سریع ترین روش های یادگیری زبان فرانسه از صفر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
سریع ترین روش های یادگیری زبان فرانسه از صفر

بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه به زبان آموزان کمک می‌کند بهترین راه یادگیری فرانسوی را پیدا کرده و پروسه آموزش را آغاز کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یادگیری زبان جدید از جمله چالش‌های هر فرد در طول زندگی است. بسیاری از افراد اولویت اول را به زبان انگلیسی اختصاص می‌دهند، در حالی که زبان جدید باید با توجه به هدف مدنظر انتخاب شود. به‌عنوان مثال فردی که می‌خواهد در پاریس زندگی کند یا در دانشگاه استراسبورگ درس بخواند، ناچار به یادگیری زبان فرانسوی است. در این مقاله به معرفی بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه خواهیم پرداخت. اگر می‌خواهید به این زبان زنده مسلط شوید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

کمی بیشتر درباره زبان فرانسه بدانیم

فرانسوی یک زبان هند و اروپایی است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون سخنور دارد. جالب است بدانید زبان فرانسه یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد و زبان کاری بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی از جمله اتحادیه اروپا است. این زبان در بیش از ۲۸ کشور اروپایی، آمریکایی و آفریقایی به کار گرفته می‌شود. در ادامه برخی از بزرگترین کشورهای فرانسوی زبان را ارائه کرده‌ایم:

  • فرانسه
  • کانادا
  • کامرون
  • ساحل عاج
  • بلژیک
  • سنگال
  • سوئیس
  • موناکو
  • لوکزامبورگ
  • آفریقای مرکزی
  • ...

چرا یادگیری زبان فرانسه؟

قبل از اینکه به بهترین روش یادگیری زبان فرانسه در منزل و بیرون از خانه بپردازیم، بهتر است با ضرورت آشنایی با فرانسوی آشنا شویم. دلایل متعددی برای شروع Français وجود دارد، به همین دلیل ما در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

ضرورت یادگیری فرانسه – مزایای یادگیری فرانسوی

  • آشنایی با مد، هنر و ادبیات: فرانسه مهد شعر، ادبیات، هنر و فشن است. آشنایی با این زبان شما را به یک دنیای تازه وارد می‌کند. اگر به شعر علاقه دارید، اگر عاشق هنر هستید یا اگر اخبار استایل و مد برای شما مهم است، در یادگیری آن شک نکنید.
  • افزایش فرصت‌های تجاری و تحصیلی: کشور فرانسه از مراکز تجاری قدرتمندی برخوردار است. فارغ التحصیلان داروسازی، مد، هوانوردی، ارتباطات و... فرصت‌های ایدئالی برای کار در این سرزمین پیش رو خواهند داشت. همچنین تجارت در این کشور می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. در سمت مقابل بسیاری از دانشگاه‌های فرانسه با مزایایی نظیر تحصیل رایگان یک مقصد بی‌نظیر برای دانشجویان محسوب می‌شوند. برای کسب فرصت‌های بالقوه تجاری یا اخذ ویزای تحصیلی یادگیری این زبان بسیار مفید است.
  • گسترش دایره ارتباطی: تقریبا ۳۰ کشور اروپایی، آفریقایی و آمریکایی با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. با توجه به گسترش فضای آنلاین و ارتباطات مجازی، حتی اگر قصد مسافرت به فرانسه را نداشته باشید، با آموزش فرانسوی می‌توانید دایره ارتباطی خود را بیشتر کنید.

رپورتاژ

بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه

سریع‌ترین راه یادگیری زبان فرانسه چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از داوطلبان مهاجرت به فرانسه یا علاقه‌مندان به این زبان مطرح می‌شود. صد البته روش‌های متعددی برای یادگیری زبان وجود دارد. فرانسوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با راهکارها و تکنیک‌های مختلف می‌توان این مهارت را تقویت کرد.

در ادامه قصد داریم بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه را بررسی کنیم. فراموش نکنید برای هر فردی، یک روش خاص کارایی بهتری دارد. بنابراین انتخاب روش یادگیری بیش از همه به خود شما بستگی دارد.

شرکت در کلاس های آنلاین خصوصی

اگر به‌دنبال بهترین روش یادگیری زبان فرانسه در منزل (در سریع‌ترین زمان ممکن) هستید، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد. با این حال هیچ روشی کاراتر و مفیدتر از کلاس‌های آنلاین نخواهد بود. البته کلاس‌های آموزش آنلاین به‌صورت عمومی هم برگزار می‌شوند، اما ثبت نام در یک کلاس خصوصی می‌تواند سرعت و کیفیت یادگیری فرانسوی را افزایش دهد. شرکت در یک کلاس آنلاین مزایای بسیاری دارد. اول اینکه در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد. نکته دیگر این است که برخلاف روش‌های خودآموز شما یک معلم فرانسه در کنار خود دارید تا مشکلات شما را حل کند.

جهت رزرو تدریس خصوصی زبان فرانسه اینجا کلیک کنید

شرکت در کلاس های حضوری

همیشه بهترین روش یادگیری زبان خارجه حضور مستمر در کلاس بوده است. بدون شک در میان بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه ثبت نام در موسسات سطح شهر می‌تواند یک راهکار ایدئال باشد. البته تا پیش از اینکه جلسات هفتگی آغاز شود. با وجود دغدغه‌های فراوان زندگی‌های امروزی، حضور مستمر در کلاس یک چالش جدی برای زبان آموزان است. در این میان بد نیست بدانید هزینه چنین آموزشی بالا است. اگر بودجه و زمان کافی برای حضور در کلاس را دارید، بدون شک انتخاب این روش بسیار موثر است، اگر نه باید به فکر راهکار دیگری باشید.

رپورتاژ

مطالعه کتاب آموزش زبان فرانسه + لوح‌های آموزشی سریع فرانسوی

در میان زبان آموزان، بسیاری از افراد تمایل به یادگیری فرانسوی به‌صورت خودخوان دارند. مطالعه کتاب آموزش زبان فرانسه برای این افراد می‌تواند مفید باشد. منابعی مانند Complete French، Entre Amis یا Contacts: Langue et culture françaises جزو منابع کاربردی برای یادگیری فرانسه محسوب می‌شوند. همچنین با اندکی گشت‌وگذار می‌توانید لوح‌های آموزشی مختلف را برای یادگیری تهیه کنید. البته این روش به‌دلیل عدم دسترسی به معلم می‌تواند بسیار سخت و زمانبر باشد. به عبارتی شیب یادگیری دانشجو در این روش کم است.

به کارگیری فرانسه در امور روزانه

چنانچه از کودکی با شما فارسی صحبت شود، شما هم فارسی صحبت می‌کنید. اما اگر با شما عربی صحبت شده باشد چه؟ این دقیقا همان چیزی است که در این روش مورد هدف قرار می‌گیرد. زمانی که در مجاورت یک زبان بیگانه قرار می‌گیرید، به مرور و با توجه به گویش، زبان بدن و بسیاری از موارد دیگر به آن مسلط می‌شوید. بنابراین یک راه برای یادگرفتن زبان فرانسه به کارگیری آن در امور روزانه است. فیلم‌های فرانسوی ببینید، با دوستان خود به فرانسه صحبت کنید، پیج‌های اینستاگرامی فرانسوی زبان را دنبال کنید یا حتی اخبار کشورهایی نظیر کانادا یا فرانسه را پیگیری کنید. با این روش روز به روز تسلط شما بیشتر خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب بهترین روش‌های یادگیری زبان فرانسه بررسی شد. همان طور که می‌دانید، بسیاری از افراد به‌دنبال یادگیری این زبان هستند. چه قصد مهاجرت به پاریس یا سایر شهرها را داشته باشید، چه برای افزایش ارتباطات بخواهید این زبان را بیاموزید، باید از تکنولوژی تشکر کنید. در حال حاضر روش‌های متعدد آنلاین، حضوری یا خودخوان وجود دارد که به هر فرد اجازه می‌دهد برای شروع یادگیری اقدام کند. پس وقت را تلف نکنید و همین امروز آموزش را آغاز کنید.

مطالعه بیشتر: وبلاگ های تاکی

مطالب مرتبط:

دیدگاه