بهترین رستوران های کرج، از سفره‌خانه‌ها تا فودکورتهای ایران کوچک

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور چهار شنبه، ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین رستوران های کرج، از سفره‌خانه‌ها تا فودکورتهای ایران کوچک

رستوران های کرج با فضای صمیمی و دلنشین، انتخاب مناسبی برای صرف غذا، گذران وقت و دورهمی خانوادگی و دوستانه است.

امروزه رستوران‌گردی به یکی از تفریحات رایج در میان اهالی شهر و گردشگران تبدیل شده است و بسیاری از قرارهای کاری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه در کافه و بهترین رستوران های کرج برگزار می‌شود؛ به‌ همین دلیل روزبه‌روز بر تعداد رستوران‌ها در گوشه و کنار شهر افزوده می‌شود. هر یک از رستوران‌ها با توجه به نوع کاربری، ساعت فعالیت، ظرفیت، امکانات و منوی غذایی، مخاطبان خاص خود را دارد. رستوران‌های بسیاری اعم از رستوران‌های سرپوشیده و روباز، سفره‌خانه‌ها، رستوران‌های با موسیقی زنده، رستوران‌های فرنگی و فست‌فودها در کرج وجود دارد که مکان‌های مناسبی برای صرف غذا، گذران وقت و برگزاری میهمانی و جشن تولد به شمار می‌روند.

شهر کرج منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در دامنه جنوبی رشته‌کوه البرز است که به‌علت موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن شهرک‌های صنعتی و همجواری با کلان‌شهر تهران، از شهرهای مهاجر‌پذیر و پرجمعیت ایران به شمار می‌رود. آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، افراد زیادی را در روزهای تعطیل به‌سوی این شهر جذب می‌کند.

هدف ما آشناکردن شما با بهترین رستوران های کرج است؛ اگر اهل این شهر یا مسافر آن هستید، پس از بازدید از جاهای دیدنی کرج سری به این رستوران‌ها بزنید و اوقات خوشی را با خانواده، دوستان و هم‌سفران خود سپری کنید.

بهترین رستوران های کرج:

کافه رستوران روما (عظیمیه کرج)

  • آدرس: عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی، به‌سمت بام کرج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۴۴۳۹۴ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: restaurantroma.ir@
  • رده قیمت: گران
  • مشهورترین رستوران‌ های کرج

کافه رستوران روما (عظیمیه کرج)

منبع عکس: اینستاگرام restaurantroma.ir، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران روما» شعبه عظیمیه، یکی از مشهورترین و لوکس‌ترین رستوران‌های کرج است که در آن امکان برگزاری میهمانی و مراسم خاص با رزرو قبلی وجود دارد. این رستوران دارای دو طبقه برای پذیرایی و یک سالن وی‌آی‌پی برای برگزاری مراسم است. 

در رستوران روما می‌توانید انواع کباب (شیشلیک روما، برگ مخصوص، پنجه باروتی و کاردی، لقمه مخصوص، جوجه با استخوان و بدون استخوان ترش جنگلی)، غذاهای ایرانی (ماهیچه مشهدی، گردن مشهدی، ته‌چین مرغ، کباب تابه‌ای، پلو خورشت فسنجان، زرشک پلو با مرغ و خوراک مرغ پرتقالی) و همچنین سینی‌های روما (صدر اعظمی لرستان، سردست همایونی، مخصوص روما و دورهمی روما) را سفارش دهید. 

غذاهای دریایی شامل شاه میگو، سالمون، داینامیت شریمپ، ماهی کبابی و ماهی سرخ‌شده با سس لمن هرب است. انواع گریل (ریبای استیک سیر و رزماری، تی بن استیک سیر و رزماری، فیله استیک باروتی و چیکن استیک)، پاستا (چیکن مک اند چیز، عربیتا و آلفردو)، ساندویچ و برگر (رست بیف، چیکن خردلی، برگر بیف جویسی، ماشروم بیف و چیکن برگر) و انواع پیتزا (میت لاورز، الکس، سیر و استیک و هات چیکن) نیز در منو وجود دارد.

منوی کافه روما شامل سالاد (گاردن بیف، فتوش، چیکن روما، اسفناج و شیرازی) و پیش‌غذا (سیب‌زمینی مخصوص، وایت فرایز، چیلی فرایز، بال و کتف سیر و سبزیجات، بورانی بادمجان و اسفناج، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، نان سیر، حمص، زاتزیکی و سوپ روز) است. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه (اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو، فرانسه، موکا، قهوه ترک، یونانی، عربی، کارامل ماکیاتو و فلت وایت)، انواع چای (ماسالا، ماچا، مراکشی، سبز، سیاه و ترش)، قهوه‌های سرد، انواع دمنوش، شیک، کوکتیل و سردنوش، گلاسه، بستنی و کیک نیز سفارش دهید.

رستوران میرزایی

  • آدرس شعبه مرکزی: کیلومتر هفت جاده چالوس، روستای سرودار (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • تلفن شعبه مرکزی: ۳۵۳۵۳۸۹۳ ۰۲۶ - ۳۵۳۵۳۶۵۵ ۰۲۶
  • آدرس شعبه یک: جهانشهر کرج، میدان هلال احمر، خیابان نارون (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۳
  • آدرس شعبه دو: عظیمیه، بلوار شریعتی، پامچال شمالی، نبش سنبل غربی (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: restaurant_mirzaei@
  • رده قیمت: متوسط
  • مشهورترین رستوران‌ های کرج

رستوران میرزایی شعبه چالوس

 (رستوران میرزایی شعبه چالوس) منبع عکس: اینستاگرام restaurant_mirzaee، عکاس: ناشناس

«رستوران میرزایی» یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های استان البرز است که شعبه مرکزی آن از رستوران های جاده چالوس به شمار می‌رود. این شعبه در دو فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز در کنار رودخانه از میهمانان پذیرایی می‌کند. استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب و کیفیت غذاهای این رستوران زبانزد خاص و عام است. تنوع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی در منوی رستوران میرزایی، تمام افراد با ذائقه‌ها و سلیقه‌های متفاوت را راضی نگاه می‌دارد.

در شعبه مرکزی رستوران میرزایی می‌توانید انواع کباب‌ها (شیشلیک شاندیز، سلطانی، چنجه، برگ، کباب ترش، کباب لاری تند و شیرین، بختیاری، وزیری، جوجه، کوبیده مخصوص، جوجه‌کباب لاری تند و شیرین، جوجه‌کباب ترش، فیله جوجه مخصوص، جوجه زعفرانی و جوجه‌کباب ممتاز)، ماهیچه (روزهای پنجشنبه و جمعه)، گردن، باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، سبزی پلو و پلو کره ایرانی سفارش دهید. غذاهای دریایی رستوران شامل بشقاب دریایی، ماهی سالمون نروژی، ماهی سی‌بس، میگو (سوخاری، پفکی و کبابی)، ماهی شیر (کبابی و سرخ‌‌شده) و قزل‌آلا (کبابی و سرخ‌شده) می‌شود.

در رستوران میرزایی انواع غذاهای فرنگی نظیر بیف استراگانف، بشقاب اسپانیایی تند، چیکن پارمزان (با سس هلو یا سس ناپولیتانو)، چیکن شف اسکالپ، فیله مرغ گریل با سس ترخان، بشقاب سبزیجات و... سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید پاستا (میگو، بیف آلفردو و چیکن آلفردو) و انواع استیک (لم چاپس، فیله استیک با انواع سس، میکس استیک و استیک مرغ با سس لیمو یا سس قارچ) سفارش دهید. انواع سالاد (پیشنهاد سرآشپز، ویژه میرزایی، یونانی، فتوش، سزار گریل یا سوخاری، سبز مخصوص و شیرازی)، پیش‌غذا (کشک بادمجان، میرزا قاسمی و نان سیر)، مزه‌‌ها (سینی مزه، حمص بیروتی، دیپ لوبیا، مُتَبَل (بابا غنوش)، موهامورا، سیب‌زمینی با سس دیپ یا سس قارچ، زیتون، ماست و خیار، بورانی بادمجان، بورانی اسفناج و ماست موسیر) و انواع نوشیدنی در منو وجود دارد.

در شعبه‌های یک و دو رستوران میرزایی با نام‌های کبابخانه میرزایی و کبابی میرزایی، انواع کباب (شیشلیک شاندیز، چنجه، برگ، کوبیده، ماهی قزل‌آلا، جوجه با استخوان و بدون استخوان، جوجه‌کباب فسنجانی، بال و کتف کبابی مکزیکی و...)، پیش‌غذا و نوشیدنی سرو می‌شود.

رستوران گردان ارکیده مهستان

  • آدرس: کرج، بلوار نبوت، بعد از بوستان نبوت، مرکز خرید مهستان، طبقه سوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۱۲۳ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام رستوران: orkideh_restaurant@
  • صفحه اینستاگرام کافه: orkideh_caffe@
  • رده قیمت: گران
  • مشهورترین رستوران‌ های کرج

رستوران گردان ارکیده مهستان کرج

منبع عکس: orkidehrestaurant.com، عکاس: ناشناس

«رستوران ارکیده مهستان» به‌عنوان تنها رستوران گردان کرج، در مرکز خرید مهستان، از بهترین مراکز خرید کرج واقع شده است. ارکیده با بیش از چند دهه تجربه، هشت شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران دارد. موسس و بنیان‌گذار رستوران‌های بزرگ ارکیده، مرحوم حاج علی اژدری ممقانی است که با تلاش شبانه‌روزی و فراگیری پخت انواع کباب‌های ایرانی نزد متبحرترین آشپزان آن زمان، در سال ۱۳۳۶ خورشیدی ساخت شعبه مرکزی ارکیده را با پس‌انداز خود آغاز کرد. مواد اولیه مرغوب، کیفیت بالای تمام غذاها و به‌کارگیری سرآشپزان باتجربه، مهم‌ترین دلایل اعتبار و محبوبیت رستوران ارکیده به شمار می‌رود.

ارکیده مهستان فضای بزرگی در حدود ۲,۰۰۰ متر مربع را در اختیار دارد؛ به‌‌طوری‌که در آن با وجود تعداد زیاد میهمانان نیز از شلوغی و ازدحام خبری نخواهد بود. سالن وی‌آی‌پی (VIP) با چیدمان مجلل و امروزی، امکان برگزاری مراسم کاری، میهمانی و جشن را با رزرو قبلی فراهم کرده است. آلاچیق‌های اختصاصی در فضای باز رستوران، چشم‌انداز زیبایی از شهر را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اتاق بازی کودکان و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این مجموعه است.

ارکیده مهستان با فضایی بزرگ و مجلل در حدود ۲,۰۰۰ متر مربع، تنها رستوران گردان کرج است

منوی غذای اصلی در رستوران ارکیده مهستان شامل انواع کباب (شیشلیک، کوبیده، چنجه، برگ مخصوص، سلطانی، وزیری، بختیاری، جوجه با استخوان و بدون استخوان و جوجه‌کباب فسنجانی)، باقالی پلو با ماهیچه، گردن و مرغ، زرشک پلو با مرغ، جوجه چینی و فیله مرغ سوخاری است. همچنین می‌توانید سینی رویال، سینی مخصوص کباب و سینی ممتاز کباب را سفارش دهید. انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی سرخ‌کرده، کشک بادمجان، سوپ جو و سوپ شیر و قارچ)، سالاد (فصل، سزار با مرغ گریل یا سوخاری، چوپان، سالاد استیک مرغ و گوشت، اسپشیال و رژیمی)، ماست چکیده کوزه‌ای، انواع نوشیدنی و آب‌میوه‌های طبیعی سرو می‌شود. این مجموعه دارای کباب آماده پخت (خام و به سیخ‌کشیده) و غذای روز بیرون‌بر نیز است.

در منوی کافه می‌توانید انواع قهوه‌های کلاسیک (اسپرسو، آمریکانو، آفوگاتو، لاته و کارامل ماکیاتو)، قهوه‌های دمی (ترک، فرنچ پرس، کمکس و یونانی)، نوشیدنی‌های گرم (هات چاکلت، نسکافه و ماسالا)، دمنوش (گل گاوزبان، زنجبیل، به‌لیمو، بهارنارنج و دمنوش ترکیبی آرامش)، انواع چای (سیاه، سبز، مراکشی و زعفرانی)، آب‌میوه‌های طبیعی، ماکتیل، اسموتی، سردنوش (زرتاج، خاتون و مهر و ماه)، انواع شیک (شکلات، بادام زمینی و تیرامیسو)، بستنی (میوه‌ای، سنتی و شکلاتی) و دسر (کیک روز، وافل، کنافه پسته‌ای داغ و کیک بستنی) سفارش دهید. 

رستوران شاندیز

  • آدرس: عظیمیه، میدان آزادگان، بلوار طالقانی شمالی، خیابان حسینی، روبه‌روی برج میلاد (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۶۸۳۰۰ ۰۲۶ - ۳۲۵۶۸۴۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴
  • رده قیمت: متوسط
  • مشهورترین رستوران‌ های کرج

رستوران شاندیز کرج

منبع عکس: shandizkaraj.ir، عکاس: ناشناس

«رستوران شاندیز» شعبه عظیمیه اولین و تنها نماینده رسمی شاندیز مشهد در کرج است که در سال ۱۳۹۷ خورشیدی در محله عظیمیه افتتاح شد. در این رستوران می‌توانید انواع کباب‌های لذیذ (شیشلیک شاندیز، فیله، میکس شاندیز، برگ، سلطانی، وزیری، لقمه، جوجه‌کباب با استخوان و بدون استخوان)، ماهیچه شاندیز، گوشت مخصوص، ماهی، باقالی پلو و پلو سفید ایرانی سفارش دهید. سینی‌های شاندیز شامل سینی ژیگو ویژه، سینی مخصوص، سینی سردست، سینی خانواده و سینی رژیمی است. پیش‌غذا (سوپ روز، میرزا قاسمی و کشک بادمجان)، سالاد (سبز، چیکن دیل، انار کلم و سزار) و انواع نوشیدنی نیز در منو وجود دارد.

رستوران روما

  • آدرس: گوهردشت، بلوار موذن، روبه‌روی درب دانشگاه آزاد (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴-۳۴۴۲۵۰۰۲ ۰۲۶ و ۳۴۴۲۵۰۰۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱:۳۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: roma.foood@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

رستوران روما کرج شعبه بلوار موذن

منبع عکس: اینستاگرام roma.foood، عکاس: ناشناس

«رستوران روما» با محیط خانوادگی و آرام، دکوراسیون شیک و تنوع غذایی، از پرطرفدارترین رستوران‌های کرج است، کارکنان حرفه‌ای و بسیار خوش‌برخوردی دارد و رسیدگی به سفارشات و سرویس‌دهی حتی در روزهای شلوغ پایان هفته، به‌سرعت انجام می‌شود. در این رستوران امکان برگزاری دورهمی و جشن تولدبه‌همراه تزیین میز و بادکنک‌آرایی با هماهنگی و رزرو قبلی وجود دارد.

انواع پیش‌غذا، غذاهای لذیذ ایرانی، ایتالیایی، دریایی و فست‌فود در روما سرو می‌شود. شما می‌توانید انواع پیش‌غذا (سوپ روز، سیب‌زمینی سرخ‌شده با سس مخصوص، قارچ سوخاری، سیب‌زمینی با پنیر، ژامبون و قارچ، نان سیر، زیتون پرورده، ماست موسیر، ماست و خیار، ماست بورانی، اسفناج و بادمجان) و سالاد (سزار گریل و سوخاری، ویژه روما، سبز مخصوص روما و شیرازی) سفارش دهید.

غذاهای ایرانی رستوران روما شامل انواع کباب (شیشلیک شاندیز، کوبیده ممتاز و نگین‌دار، برگ مخصوص، چنجه مجلسی، سلطانی، وزیری، بختیاری، جوجه، فیله کباب ترش، جوجه‌کباب ترش، شیش طاووق، بلدرچین کبابی، کباب اورفا، ازمیر کباب و آدانا کباب)، ته‌چین گوشت و بادمجان، ته‌چین مرغ، باقالی پلو با گوشت یا مرغ، زرشک پلو با مرغ، چلو خورشت قیمه نثار و چلو خورشت روز می‌شود. همچنین غذاهای دریایی مانند بشقاب میکس دریایی، میگو سرخ‌کرده پفکی، میگو سوخاری، قزل‌آلا سرخ‌شده و کبابی و ماهی شوریده در منو موجود است.

پیتزاهای ایتالیایی با خمیر نازک ۳۳ سانتی‌متری (اسپیشیال، چانو، بیانکا، وجیترینا و دیاولتا) و پیتزاهای آمریکایی با خمیر ضخیم ۲۴ سانتی‌ متری (مخصوص، مخلوط، پپرونی، گوشت و مرغ و گوشت و قارچ) در رستوران روما سرو می‌شود. از غذاهای مخصوص رستوران می‌توان از چیکن پارمزان با سس هلو، لم نوزت میکس، استیک مرغ با سس لیمو، مرغ گریل با سس ترخون، مرغ رژیمی، جوجه چینی با سس بنیه، بشقاب اسپانیایی، بیف استراگانف، چیکن استراگانف و استریپی اسپایسی سوخاری نام برد. همچنین در منو انواع استیک (فیله با سس قارچ و سس فلفل و استیک مرغ چدنی با سس قارچ)، پنینی (مخصوص، گوشت و مرغ) و انواع نوشیدنی وجود دارد.

رستوران چنین

  • آدرس: جهانشهر، خیابان استانداری البرز، روبه‌روی کوچه زهره (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۲۱۷۲۱۷ ۰۲۶ - ۳۴۲۱۶۳۷۷ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲:۳۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: cheninrestaurant@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

رستوران چنین کرج

منبع عکس: اینستاگرام cheninrestaurant، عکاس : ناشناس

«رستوران چنین» با تنوع منو و کیفیت و لذت غذاها از محبوبیت زیادی برخوردار است. در منو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست‌فود، پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی را مشاهده می‌کنید. اگر به مواد غذایی خاصی آلرژی دارید، مشکل خود را با مسئول ثبت سفارش در میان بگذارید. چنین دارای باشگاه مشتریان است که با اشتراک در آن می‌توانید بسته به میزان خرید، از امکانات تخفیف در هر یک از بخش‌های مجموعه (خشکبار پنجشنبه، کافه دارچین و رستوران چنین) بهره‌مند شوید. در این رستوران، روزهای شنبه برای خانواده‌ها، ۱۰ درصد مبلغ سفارش کسر می‌شود، شنبه و یکشنبه سرویس چای بعد از غذا رایگان است و درآمد روز دوشنبه‌ به امور عام‌المنفعه اختصاص دارد.

در رستوران چنین می‌توانید بشقاب‌های مزه حمص، حمص بیروتی، حمص باللحم (با گوشت)، دیپ لوبیا چیلی و متبل (باباگانوش)، میرزا قاسمی، کشک کدو، کشک جانان (کشک بادمجان)، سیب‌زمینی و کیلکا سوخاری را امتحان کنید. انواع غذاهای ایرانی (جوجه چوبی، جوجه تندوری، آلبالو پلو، کتلت، کباب بشقابی، کباب برگ، راسته کباب گوسفندی، باقالی پلو با ماهیچه و گردن بره)، غذاهای دریایی (پلو میگو، میگو پلو جنوبی، قزل‌آلا، شاه‌میگو گریل و شاه‌میگو همراه با میگو پلو بوشهری) در رستوران چنین سرو می‌شود. غذاهای فرنگی (تاکو استیک، استیک مینیون، کِسِدیا مرغ، لازانیا، شنیتسل مرغ، بیف استراگانف، چیکن استراگانف، برگر و پاستا آلفردو) و همچنین انواع خوراک (پارمجان، اسو بوکو، خوراک زبان، کوفته سوخاری با سس آلو جنگلی و خوراک سبزیجات با کاری و مرغ) در منو وجود دارد.  

سالاد پنجشنبه آجیلی و سالاد دارچین رستوران چنین را حتما امتحان کنید

خوشمزه‌های معروف رستوران چنین، «سالاد پنجشنبه آجیلی» (کاهو رسمی، شنیتسل مرغ آجیلی، برگه آلو جنگلی، برگه آلو قیصی، کرفس، جوانه، آجیل کاراملایزشده و سس کره بادام‌زمینی)، «سالاد دارچین» (کاهو پیچ، بیبی اسفناج، قارچ، تخمه آفتاب‌گردان، گوجه چری، کاپاریس، زیتون سیاه، گوجه خشک بالزامیکی، و فیله مرغ حلزونی به ‌همراه سس ریحان بالزامیک) و سالاد فتوش است. همچنین می‌توانید انواع سوپ، آش انار، غذا و پیش‌غذاهای گیاهی، عرقیجات، موکتل و آب‌میوه طبیعی، انواع نوشیدنی، انواع قهوه، چای و دمنوش، شیک، شیرینی و دسر را سفارش دهید.

رستوران ماژورل

  • آدرس: خ مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۲۴۲۴۴ ۰۲۶ - ۳۵۵۴۴۴۴ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۳:۳۰، پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۲۳:۳۰
  • ساعت سرو صبحانه: پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۱۲
  • صفحه اینستاگرام: majorelle.mehrshahr@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

رستوران ماژورل مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام majorelle.mehrshahr، عکاس: ناشناس

«رستوران ماژورل» از رستوران‌های مشهور و محبوب نزد مردم کرج است؛ رستورانی لوکس و بسیار بزرگ با محیطی خاص و دلنشین و طراحی زیبا که دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است و نورپردازی آن در شب، فضایی رویایی ایجاد می‌کند. رستوران ماژورل گزینه مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه و برگزاری مراسم جشن تولد، نامزدی و عقد به شمار می‌رود. از نقاط قوت رستوران می‌توان به کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخورد و کیفیت غذاها اشاره کرد.

صبحانه‌های ماژورل شامل بشقاب انگلیسی، بشقاب سرد ایرانی، پنکیک با تاپینگ میوه‌های فصل و بستنی، وافل، کروسان بیکن و آووکادو، اگ‌بندیکت، سوسیس تخم‌مرغ، املت (گوجه‌فرنگی، کینوا، اسفناج، بروکلی و زیتون)، هش براون و بیکن، فریتاتا و سرشیر عسل می‌شود. برای پیش‌غذا می‌توانید کالاماری سوخاری، نان سیر، حمص و سوپ روز سفارش دهید.

انواع غذاهای پلویی (سردست بره شاهانه، باقالی پلو با ماهیچه و گردن و پلو میگو) و انواع کباب‌ (لقمه شاه‌پسند، کباب بره، شیشلیک شاندیز، خشخاش کباب، شالتو لحم، برگ و جوجه درباری) در منو وجود دارد. استیک (پورتر هاوس و فیله مینیون)، انواع پیتزا ایتالیایی و پیتزا آمریکایی، برگر (کابوی برگر، چیز برگر و ماشروم برگر)، پاستا (فتوچینی بیف ریکوتا و پنه بیف آلفردو) و سالاد (استیک و اسفناج، سزار، تریاکی و فتوش) قابل سفارش است.

در میان منوی بار سرد ماژورل، می‌توان از ماکتل (کوبا لیبره، اطلس سن رایز و فرنچ فلگ)، تیکی درینک (کاپیتان مورگان و تاهیتی)، میلک شیک (ردولوت و موکا هازلنت)، فراپه و اسموتی (هاوایی و پینا کولادا) و آب‌میوه‌های طبیعی نام برد. از منوی بار گرم می‌توانید نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو (لاته و آفوگاتو)، قهوه‌های دمی (کمکس و وی ۶۰)، چای و دمنوش (ویولت لوندر، ماسالا و دمنوش آنتی آلرژی)، آیس کافی (فراپاچینو و نوتلا فلیور) و دسر (کیک روز و باقلوا با بستنی) را امتحان کنید.

رستوران گاجره

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۰ شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۱۷۹۶۸ ۰۲۶ 
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: gajereh_foodhallorg@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

رستوران گاجره مهرشهر کرج

 منبع عکس: اینستاگرام gajereh_foodhallorg، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران گاجره» از رستورن‌های معروف کرج است که نوعی باغ رستوران به شمار می‌رود. این رستوران با فضای زیبا و دلنشین، منوی متنوع و غذاهای باکیفیت، طرفداران بسیاری در میان مردم کرج دارد و دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است. در محوطه سرسبز، حوضی شبیه به یک دریاچه‌ کوچک وجود دارد و پلی بر آن احداث شده که جلوه خاصی به باغ داده است.  

در رستوران گاجره انواع پیش‌غذا نظیر سیب گودا و بیکن، نان سیر، بال کنجدی، سالاد کینوا، سالاد سزار سوخاری و گریل و سالاد شیرازی سرو می‌شود. از غذاهای ایرانی رستوران می‌توان از ماهی سوخاری، ماهی شکم‌پر، ماهی تنوری (رژیمی)، ماهیچه، گردن، ته‌چین مخصوص، شاه رول، شیشلیک، برگ، فیله کباب ترش، جوجه‌کباب ناردون و کباب لقمه نام برد. همچنین می‌توانید پیتزا (شف لاور، ویکو، وگن، میلی گریس و آنیون بلونز)، پنینی (پیکن ماشروم و بف باربیکیو)، برگر (مک برگر، کریسپی برگز و چوریستو برگر)، پاستا و استیک سفارش دهید.

در منوی کافه گاجره انواع قهوه (رومانو، کوبانو و لاته)، قهوه‌های دمی (ترک و فرنچ پرس)، چای و دمنوش (چای مراکشی و دمنوش سبز نعنا)، آیس کافی (آیس موکا، کلد برو و لیتیوم)، شیک (افتر ایت، اسکای شیک و کیت کت)، فراپه (فراپاچینو نعنا و فراپاچین آیریش)، اسموتی (تروپیکال، سیب ریحون و لیموناد فرانسوی)، ماکتیل (موهیتو و کاپرینا) و آب‌میوه‌های طبیعی وجود دارد.

کافه رستوران بلانچ

  • آدرس: عظیمیه، میدان بهارستان، نبش خیابان لاله‌ها (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۲۸۷۴۷۲ ۰۲۶ - ۳۲۵۶۶۴۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴
  • ساعت سرو صبحانه: هشت تا ۱۲
  • صفحه اینستاگرام: blanch_cafe@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

کافه رستوران بلانچ در عظیمیه کرج

 منبع عکس: اینستاگرام blanch_cafe، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران بلانچ» در فضایی بزرگ با طراحی داخلی زیبا، با منوی متنوع و غذاهای باکیفیت، پذیرای میهمانان در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است. برای صبحانه می‌توانید املت ایرانی و فرانسوی، لندن دی، ایرانین ساید دیش، میت املت، اگ برگر، هگیس، پنکیک و فرنی سفارش دهید. پیش‌غذا و میان‌وعده‌ها شامل سوپ روز، دیپ خیار و نعنا، فرایز دیپ چیز، ایندین فرایز چیز، کرپ نوتلا به‌همراه گاناش شکلاتی، سینی سوخاری و فروت ساید دیش است.

از میان غذاهای ایرانی رستوران می‌توان از خورشت فسنجون، ته‌چین سلطان میرزا، شیرین‌ پلو، آلبالو پلو، چلوگوشت شاهان، جوجه درباری، کباب تابه‌ای و کاسه کباب نام برد. همچنین انواع پیتزا (پیده گوشت، کلزون، چیکوری و ویتلو)، پاستا، لازانیا، ساندویچ، برگر، استیک، غذاهای وگن و فیتنس (فروت ساید دیش، کرپ، پلیت سبزیجات، سانسی سالاد، پیتزا وجترین، المپیک و استیک مرغ) در منو وجود دارد. 

اسپرسو بار بلانچ شامل انواع قهوه اسپرسو، آمریکانو و لانگ بلک (تهیه‌شده از قهوه پاناما، برزیل، ال‌سالوادور و رواندا) است. در منوی برویینگ بار، قهوه‌های اتیوپی هاماشو، اتیوپی بامبه و کلمبیا کاناس پاناما بوکه مشاهده می‌شود. همچنین شیر و قهوه زعفرانیه، کاپوچینو، لاته و آیسد لاته، آیسد موکا، فلت الموند و دارک پریما قابل سفارش است. انواع گرم‌نوش، شیک، ماکتیل، اسموتی، کیک و دسر (لاوا کیک، باقلوا عربی و باقلوا بستنی) و چای بار (چای آلبالو، چای مراکشی و چای قندپهلو در استکان کمر باریک) در کافه بلانچ سرو می‌شود.

رستوران اکبر جوجه

  • آدرس: فردیس، فلکه پنجم، بلوار بیات، نبش بلوار امام رضا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۵۳۸۸۸۳ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: akbarjoojeh.fardis@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین رستوران‌ های کرج از نظر مردم

رستوران اکبر جوجه شعبه فردیس کرج

منبع عکس: اینستاگرام akbarjoojeh.fardis، عکاس: ناشناس

«رستوران اکبر جوجه» یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای است که توسط برادران کلبادی راه‌اندازی شده و یکی از شعبه‌های اصلی آن در سال ۱۴۰۰ خورشیدی در فردیس کرج افتتاح شده است. این شعبه، فضای شیک و نسبتا بزرگی دارد و ظرفیت پذیرایی آن ۴۲ نفر است. اگر به اکبر جوجه علاقه دارید به این رستوران سر بزنید؛ چراکه غذای دیگری در این مکان سرو نمی‌شود.

رستوران اکبر جوجه غذای خود را با جوجه‌های ارگانیک و برنج ممتاز ایرانی تهیه می‌کند. جوجه‌ها با وزن حدودی یک کیلوگرم به‌همراه کره محلی، به‌مدت زیادی با حرارت کم روی اجاق قرار می‌گیرد تا مغز پخت شود. برای هر پرس غذا، نصف جوجه کامل شامل بازو، سینه و ران، بشقاب پلو و در کنار آن رب انار ملس سرو می‌شود.

فودکورت مهراد مال

  • آدرس: عظیمیه، بلوار شریعتی، مرکز خرید مهراد مال، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۷۷۷۰۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۲:۳۰، شب‌های تعطیل و ماقبل آن از ساعت ۱۱ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: foodcourt.mehrad@
  • فودکورت‌ های کرج

فودکورت مهراد مال کرج

منبع عکس: اینستاگرام  foodcourt.mehrad، عکاس: ناشناس

«فودکورت مهراد مال» در طبقه چهارم مرکز خرید مهراد مال قرار دارد و یکی از فودکورت‌های خوب کرج به شمار می‌رود. این فودکورت دارای واحدهای غذایی متنوعی است که در آن‌ها انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، ترکی، ایتالیایی، فست‌فود، پیش‌غذا و نوشیدنی سرو می‌شود. واحدهای غذایی این فودکورت شامل موارد زیر است:

  • مطبخ ایرانی مهراد (انواع کباب و غذاهای ایرانی)
  • کبابخانه ملوکانه (انواع کباب)
  •  پیتزا ریتم (انواع پیتزاهای ایتالیایی، ساندویچ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده)
  • بیف تک (انواع ساندویچ، برگر و استیک)
  • مایا تکس مکس (تاکو، پیتزا، ساندویچ، برنج با مرغ گریل و سالاد)
  • نوانو (انواع پیتزا، استیک، تنتونی، کومپیر و سالاد)
  • رستوران ایتالیایی ماندرو (انواع غذاهای فرنگی)
  • چیکن بسکت (سوخاری و ساندویچ)
  • بورسا کباب (انواع کباب و غذاهای ترکیه‌ای)
  • دلزی (دونر پرسی، پیتزا دونر، پیده و ساندویچ)
  • امیر شکلات (قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، شیک، کیک و دسر)

فودکورت اسکای لند (فودکورت ماندگار )

  • آدرس: عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۶۵۹۷۸۰ ۰۹۱۹
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: skyland_karaj@
  • فودکورت‌ های کرج

فودکورت اسکای لند در برج ماندگار کرج

منبع عکس:skylandiran.ir، عکاس: ناشناس

«فودکورت ماندگار» یا «فودکورت اسکای لند» در مجموعه شهربازی اسکای لند، در طبقه چهارم برج ماندگار کرج واقع شده است. اسکای لند یکی از بزرگ‌ترین فضاهای سرپوشیده تفریحی کرج به شمار می‌رود که مساحتی حدود ۱,۰۰۰ متر مربع را به فودکورت اختصاص داده است. فضای فودکورت، طراحی داخلی زیبا و دلنشینی دارد و برای راحتی میهمانان، در طراحی میز و صندلی‎‌ و مبلمان آن از بهترین متریال استفاده شده است. همچنین دو اتاق مجزای تولد کودک و اتاق وی‌آی‌پی (VIP) برای برگزاری مراسم و جشن تولد دارد که با رزرو قبلی و هماهنگی با مجموعه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

فودکورت اسکای لند دارای غرفه‌هایی با منوی غذایی متنوع و لذیذ، سالاد بار و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. از غرفه‌های فعال مجموعه می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • رستوران ایرانی دنیز (شعبه دو) (انواع غذاهای ایرانی، کباب، انواع خورشت، کوفته تبریزی، لازانیا، دیزی سنگی، پیش‌غذا و سالاد)
  • سوخاری لوک (مرغ و قارچ سوخاری، جوجه چینی، انواع سیب‌زمینی تنوری، ذرت مکزیکی، خیار شور سوخاری و سالاد)
  • ماما سیتا (انواع پاستا، ساندویچ، استیک، پیتزا ایتالیایی و پیتزا آمریکایی)
  • خارجی لند (انواع قهوه، نسکافه، نوشیدنی، شکلات، پاستیل و پاپ‌کورن)
  • تنوری (انواع جوجه و کباب‌های تنوری)
  • کافه رض (صبحانه، انواع نوشیدنی و بستنی)
  • برگایز (انواع برگر، سیب‌زمینی و سالاد)

فودکورت اکومال

  •  آدرس: ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو، مجتمع تجاری اکومال، طبقه اول (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۲۲۶۸ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: ecomall.foodcinema@
  • فودکورت‌ های کرج

فودکورت اکومال کرج

منبع عکس: اینستاگرام ecomall.foodcinema، عکاس: ناشناس

«فودکورت اکومال» در طبقه اول مجتمع تجاری تفریحی اکومال قرار دارد. این مجتمع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کرج است که در سال ۱۳۹۲ و در دو طبقه اصلی و دو نیم طبقه تاسیس شد و فضایی عالی برای تفریح و خرید را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. فودکورت اکومال در فضایی به مساحت ۲,۵۱۷ متر مربع، بسیار ساده و شیک طراحی شده است و نورپردازی این محیط، آرامش خاصی برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند. این فودکورت دارای واحدهای غذایی متنوعی است که در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود، پیش‌غذا و نوشیدنی سرو می‌شود. از واحدهای غذایی فودکورت اکومال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران مطبخ (انواع کباب و غذاهای ایرانی)
  • چیکن کلاب (سوخاری)
  • مستر برگر (انواع برگر گوشت و مرغ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده با انواع سس، هات داگ، لقمه کباب و سالاد)
  • ۲نونه (انواع ساندویچ)
  • پیتزا مارکت (انواع پیتزا)
  • پارسوا (انواع فست‌فود)

فودکورت نیکامال

  • آدرس: ضلع جنوبی فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی، مجتمع تجاری نیکامال، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۲۱۷۰۰۱ ۰۲۶ - ۳۴۲۱۸۰۰۱ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: nikamall_foodcourt@
  • فودکورت‌ های کرج

فودکورت نیکامال کرج

منبع عکس: اینستاگرام nikamall_foodcourt، عکاس: ناشناس

«فودکورت نیکامال» در طبقه چهارم مجتمع تجاری نیکامال واقع شده است. این مرکز خرید ۲۴ طبقه به‌عنوان بلندترین برج کرج در زمینی به وسعت ۲,۰۸۲ متر مربع قرار دارد و شامل هفت طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۸۰ خودرو، پنج طبقه تجاری با ۱۶۰ واحد فروشگاه، یک طبقه هایپر مارکت، یک طبقه فودکورت و ۱۰ طبقه اداری می‌شود. در فودکورت مجموعه امکان برگزاری جشن تولد با رزرو قبلی وجود دارد.

پس از خرید در نیکامال، به فودکورت مجموعه سری بزنید و بسته به ذائقه خود، از طعم غذاهای ایرانی، ترکی، ایتالیایی، فست‌فود،  سوخاری، میان‌وعده، انواع کیک، شیرینی، دسر، بستنی و نوشیدنی‌های گرم و سرد لذت ببرید. از واحدهای غذایی این فودکورت می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • رستوران ایرانی نعنا (انواع صبحانه، انواع کباب، زرشک پلو با مرغ، پیتزا و سالاد)
  • رستوران پاپا (پیتزا، برگر، چیز داگ و سیب‌زمینی)
  • هات وی (پیتزا، ساندویچ، برگر، سیب‌زمینی و سالاد) 
  • ساندویچ دهه ۶۰ (انواع ساندویچ نوستالژی)
  • پیتزا پلاس (پیتزا، استیک، پاستا، برگر و سوخاری)
  • آنالیا (غذای ترکیه‌ای، بورک و پیده)
  • کافه پینک پلاس (قهوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم، دمنوش، کیک و دسر)
  • شیرینی نون (انواع شیرینی و کوکی)
  • کافه رستوران کوچینی (لنگر) (انواع پیتزا، سوخاری، شیک، بستنی، کیک و دسر)
  • دومینو لند (انواع سوخاری)
  • لاویز (برگر و پاستا)
  • رستوران ایتالیایی رومانا (انواع پیتزا، پاستا، لازانیا و نان سیر)
  • سالادبار (انواع سالاد)
  • تورک اوستا (انواع باقلوا)

سفره‌خانه سنتی آریا 

  • آدرس: جهانشهر کرج، میدان سپاه، بلوار جمهوری شمالی، نبش کوچه نسیم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۷۷۶۵۹ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: sofrekhane.sonati.ariya@
  • رده قیمت: متوسط
  • سفره‌خانه‌ های کرج

رستوران و سفره‌خانه سنتی آریا در جهانشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام sofrekhane.sonati.ariya، عکاس: ناشناس

«سفره‌خانه سنتی آریا» یکی از بهترین سفره‌خانه‌های کرج است که میهمانان خود را به موزه زمان می‌برد. در تزیینات این سفره‌خانه از اشیا عتیقه با قدمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ سال استفاده شده است. تابلوهای فرش دست‌بافت سردرود تبریز، تابلوهای مسی، تابلوهای نقاشی و خطاطی، هنر قلم‌زنی مس زنجان و میناکاری شیراز، قلیان‌های قدیمی و اشیای نفیس در گوشه و کنار این رستوران، چشم‌ها را خیره می‌کند. 

سفره‌خانه سنتی آریا در مکانی دلنشین با بهترین کیفیت مواد اولیه و غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می‌کند. منوی جذاب این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی است؛ از میان آن‌ها می‌توان از چلو کباب‌ها (لقمه گوسفندی، جوجه، فیله حلزونی، برگ گوسفندی، شیشلیک و بناب)، ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده و تنوری، باقالی‌ پلو با ماهیچه، زرشک‌ پلو با مرغ، دیزی سنگی، استیک گوشت، استیک دنده گوسفندی با سس قارچ، میگو کبابی، اسکندر کباب، بادمجان، سالاد و انواع نوشیدنی نام برد.

سرویس مخصوص (انواع میوه فصل، چای و دمنوش)، آب‌میوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع کیک را در سفره‌خانه سنتی آریا امتحان کنید. این رستوران هر شب با اجرای موسیقی زنده، محیطی شاد برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. امکان برگزاری مجالس میهمانی و جشن تولد نیز با رزرو قبلی وجود دارد. در رستوران سنتی آریا  قلیان با انواع طعم‌ها سرو می‌شود.

سفره‌خانه سنتی ارگ البرز

  • آدرس: کرج، میدان حافظ، انتهای خیابان دوم حصار، خیابان سرجوب (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۰۲۹۸۵ ۰۲۶ - ۲۶۴۱۴۰۰ ۰۹۱۲
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: arg_alborz@
  • رده قیمت: متوسط
  • سفره‌خانه‌ های کرج

سفره‌خانه سنتی ارگ البرز

منبع عکس: اینستاگرام arg_alborz، عکاس: ناشناس

«سفره‌خانه سنتی ارگ البرز» با سازه زیبای خود شما را به اعماق تاریخ می‌برد. این رستوران با معماری زیبا و دوستدار طبیعت، بدون قطع هیچ درختی در سطح شیب‌دار خیابان سرجوب بنا شده است. طراحی سازه به ارگ‌های تاریخی (قلعه) شباهت بسیاری دارد. سفره‌خانه ارگ البرز در سالن سرپوشیده با میز و صندلی‌های چوبی، کلبه و تخت‌‌های خانوادگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. تخت‌ها و کلبه‌های رستوران به‌صورت طبقه‌ای قرار دارد و توسط پلکان به یکدیگر راه می‌یابد. سالن سرپوشیده ارگ البرز با ظرفیت ۴۰ نفر، امکان برگزاری میهمانی دورهمی و جشن تولد را فراهم آورده است. 

نگهبانان نیزه‌دار سفره‌خانه ارگ البرز به‌خوبی از قلعه محافظت می‌کنند

در سفره‌خانه سنتی ارگ البرز انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. منوی رستوران شامل ماهی قزل‌آلا، چلو گردن و چلو ماهیچه گوسفندی، اکبر جوجه، پلو کره، باقالی پلو، کباب‌ها (شیشلیک شاندیز، کوبیده ممتاز، کوبیده نگین‌دار، وزیری، بره کباب، برگ گوسفندی و گوساله، سلطانی، جوجه با استخوان و بدون استخوان، بال مرغ کبابی و کباب ترش) است. همچنین برای پیش‌غذا می‌توانید کشک بادمجان، میرزا قاسمی، انواع سوپ، سالاد سزار، زیتون پرورده، ماست چکیده و موسیر، ترشی و سیر ترشی سفارش دهید.

باغ رستوران نویان

  • آدرس: مهرشهر، خیابان گلستان یکم، ابتدای چمن دو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۱۱۸ ۰۲۶ - ۳۳۴۱۷۰۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت رستوران: از ساعت ۱۳ تا ۲۳:۳۰ 
  • ساعت فعالیت کافه: هشت تا ۲۳:۳۰
  • ساعت سرو صبحانه: هشت تا ۱۲
  • ساعت اجرای موسیقی: هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: noyan.restaurant@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج با موسیقی زنده

باغ رستوان نویان در مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام noyan.restaurant، عکاس: ناشناس

«باغ رستوران نویان» دارای فضاهای بزرگ سرپوشیده و روباز است و به‌صورت چهارفصل و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. آب‌نماها و جوی‌های آب در بخش روباز، حال و هوای خاصی به رستوران داده است و نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. در محوطه تعداد زیادی آلاچیق چوبی وجود دارد که به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز شده و در یکی از آن‌ها، استخر توپ برای بازی و سرگرمی خردسالان تعبیه شده است. در کافه رستوران رویان، هرشب موسیقی زنده اجرا می‌شود. این رستوران دارای تندیس جشنواره رستوران محبوب مردم است و مکان مناسبی برای دورهمی و برگزاری جشن تولد به شمار می‌رود. نویان روزهای دوشنبه برای بانوان در محصولات کافه و چای‌خانه، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

غذاهای رستوران نویان در آشپزخانه‌ای بزرگ و کاملا صنعتی و مدرن طبخ می‌شود. منوی صبحانه‌ شامل بشقاب ایرانی، بشقاب انگلیسی، املت (گاردن، مدیترانه‌ای و سالامی)، فرنچ تست، شاکشوکا، شیش‌انداز، کروسان بیکن، سیمیت یومورتا، خوراک سوجوک، پنکیک بلژیکی و وافل است. انواع پیش‌غذاهای ایرانی و فرنگی (میرزا قاسمی، کشک بادمجان، زیتون پرورده، ترشی، ماست موسیر، سوپ روز، نان سیر، چیکن پاپ‌کورن، پوتینو ارستو، چیلی فرایز، بیگ فرایز اسموکی و فرایز اند چدار) در منو وجود دارد.

برای غذا می‌توانید انواع کباب (لقمه، جوجه، شیشلیک شاندیزی، برگ، بال کبابی و جوجه‌کباب ترش)، پلو گردن گوسفندی، باقالی پلو با ماهیچه، سینی‌های چندنفره، قزل‌آلا سرخ‌شده و دیزی سنگی سفارش دهید. اگر به فست‌فود علاقه دارید، پیتزا ایتالیایی (دیاولا، ساسیج کرانچی، بیکن لاورز، کارنه، اورتالانا و چیکن پستو)، پیتزا آمریکایی (نیویورک و فلوریدا)، پاستا (پنه بیف پومودور، پنه وجی لاورز و پنه توسکانی)، برگر (اورجینال برگر، دیپ چیز برگر، باربیکیو برگر و سور برگر) و ساندویچ رپ (وجتبل رپ، چیکن رپ و رپ استیک) را امتحان کنید. سالادهای نویان شامل سزار گریل و سوخاری، کرانچی، بیف اسپینچی و فتوش است. 

در اسپرسو بار نیز می‌توانید اسپرسو، آمریکانو، کورتادو، لاته، کاپوچینو، تافی کارامل ماکیاتو، موکا، قهوه ترکیش و قهوه شیخ سفارش دهید. انواع ماکتیل (تیکی وایب، گرین فارست و سوییت کاروست)، اسموتی (بری وحشی، رویای سرد و بلک تروپیکال)، شیک (پامکینگ، آلموند چاکلت، بیسکو باطر و بری شیک)، و نوشیدنی‎‌های گرم (چای سیاه گیلانی، چای ماسالا، دمنوش، هات چاکلت، شیر زعفران و شیر کوکی) در منوی کافه وجود دارد.

کافه رستوران شهر

  • آدرس: خیابان مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش ۲۰۵ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۱۳۲۲۱ ۰۲۶ - ۰۸۰۸۷۹۳ ۰۹۱۲
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴
  • ساعت اجرای موسیقی: شب‌های دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: shahr.restaurant@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج با موسیقی زنده

کافه رستوران شهر در مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام shahr.restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران شهر» رستورانی شیک و بزرگ در مهرشهر کرج است که در دو طبقه بزرگ و روف گاردن در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود. منوی صبحانه شامل صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، اگ برگر، فری تاتا، لنگوا، شاکشوکا، اگ رول، املت گوجه، املت سبزیجات و وافل است. برای پیش‌غذا می‌توانید میگو تمپورا، سینی مزه مدیترانه‌ای، حمص بیروتی، تبوله، سمبوسه لبنانی، چیز فرایز، نان سیر، سوپ عدس ماهیچه و سوپ روز سفارش دهید. سالادها شامل چیکن کاتسو، تردیشنال، سزار و فتوش است. 

غذاهای اصیل ایرانی مانند ماهیچه درباری، گردن و انواع کباب (کباب خشخاش، جوجه لبنانی، شش طاووق، تیکه کباب عربی، لقمه زعفرانی، جوجه‌کباب، آدانا کباب و دنده کباب ترکیه‌ای) در رستوران سرو می‌شود. انواع برگر و پنینی (اورینتال برگر، دبل کرانچ برگر، پنینی ورستل و پنینی آلفردو)، استیک (مینیون بن مارو، لم چاپس و چیکن)، پاستا (پنه پستو و پنه بیف آلفردو)، انواع پیتزا (ورستل، پپرونی، گارلیک بیف و جمیرا) در منو وجود دارد. همچنین می‌توانید غذاهای خلیجی نظیر شاورما، مجبوس الحم، مجبوس الدجاج، صحیفه بالحم، صحیفه بالدجاج و ایمام بایلدی سفارش دهید. غذاهای رژیمی نظیر وجی، هلثی تایم و پیتزا سبزیجات نیز در منو به چشم می‌خورد.

در کافه رستوران شهر می‌توانید انواع قهوه‌ بر پایه اسپرسو (آمریکانو، لاته و آفوگاتو)، قهوه‌های دمی (ائرو پرس، کمکس، جم، ۷۶۰ و ترکیش)، قهوه‌های سرد (آیسد کارامل لاته، آیسد موکا و آیسد برو) و دمچار (چای سیاه، ترکی، سبز، ماسالا و انواع دمنوش) را بنوشید. انواع ماکتیل، اسموتی، شیک، کیک و دسر (براونی، باقلوا وتارت اسنیکرز) و سافت درینک (لایم فیز، پرشین گلد، باتانگا و سودا ایتالیایی) در منوی کافه موجود است.

رستوران سنتی باغ گردو

  • آدرس: مشکین دشت کرج، ابتدای خیابان شهید زارع (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۲۱۱۱۱۳ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • ساعت اجرای موسیقی زنده: هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: baghegerdoo@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج با موسیقی زنده

رستوران سنتی باغ گردو مشکین دشت کرج

منبع عکس: اینستاگرام baghegerdoo، عکاس: ناشناس

«باغ گردو» با فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز از رستوران‌های سنتی کرج است که در آن هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود. این رستوران دو طبقه، سالن بزرگ با سقفی بلند دارد که طبقه دوم آن‌ به‌صورت بالکن و مشرف به طبقه پایین است. فضای روباز رستوران با درختان گردو، گلدان‌های کنار حوض و تخت‌های چوبی زیبا، هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. باغ گردو گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم دورهمی، افطاری، جشن نامزدی و عقد و جشن تولد به شمار می‌رود. برای صرف غذا در ساعات اجرای موسیقی زنده، باید ورودی پرداخت کنید. 

غذاهای رستوران سنتی باغ گردو از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید انواع کباب‌ها (لقمه، شیشلیک، برگ، سلطانی و جوجه)، باقالی پلو با ماهیچه و گردن، زرشک‌پلو با مرغ، ماهی قزل‌آلا کبابی، دیزی، انواع پیتزا (پپرونی، چیکن استراگانف، سیر و استیک و سبزیجات)، برگر (اسپشیال و چیکن پانکو)، سیب‌زمینی سرخ‌شده با سس قارچ، سالاد مخصوص، زیتون پرورده، ماست موسیر، ترشی و انواع نوشیدنی سفارش دهید. انواع عرقیجات سنتی، چای و دمنوش در منو وجود دارد.

 غار سفره‌خانه سنتی ققنوس

  • آدرس: خیابان جهانشهر کرج، میدان سپاه، بلوار جمهوری، بعد از بانک پاسارگاد، بین خیابان غزال و گل‌ها (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸-۳۴۴۰۶۰۶۵ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • ساعت اجرای موسیقی زنده: هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: ghoghnos_cave2@
  • رده قیمت: متوسط 
  • بهترین رستوران‌ های کرج با موسیقی زنده

غار سفره‌خانه ققنوس در کرج

منبع عکس: اینستاگرام ghoghnos_cave2، عکاس: ناشناس

«غار سفره‌خانه سنتی ققنوس» طراحی خاص و متفاوتی دارد. بخشی از سفره‌خانه، شبیه به غار و بخشی دیگر به‌شکل سنتی، با تخت‌های چوبی طراحی شده است. در این رستوران هر شب، موسیقی زنده به‌همراه نوازندگان برتر اجرا می‌شود. منوی ققنوس شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است.

سفره‌خانه سنتی ققنوس در غاری زیبا، با  موسیقی زنده و غذاهای لذیذ از میهمانان پذیرایی می‌کند

در سفره‌خانه سنتی ققنوس، انواع پیش‌غذا (سوپ مرغ و قارچ، سیب‌زمینی سرخ‌شده و نان سیر) و سالاد (بیف با سس تریاکی، سزار سوخاری و گریل) در منو وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع کباب (برگ، کوبیده، بختیاری، تبریزی، جوجه با استخوان و بدون استخوان)، باقالی پلو با گوشت گردن، قزل‌آلا کبابی، رولت مخصوص و برنج (قالبی، سبزی پلو و باقالی پلو) سفارش دهید. انواع پیتزا ایتالیایی و آمریکایی و غذاهای فرنگی نظیر بیف استراگانف، چیکن استراگانف، فیله سوخاری، پاستا پنه آلفردو را در ققنوس امتحان کنید. قهوه‌های گرم و سرد، سرویس چای، کوکتیل، شیک و کیک قابل سفارش است. در این سفر‌ه‌خانه قلیان با طعم‌های مختلف سرو می‌شود.

کافه رستوران دنیز

  • آدرس شعبه اصلی: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۲۱۶ (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه دو: عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار، فوکورت ماندگار، طبقه چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن شعبه اصلی: ۳۳۴۲۱۶۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: deniz.caferestaurant@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج برای تولد

کافه رستوران دنیز کرج

کافه رستوران دنیز مهرشهر. منبع عکس: اینستاگرام deniz.caferestaurant، عکاس: ناشناس

 دنیز، اولین رستوران ایران با کف آکواریومی است که ماهی‌های رنگارنگ آن، هر بیننده‌ای را خیره می‌کند

«کافه رستوران دنیز» مهرشهر در دو فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز با آلاچیق‌های زیبا با کف آکواریومی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند.  با رزرو قبلی در این رستوران زیبا، همسر یا دوست خود را در روز تولدشان سورپرایز کنید و لحظات خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم بزنید. 

اگر علاقه‌مند به صرف صبحانه در ساعات اولیه روز هستید، می‌توانید سینی‌ صبحانه (دنیز، ایرانی، انگلیسی و اسپانیایی)، پنکیک، املت (ایرانی، بیکن و قارچ) و سوسیس تخم‌مرغ رستوران دنیز را امتحان کنید. در منوی رستوران، انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی با سس قارچ، سیب‌زمینی با بیکن، سوپ و نان سیر) و سالاد (سزار سوخاری و گریل، میوه و اسفناج و شیرازی) وجود دارد.

انواع کباب (لقمه پسته‌ای، کوبیده زعفرانی، جوجه با استخوان و بدون استخوان، جوجه فسنجونی، برگ، چنجه گوسفندی، شیشلیک و کباب رول دنیز)، غذای دریایی (اوزون برون کبابی و ماهی قزل‌آلا)، پیتزا (کلزونه چیکن استراگانف، کلزونه شکاری، سبزیجات، چیکن چدار، سیر و استیک و...)، پاستا (آلفردو، سبزیجات، تنوری و عربیتا)، ساندویچ (دنیز برگر، ماشروم فرنچ برگر، رست بیف و پنینی مرغ) و استیک (تام و جری و تی بن) در رستوران دنیز قابل سفارش است. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های گرم، قهوه‌های دمی، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع شیک، دسر و بستنی را امتحان کنید.

کافه رستوران لامیراژ

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان ۱۰۰ شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۱۹۰۴۱ ۰۲۶ - ۳۳۴۲۰۹۳۲ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: cafelamirage@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج برای تولد

کافه رستوران لامیراژ کرج

منبع عکس: اینستاگرام cafelamirage، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران لامیراژ» دارای دو فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز برای پذیرایی و برگزاری جشن تولدهای دوستانه است؛ با انتخاب تم تولد مورد نظر، اجرای دیزاین و بادکنک‌آرایی را به کارکنان لامیراژ بسپارید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید. در این رستوران قلیان نیز سرو می‌شود.

منوی پیش‌غذا در رستوران لامیراژ شامل بشقاب مزه عربی، تبوله، حمص، سیب‌زمینی سرخ‌شده (با دیپ پنیر، با سس قارچ)، بروشتا، نان سیر و سوپ روز و سالادها شامل سزار گریل و سوخاری، فصل، یونانی، اسفناج و شیرازی است. برای غذا می‌توانید غذاهای ایرانی (سردست همایونی، دیس مخصوص سرآشپز، لقمه شاه‌پسند، چنجه، برگ، کباب ترش، کباب شاندیز، جوجه، کته کباب، باقالی پلو با ماهیچه و گردن گوسفندی، چلو گوشت، قیمه نثار و زرشک پلو با مرغ) و غذاهای فرنگی (بشقاب سبزیجات، فیله مرغ سوخاری، چیکن کوک اوون و انواع پاستا) سفارش دهید.

غذاهای دریایی (میگو سوخاری، سالمون نروژی گریل، سالمون ایرانی گریل، شیر گریل و شیر سوخاری)، فست‌فود (انواع پیتزا، برگر و انواع پنینی)، استیک (ریبای، تی بن، لمب استیک، فیله مینیون و ناوادا) در منو وجود دارد. در کافه لامیراژ می‌توانید انواع قهوه‌ (ماکیاتو، آمریکانو دبل، ترک و فرانسه)، نوشیدنی‌های گرم و سرد، دمچار (انوای چای و دمنوش)، کلد کافئین (آیس موکا، آیس وی ۶۰، آیس کمکس و شوالیه)، انواع کوکتل، اسموتی، شیک، بستنی و کیک (تیرامیسو، دد بای چاکلت، پاریس برست و جار فندق) را امتحان کنید.

رستوران اسکان البرز

  • آدرس: عظیمیه، نبش میدان گلستان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۴۹۵۰۰ ۰۲۶ - ۳۲۵۴۹۶۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ۲۴، پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۰۰:۳۰ بامداد
  • ساعت سرو صبحانه: شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۲، پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت تا ۱۲:۳۰ 
  • صفحه اینستاگرام: eskan.alborz@
  • رده قیمت: گران
  • بهترین رستوران‌ های کرج برای تولد

رستوران اسکان البرز

منبع عکس: اینستاگرام eskan.alborz، عکاس: ناشناس

«رستوران اسکان البرز» از رستوران‌های شیک کرج است که دو طبقه دارد و با منوی متنوع و غذاهای لذیذ خود در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان است. این رستوران دارای سالن وی‌آی‌پی (VIP) برای برگزاری جشن تولدهای دوستانه است؛ با انتخاب تم تولد مورد نظر، تزیین سالن و پذیرایی از میهمانان را به اسکان البرز بسپارید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید.

منوی صبحانه اسکان البرز شامل صبحانه سرد ایرانی با نان داغ، صبحانه انگلیسی، پنکیک، وافل، نیمرو چهار پنیر، املت گوجه‌فرنگی، املت با پنیر و دارچین، املت فرانسوی و سوسیس تخم‌مرغ است. برای پیش‌غذا می‌توانید سوپ جو، سوپ قارچ، سالاد سزار، سالاد گردو، سالاد فتوش، سیب‌زمینی با پنیر و قارچ و قارچ سوخاری سفارش دهید.

منوی غذا از کباب‌ها (کوبیده، فیله گوساله، جوجه‌کباب و جوجه‌کباب ترش)، غذاهای دریایی (میگو سوخاری، فیش اند چیپس، ماهی قزل‌آلا و استیک شیر ماهی)، انواع استیک، لازانیا، جوجه چینی، پیتزا (استیک، سالامی، سبزیجات و پنجره‌ای تند و ساده)، ساندویچ (رایس برگر، فیله مرغ کاری، چیز برگر و استیک فیله گوساله) و پاستا (پنه تورینو و پاستا سبزیجات با سس پستو) تشکیل می‌شود. انواع نوشیدنی (اب‌میوه‌های طبیعی، عرقیجات، موهیتو و...) قابل سفارش است.

کافه خانه دوست

  • آدرس: خیابان گوهردشت، خیابان هشتم غربی، پلاک ۱۸ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۴۰۴۵۲ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: khanedoost.cafe@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین رستوران‌ های کرج برای تولد

کافه خانه دوست

منبع عکس: اینستاگرام khanedoost.cafe، عکاس: ناشناس

«کافه خانه دوست» خانه‌ای ویلایی و دو طبقه در گوهردشت کرج است که با فضای گرم و صمیمی، حس و حال خانه را به شما می‌دهد. این کافه دارای فضای حیاط، تراس و فضای سرپوشیده برای پذیرایی و برگزاری جشن تولدهای دوستانه است؛ با انتخاب تم تولد مورد نظر، اجرای دیزاین را به کافه خانه دوست بسپارید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید.

در خانه دوست می‌توانید انواع پیش‌غذا (سیبادو، ماش پوتو و پرو چدار)، انواع برگر، پاستا (پستو وگن، چیکن پستو، بیف آلفردو و چیکن آلفردو)، پنینی (کرم بیف، مرغ و پستو و بیکن تنوری) و سالاد (سزار، اسموک گارلیک) سفارش دهید. رپ مرغ و بادمجان (نان پیتا، فیله مرغ، اسفناج، بادمجان، پنیر گودا، سیب‌زمینی و سس مخصوص) و رپ پپماری (نان پیتا، بیکن ۹۰ درصد، پپرونی، هالوپینو، پنیر پیتزا، سیب‌زمینی و س مخصوص) از غذاهای لذیذ این کافه است. انواع سردنوش (ویلسائو، لوندر )، دمنوش، ماکتیل (رایا، کاکتوس، پینک و لیچی)، اسموتی (بری توئیست و مانگومانیا) و کیک در منو وجود دارد.

کافه رستوران پلاس عظیمیه

  • آدرس: عظیمیه، میدان گلستان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۰۰۰۰۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۸:۳۰ تا ۲۴ 
  • ساعت سرو صبحانه: ۸:۳۰ تا ۱۱:۴۵
  • صفحه اینستاگرام: restaurant_plus_azimieh@
  • بهترین کافه رستوران‌ های کرج

کافه رستوران پلاس در عظیمیه کرج

منبع عکس: اینستاگرام restaurant_plus_azimieh، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران پلاس» از قدیمی‌ترین کافه رستوران‌های کرج است که منوی متنوع لذیذ صبحانه‌های ایرانی و فرنگی، افراد زیادی را برای در ساعات اولیه صبح به‌سوی این رستوران می‌کشاند. این رستوران از دو طبقه تشکیل شده است و در طبقه پایین آن ممنوعیت کشیدن سیگار وجود دارد. برای صرف غذا در روزهای آخر هفته بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید. در کافه رستوران پلاس، امکان برگزاری جشن تولد با تزیینات دلخواه و بادکنک‌آرایی وجود دارد.

برای صبحانه می‌توانید انواع بشقاب صبحانه ایرانی، بشقاب صبحانه انگلیسی، نیمرو، املت گوجه، املت سبزیجات، کروسان، پنکیک، نان پنیر گردو و چای سفارش دهید. منوی رستوران شامل انواع پیش‌غذا (نان سیر، سیب‌زمینی مخصوص، میرزا قاسمی، )، پیتزا (استیک، پپرونی، کولورادو، سزار، نوستالژی، مکزیکانو، مارگاریتا، پستو و وگان)، انواع استیک، پاستا (عربیتا، پنه چیکن آلفردو، پنه بیف آلفردو، پنه چیکن پستو، بیف استراگانف و چیکن استراگانف) است.

لازانیا، برگر (چیز برگر مخصوص، فیله برگر تنوری، آریزونا و فیلادلفیا)، ماهی سالمون گریل، میگو سوخاری، حمص، کباب (لقمه، جوجه زعفرانی، دنده کباب)ُ و سالاد (سزار با فیله گریل و سوخاری، سالاد سبز) نیز در منوی رستوران پلاس وجود دارد. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های سرد و گرم، قهوه‌های دمی، آب‌میوه‌های طبیعی، انواع چای و دمنوش، کیک و دسر (ردولوت، پای سیب، چیز کیک نیویورکی، پاریس برست، کنافه بستنی، وافل، چاکلت لاوا و کیک هویج گردو) را در این کافه امتحان کنید.

کافه رستوران سرآشپز

  • آدرس: خیابان بلوار جمهوری جنوبی، بین میدان والفجر و میدان سپاه  (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲-۳۲۷۳۳۳۶۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت رستوران: ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰
  • ساعت فعالیت کافه: همه‌روزه از ساعت ۸:۴۵ تا ۲۳ و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام رستوران: sarashpaz.karaj@
  • صفحه اینستاگرام کافه: cafe_sarashpaz@
  • بهترین کافه رستوران‌ های کرج

کافه رستوران سرآشپز کرج

منبع عکس: اینستاگرام sarashpaz.karaj، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران سرآشپز» یکی از بهترین رستوران‌های کرج برای میهمانی، برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌رود. این رستوران دو طبقه، از نما و طراحی داخلی زیبایی برخوردار است و یک تراس دنج با سقف جمع‌شونده دارد که در تمام فصول قابل استفاده است. کترینگ سرآشپز با انواع غذاهای لذیذ و غذاهای ویژه روز، سفارش‌های بیرون‌بر بسیاری را بر عهده دارد. 

منوی رستوران سرآشپز شامل انواع پیش‌غذا (سوپ، نان سیر، پنیر کبابی، سالاد سزار سوخاری و گریل، ماست موسیر و زیتون پرورده) است.  همچنین می‌توانید غذاهای ایرانی (انواع کباب، چلو خورشت فسنجان، شیرین‌پلو با مرغ و زرشک پلو با مرغ)، غذای ویژه روزهای یک‌شنبه، پنجشنبه و جمعه (باقالی پلو با گوشت، گردن و ماهیچه) و غذای ویژه روزهای تعطیل (خورشت قیمه نثار و ته‌چین مرغ و بادمجان) را سفارش دهید. غذاهای فرنگی و دریایی رستوران شامل استیک، بیف استراگانف، چیکن پارمسان، خوراک زبان با سس قارچ، جوجه چینی با سس تارتار، پنه مرغ آلفردو، میگو سوخاری و گریل، برنج تای با میگو، سالمون نروژی، ماهی قزل‌آلا، فاهیتای مرغ و گوشت، کاری مرغ، میگو کبابی با برنج تند مکزیکی و چلو ماهی سفید دریایی است. 

در کافه سرآشپز برای صبحانه می‌توانید میکس پلیت، صبحانه انگلیسی، رول ایرلندی، املت (هالوپینو، بوقلمون، فرانسوی، سوسیس، پیتا و پپرونی)، چاپاتا بیکن، سیمیت یونانی، اگ چوریستو و پنکیک سفارش دهید. انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی با دیپ چدار و سوپ) و سالاد (پینات، بیف، سزار و گرین چیکن) در منو وجود دارد. غذاهای اصلی کافه شامل میکس گریل، استیک، فاهیتا گوشت و مرغ، چیکن پارمسان، انواع پاستا، پیتزا (ساسیج، استیک، بیکن ایرلندی، بوقلمون، چهار پنیر، سالامی و دیاولا)، انواع برگر (کینگ، اسموکی، چوریستو و چیز برگر) و ساندویچ (گوشت و بادمجان، مرغ گریل، اورج هات‎‌داگ و زینگر) است. انواع قهوه‌های گرم و سرد، چای، دمنوش‌ و سردنوش، انواع شیک، اسموتی، فراپه، کیک و دسر در کافه سرآشپز سرو می‌شود.

کافه رستوران نامبر وان

  • آدرس: جهانشهر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه شهداد (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۳۷۶۶۸ ۰۲۶ - ۳۴۴۱۳۵۳۷ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: no.1.cafe@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین کافه رستوران‌ های کرج

کافه رستوران نامبروان در کرج

منبع عکس: اینستاگرام no.1.cafe، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران نامبروان» (no.1) در سال ۱۳۹۱ خورشیدی افتتاح شد و با منوی غذایی و نوشیدنی‌‎های متنوع در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان است. این رستوران با طراحی داخلی، کیفیت غذا و برخورد مناسب کارکنان افراد زیادی را جذب می‌کند و گزینه مناسبی برای قرارهای دوستانه و برگزاری جشن تولد به شمار می‌رود.

صبحانه‌های رستوران نامبروان شامل بورک، صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، املت (ایرانی، مکزیکی، فرانسوی و اسپانیایی)، خوراک تخم‌مرغ، سوسیس تخم‌مرغ، پنکیک نوتلا و فروتی نوتلا است. در این رستوران می‌توانید پیتزا ایتالیایی (تری تارفونگو، پلام سالسی، تری پلام، لاچن میتول، گریل پستو، میت بال و سالسی کاتریتار)، پیتزا آمریکایی (چیکن رست بیف، پستو، میت ماشرولایز، میت پوسالسی و وجترین) و پاستا (پنه آلفردو، پنه بلونز، کنتاکی آلفردو چیکن، وورست آلفردو سالسی چیز، اسپاگتی ژیگو، اسپاگتی بلونز و پنه سبزیجات) سفارش دهید.

غذاهای ایرانی رستوران شامل کته جوجه زعفرانی ته‌دیگی زرشکی هویجی، کته جوجه فسنجونی به‌همراه آلبالو پلو خانگی شیرین، پلو کوبیده خانگی، کته کباب تابه‌ای و میکس کباب است. همچنین استیک، لازانیا، ساندویچ (همبرگر، هم گودا، هم فتاگر، چیکن ویچ، راشن ویچ و هات داگ)، انواع پیش‌غذا، سالاد، کوکتل میوه‌ای، بستنی، میلک شیک، انواع قهوه، چای، دمنوش و نوشیدنی‌ در منوی رستوران وجود دارد.

کافه رستوران لوکاس

  • آدرس: خیابان مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۹، پلاک ۴۲۲٫۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۲۵۱۸۶ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: lukas.mehrshahr@
  • رده قیمت: متوسط
  • بهترین کافه رستوران‌ های کرج

کافه رستوران لوکاس در مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام lukas.mehrshahr، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران لوکاس» رستورانی شیک و دنج با دو فضای سرپوشیده و روباز است. در محوطه رستوران، استخر زیبایی به چشم می‌خورد که در برخی از روزها پر از آب و گاهی خالی است. تعدادی از میز و صندلی‌‌های فضای باز در کنار استخر و برخی از آن‌ها نیز در آلاچیق‌ها چیده شده است. در این رستوران امکان برگزاری مراسم دورهمی و جشن تولد در هر دو فضای سرپوشیده و روباز با هماهنگی و رزرو قبلی وجود دارد.

در رستوران لوکاس می‌توانید انواع پیش‌غذا (سوپ روز، فرنچ اسپیشیال، فرنچ آلفردو، نودل سبزیجات، قارچ سوخاری و میگو سوخاری) و غذای ایرانی (سینی مخصوص لوکاس، کباب سلطانی، چنجه، کوبیده، لقمه شاه‌پسند، کباب ترش، برگ، جوجه، باقالی پلو با ماهیچه، چلو گردن، قزل‌آلا سرخ‌شده، کباب دیگی و برنج زعفرانی) سفارش دهید. انواع پیتزا (مخصوص، سیر و استیک، تیولیگو، اسپیناجو، ماگاریتا لاکتیکی و سبزیجات)، انواع برگر (مخصوص لوکاس، چیز برگر، ماشروم برگر و چیکن برگر)، استیک (مخصوص، ریب‌آی، تی بن و گوشت)، پاستا (پنه اسپیشیال، بیف آلفردو، چیکن آلفردو و لبنانی)، سالاد (سزار سوخاری و گریل، استیک و بازلیکا) و انواع نوشیدنی در منو وجود دارد. 

منوی اسپرسو بار شامل انواع قهوه (آمریکانو، ماکیاتو، لاته، موکا و کاپوچینو) و نوشیدنی‌های گرم (وایت چاکلت، هات چاکلت و چای ماسالا) است. همچنین می‌توانید سینی تنقلات، انواع ماکتیل (کاپرینا، مون نایت،بلو کوکتل و کویین)، اسموتی (سوییت بری، سان تایم، پیناکولادا و بری منگو)، انواع دمنوش، قهوه‌های دمی، آیس و فراپه (آیس کافی، آیس لاته، فراپه فندق، فراپه کارامل و فراپه نوتلا)، انواع شیک (کیت‌کت، اورئو و نوتلا بیسکوییت)، کیک، دسر و بستنی را امتحان کنید.

کافه رستوران دوران 

  • آدرس: عظیمیه، میدان بهارستان، بلوار گلستان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۱۲۱۴۱ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: doran.restaurant.cafe@
  • بهترین کافه رستوران‌ های کرج

کافه رستوران دوران

منبع عکس: اینستاگرام doran.restaurant.cafe، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران دوران» از رستوران‌های شیک کرج، با وجود منوی متنوع و غذاهای باکیفیت از محبوبیت بسیاری در میان اهالی کرج برخوردار است. در این رستوران دو طبقه، امکان برگزاری مراسم جشن تولد با هماهنگی و رزرو قبلی وجود دارد.

در منوی رستوران دوران، انواع پیش‌غذا (نان سیر، سیب‌زمینی با سس قارچ و بروکلی با سس مخصوص) و سالاد (سزار سوخاری یا گریل، چیکن، اسپایسی و سالاد سبز) به چشم می‌خورد. منوی غذای اصلی شامل مرغ پارمزان، بشقاب فیله سوخاری، شنیتسل مرغ، رولیچیتو، استیک ماهی سالمون، فیله استیک گوشت، چیلی استیک گوشت یا مرغ، میگو پفکی یا سوخاری و بشقاب دریایی است. همچنین می‌‌توانید انواع پیتزا (مخصوص، فیلادلفیا، میلانو، فور اور، اسموکی، کاپری، باربیکیو و سبزیجات)، پاستا (شف، پنه با گوشت یا مرغ، فتوچینی با سس پستو، دریایی و اسپشیال) و انواع برگر (مخصوص، چیکن استیک، اسموکی، همبرگر و چیز برگر) را سفارش دهید.

منوی رژیمی رستوران شامل بشقاب رژیمی، بشقاب سبزیجات، همبرگر رژیمی، پیتزا رژیمی و پاستا رژیمی می‌شود. نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع چای و دمنوش، شیک (بیسکوییت باتر، چاکلت دریم و استرابری نوتلا)، قهوه بر پایه اسپرسو (آمریکانو، آفوگاتو و لاته)، قهوه‌های دمی (شیخ، ترک و فرنچ پرس با شیر)، قهوه‌های سرد (آیس آمریکانو، آیس لاته، بلک آیس موکا و فراپاچینو) و کیک (هویج، شکلاتی و چیز کیک) در منوی کافه دوران وجود دارد.

رستوران ایتالیایی سزار

  • آدرس: بلوار سرداران شرقی، نرسیده به میدان والفجر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۲۰۰۴۰۳ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: sezar_restaurant@
  • رده قیمت: متوسط
  • رستوران های فرنگی و فست‌ فودهای کرج

رستوران ایتالیایی سزار در کرج

منبع عکس: اینستاگرام sezar_restaurant، عکاس: ناشناس

«رستوران ایتالیایی سزار» یکی از رستوران‌های معروف کرج است که با طراحی داخلی کلاسیک و منوی غذای متنوع و جذاب خود، افراد زیادی را جذب می‌کند؛ شعبه جدید این رستوران در نیایش مال تهران افتتاح شده است. در سزار انواع غذاهای ایتالیایی و فست‌فود سرو می‌شود و منوی بیرون‌بر نیز دارد. 

پیش‌غذای رستوران سزار شامل انواع سوپ (قارچ، گوجه‌فرنگی و اسفناج)، نان سیردار، سیب‌زمینی تنوری، فرنچ فرایز آلفردو و بروسکتا است. شما می‌توانید انواع پیتزا (کاپری چیوسا، پپرونی، دیاوولا، بیکن دودی، چیکن باربیکیو، آل پولو، چیکن کبابی، چیکن سیسیلی، چیکن پستو، پروجا، ناپولی، چانو، سیر و استیک، بیف سالامی، مونزتسه، کواترو، سبزیجات و مارگاریتا)، انواع استیک (ریبای استیک، فیله مینیون، فیله استیک ژیگو، فیله استیک با سس قارچ، فیله استیک با سس پالرمو و میکس پاستا) را سفارش دهید.

در فست‌فود سزار انواع پاستا (پنه مرغ آلفردو، پنه مرغ کالابرس، پنه اسپیشیال، پنه پستو، پنه پریماورا، اسپاگتی بلونز، اسپاگتی سبزیجات چاینیز، اسپاگتی پیکانته و اسپاگتی مارگاریتا) و انواع برگر مانند برگر ذغالی، چیز برگر و بیکن دودی به‌همراه تاپینگ سس (سس آلفردو، سس تند دست‌ساز، سس پستو و سس قارچ تند) سرو می‌شود. در منوی رستوران انواع بشقاب‌ (بشقاب سبزیجات گریل، چیکن رولت، چیکن پارمسان، چیکن دایت، میکس دایت و چیکن استراگانف)، سالادها (سزار با مرغ گریل و مرغ سوخاری، بازیلیکو، گرین، اسفناج و یونانی) و نوشیدنی (موهیتو، رد موهیتو، لیموناد، رد لیموناد و آب‌میوه فصل) موجود است.

رستوران ایتالیایی پارادیزو

  • آدرس: خیابان عظیمیه، بلوار گلستان، بین میدان مهران و میدان گلستان، بعد از گلستان چهار (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۴۳۷۷۰ ۰۲۶ - ۳۲۵۶۳۰۰۷ ۰۲۶ - ۳۲۵۶۳۰۰۸ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: paradiso_karaj@
  • رده قیمت: متوسط
  • رستوران های فرنگی و فست‌ فودهای کرج

رستوران ایتالیایی پارادیزو کرج

منبع عکس: اینستاگرام paradiso_karaj، عکاس: ناشناس

«رستوران ایتالیایی پارادیزو» یکی از رستوران‌های پرطرفدار کرج است که در بهمن ۱۳۹۶ خورشیدی و با مدیریت آقای امیر حسین آرمان (بازیگر) افتتاح شد. از دلایل محبوبیت این رستوران می‌توان از فضای گرم و صمیمی، کارکنان حرفه‌ای و خوش‌برخورد و پیتزاهای لذیذ آن نام برد. پارادیزو از دو فضای روباز بیرونی و سرپوشیده داخلی با طراحی زیبا و دلنشین تشکیل شده که برای برگزاری جشن تولد نیز بسیار مناسب است. 

در منوی رستوران پارادیزو انواع پیش‌غذاها (سوپ جو، سیب‌زمینی با سس و سبزیجات، سیب‌زمینی خلالی، قارچ سوخاری و نان سیر) و سالاد (فصل، سزار و یونانی) وجود دارد. برای غذا می‌توانید انواع پیتزا ایتالیایی (مالنا، بست آفر، باریا، اینفرنو، سبزیجات، فیلادلفیا، پستو و چیپروسیتو) و پیتزا آمریکایی (مخصوص، دی ولتا، سبزیجات، ساچوری گوشت و قارچ، ایندیانا، استار میکر، هاوایی، روکولا و کاری مرغ) سفارش دهید. همچنین انواع ساندویچ (برگر کلاسیک، چیز برگر، اسموکی برگر، رویال برگر، قارچ برگر، دبل برگر، فله مرغ کبابی و فیله سوخاری)، استیک گوشت و مرغ، میگو سوخاری، پاستا (پنه، باربیکیو و پستو)، لازانیا و انواع نوشیدنی در منوی این رستوران موجود است. 

کافه رستوران ایتالیایی نیوسنس (حس نو)

  • آدرس: مهرشهر، تقاطع بلوار دانش و کمربندی، ساختمان مبنا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۲۰۲۸۰ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: newsense_restaurant@
  • رده قیمت: متوسط
  • رستوران های فرنگی و فست‌ فودهای کرج

کافه رستوران ایتالیایی نیوسنس (حس نو) در کرج

منبع عکس: اینستاگرام newsense_restaurant، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران نیوسنس» یا «حس نو» با منوی تنوع و غذاهای با کیفیت، از محبوبیت بسیاری در میان مردم کرج برخوردار است. این رستوران در ساختمانی دو طبقه و در فضایی صمیمی و دلنشین از میهمانان پذیرایی می‌کند. در منوی  رستوران انواع پیش‌غذا (نان سیردار، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، بروکلی و سوپ شیر) و سالاد (سزار با فیله سوخاری و گریل، چیکن، سبز، اسپشیال و ایتالیایی) مشاهده می‌شود.

در رستوران حس نو می‌توانید انواع استیک (ماهی سالمون، فیله گوشت، فیله مینیون با سس ماشروم یا سس اسموکی، چیلی، تبری و مرغ)، لم چاپس، چیکن گریل آووکادو، میگو سوخاری با سس تمپورا، پاستا (چیکن بلاژیو، شف، فتوچینی آلفردو و پنه با گوشت و مرغ) و لازانیا سفارش دهید. انواع پیتزا (مخصوص، رویال فیلتو، فیلادلفیا، میلانو، سزار، مارگاریتا، گوشت و قارچ، کاپری، پپرونی و سبزیجات)، ساندویچ (همبرگر، استیک، چیز برگر، فراید چیز برگر، چیکن برگر، گریل چیز، رست بیف، چیکن آووکادو، فیله سوخاری و هات داگ) و انواع نوشیدنی در این رستوران سرو می‌شود.

منوی کافه نیوسنس شامل انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، کارامل ماکیاتو، موکالچه و آفوگاتو)، دمی بار (ترکیش جذوه، شیخ و ۷۶۰)، نوشیدنی‌های گرم (شکلات نوتلا، کرم لوتوس، چاکلت کوکو، هانی مون)، چای (سیاه، زغفرونی، ماسالا و مراکشی)، انواع دمنوش، قهوه‌های سرد (آیس لاته، آیس بلک موکا)، انواع ماکتیل (اورنجینا، چیا پانچ لوندر)، شیک و اسموتی (چاکلت کریسماس، پینات، بلک اورئو، ملون فروت) و کیک و دسر (میلفوی وانیل، پاریس برست، سنت اونوره شکلات و انواع تارت) است.

رستوران گریل برگر

  • آدرس: مهرشهر، فاز یک چهار باندی، بلوار شهرداری، بین خیابان ۱۰۵ و ۱۰۷ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۱۳۱۷۱ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: grillburger_4bandi@
  • رده قیمت: متوسط
  • رستوران های فرنگی و فست‌ فودهای کرج

رستوران گریل برگر در مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام grillburger_4bandi، عکاس: ناشناس

«رستوران گریل برگر» (رستوران حوای سابق) یکی از رستوران‌های خوب و قدیمی کرج است که با کادری مجرب در زمینه فست‌فود، حدود دو دهه سابقه دارد. استفاده از گوشت راسته تازه، مواد اولیه ارگانیک و سالم، پخت نان برگر و نان ساندویچ از نکات قوت این رستوران است.

در گریل برگر می‌توانید انواع پیتزا (مخصوص، قارچ و گوشت، پپرونی، میکس فیله، سبزیجات، مارگاریتا، رست بیف، دنده بیکن و چیکن)، برگر (ایتالین، چوریستو، امریکن، امریکن چیز ماشروم، سامورایی، چیکن، فرنچ، راشین، کینگ گریل، کالف ریب، اسموکی بیکن و دوبل پیز برگر) و ساندویچ (ویژه حوا، استیک گوشت، فیله مرغ، ژامبون گوشت، گریل استیک، رست بیف، دنده بیکن، هات داگ) را امتحان کنید. همچنین غذاهای پرسی، انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی خلالی، نان و سیر، سیب با سس پنیر، قارچ سوخاری، )، سالاد (سزار سوخاری و گریل، سالاد ویژه سرآشپز) و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در منو وجود دارد. 

رستوران ژاپنی کایزن

  • آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای خیابان ۲۰۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱-۳۳۴۲۰۴۳۰
  • ساعت فعالیت در فصل تابستان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۳ تا ۲۴  
  • ساعت فعالیت در فصل زمستان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۲:۳۰، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۲:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: kaizen_restaurant@
  • رده  قیمت: گران 
  • رستوران‌ های غذای دریایی کرج

رستوران ژاپنی کایزن در مهرشهر کرج

منبع عکس: اینستاگرام ، عکاس: ناشناس

«رستوران ژاپنی کایزن» با غذاهایی لذیذ و باکیفیت از محبوبیت بسیاری در میان مردم کرج و علاقه‌مندان به غذاهای دریایی برخوردار است. فضای داخلی، ظروف پذیرایی، سرآشپزهای ماهر، سس‌ها و چاشنی‌های این رستوران، ژاپنی هستند. کایزن اولین سوشی‌بار و رستوران ژاپنی در کرج است که استیک‌های آماده طبخ آن طرفداران زیادی دارد. این رستوران دارای سرویس بیرون‌بر است.

کایزن، اولین سوشی‌بار و رستوران ژاپنی کرج است و در سوشی‌های آن تنها از سالمون نروژی استفاده  می‌شود

در رستوران ژاپنی کایزن برای تهیه سوشی تنها از سالمون نروژی استفاده می‌شود؛ رول‌های سوشی هشت تکه است و در انواع رول پنیر، ماکی سبزیجات، گرین رول، رول رنگین‌کمان، ماکی سوخاری، رول میگو تمپورا، رول سالمون کبابی، رول گرم شف، رول گرم اسپشیال، رول فیلادلفیا، رول فلای‌بنگ سالمون، کالیفرنیا رول و راک اند رول سرو می‌شود. همچنین سوشی‌های سالمون اسپایسی، سالمون آووکادو، اسموکی سالمون رول، فرش سالمون رول، دراگون رول، ولکاتو رول، فیلی رول، رول فیفی سالمون، ول قیفی کرپ، وین رول، بیف تریاکی رول و ساشیمی همچنین نیگیری سالمون، نیگیری میگو، کرپ نیگیری، ساشیمی دودی و کیمچی در این رستوران موجود است.

در منوی رستوران کایزن انواع پیش‌‌غذاها (میسو سوپ، سالاد سزار با مرغ گریل، سالاد میگو، اسپرینگ رول سبزیجات با سس چیلی، میگو سوخاری، کالاماری سوخاری، بال مرغ تایلندی و سیب‌زمینی سرخ‌کرده) و ساندویچ (فیله گوشت، میگو سوخاری، کالاماری و مرغ گریل) وجود دارد. به‌عنوان غذای اصلی می‌توانید فیله استیک مخصوص با سس مخصوص و سیب‌زمینی سرخ‌کرده، استیک مخصوص کاهی سالمون نروژی، مرغ پرتقالی، نودل (میگو، گوشت، مرغ و سبزیجات)، پلو میگو و فیله گوشت مغولی با برنج سرخ‌شده سفارش دهید.

رستوران سوشی فو

  • آدرس: عظیمیه، میدان بعثت، سرو جنوبی، لاله دوم، روبه‌روی پارک مادر، پلاک ۱۱۰ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۴۹۰۸۵ ۰۲۶ - ۳۲۵۴۶۸۲۷ ۰۲۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: sushifoo.asian.restaurant@
  • رده قیمت: گران
  • رستوران‌ های غذای دریایی کرج

رستوران سوشی فو در عظیمیه کرج

منبع عکس: اینستاگرام sushifoo.asian.restaurant، عکاس: ناشناس

«رستوران سوشی فو» یکی از رستوران‌های آسیایی کرج است که انواع غذاهای دریایی در آن سرو می‌شود. غذاهای پرطرفدار رستوران شامل میگو تریاکی، بیف تریاکی، نودل ژاپنی مرغ، نودل ژاپنی بیف، برنج سرخ‌شده مرغ، سوشی دراگون و سوشی رولی سرآشپز است. در منو انواع برنج سرخ‌شده (سبزیجات، مرغ، بیف، میگو و ران مرغ)، چیلی رایس (سبزیجات، مرغ، بیف، میگو و ران مرغ) و برنج بخارپز وجود دارد.

اگر به سوشی علاقه دارید، در رستوران سوشی فو می‌توانید چیکن رول، ترشی کیمچی، کرانچ، توکیو رول، کریسپس شریمپ، سالمون آووکادو، کالیفرنیا، فیلادلفیا، دراگون، رول سرآشپز، ماکی رول سبزیجات، کانیبو، ماکی سالمون، فتو ماکی، مجیک رول، کاپا ماکی، رول مخصوص، تمپورا، اسکوئید رول و روشین کرب رول را امتحان کنید. پیش‌غذاها شامل سیب‌زمینی سرخ‌شده با سس پرتقالی، انواع سوپ نودل، سوپ روز و پیراشکی (مرغ و میگو) و سالادهای رستوران شامل سالاد سی فو، سالمون آووکادو و سالاد کرفس است.

از دیگر غذاهای رستوران می‌توان به نودل‌های ژاپنی (سبزیجات، مرغ، بیف و میگو) و چاپسویی (سبزیجات، مرغ، بیف و میگو) اشاره کرد.  همچنین انواع چیلی نودل، کاری نودل، نودل ژاپنی با فلفل سیاه، کریسپی نودل و پدتای نودل سرو می‌شود. غذاهای دریایی رستوران شامل میگو (پرتقالی و تریاکی) و ماهی سالمون با سس تریاکی و سبزیجات است. انواع نوشیدنی و آب‌میوه‌های طبیعی در منو وجود دارد.

کافه رستوران پلاس عظیمیه

منبع عکس: اینستاگرام restaurant_plus_azimieh، عکاس: ناشناس

اگر تجربه صرف غذا در رستوران‌های کرج را دارید، نظر خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران‌ های کرج کدامند؟

رستوران روما شعبه موذن، رستوران چنین، رستوران ماژورل، رستوران گاجره، رستوران بلانچ، رستوران روما شعبه عظیمیه، رستوران میرزایی، رستوران گردان ارکیده مهستان، رستوران اکبر جوجه و..

مشهورترین رستوران کرج کدامند؟

رستوران روما شعبه عظیمیه، رستوران میرزایی، رستوران گردان ارکیده مهستان و رستوران شاندیز

بهترین رستوران‌ های کرج با موسیقی زنده کدامند؟

باغ رستوران نویان، کافه رستوران شهر، رستوران سنتی باغ گردو و غار سفره‌خانه سنتی ققنوس

بهترین فودکورت‌های کرج کدامند؟

فودکورت مهراد مال، فودکورت اسکای‌ لند (برج ماندگار)، فودکورت اکومال و فودکورت نیکامال 

منبع عکس: اینستاگرام shahr.restaurant، عکاس: ناشناس

مطالب مرتبط:

دیدگاه