شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی استارتاپ اجاره اقامتگاه اتاقک به میزبانان اقامتگاه‌ها

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی استارتاپ اجاره اقامتگاه اتاقک به میزبانان اقامتگاه‌ها

اتاقک امسال در راستای گسترش همکاری خود با میزبانان، حمایت و قدردانی از آن‌ها و کمک به درآمدزایی بیشتر، تصمیم به پرداخت وام گرفته است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اتاقک به‌عنوان سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه، سوئیت، کلبه و ویلا  همواره در زمینه ارائه خدمات جدید به مهمانان و میزبانان خود پیشرو بوده است.

بعد از خبر گزارش سال ۱۴۰۰ اتاقک و همچنین رونمایی از پروژه اجاره آنلاین اقامتگاه در ترکیه، اتاقک در ماههای پایانی سال ۱۴۰۱ خبر خوبی برای میزبانان خود دارد و این نوید از رشد و توسعه اتاقک در ماه‌های آینده دارد.

اتاقک امسال در راستای گسترش همکاری خود با میزبانان، حمایت و قدردانی از آن‌ها و کمک به درآمدزایی بیشتر، تصمیم به پرداخت وام گرفته است.

این اقدام نتیجه تلاش دو ساله اتاقک است که با همکاری بانک آینده، سعی شده وامی با کمترین مراحل اداری و راحت‌ترین شکل ممکن برای میزبانان در راستای افزایش درآمدزایی و تداوم فعالیت‌هایشان فراهم شود.

شرایط وام اتاقک به میزبانان چیست؟

همان طور که ذکر کردیم اتاقک تلاش کرده است تسهیلات پرداختی به میزبانان را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه دهد، مبلغ وامی که اتاقک برای میزبانان خود در نظر گرفته است ۱۰۰ میلیون تومان است و ضامن اصلی آن اتاقک است.  

هدف از پرداخت این وام به میزبانان چیست؟

هدف اصلی اتاقک از پرداخت این وام به میزبانان حمایت از آن‌ها برای گسترش فعالیت‌هایشان، تجهیز و نوسازی اقامتگاه‌ها در جهت افزایش درآمد آن‌ها است، این وام می‌تواند کمک‌حال میزبانان برای نوسازی واحد و لوازم اقامتگاه، ساخت استخر، پیش‌پرداخت یک واحد جدید و... باشد.

رپورتاژ

این وام به کدام میزبانان تعلق می‌گیرد؟

همه میزبانان فعال اتاقک می‌توانند برای این وام نام‌نویسی کنند. میزبانانی در اولویت خواهند بود که طی مدت زمان فعالیت خود بیشترین و بهترین همکاری را با اتاقک داشته‌اند، عملکرد موفقیت‌آمیزی در ارائه خدمات به مهمانان داشته‌اند و بازخورد مهمانان نیز به آن‌ها راضی‌کننده بوده است، به‌خصوص میزبانانی که در ایام پیک سفر مانند تعطیلات رسمی و ایام نوروز به‌خوبی اتاقک را یاری داده‌اند تا مهمانان خیالشان از بابت رزرو راحت باشد و سفر بی‌دغدغه‌ای برای خود داشته باشند.

اشاره به این نکته هم ضروری خواهد بود که زمان پرداخت این وام  بهار سال ۱۴۰۲ هست و از زمان اعلام این خبر میزبانان  فرصت طلایی تعطیلات بهمن و اسفند و همچنین نوروز ۱۴۰۲ را برای قرار گرفتن در لیست وام گیرندگان دارند.

تکلیف میزبانانی که بعد از اعلام خبر وام به اتاقک ملحق می‌شوند چیست؟

اگر اقامتگاه دارید ولی هنوز میزبان اتاقک نشده‌اید می‌توانید هرچه زودتر میزبان شوید و از فرصت باقی‌مانده تا زمان پرداخت وام یعنی بهار ۱۴۰۲ با فعالیت گسترده و ارائه خدمات باکیفیت به مهمانان اتاقک به‌خصوص در تعطیلات نوروز، در لیست بهترین میزبانان اتاقک قرار بگیرید. ضمن اینکه این احتمال می‌رود این وام تمدید شود و در ماههای بعد از آن نیز اتاقک در صورت داشتن تسهیلات بار دیگر این خدمات را به میزبانان ارائه دهد.

لازم به ذکر است ????? ??? ?? ???????? ???? ????? ???? ?? ???? و سایر شهرهای ایران است که از زمان فعالیت خود تاکنون توانسته است سهم خوبی از بازار آنلاین اجاره اقامتگاه را از آن خود کند و همچنان در حال گسترش و توسعه بازار اجاره آنلاین اقامتگاه است.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه