دختران مجرد به این شهرها سفر نکنند

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
دختران مجرد به این شهرها سفر نکنند

از آنجا که بانوان بسیار حساس بوده و نیازمند امنیت بیشتری نسبت به آقایان هستند، از آن‌ها انتظار می‌رود که در برخی از مناطق که دارای امنیت جانی و مالی مناسبی نیست، ظاهر نشوند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید این تیتر برای شما آشنا باشد که دختران مجرد به این شهرها سفر نکنند. در نگاه اول این عنوان بسیار ناراحت کننده است اما با کمی دقت نظر و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن، می‌توان به‌علت و دلایل آن پی برد. از آنجا که بانوان بسیار حساس بوده و نیازمند امنیت بیشتری نسبت به آقایان هستند، از آن‌ها انتظار می‌رود که در برخی از مناطق که دارای امنیت جانی و مالی مناسبی نیست، ظاهر نشوند. بهتر است ادامه مطلب را دختران مجرد از دست ندهند.

قبل از پرداختن به این موضوع که دختران به کدام مناطق دنیا بهتر است سفر نکنند، بهتر است بدانید؛ که برگذاری تورهای مسافرتی همواره یکی از امن‌ترین راه‌ها برای سفر مجردی دخترانه است. شما می‌توانید به‌راحتی و با خیال آسوده اقدام به رزرو تور نمائید و از سفر خود لذت ببرید. تورهای لحظه آخری همیشه یکی از بهترین گزینه‌های سفر هستند؛ زیرا که علاوه بر پرداخت هزینه کمتر می‌توان توری با امکانات تورهای معمولی را خرید. مجموعه لحظه آخر این شرایط را فراهم کرده تا کاربران با مقایسه آنلاین قیمت و خدمات تورهای ارائه شده توسط بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران خریدی مطمئن و ارزان داشته باشید.

مناطق ناامن در جهان

اصلا هیچ‌کدام از ما انسان ها علاقه‌ای به وجود عنوان مناطق ناامن در لیست مطالب موجود در یک سایت را نداریم اما به‌دلیل برخی شواهد و گزارش‌ها موجود، بهتر است نسبت به برخی اتفاقات در شهرهای مختلف آگاه باشیم تا به هیچ عنوان آن‌ها را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نکنیم. در ادامه قصد داریم به بررسی تک تک این شهرها و علت بدنامی آن‌ها بپردازیم.

آفریقای جنوبی، کیپ تاون

آفریقای جنوبی منطقه‌ی پر بازدید و جذابی در میان تورهای گردشگری موجود و مناطق مربوطه محسوب می‌شود اما لازم به ذکر است هر موضوعی علاوه بر نکات روشن، بخش‌های تیره‌ای نیز دارد که باید پیش از سفر به آنجا بررسی شود. کیپ تاون، دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی محسوب شده و در زمان قدیم، میزبان افراد زیادی بوده است. این منطقه به‌علت عدم وجود امنیت جانی، جزو یکی از مناطق پر خطر جهان محسوب می‌شود. طبق آمار و گزارش‌ها ثبت شده توسط اداره پلیس، از میان هر ۱۰۰,۰۰۰ نفر، ۶۴ نفر آنان به‌دلایل مختلفی به قتل می رسند. تعداد زیادی از این افراد که در این میان نقش دارند، جزو گروه‌های خشونت آمیز هستند.

تقریبا ۱۳۰ باند مختلف در این منطقه یافت شده که اکثر آنان توسط افراد به گزارش رسیده و اداره پلیس تمامی آن‌ها را دستگیر کرده است. همچنین نیمی از آمار قتل، تجاوزها و... مربوط به افرادی است که در گروه‌های مربوط به مواد مخدر فعال هستند. در واقع آن‌ها به‌علت استفاده از مواد توهم زا، نسبت به سایرین بیشتر به انجام کارهای غیر اخلاقی می پردازند. ازاین‌رو مجموعه لحظه آخر توصیه می‌کند دختران مجرد کیپ تاون را برای سفر اتخاب نکنند.

گواتمالا، گواتمالاسیتی

در منطقه گواتمالاسیتی هیچ قانونی در شهر وجود ندارد که جلوی جنایتکاران و قاچاقچیان را بگیرد. در ابتدای امر بسیاری از افراد در مخیله خود این احساس را داشتند که گویا اداره پلیس و خلافکاران با هم در یک سمت و سو فعالیت می‌کنند. علت این نظر نیز به سبب عدم جلوگیری از فعالیت مخرب و آسیب زننده خلافکاران بوده است. پس از گذشت زمان و بررسی‌های فراوان، به این مطلب پی برده‌ایم که این افراد خاطی با پرداخت رشوه و مبالغ زیاد به اداره پلیس، مهر سکوت بر دهان آن‌ها کوبیده‌اند!

به همین سبب دیگر فردی نبوده که جلوی فعالیت‌های نامناسب و خشونت آمیز آن‌ها را بگیرد. شاید در این مرحله از کار به‌دلیل حضور عنوان دختران مجرد به این شهرها سفر نکنند، پی برده باشید! این محله از مناطق بسیار خطرناک بوده و شما باید تا حد امکان از حضور در آنجا خودداری کنید. حتی اگر به اجبار نیاز به حضور در این محیط را داشتید، توصیه می‌کنیم به‌منظور حفظ جان، مال، عفت و آبروی خود، سریعا کار خود را به اتمام برسانید.

مکزیک، سویداد خوارز

در قاره آمریکای شمالی کشوری به نام مکزیک قرار دارد. این کشور از دیرباز تاکنون پذیرای افراد زیادی به‌عنوان گردشگر یا جهانگرد بوده است اما لازم به ذکر است که تمامی مطالب آن چیزی نیست که گردشگران به آن واقف هستند. برخی از مواقع نیاز است تمام دقت و نقطه نظرات خود را در مورد یک موضوع به خرج دهید. از شهر سویداد خوارز که در شمال مکزیک قرار دارد به نام بهشت قاچاقچی‌‌های دنیا یاد می‌شود.

این محله یکی از ناامن‌ترین و بدنام‌ترین محله‌های موجود در جهان است. واقعا در نگاه اول بسیار عجیب به نظر می‌رسد که کشوری جذاب و دیدنی مانند مکزیک دارای بخش ترسناکی چون سویداد خوارز باشد. در این منطقه تمام کارهای غیراخلاقی چون قتل، تعرض، دزدی و... را می‌توان یافت. بدین جهت شایسته است پیش از سفر به این کشور، از بخش اسکان خود اطلاعات لازم را کسب کنید تا خطری شما بانوان را تهدید نکند.

رپورتاژ

سومالی، موگادیشو

قطعا در این روزها نام منطقه سومالی را شنیده اید. با شنیدن این کلمه اکثر افراد به فکر قحطی و گرسنگی مردمان آن می‌افتند؛ اما در واقعیت اصلا این طور نیست! مردمان این منطقه علاوه بر قحطی، گرسنگی، خشکسالی و... دچار عدم امنیت جانی و مالی نیز هستند. موگادیشو، پایتخت و بزرگترین شهر سومالی به حساب می‌آید. این شهر در بین عموم مردم به‌عنوان قتلگاه یاد می‌شود چراکه در آن منطقه هیچ ساختمان سالمی را برای اسکان و زندگی نمی‌توان یافت. این محله آن‌قدر خوفناک است که حتی سازمان‌های حمایتی چون سازمان ملل نیز نمی‌توانند به آنجا ورود کرده و برای مردمان آن، کاری کنند.

آمریکا، دیترویت

شاید در نگاه اول کمی برایتان غیر قابل باور باشد که چرا یک منطقه‌ای از آمریکا جزو ناامن‌ترین مناطق جهان قرار گرفته است. دیترویت بزرگ ‌ترین شهر ایالت میشیگان بوده که امروزه لقب بدنام‌ترین شهر دنیا و یکی از مناطق ناامن آمریکا را به خود اختصاص داده است. به گفته مردمان بومی این منطقه، گویا کاری از پلیس بر نمی آید و آن‌ها این محله را به حال خود رها کرده‌اند. در واقع این طور می‌توان بیان کرد که هیچ نیروی پلیس و امنیتی از پس جنایتکاران و خلافکاران این محله بر نمی آید. این محله، ترکیب حیوان و انسان با یکدیگر است چراکه در اثر گذر زمان طولانی و عدم اصلاح آسیب ها و هنجار‌های موجود، مردمان آن به خوی حیوانی دچار شده‌اند و این امر باعث شده تا لحظه آخر این منطقه را نه‌تنها به دختران مجرد، بلکه به هیچ یک از افراد توصیه نکند.

این شهر طبق سرشماری صورت گرفته در سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۵۰، جمعیت زیادی را به‌عنوان شهروند در خود اسکان داده بود؛ اما امروزه به‌دلیل اتفاقاتی چون عدم امنیت، آمار‌های بی‌شمار قتل، تعرض و... دیگر این محل را برای استقرار انتخاب نمی کنند. به سبب همین وقایع، افراد به حومه‌های شهر هجرت کرده تا از ظلم، ستم و بی قانونی این منطقه دور بمانند. طبق آمار به دست آمده توسط نیروهای امنیتی، از میان ۱۶ نفر، یک نفر قربانی آسیب ها و هنجار‌های اجتماعی این محله می‌شود. برای مثال در سال‌های اخیر، این محله متوسط ۳۷۹ فقره قتل را ثبت کرده است. این امر در نوع خود بسیار آزاردهنده و غیر انسانی بوده و می‌تواند خاطره بدی را در مخیله افراد به یادگار بگذارد.

رپورتاژ

سخن پایانی

بانوان مجرد به جهت حفظ عفاف، امنیت و... نباید در هر مکانی حاضر شوند. بدین جهت بهتر است به مطالبی با عنوان دختران مجرد به این شهرها سفر نکنند توجه کرده و در مکان‌های مذکور ظاهر نشوند. این امر سبب می‌شود که آن‌ها دچار هیچ‌گونه آزار و اذیتی قرار نگرفته و لحظات آرام و خوبی را در مناطق مناسب سپری کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه