستند.

کافه رستوران النزه

  • آدرس: بعد از پمپ بنزین، سمت چپ، پلاک ۵۸۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۲۶۵۷۱۰۰۴ ۰۲۱ / ۰۵۰۷۴۰۸ ۰۹۱۲
  • ساعت کار: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: elenzeh.restaurant@
  • رده قیمت: متوسط

کافه رستوران النزه

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران النزه. عکاس: نامشحص

کافه رستوران النزه متنوع‌ترین منوی فست‌فود را در میان رستوران‌های لواسان دارد

کافه رستوران النزه، از بهترین کافه رستوران‌های لواسان، جایگاه ویژه‌ای در میان رستوران‌گردها و دوستداران فست‌فود دارد؛ رستورانی که از صبح زود تا نیمه شب باز است و در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. از نقاط قوت کافه رستوران النزه می‌توان به موقعیت جغرافیایی عالی، فضایی خلوت و دنج، جای پارک فراوان،  استفاده از مرغ سبز بدون آنتی بیوتیک، کیفیت بی‌نظیر مواد اولیه در کنار قیمت مناسب، منوی فوق‌العاده متنوع، سس‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های خاص، غذاهای مناسب کودکان، دیزاین‌های زیبای غذاها و نوشیدنی‌ها، دلیوری، طراحی شیک و منحصربه‌فرد به‌همراه دیواری از تصاویر مشاهیر ایران، مدیریت بی‌نقص، رفتار حرفه‌ای پرسنل و امکاناتی چون صندلی کودک و سرویس‌های بهداشتی تمیز اشاره کرد.

کافه رستوران النزه محل مناسبی برای برگزاری جشن‌ها مانند تولد یا سالگرد ازدواج است؛ زیرا تیم این مجموعه تزیینات خاص و خدمات مربوط به مهمانی‌های سورپرایزی را به نحو احسن انجام می‌دهند. در این مجموعه مسابقات فوتبال نیز به‌صورت زنده نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید با رزرو میز از قبل، در کنار دوستان یا عزیزانتان از تماشای مسابقات در محیطی پرهیجان لذت ببرید.

در منوی صبحانه النزه، گزینه‌هایی چون سینی ایرانی، صبحانه مخصوص، سیمیت بوقلمون، صبحانه سرعین، املت بیکن، صبحانه انگلیسی، املت قارچ و اسفناج، انواع نیمرو و املت، انواع تست شیرین و غیرشیرین، عدسی، لوبیا، کنافه ویژه و ساده برای مهمانان سرو می‌شوند.

غذاهای کافه رستوران النزه

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران النزه. عکاس: نامشحص

انواع سالادها (مخصوص النزه، سزار و سبز)، حمص، انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی تنوری یا با سیر و کره، فرنچ فرایز، سوئیت هات فرایز، بیکن فرایز، ماشروم فرایز، نان سیر و انواع سوپ)، انواع استیک (ریب استیک، فیله مینیون)، انواع استراگانف/تریاکی (بیف تریاکی، چیکن تریاکی، بیف استراگانف و چیکن استراگانوف)، انواع برگر (رگولار، لاوا، چیز برگر، ماشروم برگر، چیکن برگر، برگر سوخاری، چوریتسو برگر)، انواع پیتزا (میگو، سیر و استیک، رست بیف، مرغ، پپرونی، سبزیجات، مارگاریتا، استریت کالزون)، انواع پاستا (پستو و آلفردو) و سوخاری (میگو کاتسو، مرغ کاتسو، دابل کنتاکی) و همچنین انواع نوشیدنی (انواع نوشابه، آبجو بدون الکل، سودا، آب‌میوه‌های طبیعی، لیموناد، موهیتو) در منوی اصلی النزه به چشم می‌خورند.

در کافه رستوران النزه، غذاهای مخصوص رژیم‌های خاص مانند رژیم سبزیجات (وجی پکیج و پاستو پستو)، رژیم کم کالری و رژیم کتوژنیک (چیکن کتو، میگو کتو، استیک کتو) نیز قابل سفارش هستند.

طرفداران قهوه و نوشیدنی نیز می‌توانند از منوی کافه النزه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در این مجموعه قهوه‌های باکیفیتی با دانه‌های قهوه با درجه برشتکاری متوسط رو به تیره و طعم «یادها»، بادام و فندق برشته سرو می‌شوند. در منوی این بخش می‌توان انواع قهوه بر پایه اسپرسو (سینگل، دبل، رومانو، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، موکا، سافرون لاته و ونیز کافی)، نوشیدنی‌های گرم (ماسالا، هات چاکلت، چاکلت پینات، هات جلاتو و ثعلب)، قهوه‌های دمی و بورنینگ (سایفون، V۶۰، فرنچ پرس با شیر، قهوه شیخ و قهوه ترک)، نوشیدنی‌های سرد کافئین‌دار (آیس لاته، آیس رومانو، آیس بلک، آیس آمریکانو، چاکلت لیدی و اسپرسو کن جلاتو)، نوشیدنی‌های پست مدرن (پانچ ترنج، پانچ لاوندر، هیبس، شرابه زعفران، هاوانا، رد چیلی، تامارین دراگون، ویولت، ملون بری و کانالا)، انواع چای و گرمنوش، نوشیدنی‌های سرد و اسموتی، انواع شیک و گلاسه و دسر و کیک (کنافه، وافل، بستنی مخصوص و کیک روز) را نام برد.

رستوران کانکریت

  • آدرس: هنزک، میدان بسیج، دو کیلومتری افجه، پلاک ۲۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۲۲۶۴۲۶ ۰۲۱ / ۱۰۰۶۴۲۶ ۰۹۱۲
  • ساعت کار: از شنبه تا چهارشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۴؛ پنجشنبه از ساعت ۹ تا یک بامداد
  • ساعت سرو صبحانه: پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۲
  • صفحه اینستاگرام: concreterestaurant@
  • رده قیمت: گران

معماری رستوران کانکریت

منبع عکس: arel.ir. عکاس: نامشحص

رستوران کانکریت با معماری مدرن و جذاب در روستای هنزک و در نزدیکی رستوران آبشار افجه قرار دارد. این رستوران در زمینی به وسعت ۷۶۶ متر مربع در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و خود رستوران ۵۴۰ متر مربع وسعت دارد. از افتخارات رستوران کانکریت می‌توان به فيناليست جايزه معمار در بخش عمومی سال ۱۳۹۶، شورتليست جايزه معماری خاورميانه در بخش پروژه‌های تفريحی و اقامتی و برنده بيست‌وششمين دوره جايزه جامعه جهانی معماری از نگاه داوران و اعضا اشاره کرد.

پروژه رستوران کانکریت لواسان در سه سطح تعریف شد؛ سطح منفی یک شامل فضاهای خدماتی نظیر آشپزخانه و فضای پرسنل سرویس عمومی رستوران، سطح همکف شامل سالن اصلی رستوران و سطح نیم طبقه شامل فضای پذیرایی. این رستوران چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به کوه‌های اطراف دارد.

غذاهای رستوران کانکریت

منبع عکس: اینستاگرام رستوران کانکریت. عکاس: نامشحص

رستوران کانکریت در سه نوبت صبحانه، ناهار و شام فعالیت می‌کند. صبحانه انگلیسی، صبحانه فرانسوی، انواع املت (اسفناج، خرما و ایرانی) و نیمرو از گزینه‌های ارائه شده در منوی صبحانه هستند.

در میان غذاهای اصلی مجموعه نیز می‌توان غذاهای ایرانی (شیشلیک مخصوص، ماهیچه گوسفندی، گردن مخصوص، برگ ممتاز، چنجه، کباب ترش، ماهی کبابی، جوجه ترش، انواع جوجه‌کباب، لقمه، کته شوید و کته قالبی)، غذاهای فرنگی (انواع استیک نظیر استیک تی بن، استیک ریب و استیک مرغ، میگو و قارچ، میگو پفکی، فتوچینی، پاستا میگو، پنه آلفردو با گوشت یا مرغ، انواع اسپاگتی مانند بلونز، روما و وجتریانو، بشقاب سبزیجات فصل)، انواع پیتزا (اسپیشیال، سیر و استیک، مخصوص، رست بیف، پپرونی، مارگاریتا، سیسیلی، چیکن لاور)، غذاهای ترکی (لاهماجون و پیده)، سالادها (سزار، میگو، یونانی)، برگرها (ماهیچه برگر، گردن برگر، استیک برگر، رست بیف برگر، مخصوص، رویال، ماشروم، گریلد چیکن) و انواع پیش‌غذا (بشقاب مخصوص مزه، رولت هات داگ، اشتردول ژامبون، سیب‌زمینی سرخ کرده، نان سیر، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، سوپ، انواع ماست، زیتون پرورده) را نام برد.

رستوران کانکریت

منبع عکس: اینستاگرام رستوران کانکریت. عکاس: نامشحص

منوی کافه کانکریت نیز شامل انواع قهوه (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، موکا ماکیاتو، ایروپرس، کارامل ماکیاتو، فرنچ پرس، قهوه ترک، قهوه یونانی)، ماکتل و اسموتی، نوشیدنی گرم (چای ماسالا، وایت چاکلت، هات چاکلت، چای لاته، چای مصری، چای مراکشی، انواع دمنوش)، نوشیدنی خنک، شیک، بستنی و دسرها (انواع چیزکیک، براونی، کیک شکلاتی، کرامبل سیب و گردو) می‌شود.

کافه رستوران فیگتی

  • آدرس: بلوار امام خمینی، بعد از سه راه پیام، کوچه رز، پلاک دو، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۵۶۹۳۵۶ ۰۲۱
  • ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۳:۴۵؛ پنجشنبه و جمعه: از ساعت هشت تا ۲۳:۴۵
  • صفحه اینستاگرام: figetti@
  • رده قیمت: متوسط

کافه رستوران فیگتی

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران فیگتی. عکاس: نامشحص

در کافه رستوران فیگتی، صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند

کافه رستوران فیگتی با سرو انواع غذای فست فود و نوشیدنی‌های لذیذ، محبوبیت بسیاری در سال‌های اخیر کسب کرده است. در این مجموعه انواع سالاد (سالاد مخصوص، سالاد سزار، لاتوگا)، انواع پیش‌غذا (قارچ سوخاری و سیب تنوری، بال سوخاری، انواع سیب‌زمینی سرخ کرده، نان سیر، بروسکتا، پنیر سوخاری، باکس مزه)، انواع پاستا (چیکن آلفردو، کاربونارا، بیف آلفردو، پستو، وجترینا)، انواع پیتزا، انواع استیک، انواع برگر و انواع نوشیدنی (انواع نوشابه، دوغ، ماءالشعیر) سرو می‌شوند.

در منوی کافه فیگتی، انواع شیک، انواع بستنی، انواع چاکلت (هات چاکلت، وایت چاکلت، هات کارامل چاکلت، نوتلا چاکلت، هزلنات چاکلت)، نوشیدنی گرم (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، ماکیاتو، لاته، موکا، کاپوچینو، کارامل ماکیاتو، برنچ پرس، قهوه ترک، قهوه یونانی)، نوشیدنی سرد (آیس کافی، آیس لاته، آیس آمریکانو، آیس موکا، آفوگاتو)، انواع دمنوش، انواع کوکتل، گلاسه و اسموتی، انواع کیک و آب‌میوه‌های روز قابل سفارش هستند.

اگر هوس صبحانه کردید، در منوی کافه رستوران فیگتی، صبحانه انگلیسی، صبحانه آمریکایی، املت دودی، املت اسپانیایی و املت فرانسوی را سفارش دهید. در این مجموعه امکان برگزاری جشن تولد نیز وجود دارد. بسته تولد کافه رستوران فیگتی شامل مواردی چون آتش بازی، بادکنک، گل، شمع و سرویس کیک و پکیج‌های دو تا ۱۲ نفره می‌شود.

غذاهای کافه رستوران فیگتی

منبع عکس: اینستاگرام کافه رستوران فیگتی. عکاس: نامشحص

اگر تاکنون در رستوران‌های لواسان غذا خورده‌اید، در بخش نظرات، تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. همچنین اگر رستوران خوب دیگری در لواسان می‌شناسید، آن را به ما معرفی کنید.

منبع عکس کاور: اینستاگرام رستوران کانکریت. عکاس: نامشحص

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران های لواسان کدامند؟

از بهترین رستوران های لواسان می‌توان به رستوران و سفره‌خانه سنتی هدیش لواسان، رستوران ایتالیایی مدیس، کافه رستوران گیاهی مهر میترا، رستوران کوبابا، رستوران سنتی ترمه لواسان، طباخی سرو لواسان، کافه رستوران رام، باغ رستوران شومینه و سرای سنتی شب نشین لواسان اشاره کرد.

بهترین کافه رستوران‌های لواسان کدامند؟

کافه رستوران گیاهی مهر میترا، کافه رستوران رام، کافه رستوران چی دا، کافه رستوران النزه و کافه رستوران فیگتی

کدام رستوران لواسان مناسب گیاهخوران است؟

رستوران مهرمیترا 

بهترین رستوران‌های فست فود لواسان کدامند؟

رستوران ایتالیایی مدیس، کافه رستوران رام، کافه رستوران النزه وکافه رستوران فیگتی

مطالب مرتبط:

دیدگاه