در اصفهان کجا بریم شهربازی؟

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور یکشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
در اصفهان کجا بریم شهربازی؟

شهربازی‌‌های اصفهان از بهترین مکان‌های تفریحی این شهر هستند و با وجود انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی مهیج، محیطی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند.

بهترین شهربازی های اصفهان کدامند؟

از بهترین شهربازی های اصفهان می‌توان به شهربازی ناژوان، شهربازی شهر رویاهای اصفهان، شهربازی ملک شهر، شهربازی صفه، شهربازی سپاهان‌ شهر، شهربازی کهکشان عجایب، شهربازی شهر عجایب اصفهان و شهربازی هایپرلند اصفهان اشاره کرد.

شهر زیبای اصفهان از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که با آثار و بناهای تاریخی و صنایع دستی خود شناخته می‌شود. این شهر سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که در کنار بازدید از آثار ارزشمند، از گشت‌وگذار در شهر نیز لذت می‌برند؛ از این‌رو پارک‌‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی شهر اصفهان روزبه‌روز در حال افزایش است.

شهربازی‌‌های اصفهان از بهترین مکان‌های تفریحی شهر هستند و با وجود انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی مهیج، محیطی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کند. برخی از این شهربازی‌ها به‌صورت سرپوشیده و برخی به‌صورت روباز در پارک‌های اصفهان احداث شده‌اند و با امکانات جذاب و متفاوت از جاهای دیدنی اصفهان به شمار می‌روند.

لیست شهربازی‌ های اصفهان:

شهربازی‌ های اصفهان برای بزرگسالان

شهربازی ناژوان

  • آدرس: بزرگراه شهید حبیب‌اللهی، میدان سهروردی، ابتدای خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۷۷۴۳۵۳ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۲، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۲
  • صفحه اینستاگرام: @nazhvan_shahrebazi

شهربازی ناژوان اصفهان

منبع عکس: luxvila.ir، عکاس: نامشخص

«شهربازی ناژوان» از شهربازی‌های مشهور و محبوب اصفهان است که در بخش ورودی پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و با انواع وسایل بازی سرگرم‎‌کننده و مهیج برای رده‌های سنی بزرگسالان و کودکان مناسب است. از وسایل بازی این شهربازی می‌توان از ترن یو، چرخ‌وفلک، کارتینگ، سرسره بزرگسالان، تاب بزرگسالان، جامپینگ بادی، سینما پنج‌بعدی، ماشین برقی، کشتی صبا، کاترپیلار، بازی‌های واقعیت مجازی، ترامپولین، سرسره دلفین، تاب کودک، فریزبی کودک، پارک بادی و قطار کودک نام برد. پارک جنگلی و شهربازی ناژوان دارای امکانات رفاهی نظیر بوفه، کافه، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ است.

پارک جنگلی ناژوان از محبوب‌ترین پارک‌ های اصفهان، علاوه بر شهربازی دارای بخش‌های تفریحی متنوعی است که هریک از آن‌ها به‌طور جداگانه از جاهای دیدنی اصفهان به شمار می‌رود. پس از تجربه هیجان در شهربازی ناژوان می‌توانید از باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان اصفهان، باغ موزه پروانه‌ها، موزه صدف، تله‌سیژ و پارک آبی کودکان نیز بازدید کنید. هر یک از تفریحات پارک، ساعت فعالیت و هزینه متفاوتی دارد و گردشگران می‌توانند با تهیه بلیط و صرف هزینه‌ای اندک، ساعاتی خوش و پرهیجان را در کنار فرزندان خود سپری کنند.

شهربازی شهر رویاهای اصفهان

  • آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن‌دشت، جنب میدان میوه و تره‌بار (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹۵۰۲۰۹۶۰ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱؛ روزهای شنبه، یک‌شنبه ودوشنبه تعطیل است.
  • صفحه اینستاگرام: @dreamsland_isfahan

شهربازی شهر رویاهای اصفهان

منبع عکس: stdconline.com، عکاس: نامشخص

«شهربازی شهر رویاهای اصفهان» از مفرح‌ترین جاهای دیدنی اصفهان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۳، با همکاری شهرداری اصفهان و یک شرکت چینی در زمینی به وسعت ۱۷۰,۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. این شهربازی با بخش‌های روباز و سرپوشیده و بیش از ۹۰ وسیله بازی استاندارد، ظرفیت پذیرش روزانه ۶۰۰ نفر را دارد.

بخش روباز دارای بازی‌های مختلف برای بزرگسالان و کودکان شامل سقوط آزاد، ترن معلق، ترن هوایی، موتور فضایی، تاب زنجیری معروف به سیب، بازوی چرخان، زنبور، کرم کوچولو، رالی کودک و کاروسل (اسب‌سواری گردان) می‌شود. بخش سرپوشیده نیز از سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن جلوه‌های ویژه و سه بخش سینمایی سفر به فضا، دنیای زیر آب و شهر واژگون تشکیل شده است.

  • سالن بازی‌های کامپیوتری: با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر شامل هشت بخش و ۷۰ دستگاه بازی کامپیوتری می‌شود.
  • سالن جلوه‌های ویژه: در فضایی به مساحت ۲,۲۱۸ متر مربع به‌شکل استودیو سینمایی طراحی شده است. افراد داوطلب در این سالن، با استفاده از تکنیک‌ جلوه‌های ویژه مانند پرده سبز، تصاویر مصنوعی و دیگر تکنیک‌ها در صحنه‌های جنگی یا هیجانی به ایفای نقش می‌پردازند و تماشاگران برای مدت ۳۰ دقیقه صحنه‌های جذابی را تماشا می‌کنند.
  • بخش سفر به فضا: از پنج کابین تشکیل شده که ظرفیت هریک از آن‌ها ۲۰ نفر است. این کابین‌ها با حرکت به چپ، راست، بالا و پایین و برخورد با اجرام آسمانی تجربه سفر مجازی به فضا را برای مسافران خود خلق می‌کند. مدت زمان‌ این سفر هیجان‌انگیز، ۶ دقیقه و ۲۰  ثانیه است.
  • بخش سفر به دنیای زیر آب: با ظرفیت ۳۰۸ نفر در هر سانس یک‌ ساعته، با استفاده از فن‌آوری سینمای چهار بعدی، افکت‌های آب و باد، افکت‌های حرکتی و دو ربات میگو و خرچنگ، تجربه هیجان‌انگیزی از دنیای زیر آب را در قالب فیلم سینمایی فراهم می‌کند.
  • شهر واژگون: از پنج واگن تشکیل شده که ظرفیت هریک هشت نفر است. واگن‌ها در یک فضای چهار بعدی حرکت می‌کند و بازدیدکنندگان در این بخش هیجان‌انگیز وارد دنیای خطرناک دایناسورها می‌شوند و به‌نوعی با آن‌ها مبارزه می‌کنند.

از دیگر تفریحات شهر رویاها می‌توان به بخش بازی‌های آبی اشاره کرد. در این بخش با ۵۴ تفنگ آب‌پاش و چند پمپ خودکار آب در ساختمانی دوطبقه، علاقه‌مندان می‌توانند در فضایی شاد همراه با موسیقی در مدت‌ زمان مشخصب بازی کنند. مجموعه تفریحی شهر رویاها از امکانات رفاهی مانند کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ و همچنین رستوران گردان، هتل چهار ستاره، سالن‌های ورزشی و استخر برخوردار است.

شهربازی ملک شهر

  • آدرس: کاوه، خیابان بهارستان غربی (ملک شهر) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۴۷۰۷۰ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: از ۱۷ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: @city_malekpark

شهربازی ملک شهر اصفهان

منبع عکس: اینستاگرام city_malekpark، عکاس: نامشخص

«شهربازی ملک شهر» یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های اصفهان است که بیش از ۳۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد و برای تعداد زیادی از شهروندان اصفهانی یادآور خاطرات کودکی است. این شهربازی که به‌عنوان یکی از تفریحات شبانه اصفهان، در میان بزرگسالان و کودکان طرفدارن زیادی دارد، چندین بار از جمله در سال ۱۳۹۴، به‌علت فرسودگی وسایل و موارد مربوط به ایمنی تعطیل و مجدد بازگشایی شده است و در حال حاضر (۱۴۰۱ خورشیدی) با افزودن چند وسیله بازی، استانداردسازی و نوسازی تجهیزات فعالیت دارد.

از وسایل بازی ملک شهر می‌توان به ماشین برقی بزرگسالان، کشتی اژدها، سفینه، قالیچه، ترن یو، تونل وحشت، قطار بزرگ خانواده (با مسیر گذر از تونل وحشت)، چرخ‌وفلک، فریزبی، سورتمه، بازی‌های واقعیت مجازی، بازی‌های شانسی و جایزه‌ای، کاروسل، سرسره بادی، آفتاب مهتاب، قطار کودک، ماشین برقی کودک، هلیکوپتر کودک، ترامپولین و استخر توپ اشاره کرد.

شهربازی ملک شهر دریاچه‌ای دارد که امکان قایق‌سواری در آن فراهم است. امکانات رفاهی مجموعه شامل بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی و پارکینگ می‌شود. دسترسی به شهربازی ملک شهر از طریق ایستگاه مترو مفتح و ایستگاه متروی شهید علیخانی در خط یک متروی اصفهان امکان‌‌پذیر است.

شهربازی باغ جوان

  • آدرس: خیابان سلمان فارسی، مشتاق سوم، بعد از سه‌راه جی شیر (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: @baghejavan_esf

شهربازی باغ جوان در مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«شهربازی باغ جوان» در مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان قرار دارد و دارای بازی‌های متنوعی برای تمام رده‌های سنی به‌ویژه جوانان است. تاب زنجیری بزرگسال، تاب زنجیری کودک، کشتی صبا، یورو بانجی کودک و نوجوان، ماشین برقی کودک و بزرگسال، پارک بادی کودک، کاترپیلار، قلعه وحشت، ترامپولین و همچنین سالن سرپوشیده گیم سیتی برای بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های ایکس‌باکس از امکانات تفریحی این شهربازی به شمار می‌رود. 

مجموعه تفریحی باغ جوان علاوه بر شهربازی دارای امکانات و تفریحات دیگری نظیر لیزرتگ، پینت‌بال، کارتینگ، فوتبال حبابی، زیپ‌لاین، ادونچر پارک (بازی‌های طنابی)، آرچری (تیر و کمان)، بیلیارد، سوارکاری، مزرعه طبیعت (کارگاه آموزشی کودکان)، آموزش اسکیت، زمین فوتبال و زمین بسکتبال است. مجموعه غذایی باغ جوان (کافی‌شاپ، فست‌فود و رستوران) در آلاچیق‌های زیبایی در میان درختان از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین امکان برگزاری جشن تولد در این مجموعه با رزرو قبلی وجود دارد.

شهربازی های اصفهان برای کودکان

شهربازی صفه

  • آدرس: بزرگراه شهدای صفه، بوستان کوهستانی صفه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۷۵۹۰۶۳ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: از ۱۷ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: @shahrebazisofe

شهربازی صفه اصفهان

منبع عکس: google map، عکاس: Hamidreza Bani 

«شهربازی صفه» در بوستان کوهستانی صفه قرار دارد و دارای وسایل استاندارد و ایمن برای سرگرمی تمام رده‌های سنی است. این شهربازی با تنوع وسایل هیجان‌انگیز برای کودکان نظیر قلعه بادی، ماشین کوبنده، بازی‌های جایزه‌ای و فریزبی، یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های اصفهان برای کودکان به شمار می‌رود.

پارک صفه علاوه بر شهربازی از امکانات تفریحی فراوانی نظیر سالن بولینگ، سالن بیلیارد، زیپ‌لاین، تله‌کابین، آبشار مصنوعی و باغ‌ وحش برخوردار است که اوقات خوشی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. کوه صفه از مکان‌های محبوب کوهنوردان است و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری همچون دره گردنه باد، قلعه شاه دژ، غارها و چشمه‌های متعدد دارد. از امکانات رفاهی پارک صفه می‌توان به بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، فضای پیک‌نیک، آلاچیق، نیمکت، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

شهربازی سپاهان‌ شهر

  • آدرس: خیابان سپاهان شهر، بلوار غدیر، خیابان سبلان، ضلع شرقی پارک سپاهان شهر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۰۰۰۸۷۲ ۰۹۱۳
  • ساعت بازدید: ۱۱ تا ۲۰
  • صفحه اینستاگرام: @shahrebazi_sepahan_shahr

شهربازی سپاهان‌ شهر اصفهان

منبع عکس: اینستاگرام shahrebazi_sepahan_shahr، عکاس: نامشخص

شهربازی سپاهان شهر در ضلع شرقی پارک سپاهان شهر قرار دارد و یکی از شهربازی‌های محبوب اصفهان برای کودکان به شمار می‌رود. از وسایل بازی متنوع شهربازی می‌توان به سرسره‌های بادی کوچک و بزرگ، قطار کودکان، یورو بانجی، تاب زنجیری، تاب هیجانی دلقک، تشک هیجان و ترامپولین اشاره کرد. پارک سپاهان شهر علاوه بر شهربازی دارای امکاناتی نظیر فضای مناسب پیک‌نیک، پارک آموزش ترافیک، فضای دوچرخه‌سواری، مرکز اجاره دوچرخه و باشگاه تنیس است.

شهربازی آبشار

  • آدرس: پل بزرگمهر، خیابان آبشار دوم، پارک آبشار (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۲۷۷۵۰۰ ۰۹۱۳
  • ساعت بازدید: از ۱۷ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: @shahrebazi_abshar

شهربازی آبشار اصفهان

منبع عکس:google map، عکاس: Sepehr Javadi

«شهربازی آبشار» یکی از مکان‌های تفریحی شرق اصفهان در حاشیه زاینده رود است و با بیش از ۳۰ بازی مهیج نظیر سرسره‌های بادی، قطار کودک، ترامپولین، سرسره دلفین، یورو بانجی کودکان، کاتر پیلار، فریزبی کودک، فریزبی ۳۶۰ درجه بزرگسالان، ماشین یوفو، ماشین برقی و کشتی صبا شرایط تفریح و سرگرمی را در فضایی آرام و شاد برای خانواده‌ها به‌ویژه کودکان فراهم می‌کند. این شهربازی دارای بوفه و فست‌فود است.

شهربازی آبشار به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی مجموعه ورزشی پارک آبشار، علاوه بر فضای تفریحی، حال و هوای ورزشی نیز دارد. این پارک شامل امکاناتی نظیر ایستگاه بازی حروف و اعداد، پارک آموزش ترافیک کودکان، زمین‌های ورزشی (فوتبال، فوتبال ساحلی، اسکیت، تنیس، تیراندازی با کمان) و پیست دوچرخه‌سواری است. 

شهربازی تمدن

  • آدرس: بزرگراه آقابابایی، نرسیده به پل تمدن، خیابان سعادت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۷۰۰۰۷۲ ۰۹۱۴
  • ساعت بازدید: ۱۷ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: @shahrebazi_tamadon

شهربازی تمدن اصفهان

منبع عکس:google map، عکاس: Sayed Mohsen

«شهربازی تمدن» یکی از مکان‌های تفریحی اصفهان برای کودکان و نوجوانان است که با مجموعه‌ای از دستگاه‌های مهیج و سرگرم‌کننده اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این شهربازی دارای بیش از ۲۰ وسیله بازی است که شامل سرسره‌های دوقلوی بادی با ارتفاع ۱۳ متر، قلعه بادی، موتور شارژی، آفتاب مهتاب، تاب دلقک، هلی‌کوپتر، تکان‌دهنده‌های دیزنی، ترامپولین، استخر توپ، قطار کودک، مری گراند، چنگک عروسک، کشتی صبا، یوروبانجی، ایرهاکی، فوتبال‌دستی، هند اسپیت و سالتو می‌شود.

شهربازی تمدن دریاچه‌ای کوچک و کم‌عمق دارد که امکان قایق‌سواری از نوع قایق پدالی دستی را برای کودکان سه تا ۱۳ سال فراهم کرده است. بلیط مجموعه را می‌توانید به‌طور حضوری یا به‌صورت اینترنتی و از سایت‌های تخفیف‌دار تهیه کنید.

شهربازی های سرپوشیده اصفهان

شهربازی کهکشان عجایب 

  • آدرس: بزرگراه شهید دستجردی، مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر، طبقه سوم، مقابل پردیس کتاب (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۵۵۰۱۸۶ ۰۳۱
  • ساعت بازدید ۶ ماهه اول سال: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۴ 
  • ساعت بازدید ۶ ماهه دوم سال: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: @wondergalaxyisf

شهربازی کهکشان عجایب اصفهان

منبع عکس:wondergalaxyiran.ir، عکاس: نامشخص

«شهربازی کهکشان عجایب» با مساحتی حدود ۸,۷۰۰ متر مربع در طبقه سوم مرکز خرید سیتی سنتر واقع شده است و یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان به شمار می‌رود. این شهربازی که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده، مجهز به جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا است و شامل بیش از ۱۲۰ دستگاه بازی، غرفه گریم و اتاق تولد (برای سنین یک تا ۱۶ سال) می‌شود. کهکشان عجایب محیط جذابی برای تمام رده‌های سنی به‌ویژه کودکان و نوجوانان است. در این مجموعه هر پنجشنبه و جمعه مراسم قرعه‌کشی به‌همراه مسابقه و جشن برگزار می‌شود.

از وسایل بازی مجموعه کهکشان عجایب می‌توان از ترن هوایی ۳۶۰ درجه، زیپ‌لاین، کارناوال سرپوشیده، ماشین کوبنده، قلعه فضایی، بازی مکانیکی شترسواری، سرسره بادی، قصر بادی، تیراندازی، تکنوپاپ، آموزش ترافیک کودکان، انواع بازی‌های کامپیوتری، کنسول‌های بازی‌ واقعیت مجازی، بازی‌های مسابقه‌ای و جایزه‌ای، سویینگ، بولینگ، کلوپ بیلیارد و اسنوکر نام برد.

در سیتی سنتر اصفهان امکانات دیگری نظیر پردیس سینمایی، موزه، نگارخانه، سالن همایش، فودکورت با ده‌ها کافه و رستوران، مرکز درمانی، بانک‌، دفاتر هواپیمایی، اینترنت رایگان، صرافی، نمازخانه و پارکینگ وجود دارد که در کنار بازی و هیجان در شهربازی می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. 

شهربازی شهر عجایب اصفهان

  • آدرس: بزرگراه شهید دستجردی، قبل از بزرگراه شهید کشوری، پایانه مسافربری صفه، طبقه منفی یک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷-۳۶۷۳۲۸۳۵ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: @wondercity_esf

شهربازی شهر عجایب اصفهان

منبع عکس: اینستاگرام wondercity_esf، عکاس: نامشخص

«شهربازی شهر عجایب» یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان است که در طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه قرار دارد. این شهربازی در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۴,۰۰۰ متر مربع ساخته شده و همه‌روزه میزبان شهروندان و مسافران بی‌شماری از شهرهای مختلف کشور و حتی گردشگران خارجی است. شهر عجایب شامل انواع وسایل بازی پیشرفته در دو بخش اختصاصی بزرگسالان و کودکان می‌شود که بخش کودکان تنوع بیشتری دارد.

در بخش تفریحی کودکان وسایل بازی مانند کاروسل، سرسره بادی، قطار کودک، چرخ‌وفلک کودک، تاب، ترامپولین، مری گراند، گیم آب‌پاش  و هلی‌کوپتر وجود دارد؛ همچنین کلبه شادی با برگزاری جشن تولد کودکان، خاطراتی به‌یادماندنی برای آن‌ها رقم می‌زند. بخش بزرگسالان نیز شامل وسایلی نظیر کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و بازی‌های ویدیویی، ماشین کوبنده، ایرهاکی، فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ، بازی‌های کامپیوتری و بیلیارد می‌شود. این شهربازی دارای سینمای چهاربعدی برای تماشای فیلم‌های مهیج است؛ با سپردن کودک خود به خانه کودک مجموعه می‌توانید با خیال آسوده از تماشای فیلم لذت ببرید. از امکانات رفاهی مجموعه نیز می‌توان از بوفه، کافی‌شاپ و پارکینگ نام برد.

شهربازی هایپرلند اصفهان

  • آدرس: تخت فولاد، خیابان مصلی، هایپرمی، طبقه سوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۶۰۶۶۰۰ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: ۱۷ تا ۲۴

شهربازی هایپرلند دز هایپرمی اصفهان

منبع عکس:google map، عکاس: mohammad dastoornikoo

«شهربازی هایپرلند اصفهان» در طبقه سوم هایپرمی، یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان برای کودکان است که با وسایل بازی نظیر قطار جنگل، سینما فضایی، ماشین یوفو، مزرعه حیوانات، ماشین شارژی، فریزبی، بازی‌های کامپیوتری، خانه شکلاتی و سینما چندبعدی کودکان را سرگرم و خستگی گشت‌وگذار در مرکز خرید را از آن‌ها دور می‌کند. از دیگر امکانات تفریحی این شهربازی می‌توان به ایرهاکی، قلعه یخی، تکان‌دهنده، ماهی‌گیری، ماسه‌بازی، بولینگ و خانه کودک اشاره کرد.

در شهربازی هایپرلند که به نام «شهربازی هایپرمی» نیز شهرت دارد، بلیط هر بازی به‌طور جداگانه دریافت می‌شود؛ بازدیدکنندگان می‌توانند در ابتدا کارت خود را به‌میزان دلخواه شارژ کنند و به‌وسیله دستگاه‌های مخصوص کنار هر بازی، هزینه بازی را از کارت پرداخت کنند. این شهربازی و فروشگاه هایپرمی دارای امکاناتی نظیر بوفه، کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی و پارکینگ است.

شهربازی سیمرغ

  • آدرس: کیلومتر پنج اتوبان کاوه شاهین شهر، ورودی خورزوق، بلوار علامه مجلسی، شهرک سیمرغ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۴۷۰۷۰ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲، جمعه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۵ تا ۲۲
  • صفحه اینستاگرام: @simorgh.esf

شهربازی سیمرغ اصفهان

منبع عکس: اینستاگرام simorgh.esf، عکاس: نامشخص

شهربازی سیمرغ از شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان است که در شهرک سیمرغ قرار دارد و مناسب رده‌های سنی کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال است. این شهربازی در فضایی شاد با وسایلی از قبیل سرسره بادی، ماشین برقی، فریزبی کودکان و نوجوانان، تاب زنجیری، آفتاب مهتاب، ترامپولین، آکروجت، هلی‌کوپر، سفینه، مری گراند، قایق کودکان و کشتی صبا لحظات خوشی را برای کودکان و نوجوانان رقم می‌زند. بزرگسالان نیز می‌توانند با بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های واقعیت مجازی شهربازی سیمرغ سرگرم شوند. این شهربازی با رزرو قبلی آماده سرویس‌دهی به مهدها، مدارس و ارگان‌‌ها است.

شهربازی فدک مال

  • آدرس: خیابان بلوار کاوه، خیابان گلستان، خیابان هسا، فدک مال (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۰۲ ۰۳۱
  • ساعت بازدید: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: @fadak_magic_land

شهربازی فدک مال (مجیک لند فدک)

منبع عکس: اینستاگرام fadak_magic_land، عکاس: نامشخص

«شهربازی فدک مال» در مجموعه تجاری، تفریحی و گردشگری فدک مال در شمال شهر اصفهان قرار دارد. این مجموعه با زیربنای ۱۳۷,۴۹۲ متر مربع، توسط شرکت پرستیژلند ایران (شرکت اجرایی پروژه‌های سیتی سنتر و شهرک سلامت اصفهان) و با هدف ارائه خدمات تفریحی، تجاری، آموزشی و درمانی به شهروندان و گردشگران احداث شده است. فدک مال علاوه بر شهربازی شامل امکاناتی نظیر بانک، گالری هنری، هایپرمارکت، فودکورت و پارکینگ دو طبقه می‌شود.

شهربازی سرپوشیده فدک مال با نام «مجیک لند فدک» دارای امکانات تفریحی مناسبی برای بزرگسالان و کودکان است. از بازی‌های این مجموعه می‌توان از کاروسل، فریزبی کودک،ماشین اسکیتی، پرش شادی، ترامپولین، چنگک جوایز، بازی‌های هدف‌گیری، سرزمین کودکان نوپا، محوطه ماجراجویی کودکان، مچ‌اندازی با دستگاه، مشت‌ آهنین، چکش قدرت، ماشین کوبنده، انواع بازی‌های کامپیوتری برای کودکان و بزرگسالان، سینما نه‌بعدی با انواع تم‌های کارتونی و هیجانی، بیلیارد، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و بازی‌های واقعیت مجازی نام برد.

شهربازی شهر رویاها اصفهان در زمستان

منبع عکس: اینستاگرام dreamsland_isfahan، عکاس: نامشخص (شهربازی شهر رویاها در زمستان ۱۴۰۱)

اگر تجربه بازدید و تفریح در شهربازی‌های اصفهان را دارید، نظر خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس: اینستاگرام dreamsland_isfahan، عکاس: نامشخص

پرسش‌های متداول

شهربازی‌ های سرپوشیده اصفهان کدامند؟

کهکشان عجایب، شهر عجایب، هایپرلند، سیمرغ و شهربازی فدک مال

شهربازی های اصفهان برای بزرگسالان کدامند؟

شهربازی ناژوان، شهربازی شهر رویاهای اصفهان، شهربازی ملک شهر و شهربازی باغ جوان از شهربازی های اصفهان برای بزرگسالان هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه