اخذ ویزای توریستی راحت‌تر از قبل شده!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
اخذ ویزای توریستی راحت‌تر از قبل شده!

خیلی از مسافران به‌دنبال سفر به شهرهای اروپایی هستند اما نسبت به‌سختی‌های گرفتن ویزا ترجیح می‌دهند تا به ترکیه یا کشورهای نزدیک به ایران بروند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روز‌ها اخذ ویزای توریستی برای کشور‌ها و مناطق خوش آب و هوای سراسر دنیا بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. خیلی از مسافران به‌دنبال سفر به شهرهای اروپایی هستند اما نسبت به‌سختی‌های گرفتن ویزا ترجیح می‌دهند تا به ترکیه یا کشورهای نزدیک به ایران بروند. همه ما می‌دانیم که اخذ ویزای توریستی هم چالش‌های خودش را به‌همراه دارد اما اگر بدانید که یک شرکت معتبر تمام این مسیر و مشکلات گرفتن ویزا رو برای شما سهل و آسان کرده، باز هم به استانبول و آنتالیا سفر می‌‌کنید؟ قطعا خیر!

برای آشنایی بیشتر با خدمات ویژه شرکت توریک همراه ما باشید:

دردسرهای اخذ ویزا

رپورتاژ

 اگر بخواهیم با شما عزیزان رو راست باشیم، بهتر است بدانید که دردسرهای اخذ ویزا برای گردشگران ایرانی نسبت به شهروندان دیگر کشورها دو برابر است. علت سخت‌گیری‌های زیاد برای ایرانی‌ها می‌تواند مشکلات سیاسی و برخی رفتارهای نامتعارف مسافران باشد. البته ما این موارد را نگفتیم که شما را از سفر رفتن دلسرد کنیم؛ اما بهتر است از چالش‌های درخواست ویزا کاملا آگاه باشید زیرا در این صورت احتمال ریجکت شدن شما کاهش پیدا خواهد کرد. هرچه اطلاعات شما نسبت به گرفتن ویزا کامل‌تر باشد، درصد قبولی درخواست شما بالا‌تر می‌رود.

همه ما میدونیم برای رفتن به یک کشور دیگه نیاز به تایید شدن یک سری شرایط از طرف کشور مقصد داریم تا به ما ویزا یا اجازه ورود به خاک اون جا رو بدن. تعداد کشورهایی که بدون ویزا امکان سفر به اونها هست انگشت شماره! در مرحله اول علت سفر شما مهم هست، چرا؟ چون ویزا طبق نوع سفر شما صادر می‌شود و طبق اون باید رفتار شود. یعنی اگر ویزای توریستی ۱۵ روزه دارید، نمیتوانید بیشتر از زمان تعیین شده در آن کشور بمانید.

ویزا در واقع یک برگه یا سند از هویت و اطلاعات مهم شما است که برای ورود به خیلی از کشورها به آن نیاز دارید. تنها با در دست داشتن ویزای کشور مقصد اجازه ورود به خاک آن را خواهید داشت. به‌طور کلی ویزا دارای تنوع بسیار زیادی است مانند ویزای گردشگری، اقامت، کاری، تحصیلی، درمانی، تجارت و غیره. اما در این بخش قصد داریم اختصاصا در مورد ویزا توریستی صحبت کنیم.

همان طور که از اسم آن مشخص است، این ویزا مخصوص افرادی هستش که قصد گردش و سفر به یک کشور را دارند. این نوع روادید عموما نسبت به دیگر موارد آسان‌تر دریافت می‌شود؛ اما این روزها دردسرها و چالش‌های آن کمی بیشتر شده است. سخت گیری سفارت‌ها و میزان افزایش قیمت دلار از دلایل مهم کم شدن سفرهای خارجی در کشورمان شده است اما جای نگرانی نیست! تمام این موارد را گفتیم تا شما را با یکی از بهترین شرکت‌های خدمات ویزا آشنا کنیم. مجموعه حرفه‌ای توریک با چندین سال سابقه و نیروهای مجرب و متخصص در اخذ ویزاهای کشورهای خارجی توانسته کمک بسیار زیادی به مسافران خود کند.

توریک؛ ویزا با یک کلیک

رپورتاژ

یکی از اصلی‌ترین شعارهای ما این است: توریک، ویزا با یک کلیک! شاید با خود بپرسید با این همه مشکلات و چالش‌های اخذ ویزا چطور با یک کلیک این کار شدنی است؟ در پاسخ به شما عزیزان می‌گوییم که: تنها کافی است به وب‌سایت توریک مراجعه فرمایید، پس از انتخاب کشور مورد نظر ، به‌سادگی ویزا یا وقت سفارت بگیرید یا درخواست پیکاپ ویزا و پاسپورت‌تان رو ثبت کنید.

تیم حرفه‌ای توریک از درخواست صدور ویزای توریستی کشور مقصد تا رسیدن به نتیجه قدم به قدم کنار شما است! این پرسش شاید در ذهن شما باشد که آیا ممکن است صدور انواع ویزا فقط با چند کلیک انجام شود؟ به همین راحتی؟ آنلاین و بدون حضور فیزیکی؟ برای پاسخگویی قاطعانه می‌گوییم بله. تنها کافی است به سایت ما مراجعه کنید و مرحله به مرحله اطلاعات را وارد کرده و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن منتظر نتیجه باشید.

البته لازم به ذکر است که تعداد کمی از کشورها هستند که برای دریافت ویزا باید حتما به سفارت مراجعه کنید و امکان دریافت آنلاین ویزا را نخواهید داشت، اما می‌توانید درخواست خود را در سایت توریک ثبت کرده تا کارشناسان ما پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

آنلاین

برخلاف سایت‌های دیگر اصلا نیازی به تماس و مشاوره ندارید، حتی نیازی نیست که خودتان شخصا به سفارت کشور مقصد بروید، تمام کارها از صفر تا صد به عهده کارشناسان توریک است. در واقع می‌توانید با چند کلیک در هر ساعتی از شبانه روز به‌صورت آنلاین درخواست‌تان را روی سایت ثبت کنید. با وارد کردن اطلاعات هویتی روی سایت و آپلود مدارکی که از شما خواسته شده دیگر جای نگرانی برای خدمات ویزا باقی نمی‌ماند، زیرا تمامی کارهای مربوط به ویزای کشور مورد نظرتان را کارشناسان تخصصی توریک انجام می‌دهند. تمامی این خدمات به‌صورت ۱۰۰ درصد آنلاین و با کمترین و ارزان‌ترین نرخ برای مسافران در این مجموعه انجام می‌شود.

ارزان

هزینه دریافت ویزاهای توریستی نسبت به کشور مقصد کاملا متفاوت است و با تغییر نرخ ارز نیز به افزایش پیدا می‌کند. اما شرکت ما با کمترین هزینه این کار را برای مشتری‌های خود انجام می‌دهد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

فرقی نمی‌کند که به‌دنبال ویزای دبی هستید یا در تلاش برای اخذ وقت سفارت کانادا، در هر صورت مجموعه توریک می‌تواند در تمام مسیر اخذ ویزا در کنار شما باشد. البته لازم به ذکر است که اگر در طول وارد کردن اطلاعات و آپلود مدارک دچار مشکل یا پرسشی شدید، می‌توانید از طریق چت آنلاین که در پایین صفحه قرار دارد با ما به‌صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید یا با شماره‌های روی سایت تماس بگیرید. مشاوران مجموعه، برای پاسخ به تمامی سوال‌های شما آماده خدمت‌رسانی هستند.

 

نتیجه گیری

بهتر است بدانید که مدت زمان صدور ویزا به عوامل مختلفی وابسته است. یکی از مولفه‌های بسیار مهم و موثر در میزان زمان لازم برای صدور ویزا، کشور مقصد است. کشورهای مختلف روادید مختلفی داشته و هر ویزا نیز شرایط خاص خود را دارد که آشنایی با همه آن‌ها برای همه افراد ممکن نیست. بنابراین در پروسه اخذ و دریافت ویزای کشورهای خارجی، نیاز است تا از یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات ویزا معتبر کمک بگیریم. دیگر خدمات اخذ ویزایی که ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از: ارائه مشاوره رایگان حضوری یا غیر حضوری، رزرو وقت از سفارت کشور مقصد، بررسی مدارک و نحوه چیدمان آن‌ها برای ارائه به سفارت، دریافت فرم ویزا، تکمیل فرم سفارت، پرینت فرم به‌صورت فیزیکی و چاپی، صدور بیمه نامه معتبر و غیره.

مطالب مرتبط:

دیدگاه