لمس معماری سنتی در هتل امیرکبیر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
لمس معماری سنتی در هتل امیرکبیر

هتل امیر کبیر کیش با فضای جالب و حیرت‌انگیز خود توجه بسیاری از افراد که به‌دنبال اقامتی ارزان‌قیمت اما باکیفیت هستند را به خود جلب خواهد کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سواحل و بندر رویایی کیش، سرشار از مردم پرانرژی و مهمان‌نواز جنوب است. صدای موسیقی‌های دلنشین جنوبی در کنار ساحل به گوش می‌رسد، دریای جنوب به‌قدری شفاف و زلال است که می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ و ریز و درشت را به‌راحتی ببینید،‌ اگر خوش شانس باشید،‌ می‌توانید حرکت گروهی سفره ماهی‌های دوست داشتنی را در اسکله مشاهده کنید و از همه مهم‌تر، در هتل پنج ستاره و نوساز امیرکبیر کیش، با امکانات بی‌نظیر، اقامتی فراموش‌نشدنی داشته باشید. هتل امیر کبیر کیش با فضای جالب و حیرت‌انگیز خود توجه بسیاری از افراد که به‌دنبال اقامتی ارزان‌قیمت اما باکیفیت هستند را به خود جلب خواهد کرد.

هتل امیرکبیر کیش هتلی با ساختار سنتی و اصیل  و در عین حال تازه تاسیس است و مساحتی حدود ۳۰۰۰ متر مربع دارد. این هتل با معماری دوره صفویه ساخته شده است و نقوش زیبایی روی دیوار‌ها و سقف‌های هتل به‌صورت گچ کاری شده و منبت کاری شده وجود دارند. این هتل،‌ به‌دلیل ظاهر زیبا و تاریخی اش همواره توریست‌های داخلی و خارجی زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کند. به‌دلیل متفاوت بودن جو و معماری هتل ، ‌تجربه‌ای خاص ودوست داشتنی را از اقامت در کیش ،‌ برای شما به ارمغان می آورد.

درهتل امیرکبیر کیش استخر سرپوشیده تعبیه شده است که به‌صورت چهار فصل فعالیت خواهد داشت که به‌زودی افتتاح می‌شود. این هتل پنج ستاره دارای رستورانی مجلل با موسیقی زنده است که انواع غذاهای ایرانی و محلی کیش و غذاهای دریایی را در منوی خود دارد. بسیاری از مسافران سایر هتل‌ها نیز این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند. این هتل با اتاق‌های دل‌باز و لوازم نو و تمیز، همواره امتیازات بالایی را از طرف میهمانان دریافت کرده است و محبوبیت بالایی را در بین هتل‌های تازه ساز کیش دارد. مناظر و دید اتاق‌های هتل،‌ به‌سمت دریا، خیابان و محوطه هتل است.

رپورتاژ

فضای صمیمانه هتل و اتاق‌هایی با امکانات خوب اقامتی خاطره‌انگیز برایتان به ارمغان می‌آورد، مهم‌ترین امکانات هتل امیرکبیر کیش شامل کافی شاپ، اینترنت وایرلس رایگان، لابی، روم سرویس، صندوق امانات رستوران، پارکینگ، آتلیه ،‌ کافی نت ، فروشگاه ، استخر، اتاق چمدان، چایخانه سنتی ، گشت نیم روزی، پذیرش ۲۴ ساعته ، اتاق تلفن و اپراتور، سیستم اعلام حریق و... است .

از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حیات میانی جهت پذیرایی میهمان و کافی شاپ در ماه‌های خوش آب و هوای سال
  • لابی سنتی دوران صفویه
  • دو رستوران مجزا با دکوراسیون جذاب (اصلی و صبحانه)
  • کافی شاپ شهرزاد
  • صبحانه رایگان
  • کافی شاپ شهریار
  • استخر چهار فصل
  • دارای ۱۵۴ اتاق در پنج طبقه با چشم‌انداز دریا، خیابان و محوطه هتل
  • معماری و مبلمان سنتی
  • رفتار حرفه‌ای پرسنل

رپورتاژ

هتل امیر کبیر کیش نزدیک به ساحل و خیابان شهریار واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار لوکس دیپلمات کیش و همچنین پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، هتل دیدار، داروخانه بوعلی، مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پتوفروشی بنیان کیش قرار گرفته است و دسترسی خوبی به دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش دارد.

این هتل همچنین نزدیک به مراکز خرید و تفریحی شهر از جمله‌ اسکله و پارک میرمهنا قرار گرفته است. دسترسی مناسبی به فاصله ۱۲ دقیقه پیاده ‌روی (۹۲۷ متر)، به بازار عرب‌ها دارد و مرکز خرید دیپلماتیک میرمهنا نیز در نزدیکی آن قرار دارد.

از هتل امیرکبیر کیش تا بازار پارس خلیج چهار دقیقه، تا مجتمع گلف سه دقیقه، تا مسیر دوچرخه سواری چهار دقیقه، بیمارستان فوق تخصصی کیش هشت دقیقه، تا مرکز خرید دیپلمات ۱۰ دقیقه، تا فرودگاه بین‌المللی ۱۱ دقیقه و تا بازار به‌کیش ۱۱ دقیقه رانندگی است.

پس از طی پنج دقیقه با خودرو (دو کیلومتر و ۶۵۸ متر) به شهر باستانی حریره که متعلق به قرن هشتم در جزیره کیش است خواهید رسید. این جاذبه در مرکز ساحل شمالی جزیره واقع شده است. مساحت آن حدود سه کیلومتر مربع است.

مجموعه درخت سبز کیش در اطراف یکی از قدیمی ترین درختان جذاب جزیره ساخته شده است. حدود ۶۰۰ سال قدمت دارد. پارک درخت سبز یک مکان ملاقات محبوب است و محل پیاده روی موردعلاقه زوج‌های جوان است. درخت بیش از ۵۰۰ ساله این روزها به درخت آرزو تبدیل شده است. کافی است از هتل امیر کبیر تنها هفت دقیقه با خودرو حرکت کنید تا به این جاذبه شگفت انگیز کیش برسید.

این هتل در نزدیک‌ترین فاصله به دریا قرار دارد (‌۵۰۰ متر) و با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. همچنین مکان‌هایی از جمله اسکله تفریحی میر مهنا، باغ گلستان، خانه تک بادگیر، بازار میوه و تره بار و مرکز خرید مارینا مال  از جمله مکان‌هایی هستند که در مجاورت هتل قرار دارند و با پیاده روی کوتاه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید برای رزرو هتل و تور در جزیره زیبای کیش، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی آسمان پر ستاره کیش در ارتباط باشید. یا برای خرید آنلاین، وارد رزرواسیون آسمان پر ستاره کیش شوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه